Top/Flopspelers

Reactiescore
270
Vind het gewoon nogal lame dat je Tycoon gaat rekruteren na een (semi)gefaald offensief op ze. Denk dat dat gevoel bij jullie toch ook wel aanwezig zal zijn? Verder zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen als Tycoon zijnde. Zonder stam zou hij op termijn toch ten onder gaan. Of dat nu een ander resultaat gaat hebben, zal de tijd uitwijzen. Het belooft in ieder geval interessant te worden.

Wat ik nogal lame vind is dat Against all odds geboost wordt over de afgespoken lijn
 
Reactiescore
119
Wat ik nogal lame vind is dat Against all odds geboost wordt over de afgespoken lijn

Ik nodig je leiding graag nogmaals uit voor een gesprek. Helaas geeft er niemand thuis al sinds begin dit weekend, heb een prima oplossing liggen maar niemand waarbij ik hem kwijt kan. (en nee ik ga het zeker niet op dit forum plaatsen waar de stokers van EWS bij zitten :) ). Ik hoor wel wanneer je leiding tijd heeft Devil!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
61
Het heeft een paar uur geduurd maar ik heb eindelijk het boekwerk van auteur bruh gelezen.

Ten eerste is het niet waar dat het co-schap pas ter sprake kwam na de afgesloten samenwerking. Ik heb daar de pm’s nog van samen met pheonix, want ook ik sprak hem al voordat de deal rond was.
En ja je hebt mij verdedigd tegenover je medeleider toendertijd, maar je weet zelf heel goed dat ik in mijn recht stond.

Ten tweede, ik was het er nooit volledig mee eens volledige mb speler te worden, maar het was kiezen of delen aangezien ik al wist dat jij co ging worden en rara wat zou er gebeuren als jk tussen jullie 2 in kwam te liggen? 1+1 kan ik nog net uitrekenen

Ten derde las ik dat iemand van VDB iets zei dat zal ik ook toelichten. Aangezien chantage tussen haakjes stond, moet je het een beetje als sarcasme lezen.
Jullie hebben eerst een NAP, dan worden er constant aanvallen gepland en besproken op jullie en nu zijn boyman en benhel de enige die nog spelen! En raad eens? Ook omdat er afspraken zijn gemaakt.

Afspraken, afspraken, afspraken. En eindstand zodra het iets nadeliger uitpakt is er geen afspraak meer!

Nu weet ik van Pheonix, er zijn 4 spelers nu of 5 ik weet het eigenlijk ook niet. En 1 daarvan was altijd tof in de communicatie (ff respect naar jou gap, als je je aangesproken voelt)
Tevens ook naar bruh, ja je stopt er veel tijd in, je regelt veel en doet veel. Maar dat neemt niet weg dat je wel gewoon eerlijk moet zijn hier en geen sprookjes moet ophangen. Niks tegen jou persoonlijk want op persoonlijk vlak heb ik niks negatiefs.
 
Reactiescore
8
Het heeft een paar uur geduurd maar ik heb eindelijk het boekwerk van auteur bruh gelezen.

Ten eerste is het niet waar dat het co-schap pas ter sprake kwam na de afgesloten samenwerking. Ik heb daar de pm’s nog van samen met pheonix, want ook ik sprak hem al voordat de deal rond was.
En ja je hebt mij verdedigd tegenover je medeleider toendertijd, maar je weet zelf heel goed dat ik in mijn recht stond.

Ten tweede, ik was het er nooit volledig mee eens volledige mb speler te worden, maar het was kiezen of delen aangezien ik al wist dat jij co ging worden en rara wat zou er gebeuren als jk tussen jullie 2 in kwam te liggen? 1+1 kan ik nog net uitrekenen

Ten derde las ik dat iemand van VDB iets zei dat zal ik ook toelichten. Aangezien chantage tussen haakjes stond, moet je het een beetje als sarcasme lezen.
Jullie hebben eerst een NAP, dan worden er constant aanvallen gepland en besproken op jullie en nu zijn boyman en benhel de enige die nog spelen! En raad eens? Ook omdat er afspraken zijn gemaakt.

Afspraken, afspraken, afspraken. En eindstand zodra het iets nadeliger uitpakt is er geen afspraak meer!

Nu weet ik van Pheonix, er zijn 4 spelers nu of 5 ik weet het eigenlijk ook niet. En 1 daarvan was altijd tof in de communicatie (ff respect naar jou gap, als je je aangesproken voelt)
Tevens ook naar bruh, ja je stopt er veel tijd in, je regelt veel en doet veel. Maar dat neemt niet weg dat je wel gewoon eerlijk moet zijn hier en geen sprookjes moet ophangen. Niks tegen jou persoonlijk want op persoonlijk vlak heb ik niks negatiefs.

communicatie was niet ideaal. maar ze hebben me zelf pas gevraagd co te worden nadat we al een paar dagen als MB werkten. kan zijn dat ze het al eerder onderling besproken hadden maar dat was toen nog niet aan mij meegedeeld.

toch wou ik nog graag even uitleg over wat je zei met TLK internen want dat klopt ook niet echt in mijn mening. zie whatsapp dan vallen we de rest er niet mee lastig
 
Reactiescore
57
Tycoon heeft inderdaad gesolliciteerd bij ons, als 8e lid. Dit is afgewezen door ons, iedereen die met andere verhalen komt weet niet van de hoed en de rand. Ik ga geen screens of zaken van die gesprekken hier posten aangezien Tycoon altijd netjes en open naar ons is geweest, ook over deze stap naar Venari of toen pugna hem wilde recruiten als 10e lid. Vanuit ons dan ook niets meer dan succes naar Tycoon en dat het een leuke strijd mag worden.

Wat fijn dat jullie dat zo zeker weten,heb ik vast bewerkte pm’s in mijn inbox:eek:

Excuses ik had het over Tycoon naar Pugna. Had niet door dat er naar Shock werd gewezen want hier wist ik niets van, ook niet van een afgewezen solli :biggrin:
 
Reactiescore
201
Ik nodig je leiding graag nogmaals uit voor een gesprek. Helaas geeft er niemand thuis al sinds begin dit weekend, heb een prima oplossing liggen maar niemand waarbij ik hem kwijt kan. (en nee ik ga het zeker niet op dit forum plaatsen waar de stokers van EWS bij zitten :) ). Ik hoor wel wanneer je leiding tijd heeft Devil!

Je kan natuurlijk ook eigen initiatief tonen en je oplossing aanbieden nog voor ernaar gevraagd wordt.
Maar dat je al beseft dat wat gedaan is, tegen de gemaakte afspraken ingaat is al een mooie basis, en ik vermoed dat je prima oplossing dan zeker wel acceptabel zal zijn. dus een overeenkomst erover sluiten lijkt me dan slechts een formaliteit :)
 
Reactiescore
864
Het heeft een paar uur geduurd maar ik heb eindelijk het boekwerk van auteur bruh gelezen.

Ten eerste is het niet waar dat het co-schap pas ter sprake kwam na de afgesloten samenwerking. Ik heb daar de pm’s nog van samen met pheonix, want ook ik sprak hem al voordat de deal rond was.
En ja je hebt mij verdedigd tegenover je medeleider toendertijd, maar je weet zelf heel goed dat ik in mijn recht stond.

Ten tweede, ik was het er nooit volledig mee eens volledige mb speler te worden, maar het was kiezen of delen aangezien ik al wist dat jij co ging worden en rara wat zou er gebeuren als jk tussen jullie 2 in kwam te liggen? 1+1 kan ik nog net uitrekenen

Ten derde las ik dat iemand van VDB iets zei dat zal ik ook toelichten. Aangezien chantage tussen haakjes stond, moet je het een beetje als sarcasme lezen.
Jullie hebben eerst een NAP, dan worden er constant aanvallen gepland en besproken op jullie en nu zijn boyman en benhel de enige die nog spelen! En raad eens? Ook omdat er afspraken zijn gemaakt.

Afspraken, afspraken, afspraken. En eindstand zodra het iets nadeliger uitpakt is er geen afspraak meer!

Nu weet ik van Pheonix, er zijn 4 spelers nu of 5 ik weet het eigenlijk ook niet. En 1 daarvan was altijd tof in de communicatie (ff respect naar jou gap, als je je aangesproken voelt)
Tevens ook naar bruh, ja je stopt er veel tijd in, je regelt veel en doet veel. Maar dat neemt niet weg dat je wel gewoon eerlijk moet zijn hier en geen sprookjes moet ophangen. Niks tegen jou persoonlijk want op persoonlijk vlak heb ik niks negatiefs.

In hoeverre kloppen jouw verhalen moeten wij ons afvragen.. VDB lieg je namelijk gisteren over om je verhaal "sterker" te maken. Nu is het ineens sarcasme?

Ik denk dat wanneer je met dit soort "flaters" op het forum komt je zeker wel bewijzen mag aantonen.
 
Reactiescore
61
In hoeverre kloppen jouw verhalen moeten wij ons afvragen.. VDB lieg je namelijk gisteren over om je verhaal "sterker" te maken. Nu is het ineens sarcasme?

Ik denk dat wanneer je met dit soort "flaters" op het forum komt je zeker wel bewijzen mag aantonen.

Dus je wil hier nu komen beweren, dat er geen dorpen zijn afgestaan door VDB aan pugna in ruil voor langere rust?
 
Reactiescore
8
Dus je wil hier nu komen beweren, dat er geen dorpen zijn afgestaan door VDB aan pugna in ruil voor langere rust?

saroc met alle respect, je bent een fijne kerel om mee samen te spelen.

maar veel dingen in je verhaal kloppen niet. als je er niets over weet moet je ook niks erover zeggen. TLK is kapot geinternd door mij??? nou MP of pheonix had geen enkel dorp van TLK geinternd. (tot gisteren dan die van tristanvH omdat hij zelf aan blacklist heeft aangegeven te willen stoppen.) sterker nog ik heb een keer of 20 vv gedraaid om hun dorpen te verdedigen.

zelfde met je verhaal over VDB, zelf weet ik het fijne er niet over want zat toen nog niet in pugna, maar zoals ik het meegekregen heb is er toch gevochten voor de dorpen.

en hetzelfde is het ook me je verhaal over dat ik op voorhand had afgesproken co te worden op pheonix. ook niks van waar. heb het voorstel later gehad en heb die beslissing zelfs nog later pas genomen omdat ik MP niet zomaar in de steek wou laten.

het enige in heel je verhaal wat klopt was dat de communicatie tussen pugna en MP niet optimaal was en dat er nog iets teveel onduidelijkheden waren.
 
Reactiescore
290
Ik nodig je leiding graag nogmaals uit voor een gesprek. Helaas geeft er niemand thuis al sinds begin dit weekend, heb een prima oplossing liggen maar niemand waarbij ik hem kwijt kan. (en nee ik ga het zeker niet op dit forum plaatsen waar de stokers van EWS bij zitten :) ). Ik hoor wel wanneer je leiding tijd heeft Devil!
Nu wij het voorstel weten, snap ik waarom je dit niet op het AF wilt gooien. Ik durf bijna de woorden chantage te gebruiken bij dit voorstel.
 
Reactiescore
2
saroc met alle respect, je bent een fijne kerel om mee samen te spelen.

maar veel dingen in je verhaal kloppen niet. als je er niets over weet moet je ook niks erover zeggen. TLK is kapot geinternd door mij??? nou MP of pheonix had geen enkel dorp van TLK geinternd. (tot gisteren dan die van tristanvH omdat hij zelf aan blacklist heeft aangegeven te willen stoppen.) sterker nog ik heb een keer of 20 vv gedraaid om hun dorpen te verdedigen.

zelfde met je verhaal over VDB, zelf weet ik het fijne er niet over want zat toen nog niet in pugna, maar zoals ik het meegekregen heb is er toch gevochten voor de dorpen.

en hetzelfde is het ook me je verhaal over dat ik op voorhand had afgesproken co te worden op pheonix. ook niks van waar. heb het voorstel later gehad en heb die beslissing zelfs nog later pas genomen omdat ik MP niet zomaar in de steek wou laten.

het enige in heel je verhaal wat klopt was dat de communicatie tussen pugna en MP niet optimaal was en dat er nog iets teveel onduidelijkheden waren.

Bruh had altijd het beste voor met de stam MP en TLK. Hij heeft sommige spelers via vv veel langer doen leven. Dat niet alles vlekkeloos is verlopen altijd dat klopt maar in welke wereld en welke stam gebeurt dit wel?? Ik heb ook mijn discussies gehad met Bruh maar we zijn er steeds uitgeraakt. We hebben beide goede en minder goede beslissingen genomen. Grootste werkpunt van MP en TLK is communicatie.
 
Reactiescore
8
@saroc

Afbeelding1.png
dit is het eerste contact tussen MP en pheonix. zoals je ook ziet uit vraag van MP zelf dus pugna kwam niet bedelen zodat ze free dorpen konden krijgen.

Afbeelding2.png

zoals je hier kan zien wordt de deal rondgemaakt een aantal uur later en konden we allemaal fijn rustig gaan slapen.

Afbeelding3.png

zoals hier te zien wordt de dag erna in de avond mij pas meegedeeld dat ze een co zoeken. na de samenwerking dus al gestart was. Er was dus geen sprake van voorbedachte raden om MP te misbruiken en er was al helemaal geen eigenbelang bij voor mij om die samenwerking aan te gaan. Want als ik het mij goed kan herinneren ben ik met pheonix gaan praten om jou (saroc) en ares79 te helpen aangezien jullie fronten met hun en pheonix al een dorp in jullie clustertje had. zelf had ik er op dat moment geen baad bij.

Afbeelding4.png

en dan als laatste nog een bewijsje van wat ik meegekregen heb over het VDB verhaal. zoals je hier ziet was VDB gewoon aan het verdedigen tegen pheonix en is er weldegelijk voor de dorpen gevochten.
 
Reactiescore
634
Bijna elke onderwerp komt EWS weer ter sprake.
Is dit nog steeds allemaal toeval ?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Bijna elke onderwerp komt EWS weer ter sprake.
Is dit nog steeds allemaal toeval ?
Nee, dit is geen toeval. In de voetbalwereld hoor je ook meer over FC Barcelona dan over Helmond Sport.
 
Reactiescore
634
Ga jij nog inhoudelijk reageren op het Harvest Time topic met screens zoals je zei of niet Coruscant

Naja, account vanuit Punic geeft duidelijk aan dat zij als eerste Nap hadden opgezegd.
En de vv sletten van EWS aanwezig waren bij Punic.
Zou niet weten wat er nog aan info gemist wordt.

Dat NT 2-1 Corus een feestje had gevierd in W74 ?
 
Bovenaan