Top/Flop stammen

Reactiescore
1.365

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
En met die diepe dorpen intern was ook iedereen akkoord zeker :redface:
 
Reactiescore
1.226
Nadat bekend werd dat tfb richting spread zou gaan, kwam pas uit hoe de massa/blitzes op feestje en jann0 tot stand zijn gekomen. Hierdoor zijn er een aantal spelers 360 graden gedraaid met de kijk op spread en dat zal ook de reden zijn waarom er nu wat onvrede heerst rondom die recruit.

Hoe zijn deze tot stand gekomen dan? Als speler van de andere kant van de wereld hier niet van op de hoogte, maar wel interessant om te weten.

Oh en als je 360 graden draait dan sta je weer op hetzelfde punt :tongue:
 

DeletedUser81766

Guest
Hoe zijn deze tot stand gekomen dan? Als speler van de andere kant van de wereld hier niet van op de hoogte, maar wel interessant om te weten.

Oh en als je 360 graden draait dan sta je weer op hetzelfde punt :tongue:

Dat is ook wel de bedoeling :p
Maar wat er intern in Pit gebeurd dat is aan Pit en niet de rest vd wereld. Evengoed als de beslissing voor Imago betreft Tring.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ach jochie, wie moet jij dan voorstellen?
Een 1 of ander klein kutjoch die ook 0 voorstelt? Ben echt 0 bang voor jou hoor. Waarschijnlijk ben jij ook niet ouder dan 20 ofzo :p.
Persoonlijk maakt niks uit, ik zeg t gewoon.

Ze moeten vast jonger zijn voordat je ze aandurft zeker?

Denk dat deze post wel iets geschikter is voor je in de ochtend als je voor de spiegel staat, maar dat terzijde he!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Als neutrale poster vraag ik of we like hot chicks weer aan de lijn kan worden gedaan. Lijkt me voor iedereen beter.
 
Reactiescore
1.145
Jezus, hoog en laag springen om te ontkennen dat semper en rots absoluut geen premade waren en opeens gaat die enorme beerput open.

Op zijn minst maakt Roald nog een openbare post, tering wat lafjes dit :D

huh ten eerste we zijn geen premade.
Ten tweede is er bij mijn weten niet hoog of laag gesprongen om dat te ontkennen.

Sterker nog we waren vanplan honey zijn hoofddorp te treinen als eerste target :tongue:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
huh ten eerste we zijn geen premade.
Ten tweede is er bij mijn weten niet hoog of laag gesprongen om dat te ontkennen.

Sterker nog we waren vanplan honey zijn hoofddorp te treinen als eerste target :tongue:
Waarom niet gedaan dan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Imago flop, vooral cabbage. Ze hebben nog steeds niet op de distrack gereageerd?? Spread dus winnaar by default, ggwp. :redface:
Als ik nu ice cube ga lopen dissen en hij negeert me, maakt dat me zeker geen winnaar by default maar eerder een te ambitieuze verliezer :wink: :wink:
 
Reactiescore
735
Wellicht kun je situatie Jann0 toelichten? Genaaid door fart bomber, heel boos en nu al zijn dorpen zonder oda-gain bij Savior naar Savior.

Ik zie ook nu al uit naar een paar domme oneliners zonder inhoud van Erebos met ontwijkend geleuter over hoe fantastisch Spreaders aan het groeien zijn.
En ondertussen laat jij je weer kennen. Keep up the good work Roald!
 
Reactiescore
1.468
Wellicht kun je situatie Jann0 toelichten? Genaaid door fart bomber, heel boos en nu al zijn dorpen zonder oda-gain bij Savior naar Savior.

Ik zie ook nu al uit naar een paar domme oneliners zonder inhoud van Erebos met ontwijkend geleuter over hoe fantastisch Spreaders aan het groeien zijn.
Ik heb hele andere verhalen gehoord over dit account. Ik weet niet wat ik mag delen daarover dus zal dat ook niet doen maar die informatie kan niet bestaan icm jouw bewering.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Waarom zouden wij hen uiteindelijk niet aangevallen hebben? Gebruik je gezonde verstand.
Het antwoord, mocht je dit zelf niet kunnen bedenken, vind je overigens terug in mijn uitleg over het ontstaan van Spread ;)

Saai zeg
 
Bovenaan