DeletedUser79332
Guest
Gaan er nog leuke Premades starten op 73?
Nah, niks spannends deze wereld
Premade van Roald heeft al gewonnen, dus flopWant vindt men van de stam DLAOR die daar relatief stilletjes is opgericht in het noorden? Zie wat accounts erin zitten waar ik nog wel iets van verwacht te zien deze wereld.
Vanwaar dat? Ervaringen waarop dit gebaseerd is, of speel je zelf in de stam en wil je liever geen ruchtbaarheid geven aan de oprichting/het bestaan ervan?Flopstam geen aandacht aan geven
Vanwaar dat? Ervaringen waarop dit gebaseerd is, of speel je zelf in de stam en wil je liever geen ruchtbaarheid geven aan de oprichting/het bestaan ervan?
Tsja, hoe ik het zie is dat deze accounts de daad bij het woord hebben gevoegd en hebben besloten om het tegengas voor Roald's premade te zijn. Letterlijk en figuurlijk.
Dat is niet het enige wat ze zuigen, maar laten we even on-topic blijven.
Wat zijn de verwachtijngen voor de stammen in NW?
Wie denken jullie dat samen 1 stam gaan vormen en gaan er nog wel stammenoorlogen daar komen?
Ik denk dat BUNKER wel een impact gaat hebben. Ervan uitgaande dat daar nog de nodige herformingen in het roster plaatsenvinden mbt pp-farmers/defbunkersWat zijn de verwachtijngen voor de stammen in NW?
Wie denken jullie dat samen 1 stam gaan vormen en gaan er nog wel stammenoorlogen daar komen?
Maar nu heb je het over NOIk denk dat BUNKER wel een impact gaat hebben. Ervan uitgaande dat daar nog de nodige herformingen in het roster plaatsenvinden mbt pp-farmers/defbunkers