Top/Flop stammen

Reactiescore
581
Ah, dat is duidelijk: dank voor de opheldering. Wat voor een meningsverschil moet ik aan denken dan?
Ik doe een gokje, want ik weet het niet zeker. Maar -SF- 1 en -SF 2- en hun 20 vriendjes zijn de stam(men) 'to beat' in dat continent. Dat ga je alleen niet redden met een paar spelers, dus begin je een samenwerking met een derde partij. En daar zal het misgaan, de derde partij ligt logischerwijs in hetzelfde continent en Speedy zal hierdoor beperkt worden in zijn edel mogelijkheden.

Dan maar zelf verder met je MB's, hoef je, je niet te committeren aan eventuele afspraken en wie weet ligt er zelfs al een -SF- aanbod in de lade te wachten. Poosje op jezelf en dan join je... zonder dat er een overloper stempel op je kleeft. Maar zoals ik zei, het is een gokje, zeker weet ik het niet en toch... denk ik er niet ver naast te zitten.
 
Reactiescore
1.367
Heeft ryker OS gekregen en is tribalwarsmap stuk of heeft zn stam m aan zijn lot overgelaten?

1586618008255.png
1586618013714.png
 
Reactiescore
972
Vandaag als Amen zijnde een redelijk gecoördineerde aanval gekregen van 5 verschillende stammen, te weten CARA, Lions, TBS, BEL20 en Lada, die actief tegen ons lijken samen te werken. Met name Interdictum was doelwit, wat tot een mooie verdediger van de dag leidde.

9475698263fafa55246a820092ff5306.png


Ook schedel was target:

VvdD.jpeg

Ook gregory heeft verschillende treinen ontvangen en is helaas 1 dorp verloren. Verder waren getroffen accounts nog Senor Pablo Escobar en Trivi.

Pijnlijk en triest is echter om te zien dat deze overduidelijke kwantitatieve overmacht ook nog kata's nodig heeft om successen op ons te denken te behalen. Op verscheidene accounts zijn zowel Hoofdgebouw als Adelshoeve gekatapulteerd, te zien aan volgende rapportjes (enkel Inter, meer accounts dus gekata'ed), zowel door accounts van CARA (iPanne, kikkersknot, Innocent Cactus) als door Lions (chili585; Abeast).

ce498611187023769f79d9d78b5db529.png
22af78ff5921675a853d07b08ee7cf93.png
5aa057d0b323a51449f4bcc561742419.png
c4eaae031bd8fb54e301c072f557c576.png

Amen laat weer zien goed samen te werken en niet onder de indruk is van de zware overmacht die zich i.c.m. kata's tot ons richt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
416
Hoofdgebouw was niet de bedoeling, AH klopt zeker. Tevens nogsteeds aan t wachten op de reactie waarom jullie greg in leven lieten met een aanbod van samenwerking (vanuit smash & gregory) wat compleet onzin was sinds jullie vanaf dag 1 al deel van premade waren.
 
Reactiescore
972
Hoofdgebouw was niet de bedoeling, AH klopt zeker. Tevens nogsteeds aan t wachten op de reactie waarom jullie greg in leven lieten met een aanbod van samenwerking (vanuit smash & gregory) wat compleet onzin was sinds jullie vanaf dag 1 al deel van premade waren.

Jullie kata'en bewust Hoofdgebouw, vanuit meerdere stammen. Afkomen met dat het niet de bedoeling was? Erg makkelijk. Compenseer dat maar met gregory dan.
 
Reactiescore
972
heb je vanaf mijn acc met opzet op hoofd gezien? ik niet iig, ik zeg dat wij hadden besproken alleen ah te doen.

Kan wel besproken zijn, toch zijn er op meerdere dorpen vanuit verschillende spelers (ook een stamgenoot van je) hoofdgebouwen gekatapulteerd. Dat jij dit niet gedaan hebt (mijn excuses, verkeerd begrepen) betekent nog niet dat ik al die andere spelers niet kan veroordelen. En het is niet eenmalig, als dat zo was, had ik je excuus van een eenmalige fout wel kunnen accepteren.
 
Reactiescore
416
Kan wel besproken zijn, toch zijn er op meerdere dorpen vanuit verschillende spelers (ook een stamgenoot van je) hoofdgebouwen gekatapulteerd. Dat jij dit niet gedaan hebt (mijn excuses, verkeerd begrepen) betekent nog niet dat ik al die andere spelers niet kan veroordelen. En het is niet eenmalig, als dat zo was, had ik je excuus van een eenmalige fout wel kunnen accepteren.

heb gregory zelf toen hij berichtje gestuurd vermeld dat er 3 dingen acceptabel zijn voor kata's vanuit mijn optiek: muur verzamel en AH. Had oprecht geen idee dat er op hoofd werd gegooid en daarvoor ben ik bereid de gs te vergoeden.
 
Reactiescore
1.454
Het kata'en is wel een beetje triest spel hoor. Sowieso hoofdgebouw en adelshoeve kata'en vind ik persoonlijk ronduit triest...
 
Reactiescore
416
Het kata'en is wel een beetje triest spel hoor. Sowieso hoofdgebouw en adelshoeve kata'en vind ik persoonlijk ronduit triest...
haat eraan is geuit en lopen sinds vanochtend geen aanvallen meer met kata op AH, het blocked niet de mogelijkheid van recaps maar als er zoveel haat ligt op ah kata'en zullen wij ons daaraan aanpassen. Gelieve in gedachte te houden dat ik niet voor de hele ploeg spreek maar wel voor dit account.
 
Reactiescore
1.367
Het kata'en is wel een beetje triest spel hoor. Sowieso hoofdgebouw en adelshoeve kata'en vind ik persoonlijk ronduit triest...

Helemaal terecht, kijkend naar welke spelers ze ontvangen hebben
 
Bovenaan