- Reactiescore
- 1.354
Nee het is smerig omdat Spread non stop heeft zitten bashen op "de premade" terwijl ze zelf met MEER zijn gestart als onze kant ...
Meer? Laat eens zien dan. Of is het weer neutraal dom spectrum gejank.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Nee het is smerig omdat Spread non stop heeft zitten bashen op "de premade" terwijl ze zelf met MEER zijn gestart als onze kant ...
Bron?helft van pit is mad en niet akkoord?
Meer? Laat eens zien dan. Of is het weer neutraal dom spectrum gejank.
Uhu, lekker veel pbgs dus er bij !
Mwa, moet me al inhouden om niet te gaan lachen om t domme gejankJe eigen stamlid zegt het net zelf. Ik vind het leuk als je komt meeposten Chris, maar lees wel gewoon even het forum aub.
Je eigen stamlid zegt het net zelf. Ik vind het leuk als je komt meeposten Chris, maar lees wel gewoon even het forum aub.
Mwa, moet me al inhouden om niet te gaan lachen om t domme gejank. Klopt toch niks van. Jij zelf ook, je lijkt wel een gtst wijf zo xD. Tering, lijkt echt net alsof we tegen een stel hysterische vrouwen spelen ipv n stel normale lui..
Jezus, hoog en laag springen om te ontkennen dat semper en rots absoluut geen premade waren en opeens gaat die enorme beerput open.
Op zijn minst maakt Roald nog een openbare post, tering wat lafjes dit![]()
Ik weet niet alles van mijn stam,
Jezus, hoog en laag springen om te ontkennen dat semper en rots absoluut geen premade waren en opeens gaat die enorme beerput open.
Op zijn minst maakt Roald nog een openbare post, tering wat lafjes dit![]()
Jeroen, mn co, is niet goed geïnformeerd, hij is nu ook pas paar dagen weer actief, dus he vergeef het hem. Maar Semper hoorde absoluut niet vanaf het begin erbij.
Bron zijn leden uit pit zelf, denk niet dat hier moet gezegd worden welken dat zijnBron?
Als dit klopt heeft iemand wel wat uit te leggen![]()
Bron?
Als dit klopt heeft iemand wel wat uit te leggen![]()
Niet goed op de hoogte dat dit niet openbaar mocht worden?
We zijn ook geen premade, oprecht. Ja, we spelen sinds vroeg samen, dat hadden jullie ook wel door. Maar een premade? Nee.
Nou, allereerst is dat natuurlijk een taak van de PIT leiding. Ik kan enkel zeggen dat ik weet dat de Spread leiding zeer netjes heeft gehandeld met de recruit van Fart Bomber en dat word bewezen met de vele PBG's die hij daar nog heeft. Dat 1 of 2 spelers tegen zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het gelijk stambeleid is.Bron zijn leden uit pit zelf, denk niet dat hier moet gezegd worden welken dat zijnSommigen zelfs helemaal niet op de hoogte gebracht, je zou toch denken dat als alles zo netjes geregeld is dat er op benadrukt zou worden dat elk lid hier zeker van op de hoogte zou zijn langs beide kanten? Althans daar zou ik op hameren als ik leiding was, mogelijks zelf contact opnemen met alle betrokken accounts. Maar dit zal wel worden weggezet onder een zwak excuusje of niet?
Niet goed op de hoogte dat semper er niet vanaf het begin bij hoort. Als je niet wilt geloven, prima jongen maakt mij niet uit.
Als dat klopt zal ik toch mijn mening moeten heroverwegen ja. Maar laten we dat eerst maar eens afwachten.Bron: Drie verschillende accounts binnen Pit inclusief leidinggevend figuur. Zal vanavond wel een post over komen vanuit Pit zelf me dunkt.
Ik spaar de overige response trouwens op voor een wat uitgebreidere reactie.