Top/Flop stammen

Reactiescore
1.149
Het is vrijdag,mooi weer,Martijn heeft een ban ga genieten ipv lappen tekst te produceren potverdrie!

Ik wist niet dat jij ook goed kon posten!:biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ok, maar ben wel eens met @Serenity eigenlijk al zit ik in een bus richting zeeland en heb ik amper 4g om het forum te lezen laat staan iets anders te doen verveel me?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
614
Niet goed op de hoogte dat dit niet openbaar mocht worden?

Nogmaals en dit is al meermaals gezegd: er zijn bepaalde accounts samen gestart, maar Spread is nooit als collectief gestart.
Deze verschillende groepjes hebben daarna aansluiting gevonden bij elkaar en hierdoor is op ten duur een groep ontstaan.
Semper, helemaal alleen gestart, is benaderd door spelers uit Rots en heeft zich hierna tot dit collectief 'gevoegd'.
Dit is hoe de originele groep is ontstaan en op geen enkele andere manier.

Er is dus nooit sprake geweest van een premade vanuit ons. Wel zijn sommige spelers samen gestart (naar mijn weten).
Maar goed dit was allang bekend als je het AF bijhield dus snap niet waar die commotie ineens vandaan komt.
 
Reactiescore
2.303
Was er vrij pijnlijk aan? Jullie zetten jezelf voor schut. En nee dit zeg ik niet als troll, dat meen ik.

Wie ben jij zelf?
1 of andere debiel die overal even iedereen persoonlijk benaderd dat het een janker ofzo is?

Doe effe normaal ofzo debiele tiener.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Nou, allereerst is dat natuurlijk een taak van de PIT leiding. Ik kan enkel zeggen dat ik weet dat de Spread leiding zeer netjes heeft gehandeld met de recruit van Fart Bomber en dat word bewezen met de vele PBG's die hij daar nog heeft. Dat 1 of 2 spelers tegen zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het gelijk stambeleid is.

Sorry maar de hoeveelheid PBG's als graadmeter voor hoe netjes het is verlopen is echt klinkklare onzin haha. Je snapt toch zeker zelf wel dat er hartstikke veel belangen meespelen. Deze PBG's kunnen het front simpelweg er niet bij hebben, aangezien ze zowel vanuit POV als rim ook al dreigingen hebben. Daarnaast speelt mogelijk ook mee dat zij ook nog hopen naar Spread te kunnen en het daarom maar slikken en zo 'oplossen'.

Waarom denk je dat Jann0 uit Pit is? Die is dusdanig boos over deze actie dat hij er vandoor is. En ik snap heel goed waarom:

1590767903245.png

Groen = Fart bomber
Rood = Spread
Paars = Jann0

Op het eerste opzicht ziet het er wel naar uit dat hij inderdaad 'akkoord' was hiermee ja :redface::redface:- wat hem gewoon direct zijn hele account gaat kosten. Of wacht, is het gewoon een intern - een cadeautje voor Savior die wel talloze dorpen pakt maar totaal geen oda haha? Triestig.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Nogmaals en dit is al meermaals gezegd: er zijn bepaalde accounts samen gestart, maar Spread is nooit als collectief gestart.
Deze verschillende groepjes hebben daarna aansluiting gevonden bij elkaar en hierdoor is op ten duur een groep ontstaan.
Semper, helemaal alleen gestart, is benaderd door spelers uit Rots en heeft zich hierna tot dit collectief 'gevoegd'.
Dit is hoe de originele groep is ontstaan en op geen enkele andere manier.

Er is dus nooit sprake geweest van een premade vanuit ons. Wel zijn sommige spelers samen gestart (naar mijn weten).
Maar goed dit was allang bekend als je het AF bijhield.


Het zijn de woorden van jullie eigen speler zojuist he
 
Reactiescore
1.468
Sorry maar de hoeveelheid PBG's als graadmeter voor hoe netjes het is verlopen is echt klinkklare onzin haha. Je snapt toch zeker zelf wel dat er hartstikke veel belangen meespelen. Deze PBG's kunnen het front simpelweg er niet bij hebben, aangezien ze zowel vanuit POV als rim ook al dreigingen hebben. Daarnaast speelt mogelijk ook mee dat zij ook nog hopen naar Spread te kunnen en het daarom maar slikken en zo 'oplossen'. Het zegt helemaal niets over de vele PBG's. Waarom denk je dat Jann0 uit Pit is? Die is dusdanig boos over deze actie dat hij er vandoor is. En ik snap heel goed waarom:

Bekijk bijlage 20960

Groen = Fart bomber
Rood = Spread
Paars = Jann0

Op het eerste opzicht ziet het er wel naar uit dat hij inderdaad 'akkoord' was hiermee - wat hem gewoon direct zijn hele account gaat kosten.
Je moet mijn post er na ook nog even lezen.
 
Reactiescore
1.363
Wie ben jij zelf?
1 of andere debiel die overal even iedereen persoonlijk benaderd dat het een janker ofzo is?

Doe effe normaal ofzo debiele tiener.

Ach jochie, wie moet jij dan voorstellen?
Een 1 of ander klein kutjoch die ook 0 voorstelt? Ben echt 0 bang voor jou hoor. Waarschijnlijk ben jij ook niet ouder dan 20 ofzo :p.
Persoonlijk maakt niks uit, ik zeg t gewoon.
 
Reactiescore
279
Je telt een totaal van 8 spelers, was dat niet precies dezelfde hoeveelheid waar Amen in eerste instantie mee zou starten?

Ik was grotendeels inactief tijdens het gebash en heb het zeker niet allemaal gelezen, maar wat mij bekend staat is dat het eigenlijk alleen maar komt omdat Amen met een statement naar buiten was gekomen voor de wereld begon. Vervolgens deze van allerlei kanten niet na kwam. Ik snap niet precies waar jullie nu voor uit posten, er is nooit een statement uit Spread volgens mij gekomen waarin dezelfde normen en waarden als Amen zouden gehanteerd worden. Dat is niet vies, het is ander spel. Je kan niet voor uitdaging allemaal spelers de wereld in trekken om vervolgens je uitdaging uit de weg te gaan. Of je wilt uitdaging of niet, het kan niet allebij.
Oelewapper hoef je niet mee te tellen, wij zijn niet samen gestart
 
Reactiescore
2.303
Ach jochie, wie moet jij dan voorstellen?
Een 1 of ander klein kutjoch die ook 0 voorstelt? Ben echt 0 bang voor jou hoor. Waarschijnlijk ben jij ook niet ouder dan 20 ofzo :p.
Persoonlijk maakt niks uit, ik zeg t gewoon.

En weer op negeer.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Je moet mijn post er na ook nog even lezen.

Wellicht kun je situatie Jann0 toelichten? Genaaid door fart bomber, heel boos en nu al zijn dorpen zonder oda-gain bij Savior naar Savior.

Ik zie ook nu al uit naar een paar domme oneliners zonder inhoud van Erebos met ontwijkend geleuter over hoe fantastisch Spreaders aan het groeien zijn.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wellicht kun je situatie Jann0 toelichten? Genaaid door fart bomber, heel boos en nu al zijn dorpen zonder oda-gain bij Savior naar Savior.

Ik zie ook nu al uit naar een paar domme oneliners zonder inhoud van Erebos met ontwijkend geleuter over hoe fantastisch Spreaders aan het groeien zijn.
Heel boos, maar zijn dorpen gaan zonder oda gain over? :rolleyes:
 
Reactiescore
766
Ik wil heel even door laten schemeren dat het wel in goed overleg is geweest met pit. De recruit van tfb stond vast en daar heeft elk account over meegepraat en is daarmee akkoord gegaan. Dit is allemaal uitvoerig besproken en daar mogen geen misvattingen over ontstaan.

Nadat bekend werd dat tfb richting spread zou gaan, kwam pas uit hoe de massa/blitzes op feestje en jann0 tot stand zijn gekomen. Hierdoor zijn er een aantal spelers 360 graden gedraaid met de kijk op spread en dat zal ook de reden zijn waarom er nu wat onvrede heerst rondom die recruit.

Echter staat het vast dat de recruit van tfb netjes is verlopen, tfb nergens voor wordt verweten en deze jongens hebben zich altijd 100% ingezet voor de stam en dat doen zij tot op de dag van vandaag. Wat allemaal uit deze chaos gaat komen is nog onzeker en dat is lastig te voorspellen, maar ik wil direct de wereld uithelpen dat de recruit uit pit niet netjes is verlopen.
 
Bovenaan