Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
Er zijn zat stammen die hier niet aan doen. Het is niet omdat jullie hypocriet zijn dat je dan direct alle stammen over 1 kam moet scheren...

Oh stop met moraalridder te spelen Martijn.
 
Reactiescore
1.167
Het is inderdaad jammer dat het niet is gelopen zoals wij vooraf gesteld hadden. Soms gaat dat zou, is toegegeven en kunnen we nu niks meer aan veranderen, hoe graag sommigen dat ook willen. Jammer, maar helaas. We must go on.
 
Reactiescore
1.365
Misschien moeten we allemaal eens wat meer onze bek houden over interns fusies en geboost.
Tis duidelijk dat alle stammen hier schuldig aan zijn... Zo kunnen we weer over naar de orde van de dag.
Idd hup de keuken in jij! Je moet nog groeien onderdeurtje! Eten dat zul je!
 
Reactiescore
2.303

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Misschien moeten we allemaal eens wat meer onze bek houden over interns fusies en geboost.
Tis duidelijk dat alle stammen hier schuldig aan zijn... Zo kunnen we weer over naar de orde van de dag.
Komt allemaal omdat jou stam de wereld begon met aankondigingen om dat deze wereld allemaal niet te gaan doen en vervolgends allemaal wel deed toch.
 
Reactiescore
2.444
Oh shit werd daar nou net uit Tring een directe vijand gerekruut?

Ben eigenlijk wel benieuwd naar in hoeverre Tring een directe vijand is van Amen en in hoeverre deze recruit al lange tijd geplanned staat. 'Qzdr' en zijn vermoedelijke dorpen-uitbouwers/moraalbrekers 'Ithyphallophobia' en 'Boregore' (meerdere dorpen overnames zonder od stijgingen) zijn ondanks hun ligging tegen oud Swift aan de gehele wereld met rust gelaten. Daarbij meegeteld denk ik niet dat de leiding van Amen plotselinge of spontane beslissingen maakt, dus vermoed ik dat de recruit al een lange tijd geplanned staat en Amen + oud Swift een vorm van samenwerking met Tring heeft. Maar goed dat zijn slecht gefundeerde vermoedens, de recruit zelf is tactisch een slimme zet doordat het de westelijke RIM veilig kan stellen en het account vermoedelijk een defbunker zal worden.

Overigens erg fijn dat die fusie tussen Amen en Swift afgerond is en we nu gewoon kunnen spreken over Amen in plaats van 'de premade'.
 

DeletedUser69389

Guest
Ben eigenlijk wel benieuwd naar in hoeverre Tring een directe vijand is van Amen en in hoeverre deze recruit al lange tijd geplanned staat. 'Qzdr' en zijn vermoedelijke dorpen-uitbouwers/moraalbrekers 'Ithyphallophobia' en 'Boregore' (meerdere dorpen overnames zonder od stijgingen) zijn ondanks hun ligging tegen oud Swift aan de gehele wereld met rust gelaten. Daarbij meegeteld denk ik niet dat de leiding van Amen plotselinge of spontane beslissingen maakt, dus vermoed ik dat de recruit al een lange tijd geplanned staat en Amen + oud Swift een vorm van samenwerking met Tring heeft. Maar goed dat zijn slecht gefundeerde vermoedens, de recruit zelf is tactisch een slimme zet doordat het de westelijke RIM veilig kan stellen en het account vermoedelijk een defbunker zal worden.

Overigens erg fijn dat die fusie tussen Amen en Swift afgerond is en we nu gewoon kunnen spreken over Amen in plaats van 'de premade'.
Het is en blijft de pussymade. Met hun pussy acties zoals deze overbodige recruit.
 
Reactiescore
2.386
Swift > Amen maar alleenheerster Roald dacht er anders over!! :sad::sad:
 

DeletedUser69389

Guest
Kom je iets te kort?
Ja een plekje in jullie stam. Nou goed? Het is gewoon in en in triest hoe jullie je als stam trachten te profileren t.o.v. de andere spelers op deze wereld door notoire stabbers in jullie stam te houden terwijl jij een post schreef over de lui die jullie stabten. Hoe jullie als stam bashen op mensen als ESFR of Tad wanneer zij zelf interns hebben en het dan zelf vrolijk nog een gradatie erger te doen. Om over het laffe recruiten nog maar niet te spreken.
 
Reactiescore
255
Ja een plekje in jullie stam. Nou goed?
Ik begreep dat je was afgewezen aan het begin ja, zou best kunnen dat dat je nog dwars zit. Aan je manier van posten, met zoveel wrok tegen Amen zou je het haast zeggen.

Het is gewoon in en in triest hoe jullie je als stam trachten te profileren t.o.v. de andere spelers op deze wereld door notoire stabbers in jullie stam te houden terwijl jij een post schreef over de lui die jullie stabten.
Hier ben je me even kwijt? Wie heeft er gestabt vanuit Amen/Swift?

Hoe jullie als stam bashen op mensen als ESFR of Tad wanneer zij zelf interns hebben en het dan zelf vrolijk nog een gradatie erger te doen. Om over het laffe recruiten nog maar niet te spreken.

'Als stam' bashen. Nee, enkele individuen uit de stam hebben commentaar gegeven/gebashed, ik persoonlijk heb me bijvoorbeeld buiten die hele discussie gehouden, bewust overigens.
Er zijn zat stammen die hier niet aan doen. Het is niet omdat jullie hypocriet zijn dat je dan direct alle stammen over 1 kam moet scheren...

^ Je zegt net letterlijk nog dit, vervolgens ga jij ook heel Amen/Swift over één kam scheren en notabene mij erop quoten/aanspreken omdat enkele individuen commentaar hadden op de situatie ESFR/TAD. Gelieve zelf dan ook niet iedereen over één kam scheren, thanks.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik begreep dat je was afgewezen aan het begin ja, zou best kunnen dat dat je nog dwars zit. Aan je manier van posten, met zoveel wrok tegen Amen zou je het haast zeggen.


Hier ben je me even kwijt? Wie heeft er gestabt vanuit Amen/Swift?



'Als stam' bashen. Nee, enkele individuen uit de stam hebben commentaar gegeven/gebashed, ik persoonlijk heb me bijvoorbeeld buiten die hele discussie gehouden, bewust overigens.


^ Je zegt net letterlijk nog dit, vervolgens ga jij ook heel Amen/Swift over één kam scheren en notabene mij erop quoten/aanspreken omdat enkele individuen commentaar hadden op de situatie ESFR/TAD. Gelieve zelf dan ook niet iedereen over één kam scheren, thanks.
Ja Mike die in jullie stam zit. Staat voor zaken die gelijk staan aan het niveau van Rick Vulkanstrasse en misschien zelfs nog wel erger. Wordt gewoon in jullie stam gedoogd, omdat het een holmaatje van Warre is. Deze actie weet je wel.

5c2fc8485a47d81c1cdb6638d3f6ee89.png
 
Reactiescore
255
Ja Mike die in jullie stam zit. Staat voor zaken die gelijk staan aan het niveau van Rick Vulkanstrasse en misschien zelfs nog wel erger. Wordt gewoon in jullie stam gedoogd, omdat het een holmaatje van Warre is. Deze actie weet je wel.

5c2fc8485a47d81c1cdb6638d3f6ee89.png
'Deze actie weet je wel' Ik ben terug sinds een stop van? 4/5jaar? Laatste wereld was W47 volgens mij lol. Ik zal als ik zin heb het wel eens lezen allemaal.
 
Reactiescore
1.167
Is dat dezelfde Roy als die jij zo verafschuwde op W55, W59 en weet ik veel welke werelden nog meer? :redface:
 
Bovenaan