Top/Flop stammen

Reactiescore
2.386
Jij bent niet goed vriend, heb je dat hoofd al eens bekeken van Veronique, de botox loop uit dr neus man
Precies dit. En zoals ik al eens erger verkondigde: ik zou liever Taylor Swift eten dan een cupcake.
 

DeletedUser81766

Guest
@Roald97 Ik moet zeggen toen je deze wereld aftrapte met een uitdaging en een leuk topic had ik mij het AF anders voorgesteld als dat het nu is. Het begint onderhand storend te worden hoe veel onderwerpen eindigen op gezeik naar de premade of een random W70 discussie.

Jammer om te zien dat er veel inspiratie gebreken gaat om het over de acties van wereld 73 te houden in het algemeen. Er gebeurd zo veel meer in game als het succes van ‘de premade’.

Kan je niet een magische tekst schrijven wat dit doet veranderen?
 
Reactiescore
290
Ben eigenlijk wel benieuwd naar in hoeverre Tring een directe vijand is van Amen en in hoeverre deze recruit al lange tijd geplanned staat. 'Qzdr' en zijn vermoedelijke dorpen-uitbouwers/moraalbrekers 'Ithyphallophobia' en 'Boregore' (meerdere dorpen overnames zonder od stijgingen) zijn ondanks hun ligging tegen oud Swift aan de gehele wereld met rust gelaten. Daarbij meegeteld denk ik niet dat de leiding van Amen plotselinge of spontane beslissingen maakt, dus vermoed ik dat de recruit al een lange tijd geplanned staat en Amen + oud Swift een vorm van samenwerking met Tring heeft. Maar goed dat zijn slecht gefundeerde vermoedens, de recruit zelf is tactisch een slimme zet doordat het de westelijke RIM veilig kan stellen en het account vermoedelijk een defbunker zal worden.

Overigens erg fijn dat die fusie tussen Amen en Swift afgerond is en we nu gewoon kunnen spreken over Amen in plaats van 'de premade'.

Vertel me meer over die samenwerking:eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Is dat dezelfde Roy als die jij zo verafschuwde op W55, W59 en weet ik veel welke werelden nog meer? :redface:
Dat doe ik nog steeds en ik verafschuw zijn aandeel hierin ook. Alleen Roy speelt niet in Rots en Mike wel in Amen. Dat is het grootste verschil.
 
Reactiescore
1.167
Dat doe ik nog steeds en ik verafschuw zijn aandeel hierin ook. Alleen Roy speelt niet in Rots en Mike wel in Amen. Dat is het grootste verschil.

Schrijf je dan ook nog even een hele post over Pepijn? Als we toch op die tour gaan posten..

Jij speelt ook niet in Rots! toch? Of is N1 en Rots! eigenlijk stiekem 1 en dezelfde stam? o_O

De alliantie is & was allang duidelijk hoor.
 

DeletedUser69389

Guest
Schrijf je dan ook nog even een hele post over Pepijn? Als we toch op die tour gaan posten..



De alliantie is & was allang duidelijk hoor.
Je vergeet met Pepijn 1 ding en dat roep ik al jaren op dit forum is dat hij (oprecht) publiekelijk berouw heeft getoond in tegenstelling tot spelers als Mike, maar ook een Alex of Twan die ik nog steeds aan de schandpaal nagel, omdat zij dat nalaten.
 
Reactiescore
3.457
Schrijf je dan ook nog even een hele post over Pepijn? Als we toch op die tour gaan posten.
Die heeft zijn excuses aangeboden en ingezien wat een laffe aktie hij op zijn geweten had.
 
Reactiescore
38
Ben eigenlijk wel benieuwd naar in hoeverre Tring een directe vijand is van Amen en in hoeverre deze recruit al lange tijd geplanned staat. 'Qzdr' en zijn vermoedelijke dorpen-uitbouwers/moraalbrekers 'Ithyphallophobia' en 'Boregore' (meerdere dorpen overnames zonder od stijgingen) zijn ondanks hun ligging tegen oud Swift aan de gehele wereld met rust gelaten. Daarbij meegeteld denk ik niet dat de leiding van Amen plotselinge of spontane beslissingen maakt, dus vermoed ik dat de recruit al een lange tijd geplanned staat en Amen + oud Swift een vorm van samenwerking met Tring heeft. Maar goed dat zijn slecht gefundeerde vermoedens, de recruit zelf is tactisch een slimme zet doordat het de westelijke RIM veilig kan stellen en het account vermoedelijk een defbunker zal worden.

Overigens erg fijn dat die fusie tussen Amen en Swift afgerond is en we nu gewoon kunnen spreken over Amen in plaats van 'de premade'.

Zal ik er als speler van QZDR dan maar wat licht over gooien.

Er was tussen Swift/Amen en onszelf op geen enkele moment een samenwerking tot we zijn overgestapt naar de stam in kwestie. Hun ligging was tot de laatste week/anderhalve week nog vrij ver van ons verwijderd tot AOD dichtbij kwam liggen, vandaar er nooit aanvallen zijn geweest. Het account QZDR was samen met hierboven genoemde "dorpenuitbouwers" lid van Tring toen er door bepaalde omstandigheden een splitsing kwam tussen dit trio en de stam Tring (Waar geen van beide schuld aan treft, gewoon verschillende visie). Hierna zijn er binnen het account QZDR hervormingen gebeurd met de hoofdspeler die stopte & 3 nieuwe spelers die erbij kwamen daardoor zijn we beginnen nadenken over de toekomst. Erna zijn er een week gesprekken gevoerd met verscheidene partijen (Hier was Tring ten alle tijden van op de hoogte). We hadden beloofd deze week op vrijdag de beslissing te maken en die is dus gebeurd waarbij wij over gestapt zijn naar de stam Amen. We hebben afscheid genomen van tring op een meer dan correcte manier (Kan de post en reacties posten, maar Tring zal dit beamen).

Het is dus totaal geen recruit van een vijand zoals andere hier beweren of dat er preventief plannen waren voor deze join. De wereld is zodanig gedraaid dat beide partijen hier een meerwaarde in zagen en waardoor de join gebeurd is. Het is dus meer als correct gebeurd en er is totaal geen sprake van een "laffe recruit". Maar goed met modder gooien is altijd gemakkelijk natuurlijk ;)

Groetjes,
Nick
 
Reactiescore
1.167
Je vergeet met Pepijn 1 ding en dat roep ik al jaren op dit forum is dat hij (oprecht) publiekelijk berouw heeft getoond in tegenstelling tot spelers als Mike, maar ook een Alex of Twan die ik nog steeds aan de schandpaal nagel, omdat zij dat nalaten.
Die heeft zijn excuses aangeboden en ingezien wat een laffe aktie hij op zijn geweten had.

Dus dan is het opeens goed? Maar goed, zoals eerder duidelijk werd is er een stemming geweest omtrent Mike. Iedereen was akkoord, waarvan de meesten ook vonden dat het bewijs niet goed genoeg is. Zelf heb ik me er niet mee bemoeid, het maakt mij dan ook niet zoveel uit. Ik vond het sowieso prima als de toenmalige leider van de stam deze persoon wél vertrouwt.
 
Reactiescore
1.454
Dus dan is het opeens goed? Maar goed, zoals eerder duidelijk werd is er een stemming geweest omtrent Mike. Iedereen was akkoord, waarvan de meesten ook vonden dat het bewijs niet goed genoeg is. Zelf heb ik me er niet mee bemoeid, het maakt mij dan ook niet zoveel uit. Ik vond het sowieso prima als de toenmalige leider van de stam deze persoon wél vertrouwt.

Niet genoeg bewijs? Hoeveel bewijs willen jullie hebben? Dit is wel een beetje Trump style ontkenning hoor XD
 
Reactiescore
1.167
Niet genoeg bewijs? Hoeveel bewijs willen jullie hebben? Dit is wel een beetje Trump style ontkenning hoor XD

Zoals ik zei, ik heb me er niet mee bemoeid of in verdiept. Als de toenmalige leider deze persoon wél vertrouwt en en ook hij het te weinig bewijs vond, dan vertrouw ik daar op.
 
Reactiescore
1.454
Zoals ik zei, ik heb me er niet mee bemoeid of in verdiept. Als de toenmalige leider deze persoon wél vertrouwt en en ook hij het te weinig bewijs vond, dan vertrouw ik daar op.

Is ook aan de mensen gericht dit zich er wel in verdiept hebben, want als ze dat niet genoeg vinden hebben ze echt oogkleppen op gehad.
 

DeletedUser69389

Guest
Zoals ik zei, ik heb me er niet mee bemoeid of in verdiept. Als de toenmalige leider deze persoon wél vertrouwt en en ook hij het te weinig bewijs vond, dan vertrouw ik daar op.
Ik neem aan dat je dan op Warre doelt? Natuurlijk zal die zeggen dat het te weinig bewijs is. Iets met wij van WC eend adviseren WC eend. ;) Het geeft alleen maar aan waar jullie voor staan en voor willen staan. Ook getuige de bespeler van jullie nieuwste ''aanwinst''.... Ook al zo'n speler met aparte speelmanieren....
 
Bovenaan