Top/Flop stammen

Reactiescore
17
In dit geval lijkt het me dat die gewoon de quest gehaald heeft van een mededeling via de kaart sturen. Dus snap niet echt waarom je hierover begint.

Omdat ik het verschil niet zie tussen iemand vergoeden met PP of met GS ? GS verkoop je uiteindelijk ook voor pp dus dit is praktisch hetzelfde. En ja je kunt pp kopen maar daar gaat het niet om.
 
Reactiescore
1.049
Omdat ik het verschil niet zie tussen iemand vergoeden met PP of met GS ? GS verkoop je uiteindelijk ook voor pp dus dit is praktisch hetzelfde. En ja je kunt pp kopen maar daar gaat het niet om.
Tis uiteindelijk gewoon dik omkoping wat een ban op zou horen te leveren. Dat dat niet gebeurt is fijn voor jou trouwens :)

Maar je kunt je eigen situatie niet af doen met wat een ander doet. Zo van ''Ik heb gestolen bij de Albert Heijn maar mijn vriend bij de Blokker dus is het mijne niet meer erg''. Het is niet alsof het ene het andere uitsluit, je kunt ook beide even fout zitten. Ik vind gewoon het enorm stom en je kunt ook wel bedenken zonder de regels te lezen dat dit niet mag. Sterker nog, ik denk dat een bepaald innerlijk moreel (wat ook vaak optreedt bij kinderen, die best wel snappen dat stelen niet mag ondanks dat ze de ernst en consequenties niet snappen) de persoon in kwestie ook moet hebben gehad. Iets van ''Zou ik mensen mogen omkopen in een spel door middel van geld?'' Het antwoord had hij dan zelf ook wel geweten.
 
Reactiescore
382
Omdat ik het verschil niet zie tussen iemand vergoeden met PP of met GS ? GS verkoop je uiteindelijk ook voor pp dus dit is praktisch hetzelfde. En ja je kunt pp kopen maar daar gaat het niet om.
Waarom haal je dan die pm erbij, waar hij duidelijk gs krijgt door die quest te halen. Die quest die iedereen gehad heeft.
 
Reactiescore
17
Tis uiteindelijk gewoon dik omkoping wat een ban op zou horen te leveren. Dat dat niet gebeurt is fijn voor jou trouwens :)


Dat dit niet gebeurd is fijn voor jou? Doe niet zoals underground en beschuldig niet andere mensen voor dingen die ze niet gedaan hebben.
Ik onthou hier 1 ding van en dat is dat ik het zeer laag vindt dat mensen dit op het af moeten plaatsen gewoon zodat er misbruik kan gemaakt worden van de situatie.
 
Reactiescore
1.367
Ik onthou hier 1 ding van en dat is dat ik het zeer laag vindt dat mensen dit op het af moeten plaatsen gewoon zodat er misbruik kan gemaakt worden van de situatie.

Politiek en propaganda...
Niemand zit hier om vriendjes te maken, maar gebruikt het AF slechts als hulpmiddel naast ingame
 
Reactiescore
1.049
Dat dit niet gebeurd is fijn voor jou? Doe niet zoals underground en beschuldig niet andere mensen voor dingen die ze niet gedaan hebben.
Ik onthou hier 1 ding van en dat is dat ik het zeer laag vindt dat mensen dit op het af moeten plaatsen gewoon zodat er misbruik kan gemaakt worden van de situatie.
Het is toch voor jou een voordeel :D Voor mij niet hoor :) Heb er niks mee te maken
 
Reactiescore
17
Ik denk dat It Wasn*t Me het gewoon opneemt voor zijn Stammie @thelightfighter

Uiteraard neem ik het op voor haar, ik werd echt misselijk toen ik gisteren deze posts las. En dit is de reden waarom ik dus gestopt ben met op het AF zaken te lezen 80 % is gewoon commotie. De enigste toffe dingen zijn nog de spot prenten en golden awards.
 
Reactiescore
207
Uiteraard neem ik het op voor haar, ik werd echt misselijk toen ik gisteren deze posts las. En dit is de reden waarom ik dus gestopt ben met op het AF zaken te lezen 80 % is gewoon commotie. De enigste toffe dingen zijn nog de spot prenten en golden awards.

Ergens zit hier zeker een brokje waarheid in. Echter hoort die commotie nu eenmal bij het AF. Er niet te zwaar aan tillen is de kunst! Trouwens, het siert je dat je het opneemt voor je stammie en zo zelf kritiek opvangt!
 
Reactiescore
1.049
Even iets compleet anders:

Ik lees die goldenawards en Top/flop stammen zoals het hoort natuurlijk mee. Enige wat me opvalt is dat Pit. overal als overschatte stam staat, nu begrijp (ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, integendeel) de kritiek. Maar wat ik me nu afvraag is door wie ze overschat worden?

Want ik zie vanuit Pit zelf niemand reagerren dat ze een van de grootste kanshebbers op de wereldwinst zijn of dat soort uitspraken.
Nu leek het me een beetje raar maar eigenlijk worden ze dus enigzins van buiten af toch gerespecteerd (op waarde geschat) om ze vervolgens weer af te schilderen als overrated stam?
Of kijkt men naar de puntentelling? Want dan zou je toch een POV ook kunnen neerzetten bijvoorbeeld, dus het lijkt me toch dat het om een spelerbase/reputatie etc gaat?

Conclusie: Hoezo wordt Pit overschat en door wie?
 
Reactiescore
1.454
Even iets compleet anders:

Ik lees die goldenawards en Top/flop stammen zoals het hoort natuurlijk mee. Enige wat me opvalt is dat Pit. overal als overschatte stam staat, nu begrijp (ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, integendeel) de kritiek. Maar wat ik me nu afvraag is door wie ze overschat worden?

Want ik zie vanuit Pit zelf niemand reagerren dat ze een van de grootste kanshebbers op de wereldwinst zijn of dat soort uitspraken.
Nu leek het me een beetje raar maar eigenlijk worden ze dus enigzins van buiten af toch gerespecteerd (op waarde geschat) om ze vervolgens weer af te schilderen als overrated stam?
Of kijkt men naar de puntentelling? Want dan zou je toch een POV ook kunnen neerzetten bijvoorbeeld, dus het lijkt me toch dat het om een spelerbase/reputatie etc gaat?

Conclusie: Hoezo wordt Pit overschat en door wie?

Ik spreek nu voor mij zelf, dus weet niet wat de andere hun argumentatie is om ze overschat te noemen. Het punt voor mij zit voornamelijk is de vrij wel volledigheid van de stam. Spread, N1, Rots!, Amen en Swift zijn allemaal nog geen complete stammen. Het is duidelijk dat hier nog fusies gaan komen tussen stammen of delen van stammen. Dit lijkt in mindere mate het geval te zijn bij Pit. Het lijkt alsof Pit met dit groepje door wil. Misschien nog een account hier of daar, maar dat is het dan wel. Hierdoor staat jullie erg goed in de ranglijst. Echter zijn er een hoop spelers die niet per se de beste speler zijn. Er zijn echt wel goede spelers binnen Pit hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik vind Kyle echt een topper, Do not eat yellow snow, ESFR en The Boy in Quarintine (heb ik me laten vertellen) zijn prima spelers. Echter de rest is niet heel denderend. The night pharmacy is ook nog prima als dat het team is wat ik ken en ze serieus gaan spelen. Dat laat je over met 5 account die echt aardig onder het gemiddelde niveau van de topstammen van deze wereld ligt. Doordat Swift en Amen nog niet 1 zijn, en in het noorden er nog een flink aantal afzonderlijke stammen zijn is dit beeld dus vertekent.

Ook lijken een aantal commentaar te hebben over de interns van ESFR, maar daar sluit ik me niet bij aan ;)
 
Reactiescore
399
Pit gaat de uitdaging goed aan 5 redelijke accounts en 5 mindere accounts als ik pianist zo hoor, zo hoort het toch ook te zijn ipv van 10 over powerede accounts in één stam, spectrum de uitdaging ofzo 0.o
 
Reactiescore
1.454
Pit gaat de uitdaging goed aan 5 redelijke accounts en 5 mindere accounts als ik pianist zo hoor, zo hoort het toch ook te zijn ipv van 10 over powerede accounts in één stam, spectrum de uitdaging ofzo 0.o

Als je bijvoorbeeld kijkt naar waar ze nog tegen moeten gaan vechten mochten ze niet extra recruiten wordt het lastig. In die situatie is het vrij wel zeker dat Spread en Rots 1 worden en ze moeten tegen de pre-made. Dit zijn alle twee stammen met voornamelijk overpowered accounts. Dat gaat lastig voor ze worden. Op dit moment hebben ze nog niet tegen echte toppers moeten strijden dus het is afwachten hoe dat uiteindelijk komt. Al met al, is dat in mijn opinie waarom ze overschat worden, omdat ze hoger staan dan ze zouden 'horen' staan. Klinkt een beetje vreemd en bot, is niet zo bedoeld ;)
 
Reactiescore
399
Haha ik snap je punt, ken de mensen binnen PIT ook niet echt.

Dat het grotendeels een Premade is klopt volgens mij ook wel. Wat ik in mijn vorige post maybe beetje kort door de bocht probererde te zeggen:

Als we als voorbeeld de Premade stam pakken zitten hier alleen maar goede accounts in. Binnen Pit heb je globaal een 50/50 verhouding qua redelijke accounts en mindere accounts. Als ik het zo zie is dit een bewuste keuze. Zo'n iniatief steun ik wel i.p.v. een overpowerde premade.
 
Reactiescore
207
Ik spreek nu voor mij zelf, dus weet niet wat de andere hun argumentatie is om ze overschat te noemen. Het punt voor mij zit voornamelijk is de vrij wel volledigheid van de stam. Spread, N1, Rots!, Amen en Swift zijn allemaal nog geen complete stammen. Het is duidelijk dat hier nog fusies gaan komen tussen stammen of delen van stammen. Dit lijkt in mindere mate het geval te zijn bij Pit. Het lijkt alsof Pit met dit groepje door wil. Misschien nog een account hier of daar, maar dat is het dan wel. Hierdoor staat jullie erg goed in de ranglijst. Echter zijn er een hoop spelers die niet per se de beste speler zijn. Er zijn echt wel goede spelers binnen Pit hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik vind Kyle echt een topper, Do not eat yellow snow, ESFR en The Boy in Quarintine (heb ik me laten vertellen) zijn prima spelers. Echter de rest is niet heel denderend. The night pharmacy is ook nog prima als dat het team is wat ik ken en ze serieus gaan spelen. Dat laat je over met 5 account die echt aardig onder het gemiddelde niveau van de topstammen van deze wereld ligt. Doordat Swift en Amen nog niet 1 zijn, en in het noorden er nog een flink aantal afzonderlijke stammen zijn is dit beeld dus vertekent.

Ook lijken een aantal commentaar te hebben over de interns van ESFR, maar daar sluit ik me niet bij aan ;)

Dankjewel voor het mooie woordje over het account TBiQ!
 
Reactiescore
1.367
Amen massa stam
 
Reactiescore
7.944
Danny is de eerste!

giphy.gif
 

Bijlagen

  • 1588370555112.png
    1588370555112.png
    77,9 KB · Weergaven: 0

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
huh maar nu is er geen ruimte voor ruiter meer
 
Bovenaan