De grote Roy show

Reactiescore
3.524
De grote Roy show


Beste mensen en Roy vandaag breng ik (Inspector van dienst) een stukje journalistiek. Dit in het kader van bepaalde gebeurtenissen in de afgelopen weken die op zijn zachts gezegd erg dubieus zijn.

Ik zou liegen als ik zou zeggen de volledige waarheid mij duidelijk is en mijn onderzoek 100% af is, maar kan met een gerust hart zeggen dat het er toch erg dichtbij zal zijn. Mogelijk update ik later in dit topic bijkomende aspecten die het verhaal compleet kunnen maken.


We gaan even terug in de tijd naar 13 augustus 1987, JK gewoon 2019! Er ontstaat commotie op het AF P43 bij Top/flop stammen betreft account SC die mb's edeld van NEO in het cluster van account Niels5151. Enkele pagina's (P48) later post de AF speler Sonemmontis spelende op het account HardcoreAngel (HCA voortaan genoemd) het volgende:
2956c0e8d8aaebafd973912988b2e1e4.jpg

Op het eerste gezicht gewoon een PM gesprek tussen de MB van NEO en het account SC, voor de oplettende kijker is er een detail dat opvalt, namelijk dat deze screen vanuit het account SC genomen is. Eigen PM's tonen altijd dat de tekstbalk geschreven door je eigen account altijd meer naar rechts staan en die van je gesprekspartner meer naar links. Als deze screen vanuit het account Blackball was gemaakt was dit geheel andersom geweest. De vraag is nu, hoe komt NEO aan een screen genomen vanuit het zicht zoals je deze enkel en alleen kan zien als iemand deze PM doorstuurde of er een screen van maakte en deze vervolgens deelde met NEO?

Deze PM conversatie begon om 10 uur de 13de en werd verwijderd op het account SC rond 16 uur diezelfde dag. Er vonden geen vv's plaats dus iemand van dit account moest dit doorspelen naar NEO,... Er werd aan de actieve co's gevraagd of hun deze screen al dan niet met eender welke intenties met iemand gedeeld zouden hebben en deze zo bij NEO terecht is gekomen. Het antwoord was simpel, niemand op het account SC die regelmatig logde had iets gedeeld. Als niemand loog bleef de inactieve co (Ronny) als enige alternatief, die was eigenlijk al maanden afwezig, geen 1 woord sprak die nog en had geen link met NEO (zo ver wij weten). Onze hoofdverdachte was eigenlijk Mike, omdat Mike slechts 1-2 dagen op het account speelde (voordien er nooit problemen waren en overige co's er al van bij het begin mee opzaten), ook omdat Mike bij op het account speelde van Roy op W62 en ook hier op deze wereld even op Plato gespeeld heeft (toeval?), hij wou ook absoluut anoniem spelen op SC zelfs voor de eigen stam (verdacht?). Nu goed, Mike beweerde het niet gedaan te hebben, dus op hoop van zegen was het de al maanden lange inactieve stille Ronny.

Ondertussen na dit geval gebeuren er nog enkele verdachte feiten, dit kan ofwel toeval zijn of niet, ik som ze toch even op: SC had vooral 3 spelers nog, eigenaar Calvin die op vakantie was en omgekeerde tijden had, Roel en Mike. Account Niels valt random overdag aan, toevallig als het account SC offline staat, dit meermaals zelfs tot enkele dorpsverliezen. Wat raar was want de gehele wereld hebben ze dit naar mijn weten nooit gedaan en nu plots wel telkens overdag als het account offline was, daarbij komt kijken dat de eerste 10 dagen toen Calvin op vakantie was er 0 pogingen kwamen en iets nadat Mike erop kwam meerdere op korte tijd (toeval?)

Vervolgens doen wij een aanval op account Niels5151, alles word easy blocked terwijl 10 dagen eerder een soortelijke massa nog succesvol was met als enige verschil Mike toen nog niet op SC speelde en nu wel, plannen doorgeven, bevelen delen, zulke dingen (toeval?)

Als laatst verdacht geval deed NEO een aanval op account We Regret To Inform U, toevallig waren HCA en Niels5151 snipekillers aan het zetten, dit zoals ik vernomen heb enkel op dorpen die sniped werden langs onze zijde en waar de snipes het zwakste waren. Ook werden er enkele snipekillers geannuleerd die er wel tussen zaten maar niet na de os aankwamen wat toch wel verdacht is ook.

Ik geloof niet dat zovele acc's en zovele co's hierbij betrokken zijn, het kan goed zijn iemand op bv acc Niels aanstuurde op het overdag aanvallen van SC of aanstuurde om op die dorpen snipekillers te zetten. Wilt daarom niet zeggen dat de mensen die het uitvoerde hiermee iets te maken hebben. Wil dus vooral niet elke bespeler op een account beschuldigen, de kans dat bovenstaande toeval is zou opzich ook nog kunnen al stapelen de toevalligheden wel snel op en er komt nog meer.


Op een dag (28ste) word ik in een random APP groepsgesprek gezet waarin een MOD mij aanspreekt dat er iemand van NEO zou spelen op het account SC hierop illegale scriptjes zou gezet hebben in de snellijst dit om het account een ban aan te smeren in opdracht van Roy. We moesten in de snellijst kijken naar een bepaald script dat we even afgekort Ibragonza gaan noemen. Dit script stond inderdaad in de snellijst, werd onmiddellijk verwijderd, support werd aangesproken waarin we deze situatie uitlegde. De mod in kwestie die ons aansprak had ook Duckje al op de hoogte gesteld hiervan. Het WW werd voor de zekerheid wederom veranderd enkel Calvin kon nog loggen tot we duidelijkheid hadden wie de dader was.


Toevallig of niet kwam 20 minuten nadat die MOD ons kwam inlichten over illegale snellijstscriptjes Roy me aanspreken geheel uit het niets:

c9cfaf0f223245a946ed29a5c3e7785e.png

85a612b6e482fbc3ba933ded7f6f786d.png


02ca90743e50135bac5c37eb5fd89565.png

Kort samengevat is de MOD die voorkwam dat SC een ban kreeg door ons in te lichten volgens Roy de grote boosdoener. Die scriptjes zouden erop gezet zijn geweest door die MOD op 1 of andere manier maar ik heb Duckje gesproken over deze situatie en hij kon mij vertellen MODS niet in de snellijsten van accounts kunnen enkel hijzelf (Duckje) kan dit. Dat een MOD dit gedaan heeft is uitgesloten. Ook zou Roy een setup stelling gemaakt hebben om deze MOD te laten betrappen,... Dat ging dan als volgt:

(Roy in het groen de MOD in het wit)

415ab4624e9946397b8e7b13e82fce45.png


21495d3c5212724fecdf66b71f890ed0.png

2196fbae06caa2220e55b08f6b4b1f28.png


33d26599c42b45148728ad97d2dfba51.png


0bdb7e26956f867235c344c9d9f2ce83.png

Hierin vallen 2 dingen op:

1: Een MOD die illegale scriptjes geeft aan een persoon die expliciet zegt dat hij er een account mee wilt laten bannen is dubieus te noemen.

2: Stel het was een setup van Roy om die MOD klem te leggen waarom haalt Roy dan expliciet aan in de eerste screen van deze spoiler 'Als mijn co 24 uur ni logged op Plato en hem op SC zet, zorgen dat SC ban krijgt en 24 uur later weer op Plato komt ziet TW dit dan en krijgt Plato dan een ban'

Waarom deze vraag stellen? Is het niet veel simpeler als je zegt dat je iemand op SC laat loggen en ban laat veroorzaken en dan kijken of de MOD hapt? Waarom zulk ingewikkelde situatie voordragen. Is het toeval dat Mike van SC op Plato speelde en volstrekt 100% aan deze 'setup' van Roy voldoet?

7649a59a7c70c6db3b9da21ba3051a62.png

Is het wel een setup van Roy om een MOD te betrappen of maakt Roy dit ervan als laatste zelf redmiddel, want als uitkomt hij een acc bewust wou laten bannen voor illegaal scriptgebruik door een speler die kon loggen op SC dit op te dragen is het bye bye TW carrière.


Al heel snel kwam op het AF vanuit NEO dat We Regret niet zelf gedeffed heeft maar Inter en Chuchu vv hebben zitten draaien, ik vraag vervolgens aan Roy hoe NEO dit te weten is gekomen (in het opzicht van er zit een mannetje van Roy op SC).

3050ee6a0006ee5a76742779033cd8e3.png


Inspector gaat naar Yoshi:

e1f9b866d991757bea81e8dd06123eb9.png


Heeft met Yoshi gesproken maar hij vertelde het zelf tegen Yoshi en niet omgekeerd (leugen?)



Verder nog een hele hoop van zulke gevallen, hij haalt overdreven veel aan Mike er niets mee te maken heeft en Mark is zogezegd zijn getuige in dit verhaal van de setup (krijg dan overdreven fake gesprekken tussen die 2 wat Roy zijn verhaal zou moeten bevestigen). Ik ben in de gedachtegang gekropen dan dat wat Roy zegt 100% de waarheid is en heel kritisch die MOD vragen gaan stellen, maar letterlijk elk maar dan ook elk spoor leid weer naar Roy,...

Het enige wat die MOD al dan niet verweten kan worden is dat hij illegale scriptjes geeft aan mensen die duidelijk verkeerde intenties hebben zoals Roy. Voor derest lijkt het eerder iemand die Roy niet zo serieus nam op het eerste zicht en later toen hij dat niet meer deed de BAN voor acc SC voorkomen heeft door ons allen in te lichten. Dit is ook allemaal gemeld geweest aan Duckje, ik laat dat ook volledig in de handen van hem om dat verder te bekijken betreft of de MOD overtredingen begaan heeft.



Het is allemaal begonnen bij die ene screen die gemaakt werd vanuit het account SC door een co en daar gaan we even terug verder op in.

36a1f851cef5a0cb16b58912e781c897.png

Volgens Roy hebben ze deze screen van inactieve Ronny via via gekregen waarop ik vroeg van wie hij het had gekregen, daar wou hij niet op antwoorden. Wij zijn Ronny zelf gaan aanspreken via APP want nadat we hem letterlijk maanden niet meer gezien hadden en deze viel compleet uit de lucht en had echt geen idee over wat het ging. Het zou natuurlijk kunnen dat iemand op account SC dit door fluisterde naar Roy dat hij maar moet zeggen hij het van die Ronny via via had gekregen want kerel is toch zo inactief als wat.

We hebben voor de zekerheid support nog maar eens in geschakeld en de IP's opgevraagd van de dag dat het PM gesprek begon met de MB van acc Niels5151 tot het moment Calvin zijn eigen PM verwijderd had. Dit had een spatie van enkele uren, in deze uren is er ingelogd door 2 IP's.

1 van Calvin de eigenaar via PC en 1 van Mike via GSM. Het kan dus zo zijn dat terwijl Calvin de bewuste PM's schreef Mike perfect en als enige op heel tribalwars deze door kon sturen aan zijn vriendjes Roy en Mark. Deze hebben het vervolgens in NEO chat gegooid waarop HCA de screen op het AF smeet waarop Chess opmerkte dat de screen vanuit SC genomen werd door een klein detail. Dat klein detail heeft uiteindelijk geleid tot het ontdekken van dit alles. Wilt dus ook zeggen dat onze hele fora's, stamchats open en bloot gesteld zijn bij sommige van NEO en dat het niets gescheeld had of SC was volledig op BB gezet (waarvoor nogmaals dank aan bepaalde MOD's) en dat is gewoon in en in triest spel.

De enige vraag die nog gesteld moet worden is: Wie van NEO is hier allemaal bij betrokken? Roy, Mark ... vul zelf verder maar aan :)




39ge56.gif


Edit: P16, eerste post van 7 januari indien u benieuwd bent naar de 'absolute' waarheid en daarbij ook de afloop van dit topic!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Een moderator die mee in een complot zit om een speler op een dubieuze wijze te bannen (of de gedachtegang die tegen de spelregels is iig goedkeurt?) / illegale scripts geeft en zegt foutlogs weg te kunnen zetten?

@Duckje
 
Reactiescore
3.452
De intentie was er om account Suïcide een ban te bezorgen en te spyen,Roy,Mark,Mike, dikke vette loosers zijn jullie!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.349
... (ik wil nog geen uitspraken doen over de kwestie)

1 van Calvin de eigenaar via PC en 1 van Mike via GSM. Het kan dus zo zijn dat terwijl Calvin de bewuste PM's schreef Mike perfect en als enige op heel tribalwars deze door kon sturen aan zijn vriendjes Roy en Mark. Deze hebben het vervolgens in NEO chat gegooid waarop HCA de screen op het AF smeet waarop Chess opmerkte dat de screen vanuit SC genomen werd door een klein detail. Dat klein detail heeft uiteindelijk geleid tot het ontdekken van dit alles. Wilt dus ook zeggen dat onze hele fora's, stamchats open en bloot gesteld zijn bij sommige van NEO en dat het niets gescheeld had of SC was volledig op BB gezet (waarvoor nogmaals dank aan bepaalde MOD's) en dat is gewoon in en in triest spel.

Ik wil enkel opmerken dat het een foto is van een pm, en niet een screenshot. Als je dus zegt dat Mike enkel via gsm logde, kan Mike deze foto niet genomen hebben? (niet om je hele theorie onderuit te halen, voor de rest volg ik je gedachtegang volledig)
 
Reactiescore
1.454
Ik vind het wel grappig dat we nog verbaast zijn dat Roy en co zulke lage dingen uithalen; het is helaas al de standaard geworden...

@In-game mods, is het actief proberen aan te smeren van onterechte bans niet een perma-ban?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Eigenlijk geef je nu gewoon toe dat je geprobeerd hebt een account binnen Chess een perma ban aan te smeren, maar probeer je het via allemaal omwegen goed te praten om geen heisa in je stam te veroorzaken? Daarnaast geef je ook even toe dat je de vv van een ex-mb van Chess hebt aangenomen om bevelen te kunnen bekijken of Chess op een andere manier tegen te werken.

Je stam, en voornamelijk jij, hebben deze maand nog meermaals heisa lopen trappen hier op het forum over één speler van Suicide die een dorp van een vrijwillige NEO MB wilde edelen. Dat was een schande en daar moest heel Chess zich voor schamen, waar wij ook publiekelijk deze speler voor hebben aangesproken. Ook heb jij meermaals ons proberen zwart te maken, omdat je het (onterechte) vermoeden had dat wij vv's in jouw rim hebben gedraaid (deden wij dus niet).

Nu blijkt dus dat meerdere NEO spelers zelf profiteren van Chess moraalbrekers en unfaire vv's. Erover zeuren doe ik niet, want tja.. overlopers zijn all in the game. Alleen als ik jullie gezeik van de afgelopen weken/maanden zo heb gevolgd, heb ik toch de vraag: Hoe hypocriet kan je zijn Roy?

Echter is het erge nog; dit is het minst erge van de twee bekentenissen die je zojuist gedaan hebt. Spelers zo als jij die accounts proberen te hijacken, bans aan willen smeren en via allemaal omwegen dit goed proberen te praten zijn de reden dat het spelplezier bij vijand en stamgenoot zal wegvloeien. Ik ben de laatste die niet zal toegeven dat Chess ver gaat om te winnen en ben ook van mening dat je je vijand niet teveel moet gunnen. Echter hebben jouw acties niets meer met Tribalwars te maken en probeer je gewoon werelden te verpesten, mensen hun werk en tijd in rook op te laten gaan en een stam te creëren waarmee je eigen stamgenoten zich niet willen identificeren.

Als jij verdenkingen hebt van iemand die onjuist wilt handelen of niet te vertrouwen is binnen NEO, dan is het jouw probleem en moet je hier inderdaad actie tegen ondernemen. Wanneer je dit echter op een manier doet dat je een wereld sterk zal beïnvloeden en je vijand flink zal naaien, dan zit jij hier zelf (+ de medeplichtigen) flink fout en kan je de schuld nooit van je af schuiven of op deze manier goed praten.

De enige vragen die resten zijn: Wat wilt/kan Tribalwars hier tegen ondernemen, maar belangrijker nog: Hoe reageren de andere NEO leden op deze situatie? De acties die nu ondernomen zullen worden zijn tekenend voor het karakter en imago van de overige NEO spelers.

Daarnaast wil ik je er vriendelijk aan herinneren dat je privé foto's van je co Mark op het AF plaatst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
@Beast of Nation Je bent al je geloofwaardigheid in je eerste argument al verloren Roy...

HoE kAn iK sChUldIg ziJn aLs Ik OpEn bEn gEwEeSt????

Kijk eens hoe dat argument opgaat in de rechtszaal: Ja het klopt dat ik het moordwapen met het bloed van het slachtoffer en mijn vinger afdrukken heb afgegeven, net zoals mijn ongewaste kleren die onder het bloed zitten van het slachtoffer, en ohja de video waar de moord van het slachtoffer opstaat, maar hoe kan ik schuldig zijn als ik dit vrijwillig overhandig!?!?!?!

Zucht...
 

DeletedUser79447

Guest
Nogmaals,

Er is niemand in Chess die ook maar iets van informatie deelt richting NEO.
Ik hoef niets te bekennen, want er is helemaal niets om te bekennen.
Er is GEEN speler op SC met contact jegens mij. Zoals gezegd is SC hieraan gekoppeld omdat er dat voorval met de MB van Niels is geweest en door de sleutelligging van het account.

Zoals Jannes zelf aangeeft, de screen van die pm kan niet door Mike zijn verzonden, want hij was via de app online volgens Duckje.

Waarom zou ik zelf naar Chess gaan met screens en een heel verhaal om Justin erbij te lappen als ik zelf vieze praktijken zou doen wat hierdoor aan het licht zou komen?
Ik snap dat er her en der met het vingertje naar mij wordt gewezen, maar echter is er geen enkele bewering waar jegens mij of Mark of zelfs Mike.

Waarom zou Mike zijn reputatie op het spel zetten voor iemand waar hij al bijna een maand geen contact mee heeft door een ruzie? Mike is diegene die mij op W62 heel veel heeft bijgeleerd. Ik denk ook dat Inge zou moeten inzien dat Mike dit nooit zou doen, ookal is het een kl**tz*k.

Geloof wat je wilt geloven, Jannes heeft het namelijk erg anti-mij geschreven, en hij staat in zijn goed recht om zoiets te doen. Mijn bewijzen met Justin zijn woorden, acties en daden heb ik gepost om aan te tonen dat het een corrupte mod is die totaal niet discreet is, dat was het doel en dat is deels gelukt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jannes heeft anti-mij geschreven.. Serieus?
Wie anders dan jij heeft in deze situatie geprobeerd het account Suicide Consultant een ban aan te smeren en het plan hiervoor gemaakt?

De bewijzen liggen op tafel en je erkent het zelf. Het is leuk hoor dat je wilt proberen alle schuld op die mod af te schuiven, maar er is toch zwart op wit zichtbaar dat dit jouw plan is en dat jij het in werking wilt stellen. Waarom wil je de corruptie van een mod aankaarten door een frontaccount van Chess te laten bannen met een illegaal script? Het is toch overduidelijk dat je uit deze situatie winsten wilden boeken en de wereld op een schandalige manier wilde beïnvloeden. Op welke manier lijkt jouw 'reden' niet op een onzin smoesje om dit goed te praten?

Uiteraard gelooft iedereen wat hij wilt geloven, maar ik kan me niet voorstellen dat welk NEO-lid dan ook die geen 'pro-roy bril' draagt jouw verzonnen waarheid wilt geloven. Sommige NEO spelers heb ik toch echt hoger zitten dan fan van een speler van jouw kaliber en ik ben zeer benieuwd naar hun reactie ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Wie anders dan jij heeft in deze situatie geprobeerd het account Suicide Consultant een ban aan te smeren en het plan hiervoor gemaakt?
Nogmaals, het is een set-up geweest. het is enkel bij appen gebleven met Justin. Jannes post enkel relevantie informatie TEGEN waar er ook normale gesprekken zijn gevoerd met uitleg en redenatie op meerdere punten, die post hij niet.

Begrijpend lezen is moeilijk he?
Er is NOOIT daadwerkelijk een actie uitgevoerd richting het account SC. Het is enkel benoemd om te kijken hoe Justin hierin mee zou willen doen.
@jokersbrain post dan ook alle relevante informatie in plaats van je selecte groep aan informatie.

Als ik daadwerkelijk een ban had willen krijgen mbt het account SC en daadwerkelijk een contactpunt of inlog zou hebben, dan had een account al lang een ban gehad en was alles off the radar gedaan in plaats van on the radar.

Dat Niels dorpen heeft weten te pakken is ook niet heel vreemd. Als je weet dat SC met relatief gezien inactiviteit kampt en Calvin zijn skype profiel in de gaten houd kun je zien hoe lang geleden iemand online is geweest, zo is het gedaan namelijk:)

Ik hoop dat Duckje naar buiten wilt brengen wanneer er illegale scripts zijn geplaatst die gevonden zijn op het account met IP adres en datum, dan kan Duckje bewijs tonen dat het gaat om scripts die 1-2 jaar geleden legaal waren en nu illegaal. Zoals een aantal FA scripts en aantal munten scripts die op W62 nog oké waren, maar nu illegaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nogmaals, het is een set-up geweest. het is enkel bij appen gebleven met Justin. Jannes post enkel relevantie informatie TEGEN waar er ook normale gesprekken zijn gevoerd met uitleg en redenatie op meerdere punten, die post hij niet.

Begrijpend lezen is moeilijk he?
Er is NOOIT daadwerkelijk een actie uitgevoerd richting het account SC. Het is enkel benoemd om te kijken hoe Justin hierin mee zou willen doen.
@jokersbrain post dan ook alle relevante informatie in plaats van je selecte groep aan informatie.

Als ik daadwerkelijk een ban had willen krijgen mbt het account SC en daadwerkelijk een contactpunt of inlog zou hebben, dan had een account al lang een ban gehad en was alles off the radar gedaan in plaats van on the radar.

Dat Niels dorpen heeft weten te pakken is ook niet heel vreemd. Als je weet dat SC met relatief gezien inactiviteit kampt en Calvin zijn skype profiel in de gaten houd kun je zien hoe lang geleden iemand online is geweest, zo is het gedaan namelijk:)

Ik hoop dat Duckje naar buiten wilt brengen wanneer er illegale scripts zijn geplaatst die gevonden zijn op het account met IP adres en datum, dan kan Duckje bewijs tonen dat het gaat om scripts die 1-2 jaar geleden legaal waren en nu illegaal. Zoals een aantal FA scripts en aantal munten scripts die op W62 nog oké waren, maar nu illegaal.

Je praat jezelf wel erg tegen Roy.

Begin van de post:

Er is NOOIT daadwerkelijk een actie uitgevoerd richting het account SC. Het is enkel benoemd om te kijken hoe Justin hierin mee zou willen doen.

Einde van de post:

Ik hoop dat Duckje naar buiten wilt brengen wanneer er illegale scripts zijn geplaatst die gevonden zijn op het account met IP adres en datum, dan kan Duckje bewijs tonen dat het gaat om scripts die 1-2 jaar geleden legaal waren en nu illegaal. Zoals een aantal FA scripts en aantal munten scripts die op W62 nog oké waren, maar nu illegaal.

Opnieuw geef je toe dat er een zeer smerige stab is gezet en er dus ook daadwerkelijk scripts op het account Suicide Consultants zijn geplaatst. Dit is toch wel redelijk in strijd met dat je zegt geen insider te hebben en het enkel bij een plan wilde houden om de mod zijn corruptie aan het daglicht te brengen.

Hoe weet jij exact wat voor scripts er op suicide zijn geplaatst, maar belangrijker nog: hoe zijn deze scripts op suicide terecht gekomen zonder dat jij een stab hebt gezet met een insider?

Je probeert een zeer ernstige stab onder de tafel te stoppen, maar in deze poging praat je jezelf vast Roy. Wel fijn dat je de stab zelf meerdere keren erkent ;).
 
Reactiescore
3.524
Ik wil enkel opmerken dat het een foto is van een pm, en niet een screenshot. Als je dus zegt dat Mike enkel via gsm logde, kan Mike deze foto niet genomen hebben? (niet om je hele theorie onderuit te halen, voor de rest volg ik je gedachtegang volledig)

Er zijn maar 2 IP's gevonden die het gedaan konden hebben. Calvin de eigenaar die zich zou moeten schamen om zijn PM zal het niet gedaan hebben dus blijft er sws maar 1 iemand over.

Er zijn verschillende opties om dit te verklaren, je kan een screen vanuit GSM nemen deze bv doorsturen naar ROY, vervolgens kan Roy een screen over de GSM screen nemen met enkel de PM teksten.

Hoogstwaarschijnlijk is het PM gesprek gewoon snel doorgestuurd geweest naar iemand uit NEO (Roy wss) en vervolgens verwijderd geweest op SC. Dit was perfect mogelijk omdat Calvin op vakantie was en beperkt even online kwam.
 

DeletedUser79447

Guest
Er zijn maar 2 IP's gevonden die het gedaan konden hebben. Calvin de eigenaar die zich zou moeten schamen om zijn PM zal het niet gedaan hebben dus blijft er sws maar 1 iemand over.

Er zijn verschillende opties om dit te verklaren, je kan een screen vanuit GSM nemen deze bv doorsturen naar ROY, vervolgens kan Roy een screen over de GSM screen nemen met enkel de PM teksten.

Hoogstwaarschijnlijk is het PM gesprek gewoon snel doorgestuurd geweest naar iemand uit NEO (Roy wss) en vervolgens verwijderd geweest op SC. Dit was perfect mogelijk omdat Calvin op vakantie was en beperkt even online kwam.

Hier ga je de fout in Jannes.

Als ik een mededeling doorgestuurd krijg, dan is de lay-out anders. Dan staat het onder elkaar.
De screen die wij hebben gekregen is via een PC genomen.

Hierbij het bewijs dat een doorgestuurd bericht er anders uit ziet:)

91015f648801575e0ebac2a5673848a8.png
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
Screenshot_20190902-034032_Samsung Internet.jpg

Pc?
 
Reactiescore
1.454
@Beast of Nation , daarnaast, zelfs al is dit duidelijke onzin verhaal wat je probeert te verkopen waar is, had je er voordat er ook maar iets gedaan had hiermee naar leiding Chess kunnen stappen. Je had kunnen zeggen dat je hem verdenkt van corrupt gedrag en je had ons kunnen vragen om je te helpen met dit aan het daglicht brengen, maar dit heb je ook niet gedaan.

Al met al ben je wellicht 1 van de vuilste spelers van TW aller tijden en als je nog enige vorm van waardigheid over hebt zou je je account op del moeten zetten en nooit meer een wereld moeten gaan spelen. Uitschot zoals jij is niks anders dan een gezwel voor Tribalwars!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mocht dit waar zijn dan distantieer ik me bij deze van de stab en dus zijnde NEO tot dit is opgelost. Ik ga niet hals over kop leaven maar dit gaat echt te ver. Ik zal de discussie en beide kanten van het verhaal nauwlettend volgen totdat het verhaal duidelijk is, en dan mijn conclusies trekken.

Een van de weinige NEO spelers met eergevoel en een imago wat hij schoon wilt houden. Had niet anders van je verwacht en hoop dat meerdere NEO-spelers hetzelfde standpunt zullen innemen.
 
Reactiescore
3.524
Maar Roy jijzelf hebt verteld dat die inactieve CO 'Ronny' deze screen had doorgestuurd aan NEO. Waar is Ronny zijn IP inlog? (Verwijderd door die MOD ofwa?) Er waren maar 2 IP's, Calvin en Mike, dus idk hoe of wat maar dat Mike hem bij NEO kreeg is eigenlijk een bewezen feit.
 

DeletedUser79447

Guest
Maar Roy jijzelf hebt verteld dat die inactieve CO 'Ronny' deze screen had doorgestuurd aan NEO. Waar is Ronny zijn IP inlog? (Verwijderd door die MOD ofwa?) Er waren maar 2 IP's, Calvin en Mike, dus idk hoe of wat maar dat Mike hem bij NEO kreeg is eigenlijk een bewezen feit.

Zoals gezegd zijn er hier meerdere dingen:
1. De screen in kwestie is van een PC scherm gefotografeerd
2. De screen is via whatsapp aan de kant van NEO gekomen door iemand die zich Ron/Ronny noemde.

Nogmaals, wat ook uit mijn gesprek met Justin blijkt hebben wij de naam Ronny direct ook aan Justin gegeven en dit dan ook nog eerder dan aan jullie. Waar het origineel van de foto vandaan komt die via PC is gefotografeerd kan van iedereen komen. Bij wijze zelfs bij Calvin die op dat moment online was via PC.
 
Bovenaan