- Reactiescore
- 140
Misschien een idee dat de stabbers zelf eens kunnen reageren hier? @Beast of Nation @.FarmAlarm
Ik snap dat het voor jullie aders ligt dan voor mij, het is nu eenmaal persoonlijker Ik zal jullie dus ook niet hinderen, want het hoort bij P&P. Zelfs als ik er de toegevoegde waarde niet van inzie. Weinig mensen zullen het nog lezen en de afgelopen 15 pagina's waren al reputatie vernietigend genoeg er hoeft geen 16e en/of 17e bij.
Maar zoals ik al zei: ga jullie gang.
Ik snap dat het voor jullie aders ligt dan voor mij, het is nu eenmaal persoonlijker Ik zal jullie dus ook niet hinderen, want het hoort bij P&P. Zelfs als ik er de toegevoegde waarde niet van inzie. Weinig mensen zullen het nog lezen en de afgelopen 15 pagina's waren al reputatie vernietigend genoeg er hoeft geen 16e en/of 17e bij.
Maar zoals ik al zei: ga jullie gang.
Wereldwijd heeft dit topic een storm aan reacties uitgelokt, het is weken lang een hot item geweest op twitter, overal waar ik kwam werd hierover gesproken, van de bakker tot de slager. Er worden zelfs besprekingen gehouden om dit te gaan verfilmen, er is een inzamel actie opgestart geweest die 3,8 miljoen euro op heeft geleverd zodat alle middelen voor handen waren om tot die waarheid te komen. Ook al is het topic tijdje dood geweest, vele mensen die dit destijds gevolgd hebben kunnen nu bij 100% duidelijkheid de waarheid aanschouwen, het laatste puzzelstukje is gelegd.
Het geeft een gevoel van ontlasting, eindelijk kunnen we weer voorruit kijken en het verleden achter ons laten, om te bouwen aan een betere toekomst voor onze kinderen.
Gaat het hier nog steeds over?
Roy verdient de kogel.
speler gemute/geband in 3 2 1