Top/Flop stammen

DeletedUser81014

Guest
Marter zit in Pawn, Marter werk er mee samen, Pawn werkt er bij gevolg mee samen. Simpel.

Is grote idiote klap!
Dus iedereen die een onderlinge samenwerking heeft met één speler, daarbij wil het dus zeggen dat beide stammen een onderlinge samenwerking hebben? Ookal is er tussen beide stammen geen communicatie?
Nou dan kan je makkelijk het volgende stellen:
* Iedereen heeft wel iemand buiten de stam waar hij mee samen werkt of aanvallen mee kan sturen. Dus iedere stam op de wereld, speelt wel met één andere stam in jou oogpunt.

Hoop dat je zelf beseft dat dit idioot klinkt ^^
Dat iemand onderling met een speler samenwerkt, betekend niet dat de hele stam ermee samen werkt. Leer deze begrippen scheiden, en daarna terug te komen aub

Je vergeet dat Jamesbont en sivir fuseren en dany ook maar ffkes komt internen

Fusie tussen accounts is hun zaak. Als Dany daar komt edelen, wil dit zeggen dat dit volgens de edellijnen zo gepland is.
Een fusie uitvoeren, wil niet altijd zeggen dat het account volledig wordt overgenomen. Alles hangt ofc af van edellijnen die besproken zijn

MastermarkB deed dit ook altijd, werkte met kleine accounts 'samen' zodat hij ze kon internen op het moment dat ze stopte. En dan liet hij zijn stamgenoten die gasten aanvallen, en dan stopte die accounts. En voila gratis interns.

Tjaa dat is een speelstijl die persoonlijk niet bij de mijne hoort. Maar om nu appels met peren te vergelijken.
Er is niets bewezen dat deze situatie hier ook gebeurd.
=> Mocht je toch rapportjes hebben die dit aantonen, mag je deze altijd vermelden hier, om jou standpunt te verduidelijken.
Zonder bewijs is het alleen maar roddelgeklap, en niemand heeft daar wat aan ;)
 
Reactiescore
1.075
Die draggy is allensinds niet slimmer geworden laatste dagen.
 

DeletedUser81014

Guest
Die draggy is allensinds niet slimmer geworden laatste dagen.

hoeft ook niet, jullie ook niet :D
Zijn allemaal veronderstellingen door hier een screentje te plaatsen van een speler die dorpen die net overgenomen zijn recapt (zeg maar van een andere speler).
Waar halen jullie dan uit dat HEEL pawn samenwerkt met UC?

Verklaar me dit, en dan kunnen we praten. Vooralsnog heb ik een hoop veronderstellingen gezien, die op niets slagen, want er is geen bewijs (buiten dat Marter samenwerkt met UC, wat ik zelf via de screens al heb toegegeven).
Dus kom op met die bewijsjes dat Pawn samenwerkt! Als jullie zo overtuigd zijn, moet dat jullie wel lukken.

Of zijn jullie van het idee, om zaken aan te kaarten waar jullie zelf geen idee van hebben?
Zaken aangeven aan anderen, zonder research en zonder bewijs, om zo een stam in discrediet te brengen :D
--> Ojaa vandaar het kenteken 'topstam'
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Die pbg van marter gaat dus ook gewoon straks incs krijgen van Pawn? Die gaat ook proberen edelen van Pawn (buiten marter) zelf? Twijfelachtig hoor.
 

DeletedUser81014

Guest
Die pbg van marter gaat dus ook gewoon straks incs krijgen van Pawn? Die gaat ook proberen edelen van Pawn (buiten marter) zelf? Twijfelachtig hoor.

kans zit erin als dit zich voordoet.
Maar aangezien hij een samenwerking heeft (daar ga ik toch van uit) met marter, en marter de enige is die grenst aan die dorpen, lijkt het me sterk dat Pawn nu een aanval gaat inzetten bij hem, aangezien dat gebied van Marter is.
 
Reactiescore
300
hoeft ook niet, jullie ook niet :D
Zijn allemaal veronderstellingen door hier een screentje te plaatsen van een speler die dorpen die net overgenomen zijn recapt (zeg maar van een andere speler).
Waar halen jullie dan uit dat HEEL pawn samenwerkt met UC?

Een speler is een extensie van zijn stam en vice versa. Dat een speler uit welke stam dan ook die in zijn eentje een PBG heeft met een stam even groot als hij zelf is. Is gewoon een samenwerking met die stam dus.

Beetje krom om er een andere label aan te hangen. Anders kan ik dus als speler zijnde gaan samenwerken met 1 stam, een andere speler uit mijn stam weer met een andere stam. Zo kan er nooit gezegd worden dat mijn stam betrekkingen heeft met anderen, aangezien het speler specifiek is? zo werkt dat dus niet.

Verklaar me dit, en dan kunnen we praten. Vooralsnog heb ik een hoop veronderstellingen gezien, die op niets slagen, want er is geen bewijs (buiten dat Marter samenwerkt met UC, wat ik zelf via de screens al heb toegegeven).
Dus kom op met die bewijsjes dat Pawn samenwerkt! Als jullie zo overtuigd zijn, moet dat jullie wel lukken.

Is zat bewijs aangeleverd over samenwerkingen. Pawn zelf geeft het beestje ook een andere naam maar heeft wel degelijk toegegeven dat er betrekkingen zijn met Etern, en daarbij dus in extensie diens zusterstam infin. en diens BG flakes. En dan kan je er om heen draaien hoe je wilt en je kan wel zeggen ''ja hebben enkel nap met etern'' maar goed, met voorbedachte rade wist je ook dat je de andere 2 er bij mee kreeg.

Een NAP aangeboden zodat etern en infin (en flakes dus) zich lekker kunnen focussen op Class, Class een halt toeroepen te groeien, lekker dwars zitten. zodat alle Def aan de kant van Class kan staan.
En dan straks als Class er doorheen pakt als een pakje boter is het ineens weg nap en begint Pawn te edelen gezien de def er doorheen is en aan de kant van Class staat.

Of zijn jullie van het idee, om zaken aan te kaarten waar jullie zelf geen idee van hebben?
Zaken aangeven aan anderen, zonder research en zonder bewijs, om zo een stam in discrediet te brengen :D
--> Ojaa vandaar het kenteken 'topstam'

Ga jij dan a.u.b weer in een zandbak spelen en over een paar jaar met de grotere jongens mee praten want discussiëren kan je niet op niveau. Je vraagt wel om bewijzen maar leest niet verder dan je neus lang is en verdiept je niet in de wereld en diens statistieken. Anders was het wel allang duidelijk en kwam je hier niet zo dom uit je nek lullen telkens.
 
Reactiescore
1.094
Tjaa dat is een speelstijl die persoonlijk niet bij de mijne hoort. Maar om nu appels met peren te vergelijken.
Er is niets bewezen dat deze situatie hier ook gebeurd.

Nee absoluut niet, maar voor zo'n speler is het ook niet leuk als het opeens wel gebeurd, en dat heeft niemand hier nodig lijkt me? Indien wel heb je hier eigenlijk niks te zoeken. Dus geef die gast dan duidelijkheid. En niet dat op het moment daar is, jullie/marter hem laat vallen als een baksteen.

Dat de relatie van Pawn tot die stam niet bewezen is kan ik bij inkomen. Maar het zou naar mijn mening heel cru en niet netjes zijn als deze pbg straks inc. gaat krijgen van Pawn. Omdat hij 'slechts' een pbg heeft met marter. Tja, zo werkt dat gewoon niet.

Die pbg van marter gaat dus ook gewoon straks incs krijgen van Pawn? Die gaat ook proberen edelen van Pawn (buiten marter) zelf? Twijfelachtig hoor.

En dat probeerde ik dus ook al aan te kaarten. Het lijkt mij een soort van uitweg om hem te kunnen laten vallen mocht het nodig zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81014

Guest
Een speler is een extensie van zijn stam en vice versa. Dat een speler uit welke stam dan ook die in zijn eentje een PBG heeft met een stam even groot als hij zelf is. Is gewoon een samenwerking met die stam dus.

Beetje krom om er een andere label aan te hangen. Anders kan ik dus als speler zijnde gaan samenwerken met 1 stam, een andere speler uit mijn stam weer met een andere stam. Zo kan er nooit gezegd worden dat mijn stam betrekkingen heeft met anderen, aangezien het speler specifiek is? zo werkt dat dus niet.



Is zat bewijs aangeleverd over samenwerkingen. Pawn zelf geeft het beestje ook een andere naam maar heeft wel degelijk toegegeven dat er betrekkingen zijn met Etern, en daarbij dus in extensie diens zusterstam infin. en diens BG flakes. En dan kan je er om heen draaien hoe je wilt en je kan wel zeggen ''ja hebben enkel nap met etern'' maar goed, met voorbedachte rade wist je ook dat je de andere 2 er bij mee kreeg.

Een NAP aangeboden zodat etern en infin (en flakes dus) zich lekker kunnen focussen op Class, Class een halt toeroepen te groeien, lekker dwars zitten. zodat alle Def aan de kant van Class kan staan.
En dan straks als Class er doorheen pakt als een pakje boter is het ineens weg nap en begint Pawn te edelen gezien de def er doorheen is en aan de kant van Class staat.



Ga jij dan a.u.b weer in een zandbak spelen en over een paar jaar met de grotere jongens mee praten want discussiëren kan je niet op niveau. Je vraagt wel om bewijzen maar leest niet verder dan je neus lang is en verdiept je niet in de wereld en diens statistieken. Anders was het wel allang duidelijk en kwam je hier niet zo dom uit je nek lullen telkens.

In principe kan ieder lid van de stam een samenwerking hebben met één speler. (vb: marter heeft een samenwerking met één speler uit UC). Het is daarbij logisch dat Marter niet meteen leden van UC gaat beginnen aanvallen (gezien de samenwerking zou dat niet echt gepast zijn lijkt me).
Maar ieder lid die wil, kan een samenwerking aangaan (een PBG zoals ze zeggen). Dit wil echter niet zeggen dat de stam waarin Marter (bv) zit, UC niet mag gaan aanvallen. Echter in de huidige situatie ligt die stam in het gebied van Marter, wat de kans klein acht dat Pawn vs UC gaat (momenteel).

Over je statement dat Pawn samenwerkingen heeft met stammen. Daar kan ik kort over zijn. De eerste die nu nog eens Pawn en Etern in 1 zin schrijft, die heeft ofwel teveel tijd om nutteloze teksten te typen, of is echt zo krankzinnig en niet goed bij z'n verstand dat hij het vanuit Pawn zelf niet gelooft :O
Er is al 10x gezegd geweest dat Pawn en Etern een NAP hebben. Wat wil je nog meer, door telkens hetzelfde te herhalen.
Misschien moet je me even bellen op skype, zeg ik het je even via de mic, pak je er een recordertje bij en pak je het op. Als je het echt zo graag 10x per dag wil horen, kan je het zelf afspelen bij je thuis.
Met de andere stammen is geen contact, dus zie ook niet in dat daar een samenwerking mee is.
=> Je gaat toch ook niet:
* Je gaat als stam een BG aan. De stam waarmee je BG aangaat, heeft echter al een BG --> Ooh okéj! dan hebben we plots ook met die andere stam BG... naja dan mogen we hun niet aanvallen.
HEEEEEL LOGISCH!!

Welja dat is het hele punt, nu geef je het eindelijk aan!
Jullie zeuren er zo om, omdat Etern en hun andere stammen/afdelingen de focus nu leggen op Class. En daarom zeuren jullie nu al een week, omdat Pawn een NAP heeft met Etern. Niemand heeft gezegd tegen Class niet hetzelfde te doen... Dus het is zo! hou er mee op om erover te zagen, en speel het spel.
Of je er nu nog een week, maand, of jaar over doordramt, er veranderd toch niets.
Over het verloop van de NAP heeft niemand binnen Class zaken mee lijkt me...

Nee absoluut niet, maar voor zo'n speler is het ook niet leuk als het opeens wel gebeurd, en dat heeft niemand hier nodig lijkt me? Indien wel heb je hier eigenlijk niks te zoeken. Dus geef die gast dan duidelijkheid. En niet dat op het moment daar is, jullie/marter hem laat vallen als een baksteen.

Dat de relatie van Pawn tot die stam niet bewezen is kan ik bij inkomen. Maar het zou naar mijn mening heel cru en niet netjes zijn als deze pbg straks inc. gaat krijgen van Pawn. Omdat hij 'slechts' een pbg heeft met marter. Tja, zo werkt dat gewoon niet.



En dat probeerde ik dus ook al aan te kaarten. Het lijkt mij een soort van uitweg om hem te kunnen laten vallen mocht het nodig zijn.

Neen, daar geef ik je gelijk in. Het is nooit leuk om zeg maar het hulpje van te zijn, om later eventueel zelf tegen een aanval op te lopen. Maar zo zijn er velen in TW. Spelers die banden aangaan met grotere spelers, ze helpen elkaar, tot de grote spelers beslist om de BG/NAP op te zeggen. Kort erna wordt het 'hulpje' geëdelt.
Ik kan je tal van zulke situatie geven, maar het is nu eenmaal zo en er zal nooit iets aan veranderen lijkt me.
Het enige wat je nog zou kunnen zeggen om het goed te praten is, dat je het 'hulpje' meer ervaring doorgeeft en meer spelplezier, maar dat is het ook zo wat, tenzij je echt van goede wil bent en hem meeneemt tot aan de eindstrijd.

Zoals ik al aangaf. Is inderdaad enkel Marter met hun in gesprek. Ook ligt die stam in gebied van Marter, dus zal er niet snel iemand van Pawn daar komen te liggen, of daar gaan aanvallen. Of het zou van Marter zelf moeten komen, maar dat zie ik niet meteen gebeuren.
 
Reactiescore
1.037
Met de andere stammen is geen contact, dus zie ook niet in dat daar een samenwerking mee is.
=> Je gaat toch ook niet:
* Je gaat als stam een BG aan. De stam waarmee je BG aangaat, heeft echter al een BG --> Ooh okéj! dan hebben we plots ook met die andere stam BG... naja dan mogen we hun niet aanvallen.
HEEEEEL LOGISCH!!
Euhm... Ja? Misschien niet per direct een bg met z'n drieën, maar kijk even naar de situatieschets dan:
Je hebt 3 stammen, laten we ze Phalanx, Creed en Smooi noemen, het zijn 3 stammen van de belangrijkste stammen op de wereld
Als we uitgaan van dat de wereld door deze stammen wordt gecontroleerd en Phalanx heeft betrekkingen met Creed en Smooi, zijn van beiden een BG. Bij een BG stuur je deff, val je samen aan en kan je ook vvs draaien voor elkaar. Zou het dan niet raar zijn als Creed en Smooi niks hebben met elkaar en bij wijze van spreken oorlog hebben? Ik zou het niet meer dan normaal vinden om dan tussen die beide stammen minstens een NAP aan te houden en misschien zelfs een bg. In dit geval ga je er wel vanuit dat er nog meerdere stammen zijn om tegen te strijden, als het een driestrijd is wordt het sowieso ingewikkeld imo

Verder ligt het heel erg aan de persoonlijke betrekkingen die iemand heeft met een ander account, zo zou ik zelf alleen maar samenwerkingen aangaan met de intentie dit te doen tot het einde van de wereld en op basis van bijvoorbeeld Howlin W34 verhaal denk ik dat met mij veel mensen in Class deze intenties hebben. Dat jij ervanuit gaat dat de grote altijd de kleine naakt uiteindelijk ligt misschien aan de omgeving waar je je in bevind
 

DeletedUser81014

Guest
Euhm... Ja? Misschien niet per direct een bg met z'n drieën, maar kijk even naar de situatieschets dan:
Je hebt 3 stammen, laten we ze Phalanx, Creed en Smooi noemen, het zijn 3 stammen van de belangrijkste stammen op de wereld
Als we uitgaan van dat de wereld door deze stammen wordt gecontroleerd en Phalanx heeft betrekkingen met Creed en Smooi, zijn van beiden een BG. Bij een BG stuur je deff, val je samen aan en kan je ook vvs draaien voor elkaar. Zou het dan niet raar zijn als Creed en Smooi niks hebben met elkaar en bij wijze van spreken oorlog hebben? Ik zou het niet meer dan normaal vinden om dan tussen die beide stammen minstens een NAP aan te houden en misschien zelfs een bg. In dit geval ga je er wel vanuit dat er nog meerdere stammen zijn om tegen te strijden, als het een driestrijd is wordt het sowieso ingewikkeld imo

Verder ligt het heel erg aan de persoonlijke betrekkingen die iemand heeft met een ander account, zo zou ik zelf alleen maar samenwerkingen aangaan met de intentie dit te doen tot het einde van de wereld en op basis van bijvoorbeeld Howlin W34 verhaal denk ik dat met mij veel mensen in Class deze intenties hebben. Dat jij ervanuit gaat dat de grote altijd de kleine naakt uiteindelijk ligt misschien aan de omgeving waar je je in bevind

Dus jij beweert dat:

* We hebben 3 stammen (stam A, stam B, stam C).
* Stam A heeft al een tijdje een BG met stam B.
* Stam A forceert een BG met stam C.
* Maar! Stam B en stam C hebben geen banden (geen BG).
* Dus volgens jou uitleg, moeten stam B en stam C, verplicht een NAP vervullen, omdat stam A van beiden BG is?

Dat klinkt voor mij echt niet duidelijk eigenlijk. Het wil niet zeggen omdat stam C, met stam A een BG wil, dat ze er gelijk stam B ook moeten bij betrekken, en andersom identiek. Je kan toch niet met alle zaken van een BG rekening houden?
Iedereen heeft vriendjes op een wereld, moet je dan met iedere vriend van een BG rekening houden en die niet aanvallen (als ze in een andere stam zitten)??
 
Reactiescore
1.094
Neen, daar geef ik je gelijk in. Het is nooit leuk om zeg maar het hulpje van te zijn, om later eventueel zelf tegen een aanval op te lopen. Maar zo zijn er velen in TW. Spelers die banden aangaan met grotere spelers, ze helpen elkaar, tot de grote spelers beslist om de BG/NAP op te zeggen. Kort erna wordt het 'hulpje' geëdelt.
Ik kan je tal van zulke situatie geven, maar het is nu eenmaal zo en er zal nooit iets aan veranderen lijkt me.
Het enige wat je nog zou kunnen zeggen om het goed te praten is, dat je het 'hulpje' meer ervaring doorgeeft en meer spelplezier, maar dat is het ook zo wat, tenzij je echt van goede wil bent en hem meeneemt tot aan de eindstrijd.

Ongetwijfeld kan je daar een tal van voorbeelden voor geven. Wil nog niet zeggen dat het normaal geacht moet worden.
Het is gewoon de machtspositie van de sterkere misbruiken naar mijn idee.

En van mij hoef je niet eeuwig die diplomatische banden aan te houden, maar ik vind wel dat je dan gewoon open en eerlijk moet zijn tegenover dat soort spelers vanaf het begin. Je hebt het niet nodig om groot te worden/blijven want dat soort spelers hoor je gewoon aan te kunnen. En dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt (loyaal ondanks dat hij weet dat hij op de laatste plek komt of ...), naast natuurlijk het debat rond de ethiek van het wel of niet dumpen van die speler.
 
Reactiescore
1.037
Dus jij beweert dat:

* We hebben 3 stammen (stam A, stam B, stam C).
* Stam A heeft al een tijdje een BG met stam B.
* Stam A forceert een BG met stam C.
* Maar! Stam B en stam C hebben geen banden (geen BG).
* Dus volgens jou uitleg, moeten stam B en stam C, verplicht een NAP vervullen, omdat stam A van beiden BG is?

Dat klinkt voor mij echt niet duidelijk eigenlijk. Het wil niet zeggen omdat stam C, met stam A een BG wil, dat ze er gelijk stam B ook moeten bij betrekken, en andersom identiek. Je kan toch niet met alle zaken van een BG rekening houden?
Iedereen heeft vriendjes op een wereld, moet je dan met iedere vriend van een BG rekening houden en die niet aanvallen (als ze in een andere stam zitten)??
In de situatie die jij schetst dat A en B al een tijdje een bg hebben lijkt het me dat je met elkaar overlegt voordat je een bg met een andere stam aan gaat, in dat geval zou ik het al helemaal daar vinden om als derde wel betrekkingen met de een te hebben maar niet met de ander tbh
 

DeletedUser81014

Guest
Ongetwijfeld kan je daar een tal van voorbeelden voor geven. Wil nog niet zeggen dat het normaal geacht moet worden.
Het is gewoon de machtspositie van de sterkere misbruiken naar mijn idee.

En van mij hoef je niet eeuwig die diplomatische banden aan te houden, maar ik vind wel dat je dan gewoon open en eerlijk moet zijn tegenover dat soort spelers vanaf het begin. Je hebt het niet nodig om groot te worden/blijven want dat soort spelers hoor je gewoon aan te kunnen. En dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt (loyaal ondanks dat hij weet dat hij op de laatste plek komt of ...), naast natuurlijk het debat rond de ethiek van het wel of niet dumpen van die speler.

Er is ook niemand die zegt dat dit de situatie zal worden ;)
Dus nu praat je weer in de algemene vorm neem ik aan? En niet zozeer over Pawn.

In de situatie die jij schetst dat A en B al een tijdje een bg hebben lijkt het me dat je met elkaar overlegt voordat je een bg met een andere stam aan gaat, in dat geval zou ik het al helemaal daar vinden om als derde wel betrekkingen met de een te hebben maar niet met de ander tbh

Nogmaals, hoef je niet banden te hebben met een BG van een BG van je eigen stam. Moeilijke zin, maar je snapt wel de bedoeling erachter.
Als die BG tussen 2 stammen al langer staat, kan die wel vermeldt worden bij de bespreking, maar daarvoor dient de ene stam nog niet de BG mee te nemen, omdat de andere stam met die stam een BG heeft.

HEEL MOEILIJK UIT TE LEGGEN :d
 
Reactiescore
1.037
Ik snap precies wat je bedoelt, maar vind jij het ook niet raar om niks te hebben met een vriend van je vriend? Het is misschien niet echt een vriend maar ik zou het ook niet een vreemde willen noemen
 

DeletedUser81014

Guest
Ik snap precies wat je bedoelt, maar vind jij het ook niet raar om niks te hebben met een vriend van je vriend? Het is misschien niet echt een vriend maar ik zou het ook niet een vreemde willen noemen

Is of zal geen vreemde zijn, maar eenmaal je tegen ze grenst, ga je ze ook niet als BG gaan zien en zal je gewoon gaan aanvallen lijkt me.
En de stam die met beide een BG heeft, zou zich dan logischerwijs moeten terugtrekken uit de clash.
 

DeletedUser81118

Guest
hoeft ook niet, jullie ook niet :D
Zijn allemaal veronderstellingen door hier een screentje te plaatsen van een speler die dorpen die net overgenomen zijn recapt (zeg maar van een andere speler).
Waar halen jullie dan uit dat HEEL pawn samenwerkt met UC?

Verklaar me dit, en dan kunnen we praten. Vooralsnog heb ik een hoop veronderstellingen gezien, die op niets slagen, want er is geen bewijs (buiten dat Marter samenwerkt met UC, wat ik zelf via de screens al heb toegegeven).
Dus kom op met die bewijsjes dat Pawn samenwerkt! Als jullie zo overtuigd zijn, moet dat jullie wel lukken.

Of zijn jullie van het idee, om zaken aan te kaarten waar jullie zelf geen idee van hebben?
Zaken aangeven aan anderen, zonder research en zonder bewijs, om zo een stam in discrediet te brengen :D
--> Ojaa vandaar het kenteken 'topstam'

Normaal doe ik geen moeite om te replyen op het meeste van de onzin die hier neer geknalt wordt. Maar jij hebt toch echt waanvoorstellingen man, pawn werkt niet samen met UC? Het is maar 1 speler? Als je door de eindeloze pagina's hier zou scrollen kan je zo al 4 tot 5 verschillende onderlinge samenwerkingen tussen verscheidene spelers aanduiden.

1 Tankie (UC) die zijn dorpen laat recappen door villam en marter,
2 tomvandijk (UC) kreeg nog incomming ondersteuning van villam en marter toen ik het dorp overgenomen had en er waren ook pogingen tot recap door marter met de exacte timings.
3 Jamesbont (UC) -> sivir stuurt 2 clears en wat pre edels op een dorp van een lil peep gast met 1 edel van jamesbont erachteraan ook allemaal getimed
4 Buurman (uc) zorgt ervoor dat marter alles kan recappen, ook werd er van het account marter pogingen gedaan om te snipen voor buurman
5 Linkeleos (uc) geeft def support aan zowel marter als villam dat zagen we nadat we dorpen van hen overnamen en er nog incomming def was
6 James bont (uc) stuurde def helemaal naar het noorden om villam te helpen een dorp van UC te securen

Nee je hebt gelijk man, dit zijn allemaal enkel pbg
Ik verwacht ook niet anders dat je nu nog altijd niet overtuigd bent en dat je weer zoals in bovenstaande antwoorden vreemde ontkenningen zal uiten zoals een revaliderende alcoholist zou doen die net betrapt wordt met een biertje in de hand
(En nee ik zeg niet dat jij een revaliderende alcoholist bent alhoewel het misschien wel een aantal zaken zou verklaren, maar dit was louter een vergelijking.)
Groetjes Vit1
 

Deleted User - 487958296

Guest
3 Jamesbont (UC) -> sivir stuurt 2 clears en wat pre edels op een dorp van een lil peep gast met 1 edel van jamesbont erachteraan ook allemaal getimed
6 James bont (uc) stuurde def helemaal naar het noorden om villam te helpen een dorp van UC te securen
Vergeet niet dat dit een intern is, en rl vriend van sivir.
 
Bovenaan