Top/Flop stammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
mond houde jij noob

De gelijkenis tussen jullie twee is dat jullie beiden net een stel debiele gehandicapten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81014

Guest
Weeral een gelijkenis gevonden tussen heer draggy en Laurens DS :eek:

Zolang ik zoekende ben naar CO's moet ik zelf inloggen natuurlijk.
Maar heb het te druk om het bij 3 werelden te laten.
Zeker in België als het zo'n weer is, af en toe wel op terrasje wat forum checken en tw... Maar niet zo fanatiek meer xofc
 
Reactiescore
1.075
Oja die dude is net 16, die mag aan de zuip, verklaard echt een hoop.
 
Reactiescore
3.582
Ik moet wel zeggen dat ik niet had verwacht dat zowel Pawn als Class zo zouden struggle met de wereld vooraleer ze met elkaar zouden gaan fronten. Het verrast me toch wel :p
 
Reactiescore
786
Stelling van de dag: Zou Class zichzelf al als de topfavoriet zien?

Ik denk dat de overige spelers en stammen op deze wereld hen eerder als topfavoriet hebben naar voor geschoven door de enorme kwaliteit die zich binnen de stam bevindt. Dit door de aanwezigheid van enkele zeer bekende spelers die zich in de loop der jaren al vaak genoeg hebben bewezen.

Zien ze zichzelf als topfavoriet? Als ze zichzelf als topfavoriet zouden bestempelen zou dit door anderen en derden als arrogant kunnen worden gezien. Doen ze dit niet dan kan je ook als arrogant worden gezien op een andere manier dan weliswaar. Er kan zoveel gebeuren op Tribalwars waardoor die stabiele en sterke stam, die ze momenteel in mijn ogen lijken, alsnog tegenslagen krijgen en daardoor alsnog de winst in gedrang komt. De wereld is nog lang niet gespeeld...

Ik zie hen eerder als een sterke stam met een heel wat individuele toppers. En ze schieten er op vlak van individuele spelers toch wel boven de rest uit. Een van de grote kanshebbers voor de eindwinst. De grote kanshebber? Dat niet omdat Tribalwars te onvoorspelbaar is en er nog van alles kan gebeuren.
 
Reactiescore
3.582
Het komt enorm arrogant over dat ze zichzelf niet als favoriet zetten ja, wansmakelijk vind ik dat zelfs. Het overige van je post is lege inhoud, als je zo gaat redeneren kan je nooit iemand als favoriet bestempelen want 'alles kan altijd eens veranderen' 'op TW weet je nooit'.

De favoriet is de stam die er toekomstig gericht of nu er het beste voorstaat en in beide gevallen is dat Class met hun hele historie er nog eens bij in begrepen. Wie dit ontkent kent ofwel niks van dit spel of lult uit zijn nek.

Ja sorry hoor, vriendelijker kan ik hierover niet meer posten. Het fake gedoe mag wel een keertje ophouden, de tegen argumenten dat Pawn groter is en de Classic pas bezig is kunnen niet meer aangehaald worden. Als het nieuwe argument word dat op TW alles eens kan veranderen kan ik dat enkel als triest afdoen.


Favoriet staat voor 'er het beste voor staan op de wereld' en niet voor 'we hebben 100% zeker gewonnen' Maar mensen mogen gerust zeggen welke andere stam er beter als Class voor staat.

Dat er nog dingen kunnen mislopen is totaal irrelevant, dat is altijd en overal zo.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
786
Lege inhoud of een andere visie op het begrip favoriet? ;)
Desalniettemin je kan dan aan de hand van die definitie ook Pawn als favoriet gaan bestempelen. Als buitenstaander lijkt het dat ze minder kwaliteit bezitten op individueel vlak vergeleken met Class maar ze hebben zichzelf dan wel versterkt op het vlak van diplomatie waardoor ze op die manier overgewicht hebben en als ze de diplomatie goed uitspelen kan dit zeker ook een pluspunt zijn tegenover Class. Dit staat echter los van hoe ik over dat denk om even duidelijk te zijn.

Dus de favorieten zijn volgens mij wel bekend. Class op individueel vlak als stam zijnde met, in mijn ogen, steengoede spelers en Pawn door diplomatie. Of sla ik hier de bal mis in jouw ogen Jannes?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wansmakelijk, wat een geniaal woord kom je weer mee. Feiten zijn gewoon dat Pawn nog steeds meer dan een 2:1 verhouding heeft tov Class. Als er een beetje activiteit en leven blijft, blijven ze favoriet Jannes. Als letterlijk elke speler zoals marter na 2 incs gaat runnen, dan ja dan zijn we favoriet, dan heb je bij de start al gewonnen als je daar vanuit gaat. Maar zolang er mensen loggen bij Pawn, is het minimaal gelijkwaardig.
 
Reactiescore
3.582
Dus de favorieten zijn volgens mij wel bekend. Class op individueel vlak als stam zijnde met, in mijn ogen, steengoede spelers en Pawn door diplomatie. Of sla ik hier de bal mis in jouw ogen Jannes?


Het feit dat Pawn het op de diplomatie moet gooien zegt wel al genoeg hoe de verhoudingen liggen deze classic en bekijk dan alsnog de ingame resultaten eens, waar dat deze diplo hun gebracht heeft, ze gaan er enkel op achteruit en Class gaat er enkel op vooruit, de verhoudingen zullen enkel vergroten.

De reden waarom Pawn het op de diplomatie heeft moeten smijten betreft tactiek is uit noodzaak, de reden waarom Class dit niet heeft moeten doen is omdat het totaal overbodig is, dergelijke luxe bezitten ze t.o.v Pawn.


Class is van toen ze 3 leden hadden al torenhoog topfavoriet, heb daar de argumenten voor gegeven destijds en deze zijn tot op de letter allemaal uitgekomen, blijkbaar kan je zulke dingen toch gewoon globaal goed inschatten. Getuigd van enorm weinig klasse dit ontkent blijft worden.

Nogmaals W66 identieke stelling, 3 mans premade gestart, van bij het begin uitgeroepen tot de kanshebber, deze rol altijd aangenomen en er wacht enkel nog een 1 v 1 eindstrijd en ongeacht dat resultaat veranderd daar weinig aan de stelling je wel kon stellen ze favoriet waren.


Totaal klasseloos dit, jammer er geen persoonlijkheden zitten in class die een keertje tegen de wind in durven gaan. Zo val je nog uit de boot en stel je niets meer voor?
 
Bovenaan