Top/Flop stammen

Reactiescore
3.584
Wat zijn jullie top 3 stammen van het moment waarvan jij het meeste verwacht en waarom?
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278
Als Class niet wint deze classic ben ik zeer teleurgesteld

Ze maken het voor zichzelf zo niet erg uitdagend idd, Op het moment dat ze obstakel Taart hebben overleefd kan het wel eens eenrichtingverkeer worden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jullie vergeten dat wij maar met 3 accounts zijn terwijl de ledenlimiet 10 is.
 

DeletedUser3809

Guest
En dat we Laurens hebben en die kan niet starten en alleen maar deffen :D

Als Class niet wint deze classic ben ik zeer teleurgesteld

Mooi dat je jezelf meteen als underdog zet en ons met maar 3 accounts als de grote favoriet. Ik begrijp dat je dat wel leuk vindt om de aandacht van jezelf af te houden.
 
Reactiescore
978
Iets te vroeg imo, beter een old fashioned nemen en nog even afwachten.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Jullie vergeten dat wij maar met 3 accounts zijn terwijl de ledenlimiet 10 is.

Juh Iknow, maar het zou me ten zeerste verbazen als dit zo blijft. Een goede kern doet al een hoop.

Mooi dat je jezelf meteen als underdog zet en ons met maar 3 accounts als de grote favoriet. Ik begrijp dat je dat wel leuk vindt om de aandacht van jezelf af te houden.

Haha geen idee waarom mijn reactie zo wordt opgevat. Je moet het eerder als een compliment zien. Had totaal niet de intentie om een underdog situatie aan te nemen lol.
 

DeletedUser3809

Guest
Juh Iknow, maar het zou me ten zeerste verbazen als dit zo blijft. Een goede kern doet al een hoop.

Haha geen idee waarom mijn reactie zo wordt opgevat. Je moet het eerder als een compliment zien. Had totaal niet de intentie om een underdog situatie aan te nemen lol.

Nouja ik heb wel vaker op een wereld gezien dat mensen zichzelf graag in een underdogpositie schrijven en de vijand afschilderen als de grote topfavoriet in een poging
om de rest tegen ze op te zetten. Dus vandaar dat ik dat zo opvat.

Ik denk in ieder geval dat het nog veel te vroeg is om iets te zeggen gebaseerd op 3 accounts die nog niet 1 dorp erbij hebben geedeld op de wereld.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Nouja ik heb wel vaker op een wereld gezien dat mensen zichzelf graag in een underdogpositie schrijven en de vijand afschilderen als de grote topfavoriet in een poging
om de rest tegen ze op te zetten. Dus vandaar dat ik dat zo opvat.

Ik denk in ieder geval dat het nog veel te vroeg is om iets te zeggen gebaseerd op 3 accounts die nog niet 1 dorp erbij hebben geedeld op de wereld.

Dan trek je in dit geval toch totaal de verkeerde conclusie haha. Weet niet of je het weet maar ik ken ongeveer iedereen uit jullie groepje wel (wist niet dat jij er bij zat overigens) en ik heb ook wel met bijna iedereen in een stam gezeten. Het was gewoon een opmerking bedoeld als grapje om Emile, Lars, Mats etc een beetje te stangen. Daarnaast zie ik mezelf ook niet als jullie vijand oid, lol.

Denk tevens wel dat het realistisch om jullie als favoriet neer te zetten, steek drie top teams bij elkaar en je hebt een zeer sterke basis. Ja ik snap ook wel dat de eerste edelfase nog moet komen etc, maar gekeken naar de huidige stammen en wat er al ontstaan is, steken jullie erboven uit.
 
Reactiescore
1.278
Jullie vergeten dat wij maar met 3 accounts zijn terwijl de ledenlimiet 10 is.

Denk dat jullie met die drie accounts al meer bespelers hebben dan de gemiddelde stam met 10 leden. Om maar even aan te tonen hoe scheef de verhoudingen zijn getrokken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hoezo zou het aantal spelers wat moeten zeggen dan?

Wij hebben 3 accounts terwijl jullie er 10 hebben + alle boosts die jullie bezitten. Moesten we fronten was het 30 vs 3 maar jij vindt dat wij een scheve verhouding trekken?

Man man man. Ben je dom of doe je gewoon zo?
 
Reactiescore
259
We maken het ons al moeilijk genoeg door op 1 dorp 2x een farm te sturen die dood loopt...

ontopic: lastig te zeggen in deze fase, OTR/PAWN. spreken mij wel aan als een stam met potentie, ook gezien qua ligging. Maar nogmaals eerst maar een maandje vooruit kijken en dan worden de verhoudingen een stuk duidelijker...;)
 
Reactiescore
1.278
Hoezo zou het aantal spelers wat moeten zeggen dan?

Wij hebben 3 accounts terwijl jullie er 10 hebben + alle boosts die jullie bezitten. Moesten we fronten was het 30 vs 3 maar jij vindt dat wij een scheve verhouding trekken?

Man man man. Ben je dom of doe je gewoon zo?

Logische reactie.. had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht vanuit jullie perspectief is het natuurlijk geheel anders.

De meeste mensen vallen op een reguliere wereld aan gebrek aan activiteit bij een classic is dit natuurlijk versterkt hetzelfde. Nu hebben jullie een grote groep spelers die zich al eerder hebben bewezen bij elkaar op drie accounts gepropt, naar mijn mening is dit iets te veel van het goede. Goede activiteit op een account is belangrijk, maar je kan volgens mij doorslaan met alle activiteit + ervaring richting 1 stam trekken.

Al weet je bij voorbaat ongeacht met wie je front dat je de strijd op activiteit al gaat winnen vind ik dat jammer en ik denk nu eerlijk gezegd dat zo'n situatie gaat voordoen.

Zie het als spelers als compliment, ik erken immers jullie kwaliteiten, maar de keuze om met z'n alle bij elkaar te gaan zitten vind ik onbegrijpelijk en jammer.
 
Reactiescore
1.037
Logische reactie.. had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht vanuit jullie perspectief is het natuurlijk geheel anders.

De meeste mensen vallen op een reguliere wereld aan gebrek aan activiteit bij een classic is dit natuurlijk versterkt hetzelfde. Nu hebben jullie een grote groep spelers die zich al eerder hebben bewezen bij elkaar op drie accounts gepropt, naar mijn mening is dit iets te veel van het goede. Goede activiteit op een account is belangrijk, maar je kan volgens mij doorslaan met alle activiteit + ervaring richting 1 stam trekken.

Al weet je bij voorbaat ongeacht met wie je front dat je de strijd op activiteit al gaat winnen vind ik dat jammer en ik denk nu eerlijk gezegd dat zo'n situatie gaat voordoen.

Zie het als spelers als compliment, ik erken immers jullie kwaliteiten, maar de keuze om met z'n alle bij elkaar te gaan zitten vind ik onbegrijpelijk en jammer.

Heel fijn dat we als favoriet worden gezien door jou hoor, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat we gewoon voor de lol zijn begonnen met een aantal mensen dat elkaar goed kent en wat meer mensen per account hebben om de anders grote activiteitsgaten op te dichten!

Bedankt voor het compliment maar soms zien mensen complotten en topstammen waar deze er niet zijn.

Als jij denkt dat iedereen die met ons front gaat verliezen ben je al bezig met een self-fulfilling prophecy uit laten komen namelijk
 
Reactiescore
7.942
Jullie zijn gestart met als doel de winst, niet voor de lol. Dat is nog nooit gebeurd, en zal ook niet gebeuren. Meer dan logisch ook. Succes overigens deze classic, aan alle partijen.
 
Reactiescore
1.278
Heel fijn dat we als favoriet worden gezien door jou hoor, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat we gewoon voor de lol zijn begonnen met een aantal mensen dat elkaar goed kent en wat meer mensen per account hebben om de anders grote activiteitsgaten op te dichten!

Bedankt voor het compliment maar soms zien mensen complotten en topstammen waar deze er niet zijn.

Als jij denkt dat iedereen die met ons front gaat verliezen ben je al bezig met een self-fulfilling prophecy uit laten komen namelijk

Ik zeg dat uiteindelijk activiteit overwint. Met deze looptijden valt tegen een dagen lange aanvallen niet aan te deffen, althans als de aanvaller ook de gehele dag de tijd heeft om aanvallen te sturen en te timen. Als verdediger zul je hier gedurende de dag op moeten anticiperen en het gros van de spelers die TW niet als primaire dagbesteding hebben ,maar als iets wat er als afleiding bijkomt en dan gaat dit natuurlijk niet defbaar zijn. Al kan jij met 5(?) man rouleren gedurende de dag, die allemaal al eerder bewezen activiteit kunnen leveren, valt hier als deffer natuurlijk niet tegen op te deffen.

Jij hebt het over activiteitgaten, maar deze bevinden zich op ieder account. Van die momenten waarop je wel TW kan spelen maar niet met 100% focus. Al bouw je een paar accounts waarop gedurende de dag elk moment wel een speler kan spelen met 100% focus tjah dan maak je het volgens mij voor jezelf erg makkelijk.
 
Bovenaan