Top/Flop stammen

DeletedUser81014

Guest
RL vriend is het enerzijds logisch dan dat hij de dorpen krijgt of mag hebben. Zou ik persoonlijk ook doen als ik de tijd niet meer zou hebben om te spelen :D

Maar om maar kort te schetsen. Al deze zaken zijn in onderling overleg. Dus de stam Pawn heeft hier geen idee van, buiten dan de spelers onderling (Sivir, Marter,...).
Verder is er geen officiële BG/NAP met UC, dus als er samenwerkingen zijn zal je in privé moeten aankloppen bij desbetreffende spelers ;)

ik weet niet wie met wie contact heeft, is teveel van het goede helaas
 

DeletedUser81014

Guest
Totaal niet :D
Maar ik persoonlijk heb geen banden met UC, dus heel Pawn is het zeker niet.
Kan wel geloven dat Villam en Marter ermee samen werken.
 
Reactiescore
1.075
Weet Pawn ondertussen al wie je bent?
 

DeletedUser81014

Guest
hoeven ze niet te weten hoor ;)
ieder heeft z'n kijk en mening, net zoals jullie.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Vanaf meerdere spelers een pbg hebben met een stam moet je niet debiel zitten roepen dat pawn er geen bg mee heeft. Dat een speler zuid geen banden heeft met een speler noord, ja klopt waarschijnlijk. Maar als je ziet dat alle spelers noord een pbg hebben met een stam, is het niet zo vreemd dit te veralgemenen. Je gebruikt gewoon de autistische betekenis van het woord om het goed te praten, maar alleen jij gelooft in die leugen. Dus geen idee wie je probeert te overtuigen, maar de feiten zijn er, of je het nu inziet of niet.
 

DeletedUser81014

Guest
Voor alsnog kan ik zeggen dat ik met niemand van hun een BG heb.
Dus als ik zou grenzen aan hun dorpen zou ik gewoon aanvallen, mede omdat er geen officiële samenwerking is, alleen maar tussen paar spelers uit pawn.

En mocht pawn samenwerking, althans spelers uit pawn, want ik blijf erbij dat niet iedereen samenwerkt, maar er zijn er wel, dan is dat nog steeds het goed recht van pawn.
Er kan namelijk niets discutabels over gezegd worden lijkt me. Misschien wordt het niet gedaan in een classic wereld zoals je zegt, maar in iedere wereld kan er een samenwerking of Nap gehouden worden.

Zoals ik al zei... Hoe meer je erover praat, hoe meer je pawn in de schijnwerpers zet en das altijd leuk.
Maar de kern van jullie posten, maakt opzich niets uit, omdat het een straatje is zonder einde.

Er zijn spelers die samenwerken, als jullie het weten moet je er rekening mee houden, zo simpel is het.
Het is niet omdat jullie er 20 pagina's op het forum over spreken dat de situatie gaat veranderen.

Dat is mijn conclusie, er is al meerdere keren aangegeven dat:

*een Nap er is met etern
* dat er spelers samenwerken met UC

Dit is nogmaals duidelijk nu gezegd.
Hou er dus rekening mee.

Nu terug naar IG, want lijkt me niet dat iemand nu nog iets kan melden dat niet wordt gezegd vanuit pawn xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De meeste van de reacties zijn toch van onbekwame zieltjes of van jongens of meisjes die amper iets te zeggen hebben, buiten onnozele teksten typen om hun uurtjes in een dag te slijten.

Of het zijn allemaal kleine ventjes achter hun pc die niets zinnig te doen hebben... Of het zijn oude rijpe mannen en vrouwen die hun laatste dagen slijten op een pc gametje omdat ze in real met niemand kunnen praten vanwege hun onnozele klap.
Zelfreflectie zou wonderen kunnen doen hoor draggy, ken je dat spreekwoord van die pot en die ketel?
 

DeletedUser81014

Guest
Zelfreflectie zou wonderen kunnen doen hoor draggy, ken je dat spreekwoord van die pot en die ketel?

De pot?
Die ken ik idd xd

Maar neen sorry, geen pubers en ook geen overjaarse opa.
Een fijne midden twintiger xd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hij speelde ook geen classic zei die, gekte
 

DeletedUser81118

Guest
Jammer van de censuur, dit werd echt wel puur meme goud. Maar ik begrijp dat onze mod het ook niet zo kon laten na 102 meldingen van ons rolstoelgeval, een mod is ook maar een mens en die wil ook wat rust
 
Reactiescore
2.507
Wordt toch volwassen. Discussieer normaal of niet, de keus is aan jullie.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Normaal doe ik geen moeite om te replyen op het meeste van de onzin die hier neer geknalt wordt. Maar jij hebt toch echt waanvoorstellingen man, pawn werkt niet samen met UC? Het is maar 1 speler? Als je door de eindeloze pagina's hier zou scrollen kan je zo al 4 tot 5 verschillende onderlinge samenwerkingen tussen verscheidene spelers aanduiden.

1 Tankie (UC) die zijn dorpen laat recappen door villam en marter,
2 tomvandijk (UC) kreeg nog incomming ondersteuning van villam en marter toen ik het dorp overgenomen had en er waren ook pogingen tot recap door marter met de exacte timings.
3 Jamesbont (UC) -> sivir stuurt 2 clears en wat pre edels op een dorp van een lil peep gast met 1 edel van jamesbont erachteraan ook allemaal getimed
4 Buurman (uc) zorgt ervoor dat marter alles kan recappen, ook werd er van het account marter pogingen gedaan om te snipen voor buurman
5 Linkeleos (uc) geeft def support aan zowel marter als villam dat zagen we nadat we dorpen van hen overnamen en er nog incomming def was
6 James bont (uc) stuurde def helemaal naar het noorden om villam te helpen een dorp van UC te securen

Nee je hebt gelijk man, dit zijn allemaal enkel pbg
Ik verwacht ook niet anders dat je nu nog altijd niet overtuigd bent en dat je weer zoals in bovenstaande antwoorden vreemde ontkenningen zal uiten zoals een revaliderende alcoholist zou doen die net betrapt wordt met een biertje in de hand
(En nee ik zeg niet dat jij een revaliderende alcoholist bent alhoewel het misschien wel een aantal zaken zou verklaren, maar dit was louter een vergelijking.)
Groetjes Vit1
Om hier ff op terug te komen met een wat rustigere kijk.

Sommige van deze puntjes kloppen inderdaad, met Tankie had ik in het begin van de wereld contact en heb hem zijn ding laten doen omdat ik hem wel sympathiek vond. Hij heeft indertijd bij de 2de massa van VIT tijden doorgegeven van edels zodat we konden recappen, ik besef nu dat dit niet netjes was en zou waarschijnlijk niets meer met deze info doen maar dat is toen inderdaad wel gebeurd.

Nu over de andere puntjes waar Villam vermeld wordt. Wij hebben nooit OS gegeven aan UC of vroegere versies van die stam. Als er al OS bevelen liepen was dat voor na een recap en hebben we nooit de bedoeling gehad om een UC-lid te ondersteunen terwijl dit wel meerdere keren gevraagd werd vanuit Tankie. Tankie is trouwens ook de enigste UC speler waarmee wij (Villam) contact gehad hebben.

Dat UC ondersteuning heeft gestuurd naar Villam is compleet van de put gerukt, geen idee waar je je info vandaan haalde maar dit klopt toch echt niet. Er heeft zich ook nog geen volwaardige aanval plaatsgevonden op Villam, enkel wat plaagstootjes van Vit en dorpenverlies door inactiviteit wat we proberen op te lossen. We hebben wel allemaal al eens te maken gehad met onoplettende co's niet? :p

Ik ga niet op de andere puntjes ingaan aangezien ik er niet genoeg weet van heb. Enigste dat ik met zekerheid kan zeggen is dat ook marter gebruik gemaakt heeft van de doorgestuurde edeltijden om te recappen. Alle andere instanties zie ik als een gebeurtenis tussen Marter en een pbg. Zoals al ergens vermeld is hier heeft Pawn geen band met UC en zullen wij ook gewoon alle dorpjes binnen de edellijnen edelen. Dit kan natuurlijk alleen maar als we ooit door VIT raken, wat nog lang niet het geval is. Ik ben het niet altijd eens met hun acties en al zeker niet hun leider maar ze zijn gewoon een goeie stam die aan elkaar vasthangt en heel mooi samenwerkt.

Hopelijk klaart dit wat dingen op en mocht je nog vragen hebben drop je ze maar, ik wil graag op een rustige manier hierover discussiëren maar dat moet ook wel van 2 kanten komen.
 

DeletedUser81014

Guest
Hij speelde ook geen classic zei die, gekte

Speel het ook (niet) meer ;)
Ben gestopt wegens tijdsgebrek om verschillende werelden te combineren.

Wordt toch volwassen. Discussieer normaal of niet, de keus is aan jullie.

nou nou,... niet alles gaan overdrijven.
Het is warm, iedereen komt wat uitblazen. Is allemaal maar geklap en gepraat, meeste slaat nergens op dus wind je zo niet op ;)
 
Reactiescore
1.075
Speel het ook (niet) meer ;)
Ben gestopt wegens tijdsgebrek om verschillende werelden te combineren.



nou nou,... niet alles gaan overdrijven.
Het is warm, iedereen komt wat uitblazen. Is allemaal maar geklap en gepraat, meeste slaat nergens op dus wind je zo niet op ;)

En gisteren speelde je nog in Pawn, en nu alweer niet meer.
 
Bovenaan