Top/Flop stammen.

Reactiescore
461
Bekijk het eens van de andere kant want je bekijkt to nu toe alles via jouw eigen blik. Wij krijgen een oorlog verklaard. In een oorlog ga je toch niet half werk leveren? Het is niet heel snugger om te denken dat je op zo een manier van een permanente NAP kan profiteren. Met zn allen op de helft van onze stam, en wij (Barrels, Leone en wij) kunnen niets uitbrengen. Krab maar eerst eens achter de oren en denk er goed over na voor je weer met verwijten komt want alle berichten die ik net van jou heb gelezen is in feite gewoon pure schijt.
Jou internwerk is ook pure schijt, jij kan nog niet eens een dorpje van crusader opedelen, heb jou een trein zien gooien die gecapped werd en een uur later gooide je een nieuwe trein op datzelfde dorp. Hilarisch :D
 
Reactiescore
661
Nice try, maar toch hebben jullie met al je bondgenoten bij elkaar veel meer dominantie dan die 19% van ons.
Facts 14.1% + TT2TM 9.6% + BIA-CW 6.7% + .I. 3.4% + US 3.4%

Tel zelf maar bij elkaar op. Time Wizard kreeg alleen al van 13 verschillende spelers aanvallen, nou chapeau.

Puur in percentage klopt dit natuurlijk wel, maar dat werkt voor geen meter samen.
 

DeletedUser916

Guest
Wat heeft een diplomatische zet van de vijand te maken met geen beleid meer te tonen ? Wat is dat voor een excuus.
En nu doe je de objectieve lezer nog denken dat wij in het voordeel zijn ook :rolleyes:
Jullie hebben al bijna de 20procent behaald, jullie hebben nog wat rim spelers die jullie zo kunnen opedelen, Leone heeft zijn DU's nog. Farm kan het daar ook niet lang meer uithouden na jullie mooie NAP afspraken. En Picture is weer een nieuwe intern voor Bormsie. Dus niet zo oordelen dat we iedereen als BG nemen en nog iets van deze (al bijna gespeelde) wereld proberen te maken.

Ik vind het hartstikke leuk dat jullie iedereen als BG nemen (maakt het inderdaad nog wat leuker voor iedereen). Vooralsnog hebben de leden van 1150 alle statistieken voor zich. Zelfs mijn account heeft meer ODA dan een speler als gelukzaligen. Tuurlijk ik heb wat mazzel met de gratis dorpen, maar ik huil ook niet om alle dorpjes die Facts aangeboden krijgt. Dat is gewoon mooi meegenomen, alleen wat wij er tegenover stellen is dat wij onze aanvals troepen nog meer gebruiken voor andere doeleinden. En die gaan binnenkort bijvoorbeeld allemaal op farm lopen ;).
 

DeletedUser916

Guest
Jou internwerk is ook pure schijt, jij kan nog niet eens een dorpje van crusader opedelen, heb jou een trein zien gooien die gecapped werd en een uur later gooide je een nieuwe trein op datzelfde dorp. Hilarisch :D
Cruse heb ik niet eens geinternd hihi. Nog meer schijt. En reageer eens deftig en niet weer direct met verwijten komen man. Dat komt erg kinderachtig over op mij.
 

DeletedUser74552

Guest
Er was in de NAP afspraak gecommuniceerd dat de NAP geldt zolang hij jullie geen aanvallen zou versturen. Heb nergens iets gelezen dat de NAP per direct opgeheven zou worden als hij naar jullie de oorlog verklaarde. Een beetje meer respect naar een oud stamgenoot had ik wel van je verwacht
Aha dus jij kan oorlog voeren zonder aan te vallen? Dat is nieuw voor me. Dit heeft niets met respect te maken, sterker nog ik respecteer Farm er meer voor dat hij er openlijk voor uit komt tegen ons te strijden. Hij doet dit met een geheven hoofd en verschuilt zich niet onder een NAP. Hij had ook niks kunnen doen en vanuit de schaduw ons tegen kunnen werken dan was de NAP nog in stand en hadden wij geen poot om op te staan. :D
 
Reactiescore
461
Cruse heb ik niet eens geinternd hihi. Nog meer schijt. En reageer eens deftig en niet weer direct met verwijten komen man. Dat komt erg kinderachtig over bij mij.
Is idd geen inten, snap je niet wat ik bedoel hier ? :oops:
 

DeletedUser69389

Guest
Jou internwerk is ook pure schijt, jij kan nog niet eens een dorpje van crusader opedelen, heb jou een trein zien gooien die gecapped werd en een uur later gooide je een nieuwe trein op datzelfde dorp. Hilarisch :D
De aanvallen van jou en je vriendjes zijn ook hilarisch. Vooral die treintjes met 50 lc.
 
Reactiescore
461
De aanvallen van jou en je vriendjes zijn ook hilarisch. Vooral die treintjes met 50 lc.
Dat was meer om te kijken naar hoe jullie reageren op treintjes zodat we onze eclears niet zoude verliezen, kan een goede tactiek zijn tegen een tegenstander die alleen maar block ok doet en recapt. Had ook niet verwacht dat we na de eerste massa al wist zouden pakken
 

DeletedUser69389

Guest
Dat was meer om te kijken naar hoe jullie reageren op treintjes zodat we onze eclears niet zoude verliezen, kan een goede tactiek zijn tegen een tegenstander die alleen maar block ok doet en recapt. Had ook niet verwacht dat we na de eerste massa al wist zouden pakken
Ahja. Daarom dat jullie talloze edels de vernieling injagen. Laat me niet lachen. Je bent nog altijd van een even bedenkelijk niveau als altijd.
 
Reactiescore
853
Als je dan toch ervoor kiest de hele wereld als bg te nemen tegen ons, accepteer dit dan ook.
Dit heeft niets met accepteren te maken? Zoals ik het zie is er een permanente NAP gegeven aan .Farm na laag spel van zijn stamgenoten. .Farm heeft zich daarna afzijdig gehouden van aanvallen, maar heeft ondertussen wel aanvallen gekregen. Hoezo fairplay :p

Ik zie niet in wat dat met beleid te maken heeft. Zoals het spreekwoord gaat: Ik ben goed maar niet gek
Gek ben je zeker wel, je bent zelfs een complete idioot, mocht je uitleg willen verwijs ik je graag door naar mijn skype. Tevens qua beleid is dit eerder lachwekkend, je geeft een permanente NAP omdat je een account naait, vervolgens trek je die NAP in "omdat hij zou aanvallen"(?). Dat is niet wat een permanente NAP is he. Momenteel komt dit vooral over als een noodkreet omdat Andrestia niet door .Farm heen komt en je toch iets moet om de wereld in jullie voordeel te trekken. Dit is echter op geen enkele manier rechtvaardig richting .Farm, .Farm heeft zich afzijdig gehouden van aanvallen, ondanks de aanvallen die wij binnenkrijgen. Dit toont enkel en alleen hoe zwak je als leider bent (voor wat ik begreep beslis jij alles).

Bekijk het eens van de andere kant want je bekijkt to nu toe alles via jouw eigen blik.
Wij hoeven het niet van de andere kant te bekijken. De NAP is gegeven, is dit achteraf nadelig voor jullie? Ja, dat had je echter moeten bedenken voordat je een permanente NAP aanbied. Iets wat permanent is, kun je namelijk niet opzeggen.
 

DeletedUser74552

Guest
Gek ben je zeker wel, je bent zelfs een complete idioot, mocht je uitleg willen verwijs ik je graag door naar mijn skype. Tevens qua beleid is dit eerder lachwekkend, je geeft een permanente NAP omdat je een account naait, vervolgens trek je die NAP in "omdat hij zou aanvallen"(?). Dat is niet wat een permanente NAP is he. Momenteel komt dit vooral over als een noodkreet omdat Andrestia niet door .Farm heen komt en je toch iets moet om de wereld in jullie voordeel te trekken. Dit is echter op geen enkele manier rechtvaardig richting .Farm, .Farm heeft zich afzijdig gehouden van aanvallen, ondanks de aanvallen die wij binnenkrijgen. Dit toont enkel en alleen hoe zwak je als leider bent (voor wat ik begreep beslis jij alles).
Nogmaals als jij mij kan uitleggen hoe je een oorlog kunt voeren zonder aan te vallen ben ik de eerste die toegeeft dat die NAP niet opgezegd had mogen worden. Echter kan dit gewoonweg niet. Als Farm zich echt afzijdig wilde houden dan had hij ons nooit de oorlog verklaard. De NAP was alleen permanent als er geen aanvallen zouden worden gestuurd. Op het moment dat er een oorlog uitbreekt dan komt dat uiteraard per direct te vervallen. Je kan me noemen wat je wilt maar persoonlijke aanvallen maken je punt niet logischer. Sterker nog je komt eerder salty over. Wij hebben de beslissing niet gemaakt om farm ons de oorlog te laten verklaren. Die beslissing hebben jullie genomen. :)
 
Reactiescore
853
Nogmaals als jij mij kan uitleggen hoe je een oorlog kunt voeren zonder aan te vallen ben ik de eerste die toegeeft dat die NAP niet opgezegd had mogen worden.
Het gaat niet om wat je vermoedt dat er gaat gebeuren. Zolang .Farm geen aanvallen stuurt houdt die zich afzijdig in de oorlog. Je kunt een permanente NAP niet opzeggen op basis van een mening. De stam van .Farm heeft de oorlog verklaard, niet het account zelf gezien het account gewoon een NAP had. Ik kan je echter wel uitleggen waarom je de NAP opzegt? Dat doe je enkel en alleen omdat Andrestia niets klaarspeelt en jullie verder geen terreinwinst boeken.

De NAP was alleen permanent als er geen aanvallen zouden worden gestuurd.
Je zegt hier letterlijk de NAP enkel en alleen op te zeggen als er geen aanvallen verstuurd zouden worden. Voor zover ik weet heeft .Farm nooit een aanval gestuurd op 1150, ik zou graag bewijzen zien waar anders uit blijkt. Je maakt jezelf echt compleet belachelijk met deze actie.

Je kan me noemen wat je wilt maar persoonlijke aanvallen maken je punt niet logischer.
Ik haal enkel aan dat je zeker niet goed bij je hoofd bent. Heeft niets met mijn punt verder te maken, enkel met het feit dat je een triest figuur bent.
 
Reactiescore
461
Ahja. Daarom dat jullie talloze edels de vernieling injagen. Laat me niet lachen. Je bent nog altijd van een even bedenkelijk niveau als altijd.
Waarom zijn ze dan niet allemaal doodgelopen ? En haha wie ben jij op zo iets te zeggen, elke normale wereld dat ik je weet spelen ben je opeens verdwenen. Hetzelfde geld voor de classics. Het is niet omdat time goede spelers heeft dat jij er ook een bent en er zo uit de hoogte mag over doen. Noob
 
Reactiescore
326
Waarom zijn ze dan niet allemaal doodgelopen ? En haha wie ben jij op zo iets te zeggen, elke normale wereld dat ik je weet spelen ben je opeens verdwenen. Hetzelfde geld voor de classics. Het is niet omdat time goede spelers heeft dat jij er ook een bent en er zo uit de hoogte mag over doen. Noob

Ah grappig, elke keer bij incs hoor ik dat je opeens ging runnen. Jullie kunnen het vast goed met elkaar vinden
 
Reactiescore
1.167
Dat was meer om te kijken naar hoe jullie reageren op treintjes zodat we onze eclears niet zoude verliezen, kan een goede tactiek zijn tegen een tegenstander die alleen maar block ok doet en recapt. Had ook niet verwacht dat we na de eerste massa al wist zouden pakken

Ja want die frontclears waren jullie gisteravond al verloren...
 

DeletedUser74552

Guest
Het gaat niet om wat je vermoedt dat er gaat gebeuren. Zolang .Farm geen aanvallen stuurt houdt die zich afzijdig in de oorlog. Je kunt een permanente NAP niet opzeggen op basis van een mening. De stam van .Farm heeft de oorlog verklaard, niet het account zelf gezien het account gewoon een NAP had. Ik kan je echter wel uitleggen waarom je de NAP opzegt? Dat doe je enkel en alleen omdat Andrestia niets klaarspeelt en jullie verder geen terreinwinst boeken.
Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten. Als etnische of religieuze groepen binnen dezelfde staat met elkaar een gewapende strijd voeren spreekt men van een burgeroorlog.
In de definitie van oorlog staat een gewapende strijd. Als jij niet in kan zien dat je tijdens een gewapende strijd geen NIET AANVALS PACT kunt hanteren dan denk ik dat we niet ver gaan komen in deze discussie. Een stam spreekt voor al haar accounts. Anders moet je per account natuurlijk ook nog eens de oorlog verklaren. Ik kan je vertellen waarom wij de NAP opzeggen. Wij hebben Farmalarm de mogelijkheid geboden vredelievend tussen ons te liggen en mee te spelen tot het einde van de wereld. Het moment dat zij besloten een openlijke vijandige positie aan te nemen hebben wij per direct de NAP opgezegd. Precies zoals het vermeld stond in de afspraken. Je kan muggenziften en proberen tussen de lijntjes te lezen zoals je hier doet maar dat doet niet af aan de situatie. Jullie maken een domme beslissing en komen nu huilen omdat ik niet met jullie denkwijze mee ga.

Ik haal enkel aan dat je zeker niet goed bij je hoofd bent. Heeft niets met mijn punt verder te maken, enkel met het feit dat je een triest figuur bent.
Whatever floats your boat. Die persoonlijke vegen uit de pan sieren je in ieder geval niet en maken je punt alleen maar zwakker. Je kan me de grootste eikel vinden die er op de wereld rondloopt maar dat maakt je argument er niet beter op.
 
Reactiescore
853
Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten. Als etnische of religieuze groepen binnen dezelfde staat met elkaar een gewapende strijd voeren spreekt men van een burgeroorlog.
In de definitie van oorlog staat een gewapende strijd. Als jij niet in kan zien dat je tijdens een gewapende strijd geen NIET AANVALS PACT kunt hanteren dan denk ik dat we niet ver gaan komen in deze discussie. Een stam spreekt voor al haar accounts. Anders moet je per account natuurlijk ook nog eens de oorlog verklaren. Ik kan je vertellen waarom wij de NAP opzeggen. Wij hebben Farmalarm de mogelijkheid geboden vredelievend tussen ons te liggen en mee te spelen tot het einde van de wereld. Het moment dat zij besloten een openlijke vijandige positie aan te nemen hebben wij per direct de NAP opgezegd. Precies zoals het vermeld stond in de afspraken. Je kan muggenziften en proberen tussen de lijntjes te lezen zoals je hier doet maar dat doet niet af aan de situatie. Jullie maken een domme beslissing en komen nu huilen omdat ik niet met jullie denkwijze mee ga.


Whatever floats your boat. Die persoonlijke vegen uit de pan sieren je in ieder geval niet en maken je punt alleen maar zwakker. Je kan me de grootste eikel vinden die er op de wereld rondloopt maar dat maakt je argument er niet beter op.
Je posts zijn echt lachwekkend, hoe moet dit je vorige uitspraak nou verdedigen? Je stelde dat de NAP permanent was als .Farm niet zou aanvallen. .Farm heeft geen aanvallen gestuurd, dus maakt het verder geen zak uit waar je mee aan komt zetten. Je kan met 200 andere definities komen, maar jij weet net zo goed als ik dat er maar één reden is dat deze NAP wordt opgezegd, Andrestia komt niet door .Farm heen. Hou toch op met je smerige praktijken te verhalen op andere redenen, je bent gewoon een vieze speler.

Nogmaals, NAP is permanent totdat .Farm aanvallen zou sturen dit heeft .Farm, ondanks de "vijandige positie" niet gedaan, dus had jij geen reden om die NAP op te zeggen. Ik zou met nog meer onzin aankomen want je posts sieren je zeker niet.
 
Bovenaan