Top/Flop stammen.

Reactiescore
86
Jullie gaven Farm een PERMANENTE NAP omdat jullie dachten dat Time en Adrestia er makkelijk door gingen geraken, nu er gewoon rotslecht aangevallen is en niks is gepakt zien jullie in dat Farm moeilijker te pakken valt dan gedacht en met die oorlogsverklaring denk je dat dit je smerige actie wel zou dekken. Niet dus, PERMANENT is PERMANENT en verbreek je niet gewoon. En je zegt dat Facts vuil speelt met al die "Interns" waar niks van waar is maar dit is perfect normaal in jouw ogen.
 

DeletedUser74552

Guest
Je posts zijn echt lachwekkend, hoe moet dit je vorige uitspraak nou verdedigen? Je stelde dat de NAP permanent was als .Farm niet zou aanvallen. .Farm heeft geen aanvallen gestuurd, dus maakt het verder geen zak uit waar je mee aan komt zetten. Je kan met 200 andere definities komen, maar jij weet net zo goed als ik dat er maar één reden is dat deze NAP wordt opgezegd, Andrestia komt niet door .Farm heen. Hou toch op met je smerige praktijken te verhalen op andere redenen, je bent gewoon een vieze speler.

Nogmaals, NAP is permanent totdat .Farm aanvallen zou sturen dit heeft .Farm, ondanks de "vijandige positie" niet gedaan, dus had jij geen reden om die NAP op te zeggen. Ik zou met nog meer onzin aankomen want je posts sieren je zeker niet.

Jullie gaven Farm een PERMANENTE NAP omdat jullie dachten dat Time en Adrestia er makkelijk door gingen geraken, nu er gewoon rotslecht aangevallen is en niks is gepakt zien jullie in dat Farm moeilijker te pakken valt dan gedacht en met die oorlogsverklaring denk je dat dit je smerige actie wel zou dekken. Niet dus, PERMANENT is PERMANENT en verbreek je niet gewoon. En je zegt dat Facts vuil speelt met al die "Interns" waar niks van waar is maar dit is perfect normaal in jouw ogen.

giphy.gif
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
510
Ach, ze hebben de aanval alvast geopend, wordt de wereld iig wat interessanter :)
 
Reactiescore
510
Reactiescore
461
De ene stam rekruteert zich naar de top, de andere doet het met bg's. Het is maar in welke positie je zit he
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Klopt, belachelijk al dat rekruteren. Zouden straffen op moeten staan he, spelers aannemen in een stam
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Zitten iig al beperkingen op :eek:
 
Reactiescore
510
De ene stam rekruteert zich naar de top, de andere doet het met bg's. Het is maar in welke positie je zit he
Toch grappig dat iemand uit facts dit zegt, aangezien facts toch wat meer stamveranderingen heeft dat 1150.
Dus dit zou eerder op jullie van toepassing zijn.
 
Reactiescore
326
Bedankt om elke beschuldiging aan te pakken die jullie maar kunnen vinden. Even facts checken voor je iets zegt, daar staat jullie stam toch ook voor :rolleyes:
 
Reactiescore
1.049
Reactiescore
1.019
Hele rare gozer die adrestia helemaal heeft uitgescholden met heel ernstige woorden, en ah en smith heeft gekatat van adrestia. Moet je dan meedeleiden hebben? Lijkt me niet
 
Reactiescore
510
Logisch toch, als ze er met 4/5 stammen bij Time niet doorkomen, moet je anders aan je dorpen komen toch?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Onderwerp de bieren
Speler
answered_mail.png
rebbellin
Folder: Postvak In
reply.png
Antwoorden Doorsturen Verwijderen Exporteren
rebbellin
phone.png
vandaag om 16:34 uur
ik zou niet met die gasten op een wereld willen zitten
vallen je aan als ze weten dat je in ziekenhuis zit te waken
met andere woorden ze gaan over lijken
ik ben hier klaar s6 allemaal


lafheid op een hoger niveau.

Je weet nieteens waar dit over gaat, + deze speler viel me eerst aan met edels + kata's op plaatsen waar ze niet thuis horen. Verder werd ik beschuldigd van dingen die niet waar zijn. Maarja dit is klaarblijkelijk het niveau van Facts, dingen blind aannemen.
 

DeletedUser74552

Guest
Onderwerp de bieren
Speler
answered_mail.png
rebbellin
Folder: Postvak In
reply.png
Antwoorden Doorsturen Verwijderen Exporteren
rebbellin
phone.png
vandaag om 16:34 uur
ik zou niet met die gasten op een wereld willen zitten
vallen je aan als ze weten dat je in ziekenhuis zit te waken
met andere woorden ze gaan over lijken
ik ben hier klaar s6 allemaal


lafheid op een hoger niveau.
Ik zou eens beginnen met een fatsoenlijke overzichtelijke post maken voor je je waagt aan P&P. Een mobiel berichtje met een zin eronder lafheid op een hoger niveau word niemand wijzer van. Toevallig heb ik deze speler gesproken en werd hij inderdaad ge-edeld terwijl hij weg geroepen werd naar het ziekenhuis omdat er iemand was gestorven. Daar wisten wij niets van af en als deel van zijn rouw proces uit deze speler zijn woede via PM. Hij is meer boos op hoe oneerlijk de wereld is dat er iemand hem vroegtijdig verlaten heeft dan dat hij boos is op onze stam. En hee who can blame him.
Mijn medeleven heeft hij.
 
Bovenaan