Top/Flop stammen.

DeletedUser79370

Guest
Indirect zijn we al heel lang op hem bezig, zijn os dat we nonstop neergehaald hebben :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja 1150 gaat inderdaad hard!
 

DeletedUser58227

Guest
Ik ben erg benieuwd naar de meningen over het spel van 1150.
Heeft @YoWhite opnieuw de gemakkelijke weg gekozen?
 
Reactiescore
510
Waarom al deze haat opeens.
1150 heeft nu een lid verloren en uiteindelijk gwn een 5e lid genomen.
Is dat niet wat facts ook gedaan heeft?
 
Reactiescore
1.019
R2w? Lol haha

We nemen gewoon 5e lid aan, en verwisselen er een zoals jullie ook deden met tactical analist toch?
 

DeletedUser58227

Guest
Ik speel deze classic niet, dus heb het allemaal niet van dichtbij kunnen volgen.
Dus het was een oprechte vraag uit nieuwsgierigheid. Voor de rest interesseert het me niets.
Maar mijn verwachtingen over Andries zijn stam waren wederom juist. Bedankt voor het bevestigen @YoWhite :)
 

DeletedUser58227

Guest
Meen je?
Hij als leider van de stam heeft de taak zaken op te helderen als er een vraag als deze wordt gesteld.
Als hij ervoor kiest hier niet serieus op in te gaan en enkel met 'ja' te antwoorden, is dat voor mij ook het antwoord op mijn vraag :)
Ik heb niets anders dan dat om als waarheid aan te nemen. Overigens zegt het meestal al genoeg als mensen niet de tijd nemen om met een fatsoenlijke reactie te komen, maar met een onzinnig antwoord als deze komen op een doodnormale serieuze vraag. Zeker bij spelers als Andries die erg veel waarde hechten aan hun imago.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
461
R2w? Lol haha

We nemen gewoon 5e lid aan, en verwisselen er een zoals jullie ook deden met tactical analist toch?
En jullie banden met tt2m ? En US als intern voor Leone ? Komen jullie al aan de 20% zonder zelfs al deftig te fronten met Facts.
Gelukkig voor jullie is heel dat gedoe met crusaders er gekomen, dat dekt jullie alsnog wat in want de plannen waren er al voor dat gedoe.
En shout out naar Picture dat ze met dit alles niet akkoord zijn gegaan
 

DeletedUser74552

Guest
Meen je?
Hij als leider van de stam heeft de taak zaken op te helderen als er een vraag als deze wordt gesteld.
Als hij ervoor kiest hier niet serieus op in te gaan en enkel met 'ja' te antwoorden, is dat voor mij ook het antwoord op mijn vraag :)
Ik heb niets anders dan dat om als waarheid aan te nemen. Overigens zegt het meestal al genoeg als mensen niet de tijd nemen om met een fatsoenlijke reactie te komen, maar met een onzinnig antwoord als deze komen op een doodnormale serieuze vraag. Zeker bij spelers als Andries die erg veel waarde hechten aan hun imago.
Mijn antwoord was dood serieus. Als ik moet kiezen tussen de moeilijke weg of de makkelijke weg en er zitten verder geen consequenties of andere voorwaarden aan de makkelijke weg dan kies ik 100% de makkelijke weg. Dat lijkt me een simpele en logische keuze. Wat dat verder met deze classic te maken heeft begrijp ik niet. Wellicht dat je de vraag beter had moeten formuleren. Jammer dat je niet speelt trouwens! Had wellicht nog strijd te weeg gebracht op de classic. Ik vind het altijd droevig te zien dat mensen steeds minder spelen. En welk imago ? :oops:
 

DeletedUser79370

Guest
En jullie banden met tt2m ? En US als intern voor Leone ? Komen jullie al aan de 20% zonder zelfs al deftig te fronten met Facts.
Gelukkig voor jullie is heel dat gedoe met crusaders er gekomen, dat dekt jullie alsnog wat in want de plannen waren er al voor dat gedoe.
En shout out naar Picture dat ze met dit alles niet akkoord zijn gegaan
Ty voor het compliment maar veel leden zaten vast, het is een logische beslissing geweest voor Stam en 1150 om te mergen, daarom ben ik er ook niet (volop) salty tegen. Ik ben simpelweg tegen een mergewin geweest. Voor even leek het erop dat de stammen daadwerkelijk apart van elkaar door zouden gaan maar door interne struggles is dit onmogenlijk gebleken. Je kunt immers geen wereld winnen als je je eigen team niet vertrouwt en dit was present in bijde stammen. Ongeacht aan welke kant je staat in dit verhaal, ze hebben nu een team bij elkaar dat op elkaar vertrouwt en bouwt
 
Bovenaan