Top/Flop stammen.

DeletedUser75558

Guest
CL11 had Dust wel meer tegenslag gehad. Bijvoorbeeld door de ban van de sterspeler van Dust Embracing Life
Shit verkeerde classic, ik bedoelde classic 13 en ja dat wist ik nog, want door die bans waren we in een keer geen potentiele classic winnaars meer.
 
Reactiescore
1.089
Blijf het toch altijd wel pijnlijk vinden dat je dat als voornaamste reden opgeeft voor het stoppen op Cl13, want ik had om twintig verschillende redenen al eerder afscheid genomen als het mijn stam zou zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Blijf het toch altijd wel pijnlijk vinden dat je je dat als voornaamste reden opgeeft voor het stoppen op Cl13, want ik had om twintig verschillende redenen al eerder afscheid genomen als het mijn stam zou zijn geweest.
De rest boeit mij oprecht totaal niks, aangezien iedereen op dit spel een hypocrietje is en precies niet doet wat "moreel verantwoord" is op dit spel.
 
Reactiescore
7.918
Hahahaha zo grappig hoe raar dit spel wel niet is, toen ik op cl11 op delete ging me de stam op precies dezelfde reden, was het totaal niet te respecteren lol

Omdat jij je toendertijd hoogstwaarschijnlijk nog profileerde als een totale randdebiel, inclusief sommige stamgenoten, en men dan inderdaad vrij weinig waarde/respect heeft voor het stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Omdat jij je toentertijd hoogstwaarschijnlijk nog profileerde als een totale randdebiel, inclusief sommige stamgenoten, en men dan inderdaad vrij weinig waarde/respect heeft voor het stoppen.

"toentertijd"
 

DeletedUser75558

Guest
Omdat jij je toendertijd hoogstwaarschijnlijk nog profileerde als een totale randdebiel, inclusief sommige stamgenoten, en men dan inderdaad vrij weinig waarde/respect heeft voor het stoppen.
Leuk toch? Dan pak je de waarde van plezier hebben in een spel tenminste een beetje mee, in plaats van als een politiek correct joch elkaar hier amicaal komt aanmoedigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Leuk toch? Dan pak je de waarde van plezier hebben in een spel tenminste een beetje mee, in plaats van als een politiek correct joch elkaar hier amicaal komt aanmoedigen.
Die twee dingen kun je op zijn allerminst aardig combineren anders. Global Knowledge is daarvan het levende bewijs.
 
Reactiescore
1.089
De rest boeit mij oprecht totaal niks, aangezien iedereen op dit spel een hypocrietje is en precies niet doet wat "moreel verantwoord" is op dit spel.

Maar het spijt me wel, kijk met wie je in een stam bent gaan zitten op CL13, had je nou werkelijk waar iets anders verwacht? Een vijandelijk account, djonni boy (met alle respect naar D, hij is wel aardig maar heel inactief en ook niet echt skilled), Fluffybutdangerous & alexander-the-great. En als uitwisselingsproject met een van jullie vier zusterstammen had je dan ook nog Charlie Chapelin, dat is de ex-moraalbreker van MastermarkB. Echt een rijtje van accounts waar je op kan bouwen, en dat had je echt nóóóóit van de tevoren kunnen weten natuurlijk :rolleyes2:

Afgezien van deze absolute geweldenaren wat voor mij al 5 redenen teveel waren geweest, was natuurlijk de houding van dit hele zwikje ook beneden alle peil. Leuk verhaal dat niemand zich houdt aan 'moreel verantwoord spel' maar dat is natuurlijk dikke onzin. Zo heeft er niemand in POEF of Platy express zitten multi-accounten of hun tegenstanders uitgescholden met kanker... bij GOUD wel.... En alles wat jullie deden was gewoon ver buiten fatsoenlijke proporties, een blok van 4 a 5 stammen creëren op een wereld met een stammenlimiet van 5. Deze accounts zowel binnen jou eigen stam als in de zusterstammen hadden internpercentages van 65 tot 95%. Van hun 500 dorpen waren er ruim 350 tot 450 puur en alleen van interns of barbarendorpen. Het liefste die barbs ook nog eens geedeld in de cluster van Platypus.

Dan vind ik het gewoonweg grappig dat jij noemt dat het een gebrek aan respect/participatie/inzet van de rest van de stam is geweest. Jullie hebben op het begin na geen fatsoenlijke inzet getoond en alleen maar gekozen voor kwantitatief en/of immoreel spel. Imo commentaar leveren over respect en dat niemand moreel verantwoord spel speelt vind ik dan heel hypocriet.

Laat staan praten over spelplezier want ooww wee wat is 500 barbs edelen met 50 accounts meer dan de tegenstander toch leuk!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Maar het spijt me wel, kijk met wie je in een stam bent gaan zitten op CL13, had je nou werkelijk waar iets anders verwacht? Een vijandelijk account, djonni boy (met alle respect naar D, hij is wel aardig maar heel inactief en ook niet echt skilled), Fluffybutdangerous & alexander-the-great. En als uitwisselingsproject met een van jullie vier zusterstammen had je dan ook nog Charlie Chapelin, dat is de ex-moraalbreker van MastermarkB. Echt een rijtje van accounts waar je op kan bouwen, en dat had je echt nóóóóit van de tevoren kunnen weten natuurlijk :rolleyes2:

Afgezien van deze absolute geweldenaren wat voor mij al 5 redenen teveel waren geweest, was natuurlijk de houding van dit hele zwikje ook beneden alle peil. Leuk verhaal dat niemand zich houdt aan 'moreel verantwoord spel' maar dat is natuurlijk dikke onzin. Zo heeft er niemand in POEF of Platy express zitten multi-accounten of hun tegenstanders uitgescholden met kanker... bij GOUD wel.... En alles wat jullie deden was gewoon ver buiten fatsoenlijke proporties, een blok van 4 a 5 stammen creëren op een wereld met een stammenlimiet van 5. Deze accounts zowel binnen jou eigen stam als in de zusterstammen hadden internpercentages van 65 tot 95%. Van hun 500 dorpen waren er ruim 350 tot 450 puur en alleen van interns of barbarendorpen. Het liefste die barbs ook nog eens geedeld in de cluster van Platypus.

Dan vind ik het gewoonweg grappig dat jij noemt dat het een gebrek aan respect/participatie/inzet van de rest van de stam is geweest. Jullie hebben op het begin na geen fatsoenlijke inzet getoond en alleen maar gekozen voor kwantitatief en/of immoreel spel. Imo commentaar leveren over respect en dat niemand moreel verantwoord spel speelt vind ik dan heel hypocriet.

Laat staan praten over spelplezier want ooww wee wat is 500 barbs edelen met 50 accounts meer dan de tegenstander toch leuk!
Precies je zegt het goed en aan de hand van kwantitatieve overschotten begonnen jullie er zelf ook mee, kortom het is dus een hypocriete houding, maar hey het maakt allemaal niet uit. Het was allang duidelijk dat letterlijk bijna iedereen op dit spel een grote hypocriet is.
 
Reactiescore
1.089
Wij hebben helemaal niet uit een kwantitatief oogpunt gespeeld. Hoe kom je daarbij? Wil je suggereren dat het hebben van Platypus (+ Sly) (1 stam + 1 speler als bondgenoot) vanuit kwantitatief oogpunt spelen is, laat staan even kwantitatief als die 19 verschillende spelers uit 7 verschillende stammen die Tim010 aanvielen? Lees: er deed slechts 1 speler van GOUD en niemand vanuit de stam van proscopezz mee.
Juist zoals ik al zei, jullie kwantitatieve immorele spel van CL13 viel niet binnen proporties.

Jij bent hier de hypocriet door te zeggen dat men van het spel moet genieten maar intussen zit je wel ieders (van tegenstander + je eigen stamgenoten) spelplezier te vergallen door laag en immoreel te spelen, mensen uit te schelden en accounts van je eigen stam te laten bannen door te multi-accounten. En je zegt hier technisch gezien ook nog dat jullie ermee zijn begonnen op CL13. Dus waarom immoreel spel spelen als het helemaal niet nodig is? Juist omdat je gewoon een klootzak bent.

Mensen zoals jij zijn precies de reden dat tw helemaal is vergalt. Je hebt een mentaliteit ter wereld gebracht wat nu wordt gezien als normaal. Vind je het gek dat er geen hond meer speelt als je 5 maanden lang 600 barbaren loopt te edelen in opdracht van een hoofdstam en als je daarmee klaar bent wordt je vanuit je eigen stam gemulti-account. En durft dan dingen te zeggen over spelplezier en respect, een grote grap ben jij.
 
Reactiescore
7.918
Leuk toch? Dan pak je de waarde van plezier hebben in een spel tenminste een beetje mee, in plaats van als een politiek correct joch elkaar hier amicaal komt aanmoedigen.

Je kan prima het spel met plezier spelen en tevens je vijanden respectvol benaderen, uiteraard kun je daarover discussiëren wat respectvol is maar die grenslijn is voor de meeste mensen hier vrij helder. Dit laatste zowel ingame als op het AF
 

DeletedUser77686

Guest
Spelers die sterk konden posten (p&p) waren vele werelden juist favoriet bij vriend of vijand, en er zat geen geslijm in dat soort posten. Spelers die rare uitspraken deden op het AF werden daarentegen vaak gehaat door zowel stamgenoten als vijanden. :D Veel topstammen keken bij het rekruteren altijd naar postgedrag op het AF (karakter), reden dat de meeste topstammen (vooral premades') altijd een heel legioen aan p&p kanonnen had. In de meeste gevallen werden de slijmspelers ook niet aangenomen tenzij er een chronisch spelerstekort was.

Spelers die zich raar profileerde op het AF of zich misdroegen op voorgaande werelden konden bepaalde stammen wel vergeten, ongeacht ze rank 1 stonden of op een voorgaande wereld perfecte prestaties ingame behaalde. Binnen veel voorgaande topstammen was karakter van de speler het belangrijkste aspect of iemand de stam kon joinen of niet. Zowel slijmen of je als een idioot gedragen op het AF droeg niet bij aan je kansen dus. Al dan spreek ik wel van enkele tientallen werelden terug..
 
Bovenaan