Top/Flop stammen.

DeletedUser74552

Guest
Idem als het topic voor top/flop spelers. Wie heeft al interessante stammen gevormd zien worden ?
 
Reactiescore
2.506
Welke stam zit jij Andries? Die stam heeft potentie
 

DeletedUser79481

Guest
Ik zie Stam wel als een topstam.. als je kijkt naar wie er in spelen en hoe ze spelen. Erg goed.
Heb dat helaas first hand mogen ondervinden
 
Reactiescore
510
Stam draait op het moment wel goed ja, maar het is een core stam. Dus eerst maar eens zien of ze daarop goed kunnen inspelen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
wat vinden we van andere grote stammen als facts, TT2TM, US en EXCR.
 
Reactiescore
510
Vind het zeer teleurstellend dat facts nu al intern aan het fuseren is.
Vind ik toch zonde van de edels en geeft mij toch al een inzicht in het recruteerbeleid wat ze waarschijnlijk zullen gaan voeren,
 

DeletedUser79370

Guest
Facts staat 1e, al zit 30% vd punten in 1 speler. De rest loopt niet persee ver achter maar het is een dingetje. Ook de manier waarop de punten verkregen zijn is nog niet te beoordelen op vaardigheid
Stam staat 2e, hoogste ledengemiddelde, hoogste oda, ook hier is een enigszins een verschil in de punten maar in een sandwich. Ook kan ik hier niet opbjectief in zijn omdat ik obviously biased ben.
TT2TM gaat lekker, lijkt erop dat zij nu toch wel flink opgang gaan komen. Ik verwacht dat ze de versnelling weten te vinden.

Ik wil toch wat verder gaan naar een top6, dit omdat deze 3 stammen bij lange na niet uit de race zijn:
ExCr. staat momenteel 2e als aanvaller en hebben zowaar grote potentie in het oosten.
US staat 5e met zowel aanval als def,ook hebben zij de perfecte ligging om een slapend gevaar te vormen in het zuiden.
1150 Wat nummer 6 betreft; momenteel niet van belang maar eentje om in de gaten te houden, 2 hoge spelers met een sterke samenwerking, als je de vorige classic nog kunnen herinneren dan weet je waar ik op doel.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik denk persoonlijk dat er nog erg veel gaat veranderen. Die top 6 die jij hier noemt gaan geen van alle blijven bestaan. Althans in mijn beleving niet.
 

DeletedUser74966

Guest
Er werd eens gevraagd over meningen over stamveranderingen. Wat denken we dan over TU? Liggen nog altijd in het noorden als relatief groot blok, samen met White en BIA-CW. Denken we dat hun nog lang blijven of floppen ze en worden ze zo weggespeeld?
 

DeletedUser74966

Guest
Mannen van Shelby trouwens ook op het forum aanwezig? :p
 

DeletedUser79370

Guest
Welke van de 2500 shelby's op tw? de junior versie van White? geen idee :p
 

DeletedUser74966

Guest
Die versie inderdaad, maar zie dat je al op ze bezig bent ;)
 
Bovenaan