Top/Flop Stammen

DeletedUser78552

Guest
Lekker bezig dpschut. Je bent een eervolle speler *kuch kuch*. Ik bood je aan om te fuseren of om te helpen met verhuizen naar de rim omdat je positie daar best lastig is. Ik stuurde de chat van mij en sukke in goed vertrouwen aan een vriend en ex-stamgenoot. Als je daarna aankondigd Chill te helpen waar je voorheen sceptisch over was dan ga ik je niet steunen uiteraard. Ik hoopte op een eerlijke oorlog, maar niet zulke vieze acties. Ik zal je nog wel een keer vertellen wat "In goed vertrouwen" betekent. Ik hoop dat je Chill vriendjes je vieze daden kunnen waarderen.
 
Reactiescore
1.167
Moet ik met meer komen ? Heb nog meer gesprekken tussen mij en tha jekkah
Lekker bezig dpschut. Je bent een eervolle speler *kuch kuch*. Ik bood je aan om te fuseren of om te helpen met verhuizen naar de rim omdat je positie daar best lastig is. Ik stuurde de chat van mij en sukke in goed vertrouwen aan een vriend en ex-stamgenoot. Als je daarna aankondigd Chill te helpen waar je voorheen sceptisch over was dan ga ik je niet steunen uiteraard. Ik hoopte op een eerlijke oorlog, maar niet zulke vieze acties. Ik zal je nog wel een keer vertellen wat "In goed vertrouwen" betekent. Ik hoop dat je Chill vriendjes je vieze daden kunnen waarderen.

De enige reden dat Dpschut dat doet is omdat hij geen lid van Vinage kon worden. Wij hadden hem ook aangeboden om een mb/du te worden. Dit zag hij niet zitten en wilde koste wat het kost Vinage joinen. Iets wat natuurlijk niet ging gebeuren. Uit protest liep hij te dreigen met Chill, wat hij uiteindelijk dus ook gedaan heeft. Laffe actie.
 
Reactiescore
344
Ik zal je het hele verhaal uitleggen.. ik had op voorhand het niet zo op chill door de AF drama, wat ik ook aangegeven heb bij hun.. maar omdat ik geen dorpen afsta.. heb ik dus gekozen om er onder door tegaan al strijdend. En het dus nu vinage en time tegen werk
 
Reactiescore
344
En nu mijn antwoord op tha jekkah.. hij komt mij iets in vertrouwen brengen waar ik totaal niet van op de hoogte was en dus loog tegen de sukke over het feit dat ik claudinia en spons zijn du waren.. vervolgens heb ik aangegeven omdat het niks werd met de sukke. Dat ik dan chill zal gaan helpen in hoeverre ik het nog kan.. na dat ik dus lees dat de sukke mij Sws zal edelen en ik attacks binnen krijg van mij “ vertrouwde ex stamlid “ was mijn keuze snel gemaakt
 
Reactiescore
344
Thx jekkah
ThaJekkahop 31.01. om 12:35 uur
Succes dan DP!
Dpschutop 31.01. om 12:34 uur
phone-white.png

Haha ik heb genoeg hulp kan snipen recappen etc..dus ik geef niet op..dus dan weet je dat
ThaJekkahop 31.01. om 12:32 uur
Het is niet alsof je hier nog wat kunt behalen. Voor het morgen is kun je alles kwijt zijn. Focussen op een nieuwe wereld zou ik zeggen.
Dpschutop 31.01. om 12:31 uur
phone-white.png

Yes ga niet verhuizen ga geen fusie aan ben geen weg loper en als iedereen een kant kiest keert iedereen iemand de rug toe.. w
ThaJekkahop 31.01. om 12:28 uur
Ik keer je de rug niet toe, ik laat je zelfs zien wat er speelt. Ik speel enkel het spelletje mee met Sukke. Spons werkt ook met mij samen namelijk. Ik bied je mogelijkheden die je allemaal afwijst.
Dpschutop 31.01. om 12:27 uur
phone-white.png

En dat je mij de rug toekeert door afspraken te maken over mijn pbgs te gaan edelen en mij te verdelen
ThaJekkahop 31.01. om 12:27 uur
Je kunt ook kiezen om met ons te fuseren of je oude stamgenoten te helpen... Verhuizen naar de rim is ook een optie. Chill kiezen en je pijlen naar ons richten lijkt me toch niet een goede keus.
Dpschutop 31.01. om 12:25 uur
phone-white.png

Die had ik al gemaakt aangezien ik wist dat de sukke mij zou aanvallen..
ThaJekkahop 31.01. om 12:25 uur
Hoe heb ik jou de rug toegekeerd? Ik vertel je wat ik hoor van Sukke en probeer je te helpen. Je weet inmiddels van ons plan om samen te werken met vinage tegen Chill, dus als je samenwerkt met hun heb je een duidelijke keus gemaakt.
Dpschutop 31.01. om 12:24 uur
phone-white.png

Yes dat begrijp ik volkomen.. maar jij hebt je rug al tegen mij gekeerd en mocht je mij een aanval sturen denk ik dat jij daarna aan de beurt ben t
ThaJekkahop 31.01. om 12:22 uur
Samenwerken met chill betekent je rug toekeren aan ons he... Dat betekent dat ik zal meewerken met vinage.
ThaJekkahop 31.01. om 12:21 uur
Wat wil je gaan doen? Je kunt hier nogal weinig beginnen lijkt mij...
Dpschutop 31.01. om 12:21 uur
phone-white.png

En ik was anti chill maar heb men hulp aangeboden aan chill.. omdat niks gratis is
Dpschutop 31.01. om 12:20 uur
phone-white.png

Ik was hier al op voorbereid ik en claudinia en spons werken samen
ThaJekkahop 31.01. om 12:16 uur
Hey DP,

Ik stuur je dit door in vertrouwen en als waarschuwing. Ik vraag je om vinage niet dwars te zitten aangezien we met ze samenwerken. Wat is je plan?

Deze mededelingen werden door ThaJekkah doorgestuurd.
ThaJekkahop 31.01. om 12:15 uur
ik kijk uit naar de samenwerking! Ik zie een mooie toekomst hier.
De Sukkeop 31.01. om 12:14 uur
Dat mag :)
ThaJekkahop 31.01. om 12:14 uur
Witten en Paddepoel wil ik wel hebben :)
 
Reactiescore
344
Omdat ik dus na dat ik op antwoord wachte van de sukke.. vernomen via tha jekkah dat dat niet nodig was.. en vanuit daar heb ik mijn hulp aangeboden aan chill, en niet om de wereld te winnen maar om het vinage en vooral tha jekkah nog even lastig te maken.. ook vanuit chill is er geen antwoord gekomen.. maar toch blijf ik hier beetje ouwehoeren.. maar dan kun je zien wat vinage in huis haalt.. iemand die zegt het spel mee te spelen om zo een mooie toekomst tegemoet te komen.. #fail
 

DeletedUser78552

Guest
Lijkt me vrij voor zich sprekend dit. Blijkt toch duidelijk dat ik je een kans gaf en je wilde helpen dp... Het was geen handige actie van mij dat moet ik toegeven. Wel mooi om te zien dat Chill zijn handen niet aan jou wilt branden, wat ik uiteraard begrijp. Als iemand opmerkingen of vragen heeft dan heb ik die liever op TW dan hier.
 
Reactiescore
1.049
Lijkt me vrij voor zich sprekend dit. Blijkt toch duidelijk dat ik je een kans gaf en je wilde helpen dp... Het was geen handige actie van mij dat moet ik toegeven. Wel mooi om te zien dat Chill zijn handen niet aan jou wilt branden, wat ik uiteraard begrijp. Als iemand opmerkingen of vragen heeft dan heb ik die liever op TW dan hier.
Wel leuk dat je eerder voor je eigen hachje gaat dan voor je stamgenoot....
#GoedeLeider
 

DeletedUser78552

Guest
Ha daar hebben we Cas weer :D
Vergeet niet dat dit een ex-stamgenoot is. En dan ook nog eens eentje die Chill steunt. Dus dan kies ik er toch voor om die flapdrol uit te schakelen.
 
Reactiescore
344
Was ex-lid indd dus vroeg niet om steun of leugens alleen de waarheid..

De zelfde waarheid die ik in Pm heb staan hoe beast over zijn eigen stam denkt..
 
Reactiescore
1.049
Ha daar hebben we Cas weer :D
Vergeet niet dat dit een ex-stamgenoot is. En dan ook nog eens eentje die Chill steunt. Dus dan kies ik er toch voor om die flapdrol uit te schakelen.
Dan nog steeds, Hoe kun je eerder voor je eigen hachie gaan
Want jij wilt het liefst direct naar Vinage, dan voor t welzijn van je stam??
 

DeletedUser78552

Guest
Nee ik wil helemaal niet naar Vinage. Volgens mij snap je niet dat die speler al een week niet meer in de stam zat en Chill steunde (waar ik te laat achter kwam)... Ik kies toch duidelijk voor mijn stam door deze speler die zegt Chill te steunen uit te schakelen?
 
Reactiescore
344
Hij wou ten koste van mij in goed daglicht komen te staan bij de sukke, en dan verkondigen dat hij het beste met mij voor heeft door achter mijn rug om dorpen te verdelen.. en daarna vragen om een fusie..wat verwacht je zelf.. dat ik doordat er vertrouwen gegeven word door een Pm door te sturen dat ik de vertrouwen ook accepteer?

Op het moment dat je mijn dorpen aan het verdelen was en dus enkel aan je zelf dacht.. was mijn loyaliteit al compleet verdwenen..
 
Reactiescore
344
Nee ik wil helemaal niet naar Vinage. Volgens mij snap je niet dat die speler al een week niet meer in de stam zat en Chill steunde (waar ik te laat achter kwam)... Ik kies toch duidelijk voor mijn stam door deze speler die zegt Chill te steunen uit te schakelen?
Probeert uit te schakelen of willen mensen ook graag rapportjes zien XD
 

DeletedUser78552

Guest
Hij wou ten koste van mij in goed daglicht komen te staan bij de sukke, en dan verkondigen dat hij het beste met mij voor heeft door achter mijn rug om dorpen te verdelen.. en daarna vragen om een fusie..wat verwacht je zelf.. dat ik doordat er vertrouwen gegeven word door een Pm door te sturen dat ik de vertrouwen ook accepteer?

Op het moment dat je mijn dorpen aan het verdelen was en dus enkel aan je zelf dacht.. was mijn loyaliteit al compleet verdwenen..

Je plaatst dingen nu in de verkeerde volgorde. Allereerst stuurde ik die chat door dus "achter mijn rug" is meer recht voor zijn raap. Ik ben simpelweg eerlijk dat je moet denken aan alternatieven omdat je situatie nogal onhoudbaar is. Bovendien bood ik eerst aan te fuseren of te helpen met verhuizen. Nadat je dat afwijst geef ik aan dat de situatie urgent is. Ik vind het onbegrijpelijk dat je zo omgaat met het vertrouwen van iemand die aanbiedt om je te helpen. En dan over de rapportjes. dp kan goed blocken, maar inmiddels weet ik wel alles over zijn dorpen. Waar de off en waar de def zit. Bovendien is hij nu al 1 dorpje kwijt, en dat terwijl het echte offensief nog moet beginnen.

Wat mij nog het meeste verbaast is dat dpschut niet in staat blijkt te zijn om reëel te denken en de situatie in te schatten. Hij wordt inmiddels niet meer vertrouwd als speler, account wordt niet gesteund door Vinage, Chill of zijn oude stam. Geniet van vogelvrij zijn ouwe stamnaaier! ;)
 
Reactiescore
1.049
Je plaatst dingen nu in de verkeerde volgorde. Allereerst stuurde ik die chat door dus "achter mijn rug" is meer recht voor zijn raap. Ik ben simpelweg eerlijk dat je moet denken aan alternatieven omdat je situatie nogal onhoudbaar is. Bovendien bood ik eerst aan te fuseren of te helpen met verhuizen. Nadat je dat afwijst geef ik aan dat de situatie urgent is. Ik vind het onbegrijpelijk dat je zo omgaat met het vertrouwen van iemand die aanbiedt om je te helpen. En dan over de rapportjes. dp kan goed blocken, maar inmiddels weet ik wel alles over zijn dorpen. Waar de off en waar de def zit. Bovendien is hij nu al 1 dorpje kwijt, en dat terwijl het echte offensief nog moet beginnen.

Wat mij nog het meeste verbaast is dat dpschut niet in staat blijkt te zijn om reëel te denken en de situatie in te schatten. Hij wordt inmiddels niet meer vertrouwd als speler, account wordt niet gesteund door Vinage, Chill of zijn oude stam. Geniet van vogelvrij zijn ouwe stamnaaier! ;)
Hij naait de stam niet. Zn oude stam naait hem.
Dit is hetzelfde als ik jou nu aanbiedt om te fuseren omdat je moeilijk ligt. evengoed bullshit die je direct op AF zult droppen. En als het goed is weet jed e INTEL van je stamgenoten wel toch? Dus een weekje later ook, is niet erg raar dus
 
Reactiescore
344
Haha ouwe stam naaier XD. Ik was al uit de stam een week zoals je zegt.. je kunt proberen mij in slecht dag licht te zetten.. ik ben niet naar buiten gekomen met de eerste verbalen..

En ik heb de volgorde helemaal goed zitten.
Je zegt tegen de sukke. Dp etc etc is du van mij.. daarna kom je naar mij voor fusie.. die sla ik af.. dan kom je met het verhaal tussen jou en de sukke.. omdat je je woord na moet komen tegen over hun. Dus je drukt je zelf in het nauwen.dat ik dat door gestuurd heb was na dat ik al een week uit de stam was.. dus beetje naief om om te gaan met zulke belangrijke informatie..dus hoe slecht je mij ook wilt neer zetten ik ben gewoon eerlijk geweest elk moment ;)
 
Bovenaan