Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.049
Vertel mij eens waarom Vinage de schuld van een stab op zich zou nemen als deze op dat moment dan door Rota is begaan?
Sorry, was dit niet exact de situatie van DRR en Chill?
Wij nemen die schuld ook op ons. Zoals het behoort. Samen uit samen thuis. Het feit dat jullie zo een vertrouwen hebben in ROTA dat dit soort clausules erin moeten zegt genoeg.
 
Reactiescore
536
Met alle respect De Sukke, maar je zult wel met betere verweren moeten komen dan vergelijkenissen met de Tweede Wereldoorlog. Als je met plan doelt op het forumtopic waarin de mogelijkheid tot het aangaan van een BG had je dit ten eerste moeten zeggen en ten tweede zou jouw antwoord nog steeds betekenen dat jij een akkoord voor een BG hebt gegeven. Immers er is een akkoord met het plan (lees: het forumtopic waarin de mogelijkheid wordt besproken tot het aangaan van een BG). Dan geef je dus een akkoord voor de BG. Dat er nog verdere details moeten volgen zou best kunnen maar dat er een BG op het moment dat je het akkoord geeft, is onbetwistbaar.

Lees overigens nu ook dat er dus mogelijk plannen zijn voor het recruiten. Dus later maakt het voor jullie ook niet meer uit en doen jullie ook wat chill zo slecht maakt, namelijk recruit-to-win? Hoop dat je begrijpt dat dit je al direct tot hypocriet maakt.

Wij zijn inderdaad akkoord gegaan tot het aangaan van de BG, dat zeg ik nu al voor de honderdste keer. Maar dit betekent niet dat die BG er al is. Zolang er geen consensus is over voorwaarden, is er geen BG. Jullie kunnen telkens in herhaling hierover vallen, dan doe ik dat ook wel, maar ik heb echt geen zin om daar mijn tijd aan te verpesten. Op dit moment is er geen BG, en aangezien ThaJekkah al een van de opgestelde voorwaarden (waarover nog geen akkoord) geschonden heeft, is dat voor mij wel een blijk van onbetrouwbaarheid, dat ik betwijfel of die BG er uberhaupt komt. Dat is mijn persoonlijke mening, en niet een uitspraak van mij als stamleider.

Een optie tot recruiten is er altijd, 3/4 van Rota heeft een sollicitatie ingediend, en die zijn allemaal afgewezen.
Wij kijken liever eerst of een samenwerking goed verloopt, voordat we rekruteren. Dit om slechte recruits te voorkomen.
Dat lijkt me een behoorlijk verschil met een echte recruit to win stam. Een verwijt die je nu naar mij gooit, terwijl ik me niet kan herinneren dat ik ooit gezegd heb dat Chill een recruit to win stam is. Als ik dat wel gezegd hebt, zie ik dat berichtje graag. Zo niet, is dit verwijt aan mij pure onzin, en zul je die bij een ander moeten maken.
 
Reactiescore
536
Sorry, was dit niet exact de situatie van DRR en Chill?
Wij nemen die schuld ook op ons. Zoals het behoort. Samen uit samen thuis. Het feit dat jullie zo een vertrouwen hebben in ROTA dat dit soort clausules erin moeten zegt genoeg.

Dat kan best de situatie zijn tussen Chill en DDR, ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit. Dat interesseert me ook niet.
Ik ben echter niet met je eens dat er een schuld gedeeld moet worden waar slechts een partij schuld aan heeft. Maar goed, dat is een verschil in mening, dat is menselijk.

Ik snap ook dat je een BG met voorwaarden niet ziet als een blijk van vertrouwen. Je kunt het echter ook omkeren.
Het aangaan van een BG met voorwaarden ondanks hun stabverleden is juist een blijk van vertrouwen.
Het volgende zeg ik weer als speler zijnde: laten we eerlijk zijn, thajekkah heeft door info te lekken al weer het vertrouwen beschaamd. Dat blijkt maar weer dat voorwaarden aan zo'n BG stellen een verstandige keuze is.
 
Reactiescore
1.049
Dat kan best de situatie zijn tussen Chill en DDR, ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit. Dat interesseert me ook niet.
Ik ben echter niet met je eens dat er een schuld gedeeld moet worden waar slechts een partij schuld aan heeft. Maar goed, dat is een verschil in mening, dat is menselijk.

Ik snap ook dat je een BG met voorwaarden niet ziet als een blijk van vertrouwen. Je kunt het echter ook omkeren.
Het aangaan van een BG met voorwaarden ondanks hun stabverleden is juist een blijk van vertrouwen.
Het volgende zeg ik weer als speler zijnde: laten we eerlijk zijn, thajekkah heeft door info te lekken al weer het vertrouwen beschaamd. Dat blijkt maar weer dat voorwaarden aan zo'n BG stellen een verstandige keuze is.
Als jij denkt dat thaJekkah t heeft gedaan denk jij dat. Maar je zit fout
 

DeletedUser78975

Guest
Dat kan best de situatie zijn tussen Chill en DDR, ik weet niet precies hoe dat in elkaar zit. Dat interesseert me ook niet.
Ik ben echter niet met je eens dat er een schuld gedeeld moet worden waar slechts een partij schuld aan heeft. Maar goed, dat is een verschil in mening, dat is menselijk.

Ik snap ook dat je een BG met voorwaarden niet ziet als een blijk van vertrouwen. Je kunt het echter ook omkeren.
Het aangaan van een BG met voorwaarden ondanks hun stabverleden is juist een blijk van vertrouwen.
Het volgende zeg ik weer als speler zijnde: laten we eerlijk zijn, thajekkah heeft door info te lekken al weer het vertrouwen beschaamd. Dat blijkt maar weer dat voorwaarden aan zo'n BG stellen een verstandige keuze is.

Des te schamtelijker het is om een BG aan te gaan met een dergelijke stam. Deze BG (of in jouw woorden een onderhandeling tot het aangaan van een BG) kan ik dan ook totaal niet plaatsen voor een stam als Vinage. Over dat recruit to win, dat heb jij inderdaad niet gezegd, maar jouw co. Excuses.

'Een stam die al een van de voorwaarden heeft verbroken'? Wat had je dan van Rota verwacht? Van een dergelijke stam hoef dan ook geen hoge pet van op te hebben. Dit had je dus vooraf al kunnen bedenken en als je dat had gedaan dan was je tot een rationele besluit gekomen dat een BG gewoonweg niet te doen is met een stam als Rota. Met de kennis dat zij al meerdere malen hebben bewezen niet vies te zijn van smerig spel en meerdere stabs hebben gepleegd, is het gewoon van jullie kant geweest: normen en waarden, even niet.
 

DeletedUser78552

Guest
Laat ik ook maar mijn zegje doen hier. Ik sluit mij als "Rota/Time" leider aan bij de uitspraken van de Sukke. Er wordt nog veel besproken voordat er iets concreet is. Wat DP uiteraard niet weet is de rest van de chat. En inderdaad zou ik DP als bron zeker in twijfel trekken. Zeker omdat ik hem aanbood te fuseren of te helpen met verhuizen naar de rim. Wederom betreur ik de houding en uitspraken van Chill leden. Inderdaad, wij zijn als stam al heel erg lang tegen de speelwijze van Chill. Recruit to win vinden wij uiteraard geen uitdaging. Door de rest van reign naar ons te halen hadden we nog een kans. Vervolgens wordt ook bij ons gerekruteerd en gaan DRR en dries naar Chill. Dan is het voor ons als stam logisch dat we zulk vertrek niet zullen steunen of toejuichen en benaderen wij Vinage. Dus om te concluderen; Vinage = TOP. Veel ervaring en in ieder geval niet kinderachtig op het forum. Rota/Time = TOP. Een stam die op zijn minst logisch verbanden kan leggen en direct inziet dat Vinage een zeer onderschatte stam is. Mocht er ooit een samenwerking komen dan weet ik in ieder geval zeker dat het aan talent niet ontbreekt bij onze BG.
 
Reactiescore
1.049
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Vertel mij eens waarom een bewezen stabber als DDR een tweede kans zou verdienen en Rota niet, waar het meerendeel van de leden geen stab verweten kan worden?
Als stok achter de hand stellen wij voorwaarden op, vergelijkbaar met jullie compensatiegebeuren rondom DDR.

De samenwerking is inderdaad gericht op een intensieve samenwerking, heb ook nergens ontkend dat dat niet het geval is. De voorwaarden zorgen ervoor dat Vinage een schoon geweten houdt, bij een stab zou het immers einde samenwerking zijn, een teken van distantiatie vanuit Vinage.

Ik ben het respect direct kwijt of heel Vinage, ik voer atm slechts het woord voor Vinage ;)

Dat kan ik je haarfijn uitleggen hoor. Als jij het oordeel van Jus Soli leest, staat Rota er vooral op voor het beschermen van een stabber: Havelte. Niet voor het gezamelijk aanvallen van KDK. DDR heeft de stab van havelte erkent en zich daarvan gedistantieerd, dat was immers ook een van zijn redenen waarom hij zich daar niet meer op zijn gemak voldoende. Bij de tweede stab was hij al lid voordat wij daarvan op de hoogte waren. Wij zijn daar niet van gediend, maar hij heeft de situatie aan ons uitgelegd en hij is op zij vingers getikt. Daar hebben wij het echter als stam niet bij gelaten. Wij hebben ook de benadeelde gecompenseerd voor een actie die eigenlijk door Rota en PIG is gemaakt. Als nieuwe lid van ons vonden wij het toch wel netjes richting YouKiller om toch compensatie te bieden en om de naam van onze nieuwe recruit te zuiveren.

Het verschil met de leden van Rota is, dat geen een van hen de Stab openlijk erkent (lees het goed, want in privé gesprekken hadden sommigen wel het lef om het te erkennen) en bleven derhalve 100% achter een stab staan. Dat willens en wetens. Nu probeer jij jullie aanstaande BG schoon te praten door te stellen dat niet de gehele stam de stab verweten kan worden. Jullie gaan de BG toch uiteindelijk aan met de stam of worden het nu opeens PBG met 'de leden die geen stab verweten kan worden'?

Nou dan, als jullie intensieve samenwerkingen aangaan met stabbende stammen ben je toch een huichelaar van de bovenste plank. Want op het forum hebben jullie ze niet lang gelden nog aangepakt. En TheJakkah zou de slechtste leider volgens jullie zijn, maar hé als het even in ons straatje past werken wij wel met deze leider samen. Tot slot scheuwde jullie van de hoge toren over hypocisie toen Chill. DDR overnam. Maar nu doen jullie een soort gelijke actie alleen dan met diplomatieke betrekking en dan is het opeens wel oké, want ja 'we gaan wel bijzondere voorwaarden stellen'. En het mooie van alles is dat jullie zelfs plannen in het vooruitzicht hebben gesteld om mogelijk leden van Rota te gaan recruiteren: uhm was dat niet volgens jullie recruit-to-win strategie? Kortom, kom niet roepen dat Chill. hypocriet is terwijl jullie hetzelfde spelletje achter gesloten deuren proberen te spelen. Alleen wij zijn er eerlijk en open over. Ook het feit dat er nu al wordt gelekt zegt al veel goeds. Evenals het feit dat @BeastOfNoNation hierboven gewoon hun eigen R2W uitlegt maar ons ervoor afschuwt vind ik lachwekkend
Om nog even terug te komen op de 'clausule': als jullie 100% in ze vertrouwden was dat helemaal niet nodig geweest dus pure BS. Als het wel nodig is is er dus geen 100% vertrouwen
 
Reactiescore
536
Des te schamtelijker het is om een BG aan te gaan met een dergelijke stam. Deze BG (of in jouw woorden een onderhandeling tot het aangaan van een BG) kan ik dan ook totaal niet plaatsen voor een stam als Vinage. Over dat recruit to win, dat heb jij inderdaad niet gezegd, maar jouw co. Excuses.

'Een stam die al een van de voorwaarden heeft verbroken'? Wat had je dan van Rota verwacht? Van een dergelijke stam hoef dan ook geen hoge pet van op te hebben. Dit had je dus vooraf al kunnen bedenken en als je dat had gedaan dan was je tot een rationele besluit gekomen dat een BG gewoonweg niet te doen is met een stam als Rota. Met de kennis dat zij al meerdere malen hebben bewezen niet vies te zijn van smerig spel en meerdere stabs hebben gepleegd, is het gewoon van jullie kant geweest: normen en waarden, even niet.

Muah, we vallen weer in herhaling ^^, vanwege het stabverleden de voorwaarden. Dat haalt in mijn ogen het schaamtelijke ervan af. Uiteraard staat het jullie vrij daar een andere mening over te hebben. Ik stel zulke voorwaarden gelijk aan de compensatie die jullie plaatsen in de DDR case.

Excuses aanvaard.

Losstaande van het feit wat ik van Rota verwacht, gaat het erom dat wij als Vinage zijnde ook een aantal voordelen zien van een BG met Rota. Dan is het een kwestie van het wegen van voordelen en nadelen om vervolgens tot het juist of onjuist besluit te komen.
Wij zijn een paar dagen terug akkoord gegaan met het plan om een BG aan te gaan. Pas als deze BG er is, als hij al komt, vat te zeggen of dit een juist of onjuist besluit is geweest.
 

DeletedUser78552

Guest
Bovendien wil ik nog wat kwijt over het beschadigen van vertrouwen. Allereerst mijn excuses dat was natuurlijk niet opzettelijk. Ik wilde DPschut een oplossing bieden voor zijn lastige situatie en bood hem aan bij mij te komen spelen of te helpen met verhuizen naar de rim. Beide vond hij geen goede keus want hij wilde doorspelen (zelfs zonder een echte toekomst daar). Ik zei dat het niet lang zou duren voordat grotere spelers van zowel Chill of Vinage voor de deur zouden staan en daarbij stuurde ik een DEEL van mijn chat met Sukke door (stom ik weet het, ik had het sowieso moeten overleggen en niet zomaar een oud stamgenoot moeten vertrouwen). Bij die chat stuurde ik ook; "Ik stuur dit in goed vertrouwen" en "Ik wil je graag helpen en een alternatief bieden". Bij deze dus mijn excuses naar Sukke en de rest van Vinage, dit is een stomme actie met een hele stomme timing. Ik wil graag laten zien dat wij als "stabstam" een eerlijke en integere stam zijn. Om samen te vatten; Chill rekruteert cruciale spelers van grote stammen om zo een gooi te doen naar wereldwinst. Als wij dan de rest van de stam de realiteit voorschotelen en aanbieden om samen te werken krijgen wij (en zo dus ook Vinage, ook al zie ik dat verband niet) de naam "stabstam". En dat door een enkele (En zelfs betwistbare) "stab" van een lid dat we naar ons toe halen. Als Chill dan aanbiedt "onze naam te zuiveren" (terwijl ze zelf hun best hebben gedaan onze naam te verpesten) dan bedoelen ze daarmee gratis dorpen afsnoepen van een van onze leden. Iedereen met een weldenkend brein begrijpt dat dat een onredelijke eis is en veel te voordelig zou zijn voor Chill. Ik moet toegeven dat ik helemaal klaar ben met Chill en het liefste elke vorm van communicatie blokkeer. Dit door de speelstijl van Chill (recruit to win, pp to the moon, spionnen gebruiken, gelekte info gebruiken), en dat terwijl ze claimen dat wij "de vieze stabstam" zijn.

Over en uit, Jarno
 

DeletedUser78434

Guest
Dit door de speelstijl van Chill (recruit to win, pp to the moon, spionnen gebruiken, gelekte info gebruiken), en dat terwijl ze claimen dat wij "de vieze stabstam" zijn.

R2W, uiteraard doen wij dat, daarom hebben we ook 15 leden!
PP to The moon? Kijk Perfection, Redbull en Flipping ook eens
Gelekte info gebruiken? We krijgen van 1 mb en 2 spelers uit Time een PM doorgestuurd, ja die wordt natuurlijk doorgelezen. Verder gebruiken wij GEEN maar dan ook GEEN spion of iets.

En claimen we dat, jazeker, en terecht. Ook vinage vind jullie een stabstam door de acties die gedaan zijn.
 

DeletedUser78975

Guest
Laat ik ook maar mijn zegje doen hier. Ik sluit mij als "Rota/Time" leider aan bij de uitspraken van de Sukke. Er wordt nog veel besproken voordat er iets concreet is. Wat DP uiteraard niet weet is de rest van de chat. En inderdaad zou ik DP als bron zeker in twijfel trekken. Zeker omdat ik hem aanbood te fuseren of te helpen met verhuizen naar de rim. Wederom betreur ik de houding en uitspraken van Chill leden. Inderdaad, wij zijn als stam al heel erg lang tegen de speelwijze van Chill. Recruit to win vinden wij uiteraard geen uitdaging. Door de rest van reign naar ons te halen hadden we nog een kans. Vervolgens wordt ook bij ons gerekruteerd en gaan DRR en dries naar Chill. Dan is het voor ons als stam logisch dat we zulk vertrek niet zullen steunen of toejuichen en benaderen wij Vinage. Dus om te concluderen; Vinage = TOP. Veel ervaring en in ieder geval niet kinderachtig op het forum. Rota/Time = TOP. Een stam die op zijn minst logisch verbanden kan leggen en direct inziet dat Vinage een zeer onderschatte stam is. Mocht er ooit een samenwerking komen dan weet ik in ieder geval zeker dat het aan talent niet ontbreekt bij onze BG.

Suprise, de leider van Rota/Time vindt Vinage TOP. Maar nee hoor dat niet alleen. Hij vindt zijn EIGEN stam Rota/Time ook gewoon TOP. Dat is hetzelfde als de slager die zijn eigen vlees keurt.

"Een stam die op zijn minst logisch verbanden kan leggen en direct inziet dat Vinage een zeer onderschatte stam is." Als je al dit soort uitspraken doet kan ik jou al niet serieus nemen. Inmiddels weet iedereen wel dat Vinage de favoriet is en dat komt doordat zij kwalitatief toch wel een aantal geniale spelers hebben. Chill. daarin tegen heeft zeker ook toppers, maar minder bekend als de toppers die bij Vinage spelen.

Btw, ik durf zomaar een gokje te nemen. Chill. = FLOP, toch? Die was je nog vergeten denk ik.
 
Reactiescore
1.049
Bovendien wil ik nog wat kwijt over het beschadigen van vertrouwen. Allereerst mijn excuses dat was natuurlijk niet opzettelijk. Ik wilde DPschut een oplossing bieden voor zijn lastige situatie en bood hem aan bij mij te komen spelen of te helpen met verhuizen naar de rim. Beide vond hij geen goede keus want hij wilde doorspelen (zelfs zonder een echte toekomst daar). Ik zei dat het niet lang zou duren voordat grotere spelers van zowel Chill of Vinage voor de deur zouden staan en daarbij stuurde ik een DEEL van mijn chat met Sukke door (stom ik weet het, ik had het sowieso moeten overleggen en niet zomaar een oud stamgenoot moeten vertrouwen). Bij die chat stuurde ik ook; "Ik stuur dit in goed vertrouwen" en "Ik wil je graag helpen en een alternatief bieden". Bij deze dus mijn excuses naar Sukke en de rest van Vinage, dit is een stomme actie met een hele stomme timing. Ik wil graag laten zien dat wij als "stabstam" een eerlijke en integere stam zijn. Om samen te vatten; Chill rekruteert cruciale spelers van grote stammen om zo een gooi te doen naar wereldwinst. Als wij dan de rest van de stam de realiteit voorschotelen en aanbieden om samen te werken krijgen wij (en zo dus ook Vinage, ook al zie ik dat verband niet) de naam "stabstam". En dat door een enkele (En zelfs betwistbare) "stab" van een lid dat we naar ons toe halen. Als Chill dan aanbiedt "onze naam te zuiveren" (terwijl ze zelf hun best hebben gedaan onze naam te verpesten) dan bedoelen ze daarmee gratis dorpen afsnoepen van een van onze leden. Iedereen met een weldenkend brein begrijpt dat dat een onredelijke eis is en veel te voordelig zou zijn voor Chill. Ik moet toegeven dat ik helemaal klaar ben met Chill en het liefste elke vorm van communicatie blokkeer. Dit door de speelstijl van Chill (recruit to win, pp to the moon, spionnen gebruiken, gelekte info gebruiken), en dat terwijl ze claimen dat wij "de vieze stabstam" zijn.

Over en uit, Jarno
Leuk. Toen wij iets hadden weigerde je te praten in PM en AF. Nu je mogelijk een bg aangaat moet je je ineens excuseren omdat je gewoon hebt gelekt? Aan deze excuses hebben we niks op AF. Je bent geen heilig boontje en dit excuses had gewoon in PM naar DeSukke gekunt
 
Reactiescore
536
Dat kan ik je haarfijn uitleggen hoor. Als jij het oordeel van Jus Soli leest, staat Rota er vooral op voor het beschermen van een stabber: Havelte. Niet voor het gezamelijk aanvallen van KDK. DDR heeft de stab van havelte erkent en zich daarvan gedistantieerd, dat was immers ook een van zijn redenen waarom hij zich daar niet meer op zijn gemak voldoende. Bij de tweede stab was hij al lid voordat wij daarvan op de hoogte waren. Wij zijn daar niet van gediend, maar hij heeft de situatie aan ons uitgelegd en hij is op zij vingers getikt. Daar hebben wij het echter als stam niet bij gelaten. Wij hebben ook de benadeelde gecompenseerd voor een actie die eigenlijk door Rota en PIG is gemaakt. Als nieuwe lid van ons vonden wij het toch wel netjes richting YouKiller om toch compensatie te bieden en om de naam van onze nieuwe recruit te zuiveren.

Het verschil met de leden van Rota is, dat geen een van hen de Stab openlijk erkent (lees het goed, want in privé gesprekken hadden sommigen wel het lef om het te erkennen) en bleven derhalve 100% achter een stab staan. Dat willens en wetens. Nu probeer jij jullie aanstaande BG schoon te praten door te stellen dat niet de gehele stam de stab verweten kan worden. Jullie gaan de BG toch uiteindelijk aan met de stam of worden het nu opeens PBG met 'de leden die geen stab verweten kan worden'?

Nou dan, als jullie intensieve samenwerkingen aangaan met stabbende stammen ben je toch een huichelaar van de bovenste plank. Want op het forum hebben jullie ze niet lang gelden nog aangepakt. En TheJakkah zou de slechtste leider volgens jullie zijn, maar hé als het even in ons straatje past werken wij wel met deze leider samen. Tot slot scheuwde jullie van de hoge toren over hypocisie toen Chill. DDR overnam. Maar nu doen jullie een soort gelijke actie alleen dan met diplomatieke betrekking en dan is het opeens wel oké, want ja 'we gaan wel bijzondere voorwaarden stellen'. En het mooie van alles is dat jullie zelfs plannen in het vooruitzicht hebben gesteld om mogelijk leden van Rota te gaan recruiteren: uhm was dat niet volgens jullie recruit-to-win strategie? Kortom, kom niet roepen dat Chill. hypocriet is terwijl jullie hetzelfde spelletje achter gesloten deuren proberen te spelen. Alleen wij zijn er eerlijk en open over. Ook het feit dat er nu al wordt gelekt zegt al veel goeds. Evenals het feit dat @BeastOfNoNation hierboven gewoon hun eigen R2W uitlegt maar ons ervoor afschuwt vind ik lachwekkend
Om nog even terug te komen op de 'clausule': als jullie 100% in ze vertrouwden was dat helemaal niet nodig geweest dus pure BS. Als het wel nodig is is er dus geen 100% vertrouwen

Op het deel van de stab ga ik niet inhoudelijk reageren. Ik heb daar te weinig kennis over en heb ook geen zin om me daar in te verdiepen. Als jullie dat goed hebben afgehandeld, spreekt dat positief voor jullie.

ThaJekkah heb ik inderdaad bestempeld als slechte leider. Dit oordeel is ook nog niet veranderd. Niet elke speler is een goede leider. Dat kan ook niet. Daarom heb ik gisteren ook in PM gestuurd naar hem dat ik beste de orde op zaken wil stellen in Rota, zodat er weer structuur etc is.

Wij stellen nergens dat het een zekerheid is dat we Rota spelers gaan rekruteren. We stellen slecht dat het een mogelijkheid is. Zo is het ook een mogelijk voor Chill om Rota spelers te rekruteren.
Verder ga ik ook niet in op het R2W deel van jou, want dat is niet iets wat ik beweerd heb, zie de eerdere post daarvoor van Jus Soli ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ik zie een hoop gelul en vele pogingen vanuit Chill om Vinage ertoe te pushen een eventueel bondgenootschap af te lassen. Logisch vanuit jullie kant natuurlijk; een bondgenootschap zou jullie enorm benadelen en dat weten jullie net zo goed als Vinage. Het getoonde screentje (29e) is textueel inderdaad een bondgenootschap maar er is ingame nog helemaal geen enkele aanwijzing dat er een bondgenootschap is, het screentje komt uit onderhandelingen. Pas op 02.02.18 22:06 werden werden de onderlinge afspraken verstrekt aan Rota, details waarvanuit Vinage (de leden) nog een akkoord vereist was, drie dagen na jullie bewijs vinden er nog onderhandelingen plaats, wat duidelijk maakt dat er geen bondgenootschap is/was.

Om 'details' nader toe te lichten; hierin staan afspraken over vakantievervangingen, rekruteren, diplomatiek en nog wat gebruikelijke randzaken. Er is geen gedeeld forum, geen diplomatieke aanpassing, geen contact (of nauwelijks) tussen leden van beide stammen, geen gedeelde adelsplanner, geen concrete groeilijnen. Ik kan niets beweren over in welk stadium de onderhandelingen zich precies bevonden, maar rond waren ze zeker niet. Door gebrekkige tijd kan ik pas later fatsoenlijk reageren, wellicht snijdt ik hier ook dingen aan die al besproken zijn, niet alles kunnen teruglezen.
 

DeletedUser78552

Guest
Beste Cas,

Volgens mij begrijp je niet dat dat excuses al lang naar de sukke is gestuurd in de PM. Nu laat ik ook even publiekelijk zien dat wij ons excuses aanbieden waar dat toepasselijk is. Ik weet niet waar je het over hebt met "je bent geen heilig boontje". Dit "lekken" is natuurlijk niet opzettelijk gebeurd en dat begrijpen zelfs Chill leden wel denk ik. Lekkere houding weer van Chill.

Jarno
 
Reactiescore
536
Zijn er dan nog meer die 'lekken' we hebben dit bericht van 2 andere huidige time spelers ontvangen.

Dat weet ik niet, mocht dit wel zo zijn moeten we jullie bedanken voor deze scene op het forum. Dat helpt ons alleen maar te voorkomen dat we nu een keuze maken waar we later spijt van krijgen.
 
Reactiescore
1.049
Beste Cas,

Volgens mij begrijp je niet dat dat excuses al lang naar de sukke is gestuurd in de PM. Nu laat ik ook even publiekelijk zien dat wij ons excuses aanbieden waar dat toepasselijk is. Ik weet niet waar je het over hebt met "je bent geen heilig boontje". Dit "lekken" is natuurlijk niet opzettelijk gebeurd en dat begrijpen zelfs Chill leden wel denk ik. Lekkere houding weer van Chill.

Jarno
Haha Cas staat voor Casual ;)
Is dit niet hetzelfde als DRR nu ineens Youkiller excuseert achteraf omdat ie weer iets moet van YK?
Het ging me meer om het feit dat toen de druk op jullie stond jij er niet was als leider. Nu er ineens een 'grootmacht' naast je staat op AF ben je er wel.
 

DeletedUser78434

Guest
Dat weet ik niet, mocht dit wel zo zijn moeten we jullie bedanken voor deze scene op het forum. Dat helpt ons alleen maar te voorkomen dat we nu een keuze maken waar we later spijt van krijgen.

Geen probleem, ook vijanden onder elkaar moeten normaal met elkaar kunnen omgaan.
Succes met de BG:)
 
Bovenaan