Top/Flop Stammen

DeletedUser78552

Guest
Haha ouwe stam naaier XD. Ik was al uit de stam een week zoals je zegt.. je kunt proberen mij in slecht dag licht te zetten.. ik ben niet naar buiten gekomen met de eerste verbalen..

En ik heb de volgorde helemaal goed zitten.
Je zegt tegen de sukke. Dp etc etc is du van mij.. daarna kom je naar mij voor fusie.. die sla ik af.. dan kom je met het verhaal tussen jou en de sukke.. omdat je je woord na moet komen tegen over hun. Dus je drukt je zelf in het nauwen.dat ik dat door gestuurd heb was na dat ik al een week uit de stam was.. dus beetje naief om om te gaan met zulke belangrijke informatie..dus hoe slecht je mij ook wilt neer zetten ik ben gewoon eerlijk geweest elk moment ;)

Ach je zet vooral jezelf in een slecht daglicht. De rest van de kwestie spreekt voor zich ik ga hier niet verder op in.
 
Reactiescore
344
Kun je beter ook niet doen, omdat de werkelijkheid zich tegen je keert.. ik ben stam-loyaal vandaar dat ik er voor gekozen had Rota te verlaten.
 
Reactiescore
344
Als de helft vertrekt, naar chill en vinage.. en stopt of eigen stam begint of fuseert met spelers van andere stammen..
Vertrek ik zodat het duidelijk is dat er geen rekening met mij gehouden hoefd te worden..

Zolang ik in de stam zat en je betrapt me op deze dingen begrijp ik je volkomen.. maar had niks meer met jullie nodig..
 

DeletedUser79045

Guest
wat een leesvoer!

Ook op deze post zal wel weer een chill propeganda los gaan.
Wil even 1 ding duidelijk maken.

Chill is niks beter dan de rest. De pot verwijt de ketel.
vd week kwam mugi warre no luffy bij me langs om wat te bespreken.
In onderstaande screens is net zo goed te lezen dat ze een samenwerking aan willen gaan en een 2e kans willen geven. Echter was hier enkele weken geleden geen sprake van ivm het hele stab verhaal. Nu het Chill uitkomt ineens wel?
Volgens mij kan Chill vinage niet verwijten dat ze met ons in zee gaan want zelf zijn jullie niet anders. het feit dat er op het AF al meer strijd is dan ingame is toch wel zonde.

edit: omdat ook hier de hele chill crew wel weer een weerwoord op heeft en het vast om zal draaien, ga ik hier ook niet op reagere. Dit zijn de screens van het skype gesprek. Is wat knip en plak werk zodat de skype namen niet in beeld komen ( wel zo netjes ).

screen 1.jpg screen 2.jpgscreen 3.pngscreen 4.jpg
 

DeletedUser78434

Guest
wat een leesvoer!

Ook op deze post zal wel weer een chill propeganda los gaan.
Wil even 1 ding duidelijk maken.

Chill is niks beter dan de rest. De pot verwijt de ketel.
vd week kwam mugi warre no luffy bij me langs om wat te bespreken.
In onderstaande screens is net zo goed te lezen dat ze een samenwerking aan willen gaan en een 2e kans willen geven. Echter was hier enkele weken geleden geen sprake van ivm het hele stab verhaal. Nu het Chill uitkomt ineens wel?
Volgens mij kan Chill vinage niet verwijten dat ze met ons in zee gaan want zelf zijn jullie niet anders. het feit dat er op het AF al meer strijd is dan ingame is toch wel zonde.

edit: omdat ook hier de hele chill crew wel weer een weerwoord op heeft en het vast om zal draaien, ga ik hier ook niet op reagere. Dit zijn de screens van het skype gesprek. Is wat knip en plak werk zodat de skype namen niet in beeld komen ( wel zo netjes ).

Bekijk bijlage 12305 Bekijk bijlage 12306Bekijk bijlage 12304Bekijk bijlage 12307

Plaats dan ook alles en haal er niet dingen tussenuit;)

zoals
- Dat ik het eerst pols voor ik het daadwerkelijk overleg
- Dat je er ook eerst wat dingen voor moet doen voor dit kan doorgaan mocht je dit willen.
 

DeletedUser79045

Guest
Plaats dan ook alles en haal er niet dingen tussenuit;)

zoals
- Dat ik het eerst pols voor ik het daadwerkelijk overleg
- Dat je er ook eerst wat dingen voor moet doen voor dit kan doorgaan mocht je dit willen.


Is allemaal niet van toepassing op deze discussie, gaat alleen om het feit dat jullie ook willen "samenwerken" met ons en daarmee niet anders zijn dan vinage. Verder is de inhoudt totaal niet relevant!

Rest vd discussie boeit me allemaal niet zozeer
 
Reactiescore
1.049
Het gaat erom dat wij nu 3 blokken tegen krijgen. Het feit is dan dat als jij naar de rim verhuist alles een stuk anders verloopt, Jij houd je lekker rustig tot einde vd wereld en je geweten is weer zuiver. Zou voor beide kanten prima uitpakken
 
Reactiescore
344
Achja inplaats daarvan probeert iedereen wel de schuld in iemand zijn schoenen te schuiven netzoals ik ergens schuldig aan bevonden ben XD .. de redenering is nog ver te zoeken.

Wel kun je zien wie naïef is en wie niet..
 

DeletedUser78552

Guest
Als de helft vertrekt, naar chill en vinage.. en stopt of eigen stam begint of fuseert met spelers van andere stammen..
Vertrek ik zodat het duidelijk is dat er geen rekening met mij gehouden hoefd te worden..

Zolang ik in de stam zat en je betrapt me op deze dingen begrijp ik je volkomen.. maar had niks meer met jullie nodig..

Er is niemand vertrokken naar Vinage. Alleen DRR en dries gingen naar Chill (niet de halve stam) en Zuur maakte zijn eigen stam. In plaats van even wachten ging je dan maar solo. Uiteindelijk komt de stam wel weer mooi bij elkaar en is alleen Vincent naar Vinage gegaan. Stam-loyaal mag je dus niet gebruiken in mijn ogen. Ook leuk dat je mij naïef noemt. Ik zie het meer als goed van vertrouwen en het verkeerd inschatten van een oud stamgenoot. Je bent wel degelijk schuldig aan het misbruiken van goed vertrouwen en vies spel. Nu is dat niet strafbaar, maar je wordt er wel op afgerekend.

En dan nog een reactie op "thelightfighter" die een goed punt maakt. Chill heeft nu inderdaad een lastigere situatie (Wat precies de bedoeling is natuurlijk!). Die eis richting havelte slaat natuurlijk nergens op, en dat begrijpt iedereen. We gaan de vijand geen front cadeau doen. Onze aanbiedingen werden afgeslagen dus dan ligt het niet aan ons. Verder blijkt Chill geen haar beter wat de hele discussie zinloos maakt. Ook leuk dat je zegt dat het voor beide kanten prima zou uitpakken terwijl Chill gratis dorpen krijgt en ~Time~ dorpen verliest, een speler verliest, en een extra front krijgt met de vijand.

Laat me niet lachen.
 
Reactiescore
1.049
Er is niemand vertrokken naar Vinage. Alleen DRR en dries gingen naar Chill (niet de halve stam) en Zuur maakte zijn eigen stam. In plaats van even wachten ging je dan maar solo. Uiteindelijk komt de stam wel weer mooi bij elkaar en is alleen Vincent naar Vinage gegaan. Stam-loyaal mag je dus niet gebruiken in mijn ogen. Ook leuk dat je mij naïef noemt. Ik zie het meer als goed van vertrouwen en het verkeerd inschatten van een oud stamgenoot. Je bent wel degelijk schuldig aan het misbruiken van goed vertrouwen en vies spel. Nu is dat niet strafbaar, maar je wordt er wel op afgerekend.

En dan nog een reactie op "thelightfighter" die een goed punt maakt. Chill heeft nu inderdaad een lastigere situatie (Wat precies de bedoeling is natuurlijk!). Die eis richting havelte slaat natuurlijk nergens op, en dat begrijpt iedereen. We gaan de vijand geen front cadeau doen. Onze aanbiedingen werden afgeslagen dus dan ligt het niet aan ons. Verder blijkt Chill geen haar beter wat de hele discussie zinloos maakt. Ook leuk dat je zegt dat het voor beide kanten prima zou uitpakken terwijl Chill gratis dorpen krijgt en ~Time~ dorpen verliest, een speler verliest, en een extra front krijgt met de vijand.

Laat me niet lachen.
Eis?? Het was een voorstel meneer.
Ook leuk trouwens hoe jij werd ingefluisterd door meneer Roald wat je moest doen. Dan moet je nu niet gaan janken als DPschut iets doet. Is zelfs minder erg dan wat jullie hebben gedaan... Achja je tongspieren zijn weer diep genoeg geweest, Misschien hebben ze je zelfs een cursusje Vinage-Mediatraining kado gedaan?? Want je lult weer uit je nek
Er is 1 aanbieding gedaan waarin wij met tegenvoorstel kwamen, Ronald zei tegen je dat je moest afwijzen en dat deed je dus geen gelul van meerdere aanbiedingen... En met een compensatie hoort het dat je geen winst staat maar verlies, en dat is iets wat wij Chill wel begrijpen ook met YouKiller... Maar uit je posts zie ik dat stabben je dus niks doet. Als jij dan wordt gestabbed wil ik ook geen gejank horen
 

DeletedUser78975

Guest
Joe Vinage lezen jullie mee? Dit is de leider met wie jullie willen samenwerken:

Je plaatst dingen nu in de verkeerde volgorde. Allereerst stuurde ik die chat door dus "achter mijn rug" is meer recht voor zijn raap. Ik ben simpelweg eerlijk dat je moet denken aan alternatieven omdat je situatie nogal onhoudbaar is. Bovendien bood ik eerst aan te fuseren of te helpen met verhuizen. Nadat je dat afwijst geef ik aan dat de situatie urgent is. Ik vind het onbegrijpelijk dat je zo omgaat met het vertrouwen van iemand die aanbiedt om je te helpen. En dan over de rapportjes. dp kan goed blocken, maar inmiddels weet ik wel alles over zijn dorpen. Waar de off en waar de def zit. Bovendien is hij nu al 1 dorpje kwijt, en dat terwijl het echte offensief nog moet beginnen.

Wat mij nog het meeste verbaast is dat dpschut niet in staat blijkt te zijn om reëel te denken en de situatie in te schatten. Hij wordt inmiddels niet meer vertrouwd als speler, account wordt niet gesteund door Vinage, Chill of zijn oude stam. Geniet van vogelvrij zijn ouwe stamnaaier! ;)

Heel eervol hoor om de info die hij met jou heeft gedeeld toen hij in jouw stam zat even tegen hem te gebruiken. Je bent een leugenachtige speler. Je hebt eerst met De Sukke uitgemaakt dat hij wel te edel was en pas DAARNA ga je dat melden aan jouw stamgenoot en kijk je er raar van op als hij dat een vreemde manier van werken vindt? Je bent nu al het lachertje van W59.

'Wat mij nog het meeste verbaast is dat dpschut niet in staat blijkt te zijn om reëel te denken en de situatie in te schatten.' Ja want jij zegt 'spring' en hij moet aan zijn baasje vragen 'hoe hoog', anders ben je niet reëel. Je hebt achter zijn rug om het besluit al genomen om zijn dorpen te offeren en komt pas achteraf bij hem met opties terwijl je dat offeren van zijn dorpen niet een met hem van te voren hebt besproken.

Wat mij over jou het meest verbaast is hoe stinkend hard jij je best doet om Vinage hier te beschermen en toen jouw EIGEN stam onder vuur stond jij al na 6 berichten zoek was.
 

DeletedUser78434

Guest
Is allemaal niet van toepassing op deze discussie, gaat alleen om het feit dat jullie ook willen "samenwerken" met ons en daarmee niet anders zijn dan vinage. Verder is de inhoudt totaal niet relevant!

Rest vd discussie boeit me allemaal niet zozeer

Dus, omdat je de helft plaatst en de helft weg houd is het niet van toepassing?

Je laat een aantal zeer belangrijke dingen weg. Ik ben te lui om nu te gaan zoeken, screenshots te maken en te uploaden.
Maar als jij op deze manier al aangeeft dat het niet van toepassing is, dan kunnen we wéér aan je niveau gaan twijfelen.

Je laat een aantal zeer belangrijke dingen buiten spel hier. Ja, ik heb je de optie gegeven om misschien een tweede kans te geven in de toekomst en daar ook wat eisen aan gesteld. Daarnaast kwam het van mij persoonlijk en wilde ik je enkel polsen voordat ik het in de stam zou gooien.

Oftewel, je mist een paar essentiële screentjes, je probeert nu enkel chill in een verkeerd daglicht te zetten, terwijl je zelf in je post toegeeft dat deze er zijn, maar voor jou en de discussie totaal onnodig. Als je eens goed leest wat ik zeg, lees je dat het geen voorstel is maar een polsing. Dat zijn twee verschillende dingen met meerdere uitkomsten. Dus wees een vent:)
 

DeletedUser78975

Guest
Eis?? Het was een voorstel meneer.
Ook leuk trouwens hoe jij werd ingefluisterd door meneer Roald wat je moest doen. Dan moet je nu niet gaan janken als DPschut iets doet. Is zelfs minder erg dan wat jullie hebben gedaan... Achja je tongspieren zijn weer diep genoeg geweest, Misschien hebben ze je zelfs een cursusje Vinage-Mediatraining kado gedaan?? Want je lult weer uit je nek
Er is 1 aanbieding gedaan waarin wij met tegenvoorstel kwamen, Ronald zei tegen je dat je moest afwijzen en dat deed je dus geen gelul van meerdere aanbiedingen... En met een compensatie hoort het dat je geen winst staat maar verlies, en dat is iets wat wij Chill wel begrijpen ook met YouKiller... Maar uit je posts zie ik dat stabben je dus niks doet. Als jij dan wordt gestabbed wil ik ook geen gejank horen

Zou mij helemaal niks verbazen als dit klopt, zou wel alleen teleurgesteld zijn in Roald.

Ach je zet vooral jezelf in een slecht daglicht. De rest van de kwestie spreekt voor zich ik ga hier niet verder op in.
Lol, als het echt klopt dat Roald je het heeft ingefluisterd ben je echt een loser. Maar denk niet dat je lager kunt zinken dat dat je al gedaan hebt hoor. En het zal me helemaal niet verbazen als het klopt.

Is allemaal niet van toepassing op deze discussie, gaat alleen om het feit dat jullie ook willen "samenwerken" met ons en daarmee niet anders zijn dan vinage. Verder is de inhoudt totaal niet relevant!

Rest vd discussie boeit me allemaal niet zozeer

Heeeee dames en heren de stabber laat ook weer van zich horen. Moet jij je niet bezig gaan houden met het verzinnen van complotten om je bondgenoten te naaien?
 
Reactiescore
571
Word nu wel een beetje moe van dat hele gezeik.

Wat mij over jou het meest verbaast is hoe stinkend hard jij je best doet om Vinage hier te beschermen en toen jouw EIGEN stam onder vuur stond jij al na 6 berichten zoek was.

Wat wil je hiermee bereiken? Stukje wat ik erachter mis is: "ik wil niet stoken maar.....". Jij hebt geen idee wat ThaJekkah wel of niet voor de stam gedaan heeft.
Laten we ophouden met oude koeien uit de sloot te halen. Dat beest is allang verdronken. :p
 

DeletedUser78552

Guest
Joe Vinage lezen jullie mee? Dit is de leider met wie jullie willen samenwerken:



Heel eervol hoor om de info die hij met jou heeft gedeeld toen hij in jouw stam zat even tegen hem te gebruiken. Je bent een leugenachtige speler. Je hebt eerst met De Sukke uitgemaakt dat hij wel te edel was en pas DAARNA ga je dat melden aan jouw stamgenoot en kijk je er raar van op als hij dat een vreemde manier van werken vindt? Je bent nu al het lachertje van W59.

'Wat mij nog het meeste verbaast is dat dpschut niet in staat blijkt te zijn om reëel te denken en de situatie in te schatten.' Ja want jij zegt 'spring' en hij moet aan zijn baasje vragen 'hoe hoog', anders ben je niet reëel. Je hebt achter zijn rug om het besluit al genomen om zijn dorpen te offeren en komt pas achteraf bij hem met opties terwijl je dat offeren van zijn dorpen niet een met hem van te voren hebt besproken.

Wat mij over jou het meest verbaast is hoe stinkend hard jij je best doet om Vinage hier te beschermen en toen jouw EIGEN stam onder vuur stond jij al na 6 berichten zoek was.

Allereerst heb ik zelf alle dorpen van dp gescout en niet een keer gekeken naar oude posts. Deze vieze opmerking is de zoveelste waar jullie niks anders willen doen dan ons zwart maken. Over de vorige kwestie hebben wij als stam besloten niet in te gaan op jullie zielige gehuil op het AF. Vandaar dat ik een aanbod deed via PM. Achter zijn rug is zeker niet achter zijn rug omdat ik het naar hem toe stuur. Kunnen jullie zielige spelers nu eindelijk een keer stoppen met het gezeik op AF? Ben nu wel een beetje klaar met al dat shitposten van jullie.

"Wat mij over jou het meest verbaast is hoe stinkend hard jij je best doet om Vinage hier te beschermen en toen jouw EIGEN stam onder vuur stond jij al na 6 berichten zoek was."

dit is een mooi (en een van de vele) voorbeeld van shitposten mijn vriend. Lekker zwart proberen te maken terwijl ik simpel handel volgens stambelang door niet meer te reageren op jullie bullshit.

Beetje vies vind ik jullie wel. Ik weet ook niet waar jullie Roald opeens vandaan halen of die media training.
 

DeletedUser78552

Guest
Zou mij helemaal niks verbazen als dit klopt, zou wel alleen teleurgesteld zijn in Roald.

Ik zie niet waar dit vandaan komt. letterlijk je hele post is propaganda vriend...

Lol, als het echt klopt dat Roald je het heeft ingefluisterd ben je echt een loser. Maar denk niet dat je lager kunt zinken dat dat je al gedaan hebt hoor. En het zal me helemaal niet verbazen als het klopt.

waar haal je Roald opeens vandaan? Lekker shitposten en zwartmaken weer. Triest en sneu is dat toch...

Heeeee dames en heren de stabber laat ook weer van zich horen. Moet jij je niet bezig gaan houden met het verzinnen van complotten om je bondgenoten te naaien?

Wederom is dit niks meer dan zwartmaken. Ga jij nou maar lekker tegen dieren schoppen ofzo, dat is het beeld dat ik van je krijg...
 

DeletedUser78975

Guest
Word nu wel een beetje moe van dat hele gezeik.



Wat wil je hiermee bereiken? Stukje wat ik erachter mis is: "ik wil niet stoken maar.....". Jij hebt geen idee wat ThaJekkah wel of niet voor de stam gedaan heeft.
Laten we ophouden met oude koeien uit de sloot te halen. Dat beest is allang verdronken. :p

Wil daar niks mee bereiken maar een statement maken, dat is een wezenlijk verschil. De statement die ik wil maken is dat hij door zijn houding en verleden totaal niet serieus te nemen is. Als je een andere mening bent toebedeeld is dat je goed recht. Maar ik kan mijn statement met bewijzen kracht bij zetten. Ik hoef bovendien niet te weten wat TheJakkah wel voor de stam heeft gedaan. Wat hij niet voor de stam heeft gedaan is voldoende voor mij:
- Afspraken maken over het laten edelen van zijn eigen stam genoten, zonder dat die op de hoogte daarvan zijn en pas achteraf dat even melden, want dan zal het wel goed zijn.
- In een tijd waar zijn stam onder vuur staat, loopt hij weg en nu Vinage op de pijnbank dreigt te raken steekt hij zijn nek voor hun uit.
- Meerdere stabs in de stam toelaten, de laatste op YouKiller was hij de regisseur van.
- Zelf geen stamnaam kunnen bedenken en dus aan je BG vragen of zij nog een leuke naam kunnen bedenken

Ik kan zo nog wel even doorgaan hoor. Meest schandalige speler die ik in tijde ben tegengekomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78552

Guest
Eis?? Het was een voorstel meneer.
Ook leuk trouwens hoe jij werd ingefluisterd door meneer Roald wat je moest doen. Dan moet je nu niet gaan janken als DPschut iets doet. Is zelfs minder erg dan wat jullie hebben gedaan... Achja je tongspieren zijn weer diep genoeg geweest, Misschien hebben ze je zelfs een cursusje Vinage-Mediatraining kado gedaan?? Want je lult weer uit je nek
Er is 1 aanbieding gedaan waarin wij met tegenvoorstel kwamen, Ronald zei tegen je dat je moest afwijzen en dat deed je dus geen gelul van meerdere aanbiedingen... En met een compensatie hoort het dat je geen winst staat maar verlies, en dat is iets wat wij Chill wel begrijpen ook met YouKiller... Maar uit je posts zie ik dat stabben je dus niks doet. Als jij dan wordt gestabbed wil ik ook geen gejank horen

Wij boden compensatie aan. Ik wil jullie compensatie omtrent youkiller dan ook wel eens horen. Jullie waren toch zoveel beter dan ons? Nou kom maar op met die compensatie dan. Ik verwacht vandaag nog een voorstel van jullie. Bovendien heb ik niks van "Ronald" gehoord, logisch denken verteld mij genoeg over hoe ik moet reageren. Ik moet wel zeggen dat hij zichzelf goed boven dit trieste gedoe kan plaatsen.
 

DeletedUser78975

Guest
Wij boden compensatie aan. Ik wil jullie compensatie omtrent youkiller dan ook wel eens horen. Jullie waren toch zoveel beter dan ons? Nou kom maar op met die compensatie dan. Ik verwacht vandaag nog een voorstel van jullie. Bovendien heb ik niks van "Ronald" gehoord, logisch denken verteld mij genoeg over hoe ik moet reageren. Ik moet wel zeggen dat hij zichzelf goed boven dit trieste gedoe kan plaatsen.

Als je doelt op dat shitvoorstel van jou dan kan ik mij goed voorstellen dat Chill. die per direct heeft afgewezen. Daar stonden alleen maar punten in die in het voordeel van Rota zijn. Het kenmerk van compensatie is dat jij iets recht moet trekken; je zult dus wat moeten inleveren. Als je dat niet begrijpt en dat onder het mom schuift van 'dat is alleen in het voordeel van Chill.' heb je er duidelijk geen kaas van gegeten.
 
Bovenaan