Top/Flop Stammen

DeletedUser78975

Guest
Wat gezegd is, is dat Vinage niet onwelwillend is om een BG aan te gaan met voormalig Rota. Daar is een stemming over geweest en die is positief gebleken. Als zij dat niet als het toezeggen van een BG, hebben ze een onjuiste voorstelling van zaken ;)

Als @thelightfighter idd denkt dat er een BG is, dan moeten daar uiteraard bewijzen van komen. Als jij duidelijk bewijzen hebt dat het onzin is mag je dat natuurlijk ook plaatsen.

Maar vind het toch wel schaamtelijk dat Vinage dus positief t.a.v. een eventuele BG staat met Rota. Samenwerken met een stam die jullie hier zelf ook op het AF uit hebben gekotst en die gewoonweg alleen bekent staat om hun stabs zou ik wel hypocriet van Vinage vinden
 
Reactiescore
536
Geen omheengelul je mag 1 of 2 hierop anteoorden:
1. Jullie hebben wel een BG en die is geacepteerd en toegekend
2. Jullie hebben nog geen BG

Begrijpend lezen is blijkbaar erg lastig voor je, aangezien ik net gezegd heb dat er geen BG is tussen Vinage en ex Rota/Time.
Daarnaast kun je best op een normale manier met me communiceren, ik ben niet zo gediend van de manier je mag hier op antwoord, 1/2.

Ik stel voor dat jullie even de ontvangen PM van Dpschut, die hij gekregen heeft van thajekkah, hier op het forum zetten.
Dat helpt mij met het ontkrachten van jullie onzin.

Hoe zit het trouwens met de Bg tussen Suits en Chill?
En het account in Chill/Suits dat Dunfan aangeboden gekregen heeft in ruil voor zijn dorpjes? :p
Als je er met een massa niet door komt, is dit ook een goede manier ofc.
 
Reactiescore
536
Als @thelightfighter idd denkt dat er een BG is, dan moeten daar uiteraard bewijzen van komen. Als jij duidelijk bewijzen hebt dat het onzin is mag je dat natuurlijk ook plaatsen.

Maar vind het toch wel schaamtelijk dat Vinage dus positief t.a.v. een eventuele BG staat met Rota. Samenwerken met een stam die jullie hier zelf ook op het AF uit hebben gekotst en die gewoonweg alleen bekent staat om hun stabs zou ik wel hypocriet van Vinage vinden

Ik weet precies wat er in de PM staat, als hij met zijn deel komt, zal ik dat aanvullen met de overige gesprekken.
Zoals ik al zei, zijn er gesprekken over een BG met bijzondere voorwaarden. Dat is totaal niet hpocriet maar een anticipatie op een situatie die Chill zelf in het leven heeft geroepen door het rekruteren van DDR en noobbiljart.
 
Reactiescore
1.049
Begrijpend lezen is blijkbaar erg lastig voor je, aangezien ik net gezegd heb dat er geen BG is tussen Vinage en ex Rota/Time.
Daarnaast kun je best op een normale manier met me communiceren, ik ben niet zo gediend van de manier je mag hier op antwoord, 1/2.

Ik stel voor dat jullie even de ontvangen PM van Dpschut, die hij gekregen heeft van thajekkah, hier op het forum zetten.
Dat helpt mij met het ontkrachten van jullie onzin.

Hoe zit het trouwens met de Bg tussen Suits en Chill?
En het account in Chill/Suits dat Dunfan aangeboden gekregen heeft in ruil voor zijn dorpjes? :p
Als je er met een massa niet door komt, is dit ook een goede manier ofc.
3103dcd26be2e34d3bb8f79862801d8b.png

Dit is een deel ervan. Leuk dat je trouwens denkt dt t van DP komt.
Verder leuk dat je countert als JIJ er niet door komt en het over Vinage gaat
 

DeletedUser78434

Guest
3103dcd26be2e34d3bb8f79862801d8b.png

Dit is een deel ervan. Leuk dat je trouwens denkt dt t van DP komt.
Verder leuk dat je countert als JIJ er niet door komt en het over Vinage gaat

Zeer pijnlijk voor Vinage deze post.
Ons voor alles en nog wat uitmaken, zelf met hen er vandoor gaan, lachertje.
 
Reactiescore
536
3103dcd26be2e34d3bb8f79862801d8b.png

Dit is een deel ervan. Leuk dat je trouwens denkt dt t van DP komt.
Verder leuk dat je countert als JIJ er niet door komt en het over Vinage gaat

Plan van de Bg, zoals ik al zei net: een stemming op het forum of Vinage er voor open zou staan.
Verdere details -> bijzonder voorwaarden, waar dan akkoord mee moest worden gegaan.

Je hebt niks, want er is niks. Dat ik er niet door kom is onzin, want er is geen BG, er zijn enkel gesprekken.
Gisteren heb ik pas de bijzondere voorwaarden verzonden naar Rota. Wat jullie doen is dingen roepen zonder 100% informatie, dat noemen we speculeren.

Je negeert overigens wel compleet mijn counter. Heb je ook nog inhoudelijk commentaar?
 

DeletedUser78975

Guest
Ik weet precies wat er in de PM staat, als hij met zijn deel komt, zal ik dat aanvullen met de overige gesprekken.
Zoals ik al zei, zijn er gesprekken over een BG met bijzondere voorwaarden. Dat is totaal niet hpocriet maar een anticipatie op een situatie die Chill zelf in het leven heeft geroepen door het rekruteren van DDR en noobbiljart.

Nou ja, het is wel hypocriet. Want je speelt op de situatie in en gooit daarbij al je ethische normen en waarden (waaronder begrepen dat stabben not done is) weg om succes te behalen uit de situatie. En daarvoor waren jullie in mindere maten ook gewoon anti rota.

3103dcd26be2e34d3bb8f79862801d8b.png

Dit is een deel ervan. Leuk dat je trouwens denkt dt t van DP komt.
Verder leuk dat je countert als JIJ er niet door komt en het over Vinage gaat

WOW, dit lijkt me dus wel kei hard bewijs hoor. Je zegt letterlijk een akkoord te hebben voor een BG. Dat de overige details besproken moeten worden doet niets af aan de overeengekomen BG. Dieptepunt voor Vinage dit, wauw!


De Sukke zei:
Plan van de Bg, zoals ik al zei net: een stemming op het forum of Vinage er voor open zou staan.
Verdere details -> bijzonder voorwaarden, waar dan akkoord mee moest worden gegaan.

Je hebt niks, want er is niks. Dat ik er niet door kom is onzin, want er is geen BG, er zijn enkel gesprekken.
Gisteren heb ik pas de bijzondere voorwaarden verzonden naar Rota. Wat jullie doen is dingen roepen zonder 100% informatie, dat noemen we speculeren.

Je negeert overigens wel compleet mijn counter. Heb je ook nog inhoudelijk commentaar?

Niet mee eens. Lees jouw bericht maar nog eens terug. Je spreekt over 'het' plan en niet over 'een' plan. Waarschijnlijk is er daarvoor wel wat over een plan gezegd. En over het stukje 'je hebt niks, want er is niks' is ook onzinnig. Je hebt nu een BG. Je geeft er immers een duidelijk akkoord voor. En niet eens eentje die voor meerdere uitleggen vatbaar is. Duidelijker dan dat ga je ze niet krijgen. Wat wel kan kloppen is dat de details van de BG nog moeten worden uitgewerkt. Maar daarmee diskwalificeer je dus niet het bestaan van een BG. En kun je dan een bewijs plaatsen van deze bijzondere voorwaarden, want er wordt over details gesproken niet over 'bijzondere voorwaarden'?

Moet wel zeggen dat mijn blik op Vinage langzaam aan het veranderen is. Ik bedoel, je zakt wel echt heel laag als je een BG aangaat met uitgerekend Rota.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78434

Guest
Plan van de Bg, zoals ik al zei net: een stemming op het forum of Vinage er voor open zou staan.
Verdere details -> bijzonder voorwaarden, waar dan akkoord mee moest worden gegaan.

Je hebt niks, want er is niks. Dat ik er niet door kom is onzin, want er is geen BG, er zijn enkel gesprekken.
Gisteren heb ik pas de bijzondere voorwaarden verzonden naar Rota. Wat jullie doen is dingen roepen zonder 100% informatie, dat noemen we speculeren.

Je negeert overigens wel compleet mijn counter. Heb je ook nog inhoudelijk commentaar?

Vriend, er staat letterlijk :Wij zijn akkoord gegaan met het plan van de BG. Oftewel, de bg is rond. Valt niet onder uit te komen.

Punt.
 
Reactiescore
536
Nou ja, het is wel hypocriet. Want je speelt op de situatie in en gooit daarbij al je ethische normen en waarden (waaronder begrepen dat stabben not done is) weg om succes te behalen uit de situatie. En daarvoor waren jullie in mindere maten ook gewoon anti rota.

Er zijn en worden geen normen en waarden weggegooid, daarvoor zijn er strenge voorwaarden verbonden aan de BG, die wil ik best op het forum gooien hoor als jullie daar blij van worden.

WOW, dit lijkt me dus wel kei hard bewijs hoor. Je zegt letterlijk een akkoord te hebben voor een BG. Dat de overige details besproken moeten worden doet niets af aan de overeengekomen BG. Dieptepunt voor Vinage dit, wauw!

Het enige wat dit screentje laat zien is dat Vinage met een bespreking op het forum akkoord is gegaan met het plan om een bg aan te gaan met Rota. Dat is niet iets wat ik ergens ontkend heb. Het enige wat ik tot noch toe beweerd heb, is dat er op dit moment geen BG is, en op dit moment weet ik ook niet of die gaat komen.
 
Reactiescore
1.049
Plan van de Bg, zoals ik al zei net: een stemming op het forum of Vinage er voor open zou staan.
Verdere details -> bijzonder voorwaarden, waar dan akkoord mee moest worden gegaan.

Je hebt niks, want er is niks. Dat ik er niet door kom is onzin, want er is geen BG, er zijn enkel gesprekken.
Gisteren heb ik pas de bijzondere voorwaarden verzonden naar Rota. Wat jullie doen is dingen roepen zonder 100% informatie, dat noemen we speculeren.

Je negeert overigens wel compleet mijn counter. Heb je ook nog inhoudelijk commentaar?
Ik zit telefoon en zal counter behandelen als dit is afgehandeld.
Maar ik wil je vragen: wil je dezelfde screen als mij plaatsen + de vorige PM van thaJekkah erbij?
 
Reactiescore
536
Aangezien het gesprek te groot is voor een screentje, exporteer ik hem even. Als er vraag naar is zal ik het nog wel in screen vorm sturen. Dit is gisteravond verzonden naar Rota. Zoals je kunt lezen in de eerste zin, vraag ik of ze het laten weten als ze akkoord gaan met de voorwaarden. Pas dan zijn we eens stapje dichterbij de BG. Er zijn dus slecht besprekingen. Welliswaar in een verder stadium, maar van een BG is geen sprake.

De Sukke 02.02.18 22:06
Hoi,

Hier enkele details rondom de bg, laat even weten of jullie akkoord gaan.

Stacking front
- In beginsel is deze BG offensief gericht. Dit houdt in dat er gezamenlijk aangevallen wordt. Voor de stacks aan het front is in beginsel elke stam zelf verantwoordelijk. Dit kan veranderen mits een front duidelijk extra ondersteuning nodig heeft en een van beide stammen hier niet aan kan voldoen.

Deling fora/aanvalsplanner
- Er zal een gedeeld forum komen voor de onderwerpen: offensief chill, vv massa chill. De aanvalsplanner wordt niet gedeeld, zie hiervoor kopje edelrichtingen.

Formaliteiten opzegging samenwerking
- Bij het opzeggen van de BG geldt een NAP van 10 dagen.
- Bij een stabactie gedurende de BG naar een andere stam wordt deze NAP verkort naar 5 dagen.

Edelrichtingen
- Voor er duidelijk in een bepaalde richting groei gezet wordt, dient men een akkoord te krijgen van de omliggende spelers van de andere stam. Dit is essentieel, anders gaan er mogelijk leden vast komen te zitten. Goede communicatie van beide kanten is hier belangrijk. Schikken en plooien zoals ze in de middeleeuwen zeiden.

Lekken van informatie
- Mits in een van de stammen info wordt gelekt over aanvalsplannen of dergelijke en dit wordt kenbaar gemaakt door de ander met overtuigend bewijs, dient de desbetreffende stam direct actie te ondernemen door de speler te kicken en een nap aan te bieden van 2 dagen.

Vakantievervanging
- Tijdens massa's op of van chill is het toegestaan om VV te draaien onderling.

Samenwerkingen met andere stammen
- De samenwerking tussen deze stammen staat op de eerste plek.
Is er een samenwerking met een stam waar de andere stam op aanvalt, dan dient deze besproken te worden.

Recruiting
- De andere stam moet op de hoogte gebracht worden van een mogelijke recruiting door de andere stam alvorens deze de stam joint.
- De andere stam kan deze recruit tegenhouden met een beargumenteerde veto.

Gedrag op het algemeen forum
- Op het algemeen forum zijn beide stammen verplicht zich te gedragen. We zullen te allen tijde respectvol reageren naar onze vijanden, ook wanneer zij dat niet doen.
- Grote propagerende posts met gevoelige informatie dient voordat het gepost wordt onder het oog te worden gebracht van een van de leiders van de stammen.

Groetjes,
Rogier
 

DeletedUser78434

Guest
Aangezien het gesprek te groot is voor een screentje, exporteer ik hem even. Als er vraag naar is zal ik het nog wel in screen vorm sturen. Dit is gisteravond verzonden naar Rota. Zoals je kunt lezen in de eerste zin, vraag ik of ze het laten weten als ze akkoord gaan met de voorwaarden. Pas dan zijn we eens stapje dichterbij de BG. Er zijn dus slecht besprekingen. Welliswaar in een verder stadium, maar van een BG is geen sprake.


Ik zie dat je er mooi onderuit probeert te komen.
Maar Rogier, wees gewoon eerlijk en zeg: Ja we hebben een BG afgesloten, enkel de eisen moeten nog rond komen.

Wij allemaal, zowel Chill als jij weet gewoon dat deze BG er hoe dan ook had gekomen. Dat je in het bericht wat we hebben doorgestuurd gekregen zelf ook zegt dat Vinage rond is, en de rest van de besprekingen moet je zelf ook inzien dat het geen zin heeft om het te ontkennen.

Wees een vent en wees eerlijk, het is niet erg dat er een BG is. Maar wees gewoon eerlijk.
 
Reactiescore
536
Ik zie dat je er mooi onderuit probeert te komen.
Maar Rogier, wees gewoon eerlijk en zeg: Ja we hebben een BG afgesloten, enkel de eisen moeten nog rond komen.

Wij allemaal, zowel Chill als jij weet gewoon dat deze BG er hoe dan ook had gekomen. Dat je in het bericht wat we hebben doorgestuurd gekregen zelf ook zegt dat Vinage rond is, en de rest van de besprekingen moet je zelf ook inzien dat het geen zin heeft om het te ontkennen.

Wees een vent en wees eerlijk, het is niet erg dat er een BG is. Maar wees gewoon eerlijk.

Nogmaals, er is geen BG. Er zijn slechts onderhandelingen.
Ik kan moeilijk zeggen dat er een BG is, want dat is op dit moment gewoon niet waar.
Jullie kunnen door blijven drammen, zodat ik toegeef, jullie doen maar. Ik kan met nog veel meer bewijzen komen dat er nog steeds besprekingen zijn. Zolang deze nog bezig zijn is er geen BG, noch een NAP, noch enige andere vorm van een samenwerking.

En inderdaad, juist door het verleden van Rota, duren deze besprekingen wat langer dan dat zoiets normaal gaat.
 

DeletedUser78434

Guest
ew1edi36g5.png


Op de 28e geef je aan er op de 29e te komen met een definitief antwoord. Deze geef je dan ook, ruim 24 uur later.
Daarbij zeg je zelf het door te zetten in de stam....
 

DeletedUser78975

Guest
Het punt wat ik probeer te maken is dat ik het sowieso bizar vind dat Vinage überhaupt aan een BG denkt met een stam als Rota. Want krijg nu de indruk dat jij het gooit op dat jullie nog in onderhandeling waren, waar ik overigens geen overtuigend bewijs van heb gezien (waar dat wel het geval is bij het akkoord). Dan doe je precies als wat jullie Chill. verwijten: recruit to win, alleen dan met diplomatische betrekkingen. Dat vind ik minstens even erg en maakt jullie regelrecht hypocriet. De voorwaarden laten overigens duidelijk zien dat een BG wordt beoogd met intensieve samenwerking (intensief samenwerking is eigenlijk sowieso inherent aan een BG, maar dacht dat je met jouw 'bijzondere voorwaarden' dat gedeelte zou ontkrachten). Een Nap had ik nog begrepen maar een BG is gewoon triest. En het mooi is nog dat ik oprecht denk dat Vinage dit niet eens nodig heeft. Jammer. Vinage was in mijn ogen tot nu toe toch een van de weinige stammen met een schoon geweten.

Nogmaals, er is geen BG. Er zijn slechts onderhandelingen.
Ik kan moeilijk zeggen dat er een BG is, want dat is op dit moment gewoon niet waar.
Jullie kunnen door blijven drammen, zodat ik toegeef, jullie doen maar. Ik kan met nog veel meer bewijzen komen dat er nog steeds besprekingen zijn. Zolang deze nog bezig zijn is er geen BG, noch een NAP, noch enige andere vorm van een samenwerking.

En inderdaad, juist door het verleden van Rota, duren deze besprekingen wat langer dan dat zoiets normaal gaat.

Uhm, het verleden van Rota zou moeten leiden tot een regelrechte afwijzing in mijn ogen en niet tot iets wat vies is nog mooi proberen in te kleuren door bepaalde voorwaarden aan te gaan.

Heb oprecht respect voor de wijze waarop Vinage zich tot nu toe heeft geprofileerd, zowel ingame als op het AF. Maar dat ben jij direct kwijt wanneer je je normen en waarden de deur uitgegooid en alsnog een BG aangaat met Rota.
 
Reactiescore
536
ew1edi36g5.png


Op de 28e geef je aan er op de 29e te komen met een definitief antwoord. Deze geef je dan ook, ruim 24 uur later.
Daarbij zeg je zelf het door te zetten in de stam....

Klopt, je komt nu met informatie die ik ook nergens ontkend heb. Om nog maar eens in herhaling te vallen:
Plan doelt op forumtopic waarin de mogelijkheid om een bg aan te gaan met Rota wordt besproken.
Daarin zijn wij akkoord gegaan met een mogelijke BG, iets wat ik nergens ontkend heb.
Met verdere details worden de bijzondere voorwaarden/details bedoeld, zoals ik eerder al zei. Die zijn uiteindelijk gisteren gekomen en daarover wordt nog steeds onderhandeld. Daar komen ook nog steeds voorwaarden bij.
Ik kan er echt niks anders van maken haha. Er is geen BG, of die er komt, weet ik ook niet.

Tijdens de eerste wereldoorlog werd er tijdens de vredesonderhandelingen nog steeds in de loopgraven doorgevochten door de Duitsers en Britten. Pas toen de onderhandelingen klaar waren was er een wapenstilstand/vrede. Zo is er ook tussen Vinage en Rota pas een bg wanneer de onderhandelingen ten einde zijn.
 
Reactiescore
536
Het punt wat ik probeer te maken is dat ik het sowieso bizar vind dat Vinage überhaupt aan een BG denkt met een stam als Rota. Want krijg nu de indruk dat jij het gooit op dat jullie nog in onderhandeling waren, waar ik overigens geen overtuigend bewijs van heb gezien (waar dat wel het geval is bij het akkoord). Dan doe je precies als wat jullie Chill. verwijten: recruit to win, alleen dan met diplomatische betrekkingen. Dat vind ik minstens even erg en maakt jullie regelrecht hypocriet. De voorwaarden laten overigens duidelijk zien dat een BG wordt beoogd met intensieve samenwerking (intensief samenwerking is eigenlijk sowieso inherent aan een BG, maar dacht dat je met jouw 'bijzondere voorwaarden' dat gedeelte zou ontkrachten). Een Nap had ik nog begrepen maar een BG is gewoon triest. En het mooi is nog dat ik oprecht denk dat Vinage dit niet eens nodig heeft. Jammer. Vinage was in mijn ogen tot nu toe toch een van de weinige stammen met een schoon geweten.

Uhm, het verleden van Rota zou moeten leiden tot een regelrechte afwijzing in mijn ogen en niet tot iets wat vies is nog mooi proberen in te kleuren door bepaalde voorwaarden aan te gaan.

Heb oprecht respect voor de wijze waarop Vinage zich tot nu toe heeft geprofileerd, zowel ingame als op het AF. Maar dat ben jij direct kwijt wanneer je je normen en waarden de deur uitgegooid en alsnog een BG aangaat met Rota.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Vertel mij eens waarom een bewezen stabber als DDR een tweede kans zou verdienen en Rota niet, waar het meerendeel van de leden geen stab verweten kan worden?
Als stok achter de hand stellen wij voorwaarden op, vergelijkbaar met jullie compensatiegebeuren rondom DDR.

De samenwerking is inderdaad gericht op een intensieve samenwerking, heb ook nergens ontkend dat dat niet het geval is. De voorwaarden zorgen ervoor dat Vinage een schoon geweten houdt, bij een stab zou het immers einde samenwerking zijn, een teken van distantiatie vanuit Vinage.

Ik ben het respect direct kwijt of heel Vinage, ik voer atm slechts het woord voor Vinage ;)
 
Reactiescore
1.049
de voorwaarden zorgen ervoor dat Vinage een schoon geweten houdt, bij een stab zou het immers einde samenwerking zijn, een teken van distantiatie vanuit Vinage.
Haha hier staat letterlijk:"als er vingers worden gebrandt geven we gewoon ROTA de schuld. Dit is hetzelfde als Roald tegem ons zei:"ze kunnen zich niet verweren zoals jullie dat kunnen. Je kunt zo alles in een ander datglicht stellen" ofterwel dan is ROTA de gebeten hond en is Vinage de moraalridder stam
 

DeletedUser78975

Guest
Klopt, je komt nu met informatie die ik ook nergens ontkend heb. Om nog maar eens in herhaling te vallen:
Plan doelt op forumtopic waarin de mogelijkheid om een bg aan te gaan met Rota wordt besproken.
Daarin zijn wij akkoord gegaan met een mogelijke BG, iets wat ik nergens ontkend heb.
Met verdere details worden de bijzondere voorwaarden/details bedoeld, zoals ik eerder al zei. Die zijn uiteindelijk gisteren gekomen en daarover wordt nog steeds onderhandeld. Daar komen ook nog steeds voorwaarden bij.
Ik kan er echt niks anders van maken haha. Er is geen BG, of die er komt, weet ik ook niet.

Tijdens de eerste wereldoorlog werd er tijdens de vredesonderhandelingen nog steeds in de loopgraven doorgevochten door de Duitsers en Britten. Pas toen de onderhandelingen klaar waren was er een wapenstilstand/vrede. Zo is er ook tussen Vinage en Rota pas een bg wanneer de onderhandelingen ten einde zijn.

Met alle respect De Sukke, maar je zult wel met betere verweren moeten komen dan vergelijkenissen met de Tweede Wereldoorlog. Als je met plan doelt op het forumtopic waarin de mogelijkheid tot het aangaan van een BG had je dit ten eerste moeten zeggen en ten tweede zou jouw antwoord nog steeds betekenen dat jij een akkoord voor een BG hebt gegeven. Immers er is een akkoord met het plan (lees: het forumtopic waarin de mogelijkheid wordt besproken tot het aangaan van een BG). Dan geef je dus een akkoord voor de BG. Dat er nog verdere details moeten volgen zou best kunnen maar dat er een BG op het moment dat je het akkoord geeft, is onbetwistbaar.

Lees overigens nu ook dat er dus mogelijk plannen zijn voor het recruiten. Dus later maakt het voor jullie ook niet meer uit en doen jullie ook wat chill zo slecht maakt, namelijk recruit-to-win? Hoop dat je begrijpt dat dit je al direct tot hypocriet maakt.
 
Reactiescore
536
Haha hier staat letterlijk:"als er vingers worden gebrandt geven we gewoon ROTA de schuld. Dit is hetzelfde als Roald tegem ons zei:"ze kunnen zich niet verweren zoals jullie dat kunnen. Je kunt zo alles in een ander datglicht stellen" ofterwel dan is ROTA de gebeten hond en is Vinage de moraalridder stam

Vertel mij eens waarom Vinage de schuld van een stab op zich zou nemen als deze op dat moment dan door Rota is begaan? Als Rota stabt, distantieren wij als Vinage zijnde door de BG die er dan mogelijk is op te zeggen. Lijkt mij een normale reactie.
Als een BG van Chill stabt, verbreken jullie de BG toch ook? Of gaan jullie de schuld dan delen.
 
Bovenaan