Top/Flop stammen

  • Topicstarter Imprint of Pleasure
  • Startdatum

DeletedUser73852

Guest
Oke zal ik me dan toch nog eens wagen aan een uitgebreide post.
Eens kijken hoe de buitenstaanders (niet Risk, niet WeCant) erover denken.

2 dagen geleden had ik (en mijn co's) een hele dag niet kunnen loggen omdat er ook zoiets als het echte leven bestaat (blijkt wel mooi te zijn)
We zouden de volgende dag ook niet zo veel kunnen loggen dus besloten we op zoek te gaan nar volk om te joinen of een vv. Toen kwamen we op de speler Brakerlaar waar we al even mee hadden gebabbeld. Wij gaven hen onze vv om tohc op zn minst wat te dodgen.

Smorgends om 8u45 wordt de vv verbroken, maar moijn co had nog niets door. PAs toen ik tegen 11 uur (of was het 10) logde merkte ik dat al onze Safe weg was. Blijkbaar naar de andere kant van de wereld gestuurd door onze vv. Natuurlijk kunnen wij zonder onze safe helemaal niets doen.
Ik besloot Jan hierover aan te spreken om zo een gunst te vragen. Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest tegen hem met de intenties. Ik heb hem nooit gesmeekt om een nap, heb het hem enkel gevraagd.
Ik vond het correct van mij om dit ook te doen aangezien Risk een stam is die als waarden heeft "een overwinning waar we voor hebben moeten vechten, of geen overwinning". Aangezien wij geen troepen hadden had Jan minder last gehad met het overnemen van dorpjes (wat niet wil zeggen dat hij er had kunnen nemen, en waar hij dat vandaan haalde is mij nog steeds een vraag). Dit had voor beide kanten het spel verziekt, want als je dit spel zonder tegenstand speelt, dan is er ook niets aan. En als topspelers (wat jullie blijken te zijn), zou je in ieder geval begrip moeten hebben dat beginnende spelers als ik dergelijke vertrouwensfouten kunnen maken. En ons toch even de kans geven om te herpakken.

Nu, wat ik heel mooi vond (in het begin), was dat Jan de intentie had om ons die Nap te geven. Hij haalde wel reeds een compensatie aan die ik met alle plezier zou willen horen.
Dan kregen we de compensatie te horen en dan begon ik te walgen. Wil hij 4 dorpjes for free op onze eerste linie, op een kritisch punt dat ons hele front kan breken, die we zowieso zouden hebben kunnen behouden. Wij zeggen DUIDELIJK dat we geen dorpjes gaan afstaan en doen tegen voorstel. Dan komt hij nog met een aanbod van 3 dorpjes wat we dus ook niet willen. Hij blijft aandringen en we zeggen dan duidelijk dat het Nap niet doorgaat, waarna we de huid worden volgescholden dat we zielige spelers zijn, terwijl we steeds duidelijk waren en niets hebben opgedragen of geëist. We hebben enkel een voorstel gedaan.

Dan wil ik nu wel eens van jullie horen wat er dan zo laf is aan ons spel.

En dat die tijdelijke NAP tijdens de besprekingen zo lang duurde is puur jullie eigen fout geweest, ik was de hele middag aanwezig om jullie voorstel te horen, jullie geraakten er maar niet uit. (Op een half uurtje na dat ik even iets moest gaan doen.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
Oke zal ik me dan toch nog eens wagen aan een uitgebreide post.
Eens kijken hoe de buitenstaanders (niet Risk, niet WeCant) erover denken.

Er komt hier niemand buiten WeCant en Risk volgens mij:p

2 dagen geleden had ik (en mijn co's) een hele dag niet kunnen loggen omdat er ook zoiets als het echte leven bestaat (blijkt wel mooi te zijn)
We zouden de volgende dag ook niet zo veel kunnen loggen dus besloten we op zoek te gaan nar volk om te joinen of een vv. Toen kwamen we op de speler Brakerlaar waar we al even mee hadden gebabbeld. Wij gaven hen onze vv om tohc op zn minst wat te dodgen.

Smorgends om 8u45 wordt de vv verbroken, maar moijn co had nog niets door. PAs toen ik tegen 11 uur (of was het 10) logde merkte ik dat al onze Safe weg was. Blijkbaar naar de andere kant van de wereld gestuurd door onze vv. Natuurlijk kunnen wij zonder onze safe helemaal niets doen.
Ik besloot Jan hierover aan te spreken om zo een gunst te vragen. Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest tegen hem met de intenties. Ik heb hem nooit gesmeekt om een nap, heb het hem enkel gevraagd.
Ik vond het correct van mij om dit ook te doen aangezien Risk een stam is die als waarden heeft "een overwinning waar we voor hebben moeten vechten, of geen overwinning". Aangezien wij geen troepen hadden had Jan minder last gehad met het overnemen van dorpjes (wat niet wil zeggen dat hij er had kunnen nemen, en waar hij dat vandaan haalde is mij nog steeds een vraag). Dit had voor beide kanten het spel verziekt, want als je dit spel zonder tegenstand speelt, dan is er ook niets aan. En als topspelers (wat jullie blijken te zijn), zou je in ieder geval begrip moeten hebben dat beginnende spelers als ik dergelijke vertrouwensfouten kunnen maken. En ons toch even de kans geven om te herpakken.

Nogal duiken in de slachtoffersrol. Terwijl deze fout toch echt bij jezelf ligt. Welke waarden en normen hieraan verbonden liggen vind ik nogal vaag. Ik ga me niet druk maken om iemand die zo'n actie uithaalt. Daarvoor heb je een stam. Zelfs bij de grootste noobstammen wordt vv buiten de stam niet geaccepteerd en wordt je direct gekicked. Maar goed.. het is natuurlijk onze schuld dat jij de VV buiten de stam gooit.

Nu, wat ik heel mooi vond (in het begin), was dat Jan de intentie had om ons die Nap te geven. Hij haalde wel reeds een compensatie aan die ik met alle plezier zou willen horen.
Dan kregen we de compensatie te horen en dan begon ik te walgen. Wil hij 4 dorpjes for free op onze eerste linie, op een kritisch punt dat ons hele front kan breken, die we zowieso zouden hebben kunnen behouden. Wij zeggen DUIDELIJK dat we geen dorpjes gaan afstaan en doen tegen voorstel. Dan komt hij nog met een aanbod van 3 dorpjes wat we dus ook niet willen. Hij blijft aandringen en we zeggen dan duidelijk dat het Nap niet doorgaat, waarna we de huid worden volgescholden dat we zielige spelers zijn, terwijl we steeds duidelijk waren en niets hebben opgedragen of geëist. We hebben enkel een voorstel gedaan.

Dan wil ik nu wel eens van jullie horen wat er dan zo laf is aan ons spel.

En dat die tijdelijke NAP tijdens de besprekingen zo lang duurde is puur jullie eigen fout geweest, ik was de hele middag aanwezig om jullie voorstel te horen, jullie geraakten er maar niet uit. (Op een half uurtje na dat ik even iets moest gaan doen.)

Ik ben benieuwd naar de PM's waarin Jan je de huid heeft volgescholden.
 

DeletedUser73852

Guest
Er komt hier niemand buiten WeCant en Risk volgens mij:p



Nogal duiken in de slachtoffersrol. Terwijl deze fout toch echt bij jezelf ligt. Welke waarden en normen hieraan verbonden liggen vind ik nogal vaag. Ik ga me niet druk maken om iemand die zo'n actie uithaalt. Daarvoor heb je een stam. Zelfs bij de grootste noobstammen wordt vv buiten de stam niet geaccepteerd en wordt je direct gekicked. Maar goed.. het is natuurlijk onze schuld dat jij de VV buiten de stam gooit.



Ik ben benieuwd naar de PM's waarin Jan je de huid heeft volgescholden.

Volgescholden is cru gezegd inderdaad. Maar hij gaat ons vergelijken met spelers als Paul, die wel een heel andere soort dingen hebben uitgestoken.

Ik heb toch ook steeds gezegd dat het mijn eigen fout was, en dat ik begreep als ze er niet mee in stemden? Ik heb het gewoon gevraagd.

En je moet toch erlijk zijn Yoeri? Jullie halen toch altijd aan dat jullie liever op barb gaan dan een wereld te moeten winnen op een makkelijke en saaie manier. Misschien heb ik die uitspraak fout begrepen, maar hierop had ik mij in ieder geval gebasseerd.

Ik had nooit de intentie om een naai streek te doen zoals jullie dat zien. Ik wou gewoon horen of de bespelers van Jan begrip konden tonen voor mijn situatie, en even goede vrienden als dat niet zo was, dat heb ik steeds benadrukt. Ik bleef herhalen dat het mijn eigen fout was.

Ik snap dus niet waarom het zo opgeblazen wordt aangezien er echt niets is fout gebeurd, en al zeker niet met opzet.
 
Reactiescore
86
Ik vond het correct van mij om dit ook te doen aangezien Risk een stam is die als waarden heeft "een overwinning waar we voor hebben moeten vechten, of geen overwinning". Aangezien wij geen troepen hadden had Jan minder last gehad met het overnemen van dorpjes (wat niet wil zeggen dat hij er had kunnen nemen, en waar hij dat vandaan haalde is mij nog steeds een vraag). Dit had voor beide kanten het spel verziekt, want als je dit spel zonder tegenstand speelt, dan is er ook niets aan. En als topspelers (wat jullie blijken te zijn), zou je in ieder geval begrip moeten hebben dat beginnende spelers als ik dergelijke vertrouwensfouten kunnen maken. En ons toch even de kans geven om te herpakken.

Het blijkt erg lastig, eerst maken jullie beginnersfouten en vervolgens begrijp je basis TW logica ook al niet. Nogmaals: als je geen troepen hebt beste FakDolan, dan kan je je dorpjes ook niet verdedigen. Als je je dorpjes niet kan verdedigen is het voor ons zeer makkelijk om dorpjes te veroveren. Capiche?

Dan nog een paar dingetjes:

1) "een overwinning waar we voor hebben moeten vechten, of geen overwinning" zoals jij 'een van onze waarden' noemt is echt ridicuul. Wat wij hebben gezegd is dat we niet zoals WeCant het front (Soul) wilde ontwijken. Wat je zegt slaat sowieso nergens op, stel dat ik je aan het aanvallen ben en er is niemand aanwezig dan zouden wij (volgens jou) dus stoppen met de aanval totdat er wel iemand aanwezig zou zijn om te deffen:eek:. Wie probeer je nou iets wijs te maken?

2) Die hele slachtofferrol waarin je ons bepaald gedrag probeert op te leggen is enorm achterhaald. Je bent geen noob, als je dan noobfouten maakt dan worden die afgestraft. We zijn je vijand he;), niet je mama die je weer helpt op te staan.

Nu, wat ik heel mooi vond (in het begin), was dat Jan de intentie had om ons die Nap te geven. Hij haalde wel reeds een compensatie aan die ik met alle plezier zou willen horen.
Dan kregen we de compensatie te horen en dan begon ik te walgen. Wil hij 4 dorpjes for free op onze eerste linie, op een kritisch punt dat ons hele front kan breken, die we zowieso zouden hebben kunnen behouden. Wij zeggen DUIDELIJK dat we geen dorpjes gaan afstaan en doen tegen voorstel. Dan komt hij nog met een aanbod van 3 dorpjes wat we dus ook niet willen.

Dit is misschien wel het meest lachwekkende stuk van alles: 'die we zowieso zouden hebben kunnen behouden' zegt de man die net 13 dorpen aan ons is verloren. Om het dan nog mooier te maken, 4 dorpen die je zowieso had kunnen behouden ookal had je geen troepen en geen stacks, yeah right.

En dat die tijdelijke NAP tijdens de besprekingen zo lang duurde is puur jullie eigen fout geweest, ik was de hele middag aanwezig om jullie voorstel te horen, jullie geraakten er maar niet uit. (Op een half uurtje na dat ik even iets moest gaan doen.)

Hij blijft aandringen en we zeggen dan duidelijk dat het Nap niet doorgaat, waarna we de huid worden volgescholden dat we zielige spelers zijn, terwijl we steeds duidelijk waren en niets hebben opgedragen of geëist. We hebben enkel een voorstel gedaan.Dan wil ik nu wel eens van jullie horen wat er dan zo laf is aan ons spel.

Dat we ruim 4u niks horen terwijl er wel iemand on is op Flawless is inderdaad onze fout ja:rolleyes:. Nogmaals: wie probeer je nou iets wijs te maken? Je was gewoon tijd aan het rekken tot de meeste aanvallen langs waren gekomen en er stamstacks stonden. Redelijk zielig ja.

Ik zal je dan maar even uitleggen waarom je ons hebt genaaid, blijkbaar dringt het nog steeds niet tot je door:

Feit 1: de pm wisseling begon sochtends

Feit 2: als jullie geen vv hadden afgegeven dan hadden onze clears en die van onze stamgenoten al jullie troepen (front en een stuk daarachter) gecleard, het resultaat zou dan dus precies hetzelfde zijn als wanneer je je troepen wegstuurt: je zit zonder stacks en zonder front troepen.

Die enorme beginnersfout heeft jullie dus in zekere zin gered omdat wij daardoor geneigd waren om jullie een NAP aan te bieden terwijl we dat als we jullie troepen simpelweg hadden gecleard zeker niet hadden gedaan.

Zodoende is het dan ook niet meer dan logisch dat we iets in ruil voor deze NAP wilde, het zou immers ridicuul zijn dat wij als vijand jullie van je fouten zouden laten herstellen zonder hier gebruik van te maken. Als we dat immers zouden doen dan zouden we nooit dorpen veroveren (want die zijn vaak een gevolg van gemaakte fouten).

We vroegen dus 4 dorpen in ruil voor de door jullie gewenste NAP, slechts 4 omdat we nog enigszins medelijden met jullie hadden. Het waren dus niet heel erg veel en dorpen die we met geweld anders ook zeker hadden kunnen pakken, je had immers geen troepen en geen stacks staan dus het zou zeer gemakkelijk zijn geweest om die dorpen te edelen.

Feit 3: vervolgens (na nog wat onderhandelingen) horen we voor meerdere uren niks van Flawless terwijl er wel degelijk iemand on was, de stamclears lopen langs en de stamstacks stromen binnen waarna we vervolgens dan (savonds) te horen krijgen dat de deal dan niet doorgaat en er dus geen NAP komt.

Hm, waarom zouden we nou boos zijn denk je?:rolleyes:

Volgescholden is cru gezegd inderdaad. Maar hij gaat ons vergelijken met spelers als Paul, die wel een heel andere soort dingen hebben uitgestoken.

Ik heb inderdaad weinig respect voor mensen die zo zielig spelen. Deal with it. Ik heb zeer direct (meermaals) met Paul (en zijn streken) te maken gehad en ik herkende zijn gedrag in het jouwe. De gespeelde onschuld + de naaiactie, het enige wat je van hem onderscheidde is dat je je vervolgens niet als een debiel ging gedragen in pm. Jij kan het cru vinden, het is toch echt de waarheid en ipv er zielig over te gaan doen op het AF zou je beter eens je daden nalopen en proberen deze vanuit een objectief standpunt te beoordelen.

Ik had nooit de intentie om een naai streek te doen zoals jullie dat zien. Ik wou gewoon horen of de bespelers van Jan begrip konden tonen voor mijn situatie, en even goede vrienden als dat niet zo was, dat heb ik steeds benadrukt. Ik bleef herhalen dat het mijn eigen fout was.

Ik snap dus niet waarom het zo opgeblazen wordt aangezien er echt niets is fout gebeurd, en al zeker niet met opzet.

Als je werkelijk waar die intentie niet had (wat ik absoluut niet geloof) dan zou ik als ik jou was toch echt direct stoppen met smoken.
 
Reactiescore
661
Is de speler die de troepen wegstuurde bekend onder de classic spelers. Want dat is toch ook een belangrijk gegeven.

Dat er nog steeds zulke acties gebeuren is onbegrijpelijk. Ik zou willen te weten komen wie het deed, moesten ze het met mijn account gedaan hebben!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73852

Guest
Ik snap niet wat je bedoelt dat we even ver stonden als die vv niet alles had weggestuurd? Hij heeft niets gedodged, dus had je zowel met als zonder VV evenveel kunnen clearen (waarschijnlijk zelfs minder zonder die vv omdat we dan vroeger zouden zijn opgestaan)

Ik zei dat al mijn safe weg was. Clears stonden er nog deels (op een 5-tal na). Ik had met mijn fronttroepen die dorpjes in elk geval kunnen behouden. Waarom je 13 dorpen kon nemen voordien heb ik je ook mooi verteld, en dat was omdat we er toen gewoon niet waren. Het valt voor jou precies heel moeilijk te begrijpen dat als er wel iemand op een account zit het moeilijker is om dorpjes te nemen.

Er is op je eerste bericht ivm het weggeven van de dorpjes DIRECT geantwoord dat we geen dorpen zouden geven. En al zeker niet de die. Dan begon jij wat te zagen over jullie loyale aanbieding en hoe goed je wel niet was voor ons om dat bod te doen.
En euhm hoe kan ik stamstacks krijgen als er niemand was in mijn stam die online was :s Vreemd wel. Het zullen misschien bots zijn die die troepen versturen :eek:

En watdan als we liever eerst Soul wegwerken met de stam? We vinden hen namelijk lastiger dan jullie, deal with it ;) niets ontwijken van front dus. Dat noemt men prioriteiten stellen.

"Je bent geen noob, als je dan noobfouten maakt..." Volgens mij ben je wel een noob als je noobfouten maakt.

En dan ik heb jullie nooit bevolen ons recht te helpen ofzo? Ik heb het jullie gevraagd. Ik heb duidelijk gemeld dat ik akkoord was als jullie verder zouden doen. Ik vroeg ENKEL om begrip.

Ik heb jullie pas laf/laag/idk wat genoemd nadat jullie de aanbieding van de 4 dorpjes deden.


Als ik jullie zeg dat ik nooit had gewild dat het zo uitdraaide, dan is dat ook zo. Dan moet je niet gaan zeggen dat ik wel die intentie had, want jij kan namelijk niet in mijn hoofd kijken. Ik denk ook wel dat dat duidelijk blijkt in de berichten die IK naar jullie heb gestuurd.
 

DeletedUser73852

Guest
Is de speler die de troepen wegstuurde bekend onder de classic spelers. Want dat is toch ook een belangrijk gegeven.

Dat er nog steeds zulke acties gebeuren is onbegrijpelijk. Ik zou willen te weten komen wie het deed, moetsen ze het met mijn account gedaan hebben!

We weten wie het deed. En het was onze eigen domme fout om hen te vertrouwen. Het maakt zelfs niet uit of ze Risk zouden kennen of niet (wat blijkbaar niet is en ik geloof hen).

Maar dat neemt niet weg dat we om begrip mogen vragen.

Een gelijkaardig voorbeeld als ik reeds aan Jan stuurde.

Stel ik ben een voetbalploeg en onze bus krijgt motorpech en we geraken niet op de verplaatsing. Dan kan ik voorstellen om verplaatsing van de wedstrijd. Dan is het aan de thuisploeg om dit al dan niet te accepteren. Ze hebben geen verplichtingen, maar ze zouden wel begrip kunnen tonen. En de thuisploeg zou nooit vragen of ze dan wel eerst 4 goals mogen scoren -_-
Ik meende in soortgelijke situatie te zitten (maar dan op TW) dus vond het meer dan terecht dat ik dat voorstel deed.
 
Reactiescore
86
Ik snap niet wat je bedoelt dat we even ver stonden als die vv niet alles had weggestuurd? Hij heeft niets gedodged, dus had je zowel met als zonder VV evenveel kunnen clearen (waarschijnlijk zelfs minder zonder die vv omdat we dan vroeger zouden zijn opgestaan)

Ik zei dat al mijn safe weg was. Clears stonden er nog deels (op een 5-tal na). Ik had met mijn fronttroepen die dorpjes in elk geval kunnen behouden.

Oh nice, dan vraag je om een NAP en zit je ons ook nog eens voor te liegen. Dit is wat je in pm zei:

1 van de 2 had heeft dan in eigen belang &al onze def naar 1 van hun accs gestuurd en onze front off naar een speler die zij aant het overnemen waren.

Ik begin me nu af te vragen of er uberhaubt wel troepen zijn weggestuurd, je lult blijkbaar toch maar wat?

Waarom je 13 dorpen kon nemen voordien heb ik je ook mooi verteld, en dat was omdat we er toen gewoon niet waren. Het valt voor jou precies heel moeilijk te begrijpen dat als er wel iemand op een account zit het moeilijker is om dorpjes te nemen.

En jij begrijpt blijkbaar niet dat er wel iemand on was. Of hebben bots soms je dorpsnamen veranderd?:rolleyes:

Er is op je eerste bericht ivm het weggeven van de dorpjes DIRECT geantwoord dat we geen dorpen zouden geven. En al zeker niet de die. Dan begon jij wat te zagen over jullie loyale aanbieding en hoe goed je wel niet was voor ons om dat bod te doen.

En ook in dit geval heb je iets heel anders gezegd. Dit was wat jij 'direct' hebt geantwoord:

Flawless
op 17.06. om 14:11 uur
Oke Joshua hier terug.

4 Dorpjes zo int midden van ons front lijkt me inderdaad best wat extreem.

Nergens zeg je hier dat het sowieso niet gaat gebeuren. Vervolgens werd er nog wat onderhandeld maar nergens wijs je ons aanbod formeel af tot de desbetreffende pm in de avond.

En euhm hoe kan ik stamstacks krijgen als er niemand was in mijn stam die online was :s Vreemd wel. Het zullen misschien bots zijn die die troepen versturen :eek:

Hoe kan je stacks krijgen als 'al je def is weggestuurd'. Voila, als jij geen def hebt dan moesten die stacks dus van je stam zijn gekomen.

En watdan als we liever eerst Soul wegwerken met de stam? We vinden hen namelijk lastiger dan jullie, deal with it ;) niets ontwijken van front dus. Dat noemt men prioriteiten stellen.

Je snapt zelf niet wat je zegt he?:D Jullie prioriteit was (zogezegd) ons, dus ontweken jullie het Soul front. Oftewel met jullie prioriteit kwam mee dat jullie dat front ontweken.

"Je bent geen noob, als je dan noobfouten maakt..." Volgens mij ben je wel een noob als je noobfouten maakt.

Je kan een noob zijn als je een noobfout maakt, daar zit echter geen causaal verband.

Ik heb jullie pas laf/laag/idk wat genoemd nadat jullie de aanbieding van de 4 dorpjes deden.

En alweer zit je fout, iets minder 'smoken' gaat je echt goed doen;):

Ik hoop ook van harte dat als die persoon het aan jullie heeft voorgesteld om zoiets te doen dat je daar niet mee in hebt gestemd aangezien jullie altijd spreken van een faire strijd, want zoja, dan zijn jullie echt wel de zieligste spelers.

Alleen al om deze afsluiting wilde ik je helemaal niks geven maar mijn medespeler heeft me toen overtuigd, had ik toch maar mijn gevoel moeten volgen.

Als ik jullie zeg dat ik nooit had gewild dat het zo uitdraaide, dan is dat ook zo. Dan moet je niet gaan zeggen dat ik wel die intentie had, want jij kan namelijk niet in mijn hoofd kijken. Ik denk ook wel dat dat duidelijk blijkt in de berichten die IK naar jullie heb gestuurd.

Ik zeg dan ook niet dat ik in je hoofd kan kijken, lees mijn post maar:

Als je werkelijk waar die intentie niet had (wat ik absoluut niet geloof) dan zou ik als ik jou was toch echt direct stoppen met smoken.

In de berichten die je naar ons hebt gestuurd kom je op mij heel fake (onschuldig) over, je probeert me wijs te maken dat je een soort moraalridder bent. Die worden staan natuurlijk in een heel ander perspectief als je naar je daden kijkt. Sowieso dat je ons al in de 1e pm voor zielige spelers uitmaakt laat wel zien uit welk hout je bent gesneden.

Stel ik ben een voetbalploeg en onze bus krijgt motorpech en we geraken niet op de verplaatsing. Dan kan ik voorstellen om verplaatsing van de wedstrijd. Dan is het aan de thuisploeg om dit al dan niet te accepteren. Ze hebben geen verplichtingen, maar ze zouden wel begrip kunnen tonen. En de thuisploeg zou nooit vragen of ze dan wel eerst 4 goals mogen scoren -_-
Ik meende in soortgelijke situatie te zitten (maar dan op TW) dus vond het meer dan terecht dat ik dat voorstel deed.

Ja, want een beginnersfout maken (iets waar je invloed op hebt) is inderdaad heel erg goed te vergelijken met motorpech hebben:eek:. Er zit notabene het woordje 'pech' in he;), dat duidt op iets waar je geen/nauwelijks invloed op hebt. Ik heb echt nog nooit een goeie vergelijking van jou gezien, ze zijn altijd verdraait in jou voordeel terwijl iedereen kan zien dat ze nergens op slaan.
 

DeletedUser73852

Guest
Dus. Ik zei dat het zielig zou zijn MOCHTEN jullie erachter zitten. Wat ook logisch is, want dat is gewooon zielig. Aangezien bleek dat jullie er niet achter zaten was het niet zielig van jullie he. Dus nee ik heb jullie niet zielig genoemd voordien.

Alles waar meer dan 3k speer stond was weg ja. Neemt niet weg dat troepen snachts worden bijgebouwd in legere dorpjes waardoor er toch nog def overblijft he. Ik nam aan dat je wel begreep dat "alle" over extreem was. Ik heb je laten zien wat weg was. En geef toe. Dat was niet weinig he?

De namen zijn naar mijn weten pas tegen de avond verandert + voordien hadden jullie de dorpjes overgenomen. In ieder geval zijn we na die log op zoek gegaan naar volk dat ons kon verder helpen.

Als je je bus niet hebt laten nazien kan dat evengoed een stomme fout zijn he ;) Is het nog steeds pech. Wij hadden nu net pech dat die persoon niet te vertrouwen was.



Nu even helemaal terzijde. Is het plezant op de Vv's van Soul? ;)
 

DeletedUser20611

Guest
Het internen is begonnen! Eerste account van WeCant is gevallen! :cool:
 
Reactiescore
86
Alles waar meer dan 3k speer stond was weg ja. Neemt niet weg dat troepen snachts worden bijgebouwd in legere dorpjes waardoor er toch nog def overblijft he. Ik nam aan dat je wel begreep dat "alle" over extreem was. Ik heb je laten zien wat weg was. En geef toe. Dat was niet weinig he?

Waar slaat dat nou weer op? Nu moet ik opeens uit mezelf weten wanneer jij dingen aan het overdrijven bent ondanks dat je in je woorden geen toon legt die dat aan zou moeten duidden? Als jij zegt dat 'alles' weg is dan ga ik er vanuit dat alles weg is. De reden waarom je zo gigantisch hebt overdreven spreekt nu wel voor zich (volgens mij).

De namen zijn naar mijn weten pas tegen de avond verandert + voordien hadden jullie de dorpjes overgenomen. In ieder geval zijn we na die log op zoek gegaan naar volk dat ons kon verder helpen.

En toen hebben we dorpen gepakt ja. Je kan er wel omheen blijven draaien maar er was gewoon iemand online en wij pakten dorpen.

Als je je bus niet hebt laten nazien kan dat evengoed een stomme fout zijn he ;) Is het nog steeds pech. Wij hadden nu net pech dat die persoon niet te vertrouwen was.

Als jij ervoor kiest om een onbetrouwbare busmaatschappij in te huren (een andere stam) die 9/10 keer 'motorpech' heeft ipv een betrouwbare (je eigen stam) dan vind ik dat geen pech maar simpelweg een domme keuze waarvan elk logisch denkend wezen de gevolgen had kunnen voorzien. Dus nee, jullie hadden niet 'net' pech.


Maar weet je FakDolan, ik wens je succes. Ben er wel klaar mee.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75727

Guest
Rang Stamnaam Verslagen
1 We Cant 398,15 Mil.
2 Soulmates. 260,63 Mil.
3 Protector of the Throne 210,98 Mil.

Toch een mooie statistiek. Totaal aan verslagen tegenstanders. We can't staat daar mooi aan de leiding. Proficiat.
Zowel in aanval als in verdediging. Dat doen jullie goed.
 
Reactiescore
2.039
Troepen slopen zijn ze inderdaad goed in, dorpen behouden wat minder. ;)

Zijde 1:
Stammen: WeCant
Zijde 2:
Stammen: Risk

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 127
Kant 2: 235
Verschil: 108

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,202,429
Kant 2: 2,141,879
Verschil: 939,450

chart
 
Bovenaan