Top/Flop stammen

  • Topicstarter Imprint of Pleasure
  • Startdatum
Reactiescore
1.145
Nogmaals mea was geen intern maar blijft nog genoeg over echter kiezen jullie juist voor de makkelijke weg in mijn ogen door enkel bezig te zijn met het front versterken geef je je zelf een zo eenvoudige positie dat er bijna geen kunst meer aan is.
en
154 barbaren dorpen.
1251 dorpen.

= 12,3% bb dorpen en dan nog talloze interns dat zou wel ongeveer gelijk liggen aan die 20% hoor :)
 
Reactiescore
541
Nogmaals mea was geen intern maar blijft nog genoeg over echter kiezen jullie juist voor de makkelijke weg in mijn ogen door enkel bezig te zijn met het front versterken geef je je zelf een zo eenvoudige positie dat er bijna geen kunst meer aan is.
en
154 barbaren dorpen.
1251 dorpen.

= 12,3% bb dorpen en dan nog talloze interns dat zou wel ongeveer gelijk liggen aan die 20% hoor :)

Zowel bij Risk en wecant en elke andere stam, zijn er wel interns/gratis dorpjes die onbekend zijn.
Het blijven maar speculaties, dus het maakt allemaal niks uit.
 
Reactiescore
2.039
Op welke manier is dat een keuze ? :p

Nogmaals mea was geen intern maar blijft nog genoeg over echter kiezen jullie juist voor de makkelijke weg in mijn ogen door enkel bezig te zijn met het front versterken geef je je zelf een zo eenvoudige positie dat er bijna geen kunst meer aan is.
en
154 barbaren dorpen.
1251 dorpen.

= 12,3% bb dorpen en dan nog talloze interns dat zou wel ongeveer gelijk liggen aan die 20% hoor :)

Talloze interna ja? Lol :D
Noem er maar eens wat zou ik zeggen, wij kwamen bij het tellen nog niet eens op 100. ;)
 

DeletedUser75727

Guest
Natuurlijk is dit niet irrelevant als de discussie gaat over het kiezen van de makkelijkste weg. Jullie komen er namelijk helemaal niet door bij ons, maar zoals ik al zei, pakken slechts je eigen dorpen terug. Zie ook niet hoe jij erbij komt dat er gepocht wordt.

Overhead gaf aan dat wecant een hoog od is, wat makkelijk te verklaren is: het account wat een week of 2 onder aanval heeft gelegen is weggespeeld en bezit alleen al meer dan 1/3e van de totale odd. Niet iets om blij mee te zijn dus. Flawless heeft daarna het meeste odd, maar staat 13 dorpen in de min tegenover Risk (terwijl het grootste deel van de odd van Soul komt, niet eens van Risk). Ook niet bepaald een prestatie van jewelste. De Oda is ook vrij makkelijk te verklaren: Valar heeft bijna anderhalve maand zo goed als elke dag clears gekregen van wecant, dus als je dit in verhouding stelt met de overmacht en het tot recente gebrek aan verder front in het achterhoofd houdt, is het simpeler dan de tafel van 2..

En dan komen we tot de slotconclusie!

Wecan't is geen verdiende winnaar, want ze hebben het geprobeerd maar zijn gefaald in het wegedelen van risk accounts, of meerdere dorpen ervan.
Ze hebben een hoog ODD een hoog ODA maar dat is uitsluitend door wat oorlog hier en daar. De echte winst halen ze uit interns.
Risk daartegen heeft veel minder "gratis" dorpen ook veel minder ODA en ODD dus ze edelen op een veel slimmere manier. Want ze edelen van de tegenstander zonder dat het hen veel aan troepen kost.

Maar op het eind zal duckje toch (wat eigenlijk toch nog niet zeker is) wecan't uitroepen tot winnaar van classic 9.

Ik heb weer een sportieve vgl. Vermoedelijk zijn hier een boel Nederlandse spelers. Paar jaartjes geleden speelden de Nederlanders de finale op het WK. Hun voetbal was helemaal niet goed en zat vol met ERG zware overtredingen die scheidsrechters op de één of andere manier telkens niet bestrafte. De overtredingen waren zo zwaar dat je je kan afvragen wat dat allemaal nog met voetbal te maken had. Antwoord is eenvoudig, niks. Toch geraakte ze erg ver. Ik heb toen geen Hollander horen klagen. Want het resultaat was er, ze speelden de finale.

Het vgl klopt natuurlijk niet helemaal en onze count zal dadelijk wel één of andere slimme opmerking maken waardoor hij het draait dat het toch eerder anders lijkt. Maar wat ik wil zeggen. Wie staat er eerst??
Natuurlijk was Uruguay veel beter dan Nederland, maar wat kopen ze ermee. Ja de beste speler van het tornooi kwam uit hun ploeg. En de betere spelers zitten ongetwijfeld in Risk. Dat klopt. Wat koop je er mee??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nogmaals mea was geen intern maar blijft nog genoeg over echter kiezen jullie juist voor de makkelijke weg in mijn ogen door enkel bezig te zijn met het front versterken geef je je zelf een zo eenvoudige positie dat er bijna geen kunst meer aan is.
en
154 barbaren dorpen.
1251 dorpen.

= 12,3% bb dorpen en dan nog talloze interns dat zou wel ongeveer gelijk liggen aan die 20% hoor :)

Dat is hetzelfde als zeggen om geen bijl en speer te bouwen omdat dat de makkelijke weg zou zijn.. Clusteren op een boerlimiet seconde wereld is één van de belangrijkste basisprincipes. Een basisprincipe neerzetten als de makkelijke weg kiezen, dan snap je het commentaar op WeCant niet.

Zulk soort situaties zijn onoverkoombaar, sommige interns zijn onoverkoombaar. Maar op een bepaalde hoogte interns kan je toch echt wel spreken van het zoeken en onnodig internen. Het ontwijken van het edelen van vijanden door het verkiezen van interns of makkelijke targets. En dat is een totaal andere zaak dan je front verstevigen. Ben er vrij zeker van overtuigt dat voor jullie die 30% belangrijker is dan het neerhalen van de vijand, en dat wordt door een beetje topspeler die uitdaging zoekt gezien als de makkelijke weg nemen.
 
Reactiescore
1.145
Wij zoeken niet naar interns maar slaan ze gewoon niet af verder kiezen wij voor de weg om effectief te groeien.
Jullie kiezen voor de weg om jullie cluster te versterken en daarmee ons te kunnen verslaan om dan te winnen.
Simpele gevolgen hier van zijn onze voorsprong en jullie winst in de stats.
Wie uiteindelijke de slimste keuze heeft gemaakt moet nog blijken maar beide zijn niet de simpele weg kiezen maar gewoon een andere weg kiezen.
 

DeletedUser

Guest
Wij zoeken niet naar interns maar slaan ze gewoon niet af verder kiezen wij voor de weg om effectief te groeien.

Dat zou erg overtuigend zijn mochten jullie niet al zoveel dorpenuitbouwers/mb's hebben of hebben gehad.

Jullie kiezen voor de weg om jullie cluster te versterken en daarmee ons te kunnen verslaan om dan te winnen.
Simpele gevolgen hier van zijn onze voorsprong en jullie winst in de stats.
Wie uiteindelijke de slimste keuze heeft gemaakt moet nog blijken maar beide zijn niet de simpele weg kiezen maar gewoon een andere weg kiezen.

Effectief groeien = lastige targets ontwijken/links laten liggen = makkelijke weg. Een simpelere weg dan effectief groeien is er bijna niet. Het gaat om welke doelen jezelf stelt hoe je wilt winnen. Wij willen winnen door WeCant te verslaan en niet winnen door effectief te groeien.

Alleen al om de simpele vergelijking te maken dat WeCant maar al te graag bij de 30% komt ongeacht de stats tegen Risk, en Risk vooral waarde hecht aan stats tegen WeCant dan het behalen van die 30%. Wij willen winnen door het verslaan van onze tegenstanders en niet door easy targets te edelen, zit toch echt een duidelijk verschil in makkelijke/moeilijke wegen die een stam kiest. Of het positief uitpakt voor zowel WeCant als Risk is weer een ander verhaal, gaat om de manier waarop WeCant wilt winnen.

En je constante clusterversterking argument maakt je 'punt' er overigens niet beter op gezien het een basisprincipe op een seconde boerlimiet wereld is is en WeCant ook rond de 10% bb's zit.. :D
 
Reactiescore
1.094
Dan is het dieptriest :p
ViezeAap is os laten sturen naar valar, om hem vervolgens te gaan edelen :p

Mea was voor diplo trouwens geen intern, zijn wel 5 andere interndorpjes bij die je kunt wegedelen

Wij hebben niks gevraagd, hij kwam er zelf mee. We kunnen dan niet garanderen dat we op die voet verder gaan, en hem dus sparen. Overigens is dat wel al even terug he.. Tijd zat voor eventuele voorbereiding mocht die nodig zijn.

154 barbaren dorpen.
1489 dorpen.
= 10,3% bb dorpen en dan nog talloze interns dat zou wel ongeveer gelijk liggen aan die 20% hoor :)

Niet echt, sommige accounts als khyodyr hebben 0 interns (geen bb dorpen meegerekend).

Behalve dat, Jolien zelf is niet meegenomen, waarom snap ik eigenlijk niet :p
Jolien minimaal 30 % van al haar overnames besteed aan bekende interns (danoontje, jonathan, vataslocos en arise!). Hier zitten dus niet spelers in als blackouijk die meen ik mij te herinneren ook moraalbrekers waren.
En hier zitten dus ook de recaps in, dus het percentage zal nog véél hoger liggen

Jullie barbarendorpen zijn ook niet meegenomen in de berekening al zijn die maar 2 %
Denk dat het percentage nog wel hoger ligt dus dan 20 % bij jullie. Eerder richting 30.
Behalve dat het een percentage verschil van 10-15 % is, hebben jullie ook nog eens 640 dorpen meer.

Dat zijn dus echt ontzettend veel....

tmuchcrap dr

Wat koop je er mee??

Je koopt er niks mee nee, maar uiteindelijk gaat het je wel opbreken, misschien niet nu op deze wereld, danwel op andere. Je hebt niet altijd die middelen (en/of in die hoeveelheden) tot je beschikking, je zult het toch een keer zelf moeten doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75727

Guest
Wij hebben niks gevraagd, hij kwam er zelf mee. We kunnen dan niet garanderen dat we op die voet verder gaan, en hem dus sparen. Overigens is dat wel al even terug he.. Tijd zat voor eventuele voorbereiding mocht die nodig zijn.

Over crap gesproken, lees nog eens wat je zegt. Eerst nuttig blijken en dan edelen. Is dat zoals in het begin waar er een account kan gered worden met stamdef en dan later als de kans er is toch de premade laten samensmelten en de redders zelf edelen, natuurlijk na de zogezegde afspraken. Als er iets zuur kan opbreken na een aantal werelden dan is het dat wel, en niet de kans laten liggen om te winnen.



Niet echt, sommige accounts als khyodyr hebben 0 interns (geen bb dorpen meegerekend).

Behalve dat, Jolien zelf is niet meegenomen, waarom snap ik eigenlijk niet :p
Jolien minimaal 30 % van al haar overnames besteed aan bekende interns (danoontje, jonathan, vataslocos en arise!). Hier zitten dus niet spelers in als blackouijk die meen ik mij te herinneren ook moraalbrekers waren.
En hier zitten dus ook de recaps in, dus het percentage zal nog véél hoger liggen

Jullie barbarendorpen zijn ook niet meegenomen in de berekening al zijn die maar 2 %
Denk dat het percentage nog wel hoger ligt dus dan 20 % bij jullie. Eerder richting 30.
Behalve dat het een percentage verschil van 10-15 % is, hebben jullie ook nog eens 640 dorpen meer.

Dat zijn dus echt ontzettend veel....


Khyodyr is een nep risker, zeg dat ik het gezegd heb.



Je koopt er niks mee nee, maar uiteindelijk gaat het je wel opbreken, misschien niet nu op deze wereld, danwel op andere. Je hebt niet altijd die middelen (en/of in die hoeveelheden) tot je beschikking, je zult het toch een keer zelf moeten doen.

Onzin, niemand zal neerkijken op deze winst. En sommige spelers van wecant hebben best al wat gehaald.


...
 
Reactiescore
1.145
Dat zou erg overtuigend zijn mochten jullie niet al zoveel dorpenuitbouwers/mb's hebben of hebben gehad.



Effectief groeien = lastige targets ontwijken/links laten liggen = makkelijke weg. Een simpelere weg dan effectief groeien is er bijna niet. Het gaat om welke doelen jezelf stelt hoe je wilt winnen. Wij willen winnen door WeCant te verslaan en niet winnen door effectief te groeien.

Alleen al om de simpele vergelijking te maken dat WeCant maar al te graag bij de 30% komt ongeacht de stats tegen Risk, en Risk vooral waarde hecht aan stats tegen WeCant dan het behalen van die 30%. Wij willen winnen door het verslaan van onze tegenstanders en niet door easy targets te edelen, zit toch echt een duidelijk verschil in makkelijke/moeilijke wegen die een stam kiest. Of het positief uitpakt voor zowel WeCant als Risk is weer een ander verhaal, gaat om de manier waarop WeCant wilt winnen.

En je constante clusterversterking argument maakt je 'punt' er overigens niet beter op gezien het een basisprincipe op een seconde boerlimiet wereld is is en WeCant ook rond de 10% bb's zit.. :D

2,18% bb's is idd bijna 10% :rolleyes:

Verder moet ik het misschien anders zeggen wij groeien effectiever dan jullie. :)
100% effectief groeien zou enkel gratis dorpen pakken zijn dat doen wij uiteraard niet (had wel gekund met Rogier als dictator :D ).
Maar nee wij ontwijken ook niemand echter gaan wij niet allemaal kleine bb's edelen om zo een betere positie te krijgen tegenover onze vijand. Nogmaals ik zeg nergens dat dit iets slechts is integendeel ik zou het zelf ook doen mocht dat goed uitkomen en misschien gaan wij dat ook nog wel doen wie weet. Maar als bijvoorbeeld een relatief safeaccount als molenschot allemaal bb's gaat edelen van 2k tja dan is dat niet wat ik noem effectief groeien dat zou ik minstens net zo erg noemen als internen. Buiten dat hebben jullie ook nog een nap met soul dat maakt jullie weg in mijn ogen een stuk eenvoudiger dan die van ons. Wij kiezen er voor om hard te groeien en krijgen zo wat meer uitdaging omdat iedereen tegen ons gaat.
 
Reactiescore
1.094
Over crap gesproken, lees nog eens wat je zegt. Eerst nuttig blijken en dan edelen. Is dat zoals in het begin waar er een account kan gered worden met stamdef en dan later als de kans er is toch de premade laten samensmelten en de redders zelf edelen, natuurlijk na de zogezegde afspraken. Als er iets zuur kan opbreken na een aantal werelden dan is het dat wel, en niet de kans laten liggen om te winnen..

Oke dus als ik jou redenatie moet volgen:

' Ik heb x (idk hoeveel t er waren) defjes voor jullie, nu hebben we een BG'

Tuurlijk niet, zoiets moet je afspreken, van 2 kanten. En dat is niet gebeurd. Volgens mij is zelfs gezegd dat we geen garantie bieden dat hij nooit aangevallen zou worden door ons.

EDIT:

Wat viezeaap deed kan je heel makkelijk plaatsen onder het perspectief de nummer 1 van de wereld vertragen zodat hij zelf ook nog ergens kans op maakt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
2,129 dorpen waarvan 210 bb overnames is inderdaad bijna 10%. :rolleyes: Waarbij een deel bespaard is door de hoeveelheid dorpenuitbouwers, zou je vrijwel op hetzelfde uitkomen als Risk.

Je moet niet die dorpen uit 2012 mee tellen :D
 

DeletedUser

Guest
Je moet niet die dorpen uit 2012 mee tellen :D

Waardeloos tw stats. :D

Verder moet ik het misschien anders zeggen wij groeien effectiever dan jullie. :)
100% effectief groeien zou enkel gratis dorpen pakken zijn dat doen wij uiteraard niet (had wel gekund met Rogier als dictator :D ).

Effectiever als in makkelijker, slechts het mazzel dat het front nooit echt groot was met Risk en zich lange tijd enkel beperkte tot front met Valar.

Maar nee wij ontwijken ook niemand echter gaan wij niet allemaal kleine bb's edelen om zo een betere positie te krijgen tegenover onze vijand. Nogmaals ik zeg nergens dat dit iets slechts is integendeel ik zou het zelf ook doen mocht dat goed uitkomen en misschien gaan wij dat ook nog wel doen wie weet. Maar als bijvoorbeeld een relatief safeaccount als molenschot allemaal bb's gaat edelen van 2k tja dan is dat niet wat ik noem effectief groeien dat zou ik minstens net zo erg noemen als internen. Buiten dat hebben jullie ook nog een nap met soul dat maakt jullie weg in mijn ogen een stuk eenvoudiger dan die van ons.

Ontwijken gaat ook lastig op zo'n kleine classic, tis meer de focus van WeCant vooral gericht is op het edelen van easy targets. Valar heeft lange tijd tegen 3 frontspelers gelegen tegenover WeCant, nooit gebruik van gemaakt en nu al te laat door het falen van Jolien. Waarom niet? Valar lag geloof ik niet in Grigor zijn besproken edelrichting, dus ging die rimspelers edelen...

Als je een 3 vs 1 situatie niet uitbuit, ben je echt niet gefocust op de vijand neer te halen. En dat is het verschil tussen Risk en WeCant. We willen winnen met WeCant accounts op de knieën, niet door de 30%. Met 30% winnen terwijl je verliest van een andere stam is geen mooie manier om te winnen, en schijnbaar maakt WeCant zich niet veel druk om door door te gaan met waarmee ze bezig waren.

Wij kiezen er voor om hard te groeien en krijgen zo wat meer uitdaging omdat iedereen tegen ons gaat.

Dat noem ik eerder een negatief effect door de makkelijke weg te kiezen dan dat het zo uitgestippeld is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Buiten dat hebben jullie ook nog een nap met soul dat maakt jullie weg in mijn ogen een stuk eenvoudiger dan die van ons. Wij kiezen er voor om hard te groeien en krijgen zo wat meer uitdaging omdat iedereen tegen ons gaat.

Dit is natuurlijk wel pas ingezet ver nadat jullie al een redelijke voorsprong (o.a. door interns) hadden uitgebouwd.
Soul lijkt me kwalitatief ook niet de beste tegenstander (met de nodige hulp van the black captain) om het maar zacht uit te drukken, en dus tamelijk eenvoudig

Kan niet anders zeggen dat het tactisch sterk is dat jullie op hen focussen.
 
Reactiescore
511
Of je hebt gewoon minder dan 10 interns :D
 
Reactiescore
1.094
Ja jij doet het ook goed lennart :D
Damn je bent me alweer voorbij gegaan :(
 
Reactiescore
511
Ff doorbeuken naar de top 5 :p
Doorgroeien Martijn ;p
 
Reactiescore
86
En dan komen we tot de slotconclusie!

Wecan't is geen verdiende winnaar, want ze hebben het geprobeerd maar zijn gefaald in het wegedelen van risk accounts, of meerdere dorpen ervan.

Jep, WeCant zal idd (mogelijk) als winnaar uitgeroepen worden. Wij vinden dat denk ik niet eens zo erg, als zij zo willen winnen dan moeten ze dat doen, eer is er iig niet aan te behalen.

Ik heb weer een sportieve vgl. Vermoedelijk zijn hier een boel Nederlandse spelers. Paar jaartjes geleden speelden de Nederlanders de finale op het WK. Hun voetbal was helemaal niet goed en zat vol met ERG zware overtredingen die scheidsrechters op de één of andere manier telkens niet bestrafte. De overtredingen waren zo zwaar dat je je kan afvragen wat dat allemaal nog met voetbal te maken had. Antwoord is eenvoudig, niks. Toch geraakte ze erg ver. Ik heb toen geen Hollander horen klagen. Want het resultaat was er, ze speelden de finale.

Ik heb geen zware overtredingen gezien hoor?:p

Maar naast dat. Wat NL ook gedaan heeft is de te kloppen tegenstander, de toen voormalig wereldkampioen Spanje, een flink pak slaag gegeven.

Het vgl klopt natuurlijk niet helemaal en onze count zal dadelijk wel één of andere slimme opmerking maken waardoor hij het draait dat het toch eerder anders lijkt. Maar wat ik wil zeggen. Wie staat er eerst??
Natuurlijk was Uruguay veel beter dan Nederland, maar wat kopen ze ermee. Ja de beste speler van het tornooi kwam uit hun ploeg. En de betere spelers zitten ongetwijfeld in Risk. Dat klopt. Wat koop je er mee??

:D

Wij kopen er niks mee, maar WeCant ook niet (sterker nog). Wij verliezen (mogelijk) als winnaars dus dat maakt het minder erg.

Maar nee wij ontwijken ook niemand echter gaan wij niet allemaal kleine bb's edelen om zo een betere positie te krijgen tegenover onze vijand. Nogmaals ik zeg nergens dat dit iets slechts is integendeel ik zou het zelf ook doen mocht dat goed uitkomen en misschien gaan wij dat ook nog wel doen wie weet. Maar als bijvoorbeeld een relatief safeaccount als molenschot allemaal bb's gaat edelen van 2k tja dan is dat niet wat ik noem effectief groeien dat zou ik minstens net zo erg noemen als internen. Buiten dat hebben jullie ook nog een nap met soul dat maakt jullie weg in mijn ogen een stuk eenvoudiger dan die van ons. Wij kiezen er voor om hard te groeien en krijgen zo wat meer uitdaging omdat iedereen tegen ons gaat.

Behalve toen jullie die buffer in stand hielden tussen jullie en Soul om de rim in te duiken bedoel je? Ja klopt. Nadat jullie geen front meer ontweken (Soul front. Ik zeg het er nog maar even expliciet bij aangezien vele hier het lastig vinden om dat zelf te bedenken:rolleyes:) waren jullie echter wel al veel groter dan iedereen dusja... Dat je dan probeert te stellen dat jullie ervoor gekozen hebben om harder te groeien (rim in) zodat vervolgens de uitdaging groter zou zijn is natuurlijk klinkklare onzin, dat begrijp je hopelijk zelf ook?:p Stamgenoten van je (en jij volgens mij ook) hebben al talloze malen hier op het AF aangehaald wat de reden daarvoor was.
 
Reactiescore
541
In mijn ogen is van de huidige top 3 stammen zowel Risk als WeCant een terechte winnaar, alleen Soul valt buiten de boot haha. Waarom lijkt me duidelijk :p

De tactiek van WeCant is als volgt:
We proberen zo min mogelijk dorpen te verliezen aan het Risk front, zodat de spelers daar minimaal quite draaien.
Vervolgens hebben we een grote safezone, denk aan Diplo, Vbj, Vamp etc. Met deze spelers is er een soort van phalanx gemaakt tegen Soul aan, met de bedoeling om daar binnenkort winsten te boeken. Maar goed dat is allemaal duidelijk.

Door aan Risk zo min mogelijk te verliezen, spelen we klaar dat we in procenten wereld dominatie groeien. Inmiddels zitten we op zo'n 22% dacht ik, nog 8 te gaan, en we gaan de eindfase in als winnende stam. De resterende procenten willen we pakken van Soul en de rim, Risk is eerlijk gezegd gewoon te sterk.
Diplo even als voorbeeld nemende. Elke dag krijgen we verschillende rim noobs aan de deur om te vragen of ze onze DU/MB kunnen worden. Een deel hiervan nemen we aan, het resulteert immers in gratis dorpjes, zo'n aanbod laat Rogier niet liggen, dat weten jullie van me :D . Het grootste deel wordt echter gewoon afgewezen. Dat wij helemaal de makkelijke dorpedeltactiek zoeken is dus niet geheel waar.

Deze situatie is denk ik wel vergelijkbaar voor het meerendeel van WeCant.

Ik vind hoe Risk speelt echt geweldig stoer, maar echt een domme tactiek.
Ik snap dat jullie met overtuiging willen winnen, maar dat is denk ik niet de beste strategie.
Spelen als molenschot en HoD en het safeschot kan zich beter gewoon richten op het pakken van procenten, want die zijn nodig om de wereld te winnen. In plaats daarvan richten jullie je vooral op het vernietigen van WeCant.
Doen jullie dit alleen? Correct me if im wrong, volgens mij niet.

Naar mijn weten hebben jullie een verbond met Soul. Of er is bg is, denk ik niet. Is er een nap, weet ik ook niet. Ik denk wel zoiets. Maar het is geen toeval dat volgens mij Flawless aanvallen getimed krijg in een half uur tijd van een soul en risk speler. Volgens mij worden er ook regelmatig vv's gedraaid door riskers in soul? :p
Dat is maar een aanname, reken me er niet op af, als een vv aangeboden wordt, neem je die natuurlijk gewoon aan.

Wat WeCant doet, mogen jullie de makkelijke weg noemen. Ik noem het eerder de beste mogelijke weg.
Het is immers een feit dat Risk kwalitatief een stuk beter is dan WeCant, en dat we dus niet moeten rekenen op winsten. Alles wat gepakt wordt is een extra'tje. De winsten boeken we dus liever op makkelijker terrein, en dat is helemaal terecht. We willen immers winnen met de stam, en als het op de ene manier niet werkt. Dan doen we het op een andere manier.

Uiteindelijk telt het immers toch niet hoe je wint. Zwak gespeeld hebben we imo namelijk toch niet.
 
Bovenaan