Top/Flop stammen

  • Topicstarter Imprint of Pleasure
  • Startdatum

DeletedUser74110

Guest
Zijde 1:
Stammen: WeCant
Zijde 2:
Stammen: Soul., Soul..

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,637
Kant 2: 2,664
Verschil: 27

chart


Verschil: 136
Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 228
Kant 2: 92

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 21,607,124
Kant 2: 17,820,658
Verschil: 3,786,466

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,155,491
Kant 2: 883,607
Verschil: 1,271,884

chart
 

DeletedUser20611

Guest
Stats van een oorlog aan de andere kant praten die tegen ons goed? :)
 

DeletedUser

Guest
keuze van we zijn wel de nummer1 stam maar komen er niet doorheen
maar gelukkig is jolien gone zodat we nog wat kunnen internen:eek:
 

DeletedUser

Guest
zo leuk en gezellig dat het hier blijft ;)

ik mis jullie allemaal :'(
 

DeletedUser75820

Guest
keuze van we zijn wel de nummer1 stam maar komen er niet doorheen
maar gelukkig is jolien gone zodat we nog wat kunnen internen:eek:

Jolien was simpelweg onderbemand en kon het niet telkens opbrengen de edels te blocken, verder hebben jullie nog niet echt veel winst geboekt? en er niet doorheenkomen, volgens mij verliest onder andere valar(jij) de laatste tijd wel wat dorpjes...
 

DeletedUser75820

Guest
Precies de dorpjes die ze bij jullie gepakt hebben ja.

dat klopt ja, maar dat is irrelevant bij deze opmerking. Het gaat erom dat wij geen vooruitgang kunnen boeken bij risk en dus maar internen, maar zoals ik al zei boek ik wel degelijk vooruitgang bij valar.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Blijft irrelevant Elko. Dorpen zijn dorpen. Jullie verliezen een deel van jullie winst dus hoezo zou je ermee pochen?:p
 
Reactiescore
2.039
Natuurlijk is dit niet irrelevant als de discussie gaat over het kiezen van de makkelijkste weg. Jullie komen er namelijk helemaal niet door bij ons, maar zoals ik al zei, pakken slechts je eigen dorpen terug. Zie ook niet hoe jij erbij komt dat er gepocht wordt.

Overhead gaf aan dat wecant een hoog od is, wat makkelijk te verklaren is: het account wat een week of 2 onder aanval heeft gelegen is weggespeeld en bezit alleen al meer dan 1/3e van de totale odd. Niet iets om blij mee te zijn dus. Flawless heeft daarna het meeste odd, maar staat 13 dorpen in de min tegenover Risk (terwijl het grootste deel van de odd van Soul komt, niet eens van Risk). Ook niet bepaald een prestatie van jewelste. De Oda is ook vrij makkelijk te verklaren: Valar heeft bijna anderhalve maand zo goed als elke dag clears gekregen van wecant, dus als je dit in verhouding stelt met de overmacht en het tot recente gebrek aan verder front in het achterhoofd houdt, is het simpeler dan de tafel van 2..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
O, ik dacht dat het over winst ging? Niet over de makkelijke weg. Ik lees dit AF ook nauwelijks.

Op de rest van je post, dat kan ja. Zou het eigenlijk niet weten :p
 
Reactiescore
2.039
Om het argument 'de makkelijke weg' nog even kracht bij te zetten:

Diplo 93 (arise) 5 (mea di salvo) = 98
Grigor 16 (attack) 45 (roccom) = 61
Swek 7 (roccom) 20 arise 44 (jonathan) 36 (jolien) = 107
Flawless 48 (danoontje) 9 (jolien) 9 (arise) 8 (attack) = 74
Nightmare 1 (arise) = 1
Vampire 1 (arise) 12 (mea) = 13
Vgbhj 64 (arise) 3 (frequent) = 67

Totaal 421 dorpen

2076 dorpen (voor het gemak jolien er maar uitgegooid aangezien dat tot een intern is en ook niet meegenomen is met interngehalte) - 421 = 1655 echt legit dorpen. Zo'n 20,3% interns dus.

Bovendien is dit enkel van de bekende interns, er zullen ongetwijfeld nog wat gratis dorpen zijn geweest maar dat zou ik niet durven zeggen.
 
Reactiescore
2.039
Ik zal morgen een overzichtje van het Risk deel maken, dacht persoonlijk zelf dat viezeaap geen intern is maar zal het van elk account eens navragen. :p Kan je vertellen van call er iig maar 4 heeft.
 
Reactiescore
541
Ik zal morgen een overzichtje van het Risk deel maken, dacht persoonlijk zelf dat viezeaap geen intern is maar zal het van elk account eens navragen. :p Kan je vertellen van call er iig maar 4 heeft.

Dan is het dieptriest :p
ViezeAap is os laten sturen naar valar, om hem vervolgens te gaan edelen :p

Mea was voor diplo trouwens geen intern, zijn wel 5 andere interndorpjes bij die je kunt wegedelen
 
Bovenaan