Top/Flop stammen

  • Topicstarter Imprint of Pleasure
  • Startdatum
Reactiescore
981
Godver, zie jij mij dan ook maar 1x zeggen dat ik je in voorgaande berichten hypocriet vind?
Wat je doet is "100x" (spreekwoordelijk) hetzelfde zeggen omdat je maar 1 ding wil horen en dat is dat je gelijk hebt.

Das het punt, ik heb gelijk en jij ziet het niet in. :D

Ik die een circus begin over bijvoorbeeld kata's heeft niks, dan ook niks te maken met ik die wijst op iemand hypocrisie. Dat is slechts een reactie plaatsen om maar met iets te reageren verplaats dat het sense maakt.

Speciaal weer voor jou in Jip en Janneke taal om te laten zien hoe belachelijk misplaatst je reactie was.
Toilet: Mastermark cf't
ik: Dus, jullie doen het ook..
Basher: maar jij maakt een circus over van alles op het AF.
 

DeletedUser10875

Guest

Beter reageeer je gewoon op dingen die tegen jou worden gezegd. Want het is nu al een paar keer voorkomen dat je iets zegt, het wordt ontkracht en je vervolgens later weer op iets anders reageert.

Ik mag hopen dat je precies snapt wat ik bedoel.
 

DeletedUser74110

Guest
Beter reageeer je gewoon op dingen die tegen jou worden gezegd. Want het is nu al een paar keer voorkomen dat je iets zegt, het wordt ontkracht en je vervolgens later weer op iets anders reageert.

Ik mag hopen dat je precies snapt wat ik bedoel.

:confused:

Je bedoelt dat van Howlin? Ik had geen idee waar die het over had, dus had dat op skype even gevraagd. Bleek dat hij gelijk had, dan hoef ik er toch niet nog meer woorden aan vuil te maken?

Daarnaast zijn Fakie's reacties gewoon erg grappig..
 

DeletedUser10875

Guest
:confused:

Je bedoelt dat van Howlin? Ik had geen idee waar die het over had, dus had dat op skype even gevraagd. Bleek dat hij gelijk had, dan hoef ik er toch niet nog meer woorden aan vuil te maken?

Daarnaast zijn Fakie's reacties gewoon erg grappig..

(facepalm) Ik doelde meer op posts van Joel en mijzelf. Maar ik zal wel aannemen dat je ons gewoon gelijk geeft. Dat je daarom er niet op reageert.
 

DeletedUser74110

Guest
(facepalm) Ik doelde meer op posts van Joel en mijzelf. Maar ik zal wel aannemen dat je ons gewoon gelijk geeft. Dat je daarom er niet op reageert.

Ik kan het niet terugvinden. Help me even?
 
Reactiescore
661
En jij vond het niet lekker zeker wouter? Komop!!!

:D
 
Reactiescore
1.094
En jij vond het niet lekker zeker wouter? Komop!!!

:D

Het was een kinderachtige respectloze actie dus kon er zeker niet om lachen.

Heb ontzettende spijt dat ik per ongeluk die avond ervoor flawless van de blokkeerlijst haalde, van mij had ie mogen stikken in dat ze troepen 30 uur werden weggezonden.
 
Reactiescore
661
Het was een kinderachtige respectloze actie dus kon er zeker niet om lachen.

Heb ontzettende spijt dat ik per ongeluk die avond ervoor flawless van de blokkeerlijst haalde, van mij had ie mogen stikken in dat ze troepen 30 uur werden weggezonden.

Wat gebeurde er dan?
 
Reactiescore
661
Ow, als ik de forumberichten beetje nakijken iets in de zin van een vv die de troepen wegstuurt.

Dat gebeurt dus nog steeds. pfff.
 
Bovenaan