Top/flop stam(men)

Reactiescore
1.468
Famke staat in iedergeval nu geen eerste meer zie ik. Is dit een voorspelling dat de eindoverwinning nog open is of blijft dit toebedeeld aan famke?
We staan geen eerste meer grotendeels omdat er iemand op barb ging en CB de stam verliet. Normaal zouden we nog steeds moeten winnen imo :p
 
Reactiescore
723
Het is niet omdat er een nummer 1 stam was en dan zakt naar nummer 2 dat die niet meer kan winnen.
Als 10 man muntjes moet slaan voor 20 dorpen
of 20 man moet muntjes slaan voor 20 dorpen is dat een groot verschil.

Jo Han? Op welk account speel je?
 
Reactiescore
142
Niemand wordt geacht het onmogelijke te doen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
127
Morguh ik dacht laat ik maar weer eens een fatsoenlijk bericht maken met wat leuke informatie erbij.
Ik moet nachten jammer genoeg, dus dan kan ik beter ook maar iets 'nuttig' doen.

e2a7cc305169e121673ab88ade5a7eac.png


In de top 5 is veel verandert op casual 6. Famke is Crazybertje verloren in de strijdt, die gaan nu solo verder.
Koh heeft door wat nieuwe recruits de nummer 1 positie overgenomen, wat voor ons als Famke weer zorgt voor een leuke uitdaging.
Rebels begint achter te lopen en heeft veel inactieve accounts.
R is een nieuwe stam met recent een fusie met een andere stam. Hierdoor staan ze wat hoger in de ranglijst, maar het zijn vrij kleine accounts allemaal.
DR sluit af als nummer 5 en blijft een redelijk stabiele stam.

e80a6c95b57001755b076eaef094bf8d.png


c790332820600952f8529ee81eda88d9.png


9228a662e3c929bb31725a75c4ad0e1c.png


a0ca6a8197d71523b198cee2e200135c.png


eba27264897c611f1b2cf29cbf526389.png


Als ik zo kijk naar alle stammen kan ik op dit moment alleen Famke en KOH serieus nemen.
De nummer 1 van Rebels deft op dit moment echt vreselijk tegen ons, JKY is een perfect voorbeeld van een flop speler.

KOH is bezig om een stabiele stam op te zetten en iedereen lijkt daar redelijk actief voor een casual:D. Ga vooral zo door.

Maarja Famke is en blijft de stam om te verslaan op dit moment volgens mij..
Met Final 24 die een leuke uitdaging heeft gekregen omdat alles hem te makkelijk afging, heeft Famke weer een 'snel' groeiend account binnen de stam.
Famke heeft wel 1 nieuw lid binnen de stam marcvs200 Hiermee hebben we het zuiden meer onder controle en is de stam weer een stuk gezelliger geworden.

Alle andere stammen hebben nog veel te bewijzen, maar hopelijk gaat iedereen dat ook nog doen.
Peace out en proost:cool:
 

DeletedUser79332

Guest
mooi bericht.

Gebruik de zondag maar lekker om je slaap in te halen;)
 

DeletedUser70435

Guest
Edelen van de nummer 1 van Rebels is als edelen van barbarendorpen :(
 

DeletedUser78605

Guest
Altijd als je aangevallen wordt.
Ja, het vervelende was, dat dit al bekend was binnen een klein groepje spelers voor de aanvallen aankwamen. Verder geen verwijt of iets naar jou toe. Jij doet waar dit spelletje voor dient ;)

Het is niet aan mij om te zeggen wat er speelt, dat is aan hem zelf.
 

DeletedUser70435

Guest
Dan had dat kleine groepje misschien eerder moeten ingrijpen?
 

Deleted User - 2167192

Guest
Nee dat is waar maar ik neem aan dat als je met 3 man bent, dat je elkaars gaten in vult ipv dat je allemaal op dezelfde tijden kunt.
 
Bovenaan