Top/flop stam(men)

Reactiescore
142
Diplomaat en recruiter, kwestie van overschot aan ervaring wat nu perfect benut word:p

Trouwens @Final 24 wat heb jij geflikt....
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
328
Diplomaat en recruiter, kwestie van overschot aan ervaring wat nu perfect benut word:p

Trouwens @Final 24 wat heb jij geflikt....
Die was zo goed dat hij opnieuw mocht beginnen van het twteam :D om PN een voorsprong te geven zodat hij hem opnieuw in kan halen :D
 

DeletedUser78773

Guest
Iemand die bier op een plaatje heeft staan, is straal bezopen :rolleyes::cool:

ik kende een stam Bier ergens op een wereld waren pp abusers en waren na 3 a 4 maanden weg gespeeld
 
Reactiescore
273
Diplomaat en recruiter, kwestie van overschot aan ervaring wat nu perfect benut word:p

Trouwens @Final 24 wat heb jij geflikt....

Beste Final 24,

Omdat jij overduidelijk dé beste en meest beruchte speler bent, gaan wij je een extra uitdaging geven.
We halen al je goudmunten weg en zorgen er voor dat je al je dorpen kwijt raakt. Dan moet je met een kut dorp opnieuw beginnen en vanuit daar weer in de top 25 terecht zien te komen.

Omdat iedereen toch al denkt dat Final 24 het beste account is en hij de wereld eigenlijk al gewonnen heeft, geven wij je deze uitdaging.
Op deze manier blijft de wereld spannend en maken sommige spelers toch nog een klein beetje kans om een kleine kans te maken.

Met vriendelijke groeten,

Joris (Poo.)
Community Manager Tribalwars.nl

Bezoek ons ook op de chat en op het forum

Zoals deze zeer officiële support bericht laat zien hebben ze me opnieuw laten beginnen om te voorkomen dat de wereld al gespeeld was.
 

DeletedUser78605

Guest
Mag geen support zaken op het af bespreken :eek:

Wel blij dat jullie een 2de kans krijgen? of is het nu maar wat aanklooien?
Iig succes en leuke support :p
 
Reactiescore
273
Het is geen tweede kans. Joost had iets gedaan en nadat ik hem gewaarschuwd had niet meer gebruikt. En door een zeker persoon is het alsnog opgespoord en heb ik Joost van het account af gezet.
Maar ik speelde cas6 toch niet om groot te worden. Speel alleen maar omdat het team gezellig is. En op deze manier kan ik wel kleine spelers aanvallen, wat het ook een beetje leuk houd.
 
Reactiescore
127
Het is geen tweede kans. Joost had iets gedaan en nadat ik hem gewaarschuwd had niet meer gebruikt. En door een zeker persoon is het alsnog opgespoord en heb ik Joost van het account af gezet.
Maar ik speelde cas6 toch niet om groot te worden. Speel alleen maar omdat het team gezellig is. En op deze manier kan ik wel kleine spelers aanvallen, wat het ook een beetje leuk houd.

Ik voel alle vv's alweer aankomen van jou...
 

DeletedUser69112

Guest
Het is geen tweede kans. Joost had iets gedaan en nadat ik hem gewaarschuwd had niet meer gebruikt. En door een zeker persoon is het alsnog opgespoord en heb ik Joost van het account af gezet.
Maar ik speelde cas6 toch niet om groot te worden. Speel alleen maar omdat het team gezellig is. En op deze manier kan ik wel kleine spelers aanvallen, wat het ook een beetje leuk houd.

Haha, eis Manolo zijn clears op als wederdienst :tongue:
 

DeletedUser79332

Guest
Famke staat in iedergeval nu geen eerste meer zie ik. Is dit een voorspelling dat de eindoverwinning nog open is of blijft dit toebedeeld aan famke?
 
Bovenaan