Top/flop stam(men)

Reactiescore
91
Heb de indruk dat Famke te veel serieus verwacht.

Casual he jongens, competitie en spanning tijdens eerste 70% van de wereldduur is 0.
 

DeletedUser76198

Guest
Famke heeft genoeg te doen. Laatst weer een knaller uitgebracht :eek:
 
Reactiescore
127
Die kans verpest ik maar al te graag. Speel niet graag met wijsneusjes zoals jij ;)
Oh en mochten jullie oorlogje gaan voeren met een stam, maakt niet uit welke, tuurlijk zal ik daar helpen :)

Erwin wat een wijsneus ben je ook weer:D:D
 
Reactiescore
323
En je denkt niet dat mochten jullie perongeluk in range vallen van iemand, zoals nu glassface, dat ik hem ga proberen te helpen om het wat spannender te houden :rolleyes:

Plus wat loop je nou te lullen over famke. Ik weet dat de sfeer nu wel beter zal zijn dan voor ons vertrek, maar nooit was daar sprake van een echt stamgevoel in die chat :D
He we hadden een PBG he :eek:
 
Reactiescore
127
@tears of a beauty. waarom is de sfeer in Famke niet goed? Ik ken de meeste daar al jaren en nog nooit met iemand problemen gehad.:engel:
 

DeletedUser78605

Guest
@tears of a beauty. waarom is de sfeer in Famke niet goed? Ik ken de meeste daar al jaren en nog nooit met iemand problemen gehad.:engel:

Naja ik weet niet hoe de sfeer nu is, hoor verschillende berichten.
Ik weet wel dat de sfeer niet heel top was. Vele dagen kunnen lachen met de meeste, maar altijd was er tussendoor wel gedoe om kleine pietluttige dingentjes. Er was in de tijd dat wij er in zaten niet echt een stam gevoel, meer een groep bekende die slap willen ouwehoeren :p (dit is voor de sfeer wel goed,maar we weten ook beide dat er grotendeels van de tijd altijd wel iets was ergens)
 
Reactiescore
273
Naja ik weet niet hoe de sfeer nu is, hoor verschillende berichten.
Ik weet wel dat de sfeer niet heel top was. Vele dagen kunnen lachen met de meeste, maar altijd was er tussendoor wel gedoe om kleine pietluttige dingentjes. Er was in de tijd dat wij er in zaten niet echt een stam gevoel, meer een groep bekende die slap willen ouwehoeren :p (dit is voor de sfeer wel goed,maar we weten ook beide dat er grotendeels van de tijd altijd wel iets was ergens)

Tja feit is dat er nu geen enkel probleem meer is binnen de chat.
Vraag me af hoe dat zou komen...
 

DeletedUser78605

Guest
Tja feit is dat er nu geen enkel probleem meer is binnen de chat.
Vraag me af hoe dat zou komen...
Zo moeilijk is het niet hoor. Het enige team dat zijn mond open durft te trekken tegen een hypocriete leiding is weg :)
Sinds wanneer ben jij eigenlijk weer zo actief? Is Joost soms weg, dat jij wat vaker rond hangt? Heb je nog nooit zo actief gezien
 
Reactiescore
127
Zo moeilijk is het niet hoor. Het enige team dat zijn mond open durft te trekken tegen een hypocriete leiding is weg :)
Sinds wanneer ben jij eigenlijk weer zo actief? Is Joost soms weg, dat jij wat vaker rond hangt? Heb je nog nooit zo actief gezien

Nouja hypocriete leiding? Ik heb naar mijn mening er genoeg aan gedaan om de problemen op te lossen...
 

DeletedUser78605

Guest
Ik hoorde dat er ook commentaar naar mij toe was? En bram kon het prima aan;)
Naar jou? Geen idee. En dat Bram het wel aankon slaat natuurlijk nergens op. Wij zijn meerdere keren naar hem toe gegaan om het uit te spreken en pas de 3de (?) keer reageerde hij. Bram is koppig, arrogant, hypocriet en een leugenaar ;)

Maar, hij was een prima leider :rolleyes:
 
Reactiescore
1.468
Naar jou? Geen idee. En dat Bram het wel aankon slaat natuurlijk nergens op. Wij zijn meerdere keren naar hem toe gegaan om het uit te spreken en pas de 3de (?) keer reageerde hij. Bram is koppig, arrogant, hypocriet en een leugenaar ;)

Maar, hij was een prima leider :rolleyes:
Misschien eens tijd om de logjes die relevant zijn op het forum te gooien in plaats van moddergooien zonder bewijzen?
 

DeletedUser70435

Guest
Hij is salty dat ie zijn oda rang kwijt is denk ik :p
Zeg over me wat je wilt, maakt nou echt niet uit wat jij van me vindt :d
 

DeletedUser78605

Guest
Hij is salty dat ie zijn oda rang kwijt is denk ik :p
Zeg over me wat je wilt, maakt nou echt niet uit wat jij van me vindt :d
Ohja dat zal het zijn ja. Wij lopen idd net zoals jij overal te huilen dat er wordt geboost ;)
 
Reactiescore
179
Wat zinloze discussie dit het gaat nou niet direct om hoe top of hoe flop stammen zijn.

En mensen die steeds maar zeiken om actie op deze wereld, dat is onmogelijk met een 120% regel het is nu enkel achter over hangen. En dit zijn geen normale werelden het is en het blijft Casual voor spelers bedoelt met minder tijd of die het spelletje onder de knie willen krijgen. Als je actie wil dan raad ik jullie aan, om eens te beginnen met normale spelwereld.
 
Reactiescore
273
Gewone werelden zijn er om PP te farmen.

En welke mensen "zeiken steeds" over actie?
Heb het nog niet eerder gehoord hoor.
Of herhaal je mijn woorden zo vaak in je hoofd omdat jij graag een (zinloze) discussie aan wilt gaan?
 
Bovenaan