Top/flop stam(men)

Reactiescore
142
haha, zowiezo is dit wel zuur...:oops: voor hun dano_O
 

DeletedUser76198

Guest
Jo Han die vrij spel heeft, nooit verwacht dat ik deze dag ooit mee zou maken.
 
Reactiescore
142
Yea, je clears liepen zo lang :D
Je bent al 24 uit range en nog steeds loopt er een berg :eek:

Nee geen 24 uur, sinds vanochtend 10.00 ongeveer ben ik uit range, had niet verwacht dat jullie zo hard zouden gaan.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Wel een beetje sneu niet, stuurt hij een berg aanvallen eruit maar kan hij er niet meer uithalen dan erin zit. :(
 

DeletedUser78605

Guest
Gaan we het anders ook even hebben over de geweldige aanval/mini massa van Famke op JKY?
Waar het Famke zelfs is gelukt om tijdens een massa inactief te raken en dorpen + volle clears te verliezen
 
Reactiescore
1.468
Gaan we het anders ook even hebben over de geweldige aanval/mini massa van Famke op JKY?
Waar het Famke zelfs is gelukt om tijdens een massa inactief te raken en dorpen + volle clears te verliezen
Er kwam bij iemand een minder leuke prive-situatie tussendoor die voorrang heeft op TW. Daardoor is dat een beetje stuk gelopen.
 

DeletedUser78605

Guest
Er kwam bij iemand een minder leuke prive-situatie tussendoor die voorrang heeft op TW. Daardoor is dat een beetje stuk gelopen.

Sorry, doet mij niet heel veel. De reden dat de vv soms bij ons staat is ook door een minder fijne reden. Boeide onze Bram ook volkomen weinig.
Overigens wel mooi dat de stam dan de vv pakt zodat er geen verliezen worden geleden, oh nee toch niet
 
Reactiescore
1.468
Sorry, doet mij niet heel veel. De reden dat de vv soms bij ons staat is ook door een minder fijne reden. Boeide onze Bram ook volkomen weinig.
Overigens wel mooi dat de stam dan de vv pakt zodat er geen verliezen worden geleden, oh nee toch niet

Mja, ik denk dat Bram zich niet zo druk maakte op de dorpen dan anderen deden. Is zn eigen keuze xD


Ik ben wat dat betreft blij dat ik ergens anders lig :D
 
Bovenaan