Top/flop stam(men)

Reactiescore
142
Sorry, doet mij niet heel veel. De reden dat de vv soms bij ons staat is ook door een minder fijne reden. Boeide onze Bram ook volkomen weinig.
Overigens wel mooi dat de stam dan de vv pakt zodat er geen verliezen worden geleden, oh nee toch niet

Dat is prima, voordeeltje voor Rebels dan. Maar buiten dat kan niemand zeggen dat Muramasa goed verdedigd heeft,:D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78648

Guest
.Psycho Killer. 03.06.18 13:57
beste

ik zie al je aanvallen dom van je

ik ben bezig met een grote aanval op iemand en als jij dit zal verstoren zal je daar op elke wereld de gevolgen van dragen
ik zorg samen met mijn stam dat je hier klein blijf

dus stop met die aanvallen of er komt eeen massa op u

The Lone Ranger. 03.06.18 14:18
tof.

The Lone Ranger. 03.06.18 14:52
Wie speelt er nu op?

.Psycho Killer. 05.06.18 18:25
ik

en jij moest stoppen
je weet nu wat er gaat gebeuren niet wenen he

dit is een toekomst voorspelling

The Lone Ranger. 05.06.18 18:48
Leuk.

.Psycho Killer. 05.06.18 19:07
zeg het weer maar tegen je vriend
dan kan hij mij nog eens lastig vallen


je zal zien

awesome-crying-meme-meme-crying-sol-r-i-will-not-cry-memes-pinterest-crying-meme.jpg
 

DeletedUser70435

Guest
Sorry, doet mij niet heel veel. De reden dat de vv soms bij ons staat is ook door een minder fijne reden. Boeide onze Bram ook volkomen weinig.
Overigens wel mooi dat de stam dan de vv pakt zodat er geen verliezen worden geleden, oh nee toch niet
Wat heerlijk om te zien hoe diep deze wereld bij jou zit :D
 
Reactiescore
142
Word tijd om te loggen dan :)

En gelijk te starten met alweer, ja alweer een geweldig event! Zo kunnen we weer met veel moeite en pijn de hele dag actief zijn om toch vooral niets te missen van het event, en gelijk even het Algemeen Forum meepakken, door al die events moeten we wel actief blijven :) Maar het komt eigenlijk pas na het event, dat mooie en fijne duimen draaien na het binnenhalen van die overheerlijke grondstoffenpakketjes :oops: en met heeeeel veeeel mazzel heel misschien ook nog een muntenkostenverlager:D. En ja, om dan te komen tot de algehele Climax van het verhaal......

Daar houd ik even enkele witregels tussen zodat u zich volledig kunt concentreren op het lezen van het verdere vervolg,:engel:


........ Dan begint het eigenlijke werk, de muntenkostenverlager gebruiken, en grondstoffenpakketjes spenderen, en maar muntjes slaan. o_ODe edels vliegen erbij. Met tientallen, wat zei ik:oops: twintigtallen.

Waar je normaal dagen, of weken over doet doe je nu in vijf minuutjes, hoe meer dorpen je hebt, hoe hoger level opslag je hebt, hoe meer voordeel je hebt van al die events, het is zowaar echt genieten. Kleinere spelers hou je ver achter je. Die krijgen geen enkele kans om ooit nog een beetje op hetzelfde niveau te komen.

Gelukkig spelen we op een casual wereld. En is het verschil daar niet zo groot.

Het ontroerde me zo toen ik het bericht kreeg dat de `diamantmijn` terug was dat ik besloot hier mijn beklag te doen.

En nu, nu zou ik bijna die mooie funtie vergeten dat je met `Premium-Punten` nieuwe mijnwagens kunt kopen, en dan het mooiste, want aan alles komt een eind:mad:.Hoe meer mijnwagens je koopt des te duurder ze worden.:oops: En uiteindelijk dus onbetaalbaar, en je moet maar gokken wat je ervoor terug krijgt.

Die events mogen ze wat mij betreft voor altijd afschaffen, of enkel net als met de aanvalspauze op bijzondere gelegenheden toepassen.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Misschien wel een beetje, maar het komt ook door het rekruteren van De Koster. Jand heeft trouwens maar 13 dorpen gepakt van Muramasa dat is een kleine ±130k.
 
Reactiescore
1.468
Misschien wel een beetje, maar het komt ook door het rekruteren van De Koster. Jand heeft trouwens maar 13 dorpen gepakt van Muramasa dat is een kleine ±130k.
Jand 13, wij een stuk of 25 en Marc ook nog een stuk of 10 xD

http://nl.twstats.com/nlp6/index.php?page=player&id=2154197&tab=conquer_periods

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 545,858
Kant 2: 0
Verschil: 545,858

chart
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
Zeker, echter hij kan weer in range komen :p:D
 

DeletedUser72496

Guest
De echte Rebels van Casual 4 die hier ook actief zijn moet je niet te veel van verwachten, het dient voor sommige om onze gedachten te veranderen van Casual 4 of wat gs-pakkejes en vlaggen te farmen. Op Casual 4 hebben we de overwinningspercentage bereikt maar we gaan nog een tijdje door. Nu zijn we gesplit in 2 stammen waardoor de percentage terug naar beneden is.
 
Reactiescore
127
De echte Rebels van Casual 4 die hier ook actief zijn moet je niet te veel van verwachten, het dient voor sommige om onze gedachten te veranderen van Casual 4 of wat gs-pakkejes en vlaggen te farmen. Op Casual 4 hebben we de overwinningspercentage bereikt maar we gaan nog een tijdje door. Nu zijn we gesplit in 2 stammen waardoor de percentage terug naar beneden is.

Jullie moeten wel verder zonder Repel nu, die ga ik niet meer kunnen onderhouden door die keuze.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Als ik dat had geweten had ik mij niet laten internen daar en was ik blijven vlaggen farmen . Waarom zou je door blijven als de wereld binnen is?
 
Bovenaan