Top/Flop spelers

Reactiescore
978
Laf spel door met veel bg's te spelen is ook niet hetzelfde als vuil spel door met boosts te starten. Tis meer actie reactie, dan koekje van eigen deeg.
 
Reactiescore
1.019
Koekje van eigen deeg? Bedoel je die keer dat je met Viktor echt heel hard bovenaan stond door al je boosts en rende toen je incs kreeg?
nee ik doelde meer op het feit dat er nu 5 stammen gaan teamen en blijkbaar iedereen dat oke vind. in mijn optiek is in de start afzonderlijk van je cos starten, niet verboden (duckje zei dat ergens een paar weken geleden zelfs op het forum)
Laf spel door met veel bg's te spelen is ook niet hetzelfde als vuil spel door met boosts te starten. Tis meer actie reactie, dan koekje van eigen deeg.
het is idd niet precies hetzelfde, ik vind dat met 5 bg stammen spelen zelf 10x erger. maarja, iedereen mag daarvan denken wat die wilt.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
nee ik doelde meer op het feit dat er nu 5 stammen gaan teamen en blijkbaar iedereen dat oke vind. in mijn optiek is in de start afzonderlijk van je cos starten, niet verboden (duckje zei dat ergens een paar weken geleden zelfs op het forum)

Dat klopt, het is niet volgens de regels verboden. Maar wat meerdere mensen je al proberen duidelijk te maken; het is wel boosten. En wat er ook al meerdere keren gezegd is, is dat we dit in de community liever niet zien --> de reden dat je nu x aantal stammen tegenover je hebt. Snap je de redenatie?
 
Reactiescore
978
nee ik doelde meer op het feit dat er nu 5 stammen gaan teamen en blijkbaar iedereen dat oke vind. in mijn optiek is in de start afzonderlijk van je cos starten, niet verboden (duckje zei dat ergens een paar weken geleden zelfs op het forum)

Simpel omdat ze het niet kunnen controleren of het vooraf afgesproken is of niet. Zo is stabben ook niet verboden bijvoorbeeld volgens de support.

het is idd niet precies hetzelfde, ik vind dat met 5 bg stammen spelen zelf 10x erger. maarja, iedereen mag daarvan denken wat die wilt.

Denk dat menig persoon toch echt geen medelijden met je heeft, moet je maar is kappen met dat zwakke geboost. Heb het al aan het begin van de wereld gezegd, waarom je het altijd nodig acht om op zo'n manier te starten is mij een raadsel. Is gewoon niet netjes om op deze manier te spelen. Dat de rest van de classic zich dan tegen je verenigt, tja.. Eigen schuld imo.
 
Reactiescore
1.094
Simpel omdat ze het niet kunnen controleren of het vooraf afgesproken is of niet. Zo is stabben ook niet verboden bijvoorbeeld volgens de support.

Daarop doorgaand, met 5000 stammen BG's nemen staat ook nergens als verboden in de regels. Toch ook zeer dubieus.
 

Deleted User - 487960736

Guest
En dan alles gooien op een speler die juist niets van profijt in de earlygame gehaald heeft? Hahaha.
Enige puntje wat je zou kunnen brengen is dat ik een 'safe' start had door de eventuele hulp die Kameel en Notuff indervonden hadden aan de accounts. En dat is ook niet waar, gezien er tot een week geleden nooit iets was overgenomen of qua troepen benut was van NAP en Gentleman.

Degene die nog het meeste profijt heeft uit het Kameel account zijn een Merc en Suikerspin, die via VV heel Notuff wegspelen. Maar dat is dan weer oke? Want ze hadden het zo zwaar aan de start he.
In theorie een stab zelfs, maar hey.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Natuurlijk is boosten verkeerd..

In mijn optiek; wij zijn met een grote groep spelers met opzet in de core gestart, hier waren we van mening dat we ivm de core start, waar we meer premades hadden verwacht tbh, de kansen een klein beetje wouden spreiden door meerdere accounts te starten.

uiteindelijk zijn er 7 gestart waarvan niemand specifiek als boost.

Flex weet heel goed dat ik zijn geboost zoals die op 19 deed afkeur, hier heeft hij dan ook niemand geregeld om te starten voor hem zoals hij voorheen meerdere accounts had.

als je meer te besteden hebt geef je ook meer uit.

Ik snap de kritiek die er op is en als ik nog een classic speel zal ik persoonlijk ook niks meer buiten het stam limit willen zien. Echter vind ik dat dit echt ver buiten proporties word behandeld... Panda die overduidelijk samenwerken met Rain, accounts als El Profesor die altijd banden heeft met Panda, V die blijkbaar met MBs speelt op een moraal loze wereld en Klomp die incs krijgen van 5 stammen maarliefst.

Wij in optic hebben al bg verzoeken afgewezen omdat we dat dus dan weer niet willen. Dat wij core ligging hebben is al een zwakte opzich, het janken mag nu wel eens ophouden.
 
Reactiescore
978
Natuurlijk is boosten verkeerd..

In mijn optiek; wij zijn met een grote groep spelers met opzet in de core gestart, hier waren we van mening dat we ivm de core start, waar we meer premades hadden verwacht tbh, de kansen een klein beetje wouden spreiden door meerdere accounts te starten.

uiteindelijk zijn er 7 gestart waarvan niemand specifiek als boost.

Flex weet heel goed dat ik zijn geboost zoals die op 19 deed afkeur, hier heeft hij dan ook niemand geregeld om te starten voor hem zoals hij voorheen meerdere accounts had.

als je meer te besteden hebt geef je ook meer uit.

Ik snap de kritiek die er op is en als ik nog een classic speel zal ik persoonlijk ook niks meer buiten het stam limit willen zien. Echter vind ik dat dit echt ver buiten proporties word behandeld... Panda die overduidelijk samenwerken met Rain, accounts als El Profesor die altijd banden heeft met Panda, V die blijkbaar met MBs speelt op een moraal loze wereld en Klomp die incs krijgen van 5 stammen maarliefst.

Wij in optic hebben al bg verzoeken afgewezen omdat we dat dus dan weer niet willen. Dat wij core ligging hebben is al een zwakte opzich, het janken mag nu wel eens ophouden.

Als er verwacht wordt dat de core te lastig is om op een normale manier te starten, waarom core starten. Is een beetje een non argument dat het hele core starten deze manier van spelen rechtvaardigt. Dat de rest van de wereld reageert op het boost gebruik van Optic, hoe veel invloed dit ook echt heeft gehad, is te verwachten. Tevens iemand aanspreken op laf of vuil spel, terwijl er recent door Optic gebruik werd gemaakt van boosten, is hypocriet.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Natuurlijk is boosten verkeerd..

In mijn optiek; wij zijn met een grote groep spelers met opzet in de core gestart, hier waren we van mening dat we ivm de core start, waar we meer premades hadden verwacht tbh, de kansen een klein beetje wouden spreiden door meerdere accounts te starten.

uiteindelijk zijn er 7 gestart waarvan niemand specifiek als boost.

Flex weet heel goed dat ik zijn geboost zoals die op 19 deed afkeur, hier heeft hij dan ook niemand geregeld om te starten voor hem zoals hij voorheen meerdere accounts had.

als je meer te besteden hebt geef je ook meer uit.

Ik snap de kritiek die er op is en als ik nog een classic speel zal ik persoonlijk ook niks meer buiten het stam limit willen zien. Echter vind ik dat dit echt ver buiten proporties word behandeld... Panda die overduidelijk samenwerken met Rain, accounts als El Profesor die altijd banden heeft met Panda, V die blijkbaar met MBs speelt op een moraal loze wereld en Klomp die incs krijgen van 5 stammen maarliefst.

Wij in optic hebben al bg verzoeken afgewezen omdat we dat dus dan weer niet willen. Dat wij core ligging hebben is al een zwakte opzich, het janken mag nu wel eens ophouden.
Nouja het nieuwe 'janken' kwam hier door Optic omdat er zo veel BG's waren, terwijl ze dus zelf geboost hebben. Ondanks dat het boosten illegaal is en BG's hebben niet, is het imo geen hele rare gedachte om het er bij te laten, de een heeft geboost, de ander heeft een tegenreactie gedaan. Betekent wel ook dat Optic niet mag gaan zeiken over de gang van zaken mbt BG's en dergelijke.
Feit blijft natuurlijk wel dat jullie early game XTC onreglementair hebben aangepakt, dus helemaal tegen elkaar wegstrepen kan je ook niet, er zijn spelers al weg door jullie boosts.
 
Reactiescore
1.094
En dan alles gooien op een speler die juist niets van profijt in de earlygame gehaald heeft? Hahaha.
Enige puntje wat je zou kunnen brengen is dat ik een 'safe' start had door de eventuele hulp die Kameel en Notuff indervonden hadden aan de accounts. En dat is ook niet waar, gezien er tot een week geleden nooit iets was overgenomen of qua troepen benut was van NAP en Gentleman.

Degene die nog het meeste profijt heeft uit het Kameel account zijn een Merc en Suikerspin, die via VV heel Notuff wegspelen. Maar dat is dan weer oke? Want ze hadden het zo zwaar aan de start he.
In theorie een stab zelfs, maar hey.

Je groeit toch als stam? Dus het feit dat zij profijt halen uit externe accounts zorgt er ook voor dat jij er profijt uit haalt.
Die externe accounts beperken de groei van anderen, creëren meer safe, jullie kunnen met z'n alle meer targets edelen e.d.. Tuurlijk het is misschien voor jou account minimaal, maar het voordeel is er wel degelijk.

Ik vind dat in die zin geen groot issue, maar dan moet je zoals ook gezegd tegen de andere Optic spelers die hier kwamen klagen over de aanhoudende 'tunnelvisie', gewoon je verlies nemen als je het tegen je krijgt.

Merc voordeel gehad? Merc heeft langdurig 'oorlog' gevoerd terwijl kameel bij jullie stam hoorde, en die praktisch nog gewonnen ook. Want zelfs voor notuff weggespeeld werd en kameel dus was gestopt, was ikweetgeennaam ook al weggespeeld door ons.
Van een stab is geen sprake, Kameel bood notuff een nap aan, en die werd door notuff geschonden/genegeerd whatever. Had kameel ook niet een nap afgesproken met jou voor hem, jou en deprimatical? Die werd namelijk ook nog geschonden door depri, die claimde dat hij niks van jou had gehoord.

Als er iemand heeft gestabt, dan zijn dat dus notuff, en depri wel geweest. Afgezien van alle kanker verwensingen en chemo kuren die Kameel naar zn hoofd kreeg geslingerd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75091

Guest
Blijft leuk om alles te lezen :)

Optic start met boostdorpen en spelers die voor ze clearen en vooredelen etc. En als ze dan nog niet dik in de top staan zegt wel iets over hun skills. Jammer dat ze daarna naar Taart wijzen en gaan zeuren.....
 

Deleted User - 487694086

Guest
Feit blijft wel dat Taart met de beste speler van de classic in hun gelederen eigenlijk geen BG's nodig heeft.
 
Reactiescore
510
Wie wil met me fuseren?
 
Bovenaan