Top/Flop spelers

Reactiescore
460
Dat gebeurd nu eenmaal als je de gehele wereld pmd voor naps, bgs, interns.
Dan verlies je het overzicht he :)
Heb je het nu over Taart ?

We zijn vanaf het eerste moment dat Klomp naar optic wilde al gevraagd of we mee wilden, we hadden meteen gemeld dat we dit niet zagen zitten en niet gingen doen.

Wat jij quote is ook na de hele situatie, alles werd toen opnieuw in beschouwing genomen. Dus ook navraag bij klomp of optic iets met ons wilde, optic wild geen extra externen, so be it.

Overigens hadden klomp en kameel geen officiële nap, zoals je kan zien in jou andere quote. Enkel de afspraak dat ze elkaar pas aan zouden vallen als de ander dat ook deed.

En kameel kreeg incomings pas nadat hij ons die nacht geprobeerd had te scouten.
Je praat alsof je er zelf vanaf het begin bij was. Maar je hebt alleen informatie van kameel gehad, die ook vanaf het begin al alles bij elkaar liegt. Heeft mij ook pas gezegd dat die vanaf het begin al van plan was om te leaven.
Notuff ging nooit een samenwerking krijgen met Optic, heb nu al van alle omringende stammen een bg en nap aanvraag gehad en alles geweigerd, van Notuff heb ik nooit wat zien verschijnen.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Notuff ging nooit een samenwerking krijgen met Optic, heb nu al van alle omringende stammen een bg en nap aanvraag gehad en alles geweigerd, van Notuff heb ik nooit wat zien verschijnen.

Klomp had al vrij snel contact met Optic en vroeg meteen of wij samen met klomp, op het acc van klomp, mee naar optic wilden. Alleen wilden wij niet naar optic, wij wilden in Apollo doorgaan. Verder vroeg hij nog aan ons om dit stil te houden, dus dat deden wij ook. Dit allen was nog in een vrij vroeg stadium.

Nadat kameel was geleaved en wij ondertussen de info hadden dat alle interns tegen gehouden zouden worden, zijn we eerst nog na gaan vragen bij klomp of wij nog iets voor optic konden betekenen. Hierop kregen wij het antwoord, zoals eerder vermeld, dat optic gelieve geen extra externen zou krijgen.

---
Ik wil dit ook nog even recht zetten. De vv'er heeft dat gezegd op 9 oktober, dat is 2 dagen geleden, aan deprimatical. Die had toen al de nap die tussen Klomp en hen was afgesproken genegeerd, die schonden ze de dag ervoor. Dus het was meer zo van, als jullie stabben, ga ik katapulteren. Uiteindelijk gewoon afgehandeld zonder poes pas.
Dan is dit maar weer eens een bewijs dat die VVer dramatisch is in zichzelf duidelijk te maken in PMs.(nu al een paar keer last van gehad)
Want ik en Depri hadden het nog specifiek over wat hij daar nou zou kunnen bedoelen. We wisten het beide niet, en met de context was dat het meest voor de hand liggend.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als een instabiel iemand die alleen maar wat ziektes kan uitkramen mij wil internen zou ik ook nee zeggen. :)
 

Deleted User - 487710895

Guest
ezgif-6-4311d4c02b13.gif
 
Reactiescore
973
De site is het ermee eens.
 

DeletedUser81454

Guest
jij bent zon droeftoeter, en hebt een dikke tunnelvisie richting optic. alles wat optic doet is noob/boost/noem het wat je wilt. doet een andere stam, of die van jezelf iets is dat allemaal toegestaan, clown

Vind ik niet, maar bovenstaande posten hebben dat al uitgelegd.

By the way... Nummering van je dorpen klopt niet.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Noobs, duidelijk toch ?
Werd jij niet atm geinternt door Merc nadat je jezelf de top 6 in had geinternt met Kameel? Terwijl wij met 3 miljoen odd verschil eerste staan en slechts - 4 dorpen.

Noob
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
1.018
Steff defft altijd zo dat hij maximale odd haalt maar heb toch liever Howlin op mijn account
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Op t feit dat je als stam zonder externe hulp in 2 dagen zoon 4,5 mil aan boer plekken defft met vrij weinig verliezen na niks nee.

08367891f534e5ab039be68416224197.png


Alles gaat van een leien dakje binnen Optic, jullie maken de favorietenrol in ieder geval wel waar.
 
Reactiescore
5.593
Ondertussen in het irrelevante deel van deze classic, was er een leuk onderonsje. Ik werd positief verast door de desbetreffende speler die ipv mij uit te schelden, complimenten gaf nadat ik een stel treintjes cancel snipte. Iets waar in het verleden het wel anders was.
Daarna ook fijne afspraken gemaakt voor een ''fair'' onderonsje in ronde 2, hierbij benoem ik strenghts dus als een top kerel/speler.

Fijne avond allemaal.


Screen Shot 2019-10-13 at 12.06.23 AM.png
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nouja op het moment dat je -4 zei was t ook al een stuk meer:p
 
Bovenaan