Top/Flop spelers

Reactiescore
978
Boosten ala boostaccount zijn gewoon accounts die gestart zijn met als enige doel het ondersteunen en helpen van een ander account zonder zelf geen behoefte te hebben aan het doorspelen op het huidige account. Bg's, nap's en spelers die normaal zijn gestart en stoppen op het account en zich daarmee laten internen heeft niks met boostaccounts te maken. Je kan het wel zien als laf spel, als een stam of speler 100en bg'tjes sluit en en daarmee wint. Maar buiten laf spel is het nu niet echt verboden. Boostaccounts zijn dat wel, enige probleem is dat de support lastig kan bewijzen dat iemand is gestart met die gedachtes.
 
Reactiescore
461
Dat heb ik net gedaan, en de enige keer dat hij Optic specifiek zegt is in een post waarin hij Optic als favoriet schrijft. Dat jij je aangesproken voelt is niet mijn probleem, maar dat is heb ik het idee niet altijd de essentie van zijn posts.



Sorry hoor maar wat wil je nou dat ik zeg? Er komt een Optic account zeuren over de hoeveelheid vriendjes van een bepaalde stam, dat is gewoon zwaar hypocriet. En als dat aangekaart wordt is het opeens allemaal een tunnelvisie. Ja dááág

Ik vind internen dom, en dat heb ik altijd gepredikt. Maar het is onvermijdelijk, en als je dat beperkt zal ik er niets van zeggen. Maar ik zie hier niemand van Taart of van Rain op het forum komen zeuren van ''Nou die en die stam die hebben toch wel erg veel interns/vriendjes/whatever''. Dus hoor je mij er dan over? Nee.

Overigens grappig dat notabene klompvoetje kwam zeuren over teveel vriendjes, want zijn vorige stam Apollo, bestond ook uit 5 leden + 2 of 3 externe accounts (nap time, Gentlemen en ikweetgeennaam)



In de start met zoveel extra accs en gratis dorpjes spelen heeft een veel groter voordeel dan een intern in de mid-fase. Algemene kennis lijkt me.
Je hebt een punt ja, maar je kan niet ontkennen dat Optic niet geviseerd word.
Mandoza kwam gelijk na 1 interne overame op het forum slecht praten over ons. Dat terwijl er nu veel meer interns plaatsvinden maar daar lees ik niks van.

Verder is het inderdaad zo dat in de tw termen het boosten veel meer profijt geeft dan een midgame intern of naps en bgs. Maar als je naar de situatie kijkt waarin Optic full core ligt en atm geen kwantitatieve overmacht heeft tov van Taart welke al safe in de rim liggen en nog met omringende stammen gaat samenwerken. Dan is in dit voorbeeld taart welke voordeel heeft.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je hebt een punt ja, maar je kan niet ontkennen dat Optic niet geviseerd word.
Mandoza kwam gelijk na 1 interne overame op het forum slecht praten over ons. Dat terwijl er nu veel meer interns plaatsvinden maar daar lees ik niks van.

Verder is het inderdaad zo dat in de tw termen het boosten veel meer profijt geeft dan een midgame intern of naps en bgs. Maar als je naar de situatie kijkt waarin Optic full core ligt en atm geen kwantitatieve overmacht heeft tov van Taart welke al safe in de rim liggen en nog met omringende stammen gaat samenwerken. Dan is in dit voorbeeld taart welke voordeel heeft.
Je beantwoordt zelf je 'vraag' al eigenlijk, je vraagt af waarom hij toen slecht kwam praten en dan erken je dat het boosten meer profijt geeft. Ik vind het zelf tbh vrij logisch dat er tegen boosters een meerderheid wordt verzameld. Was vroeger ook al zo, als je boosters had verzamelde de rest vd spelers zich om die weg te spelen, om dan later samen de wereld tegen elkaar uit te spelen. Support kon het boosten van jullie blijkbaar niet veroordelen, nu doen de spelers ingame dat wel.
 
Reactiescore
1.094
Je had het toch ook afgeraden wouter
 
Reactiescore
127
Ja wij hadden het liever niet gezien, maar sommige accounts wouden dit toch graag doen.
 
Reactiescore
1.094
Je hebt een punt ja, maar je kan niet ontkennen dat Optic niet geviseerd word.
Mandoza kwam gelijk na 1 interne overame op het forum slecht praten over ons. Dat terwijl er nu veel meer interns plaatsvinden maar daar lees ik niks van.

Verder is het inderdaad zo dat in de tw termen het boosten veel meer profijt geeft dan een midgame intern of naps en bgs. Maar als je naar de situatie kijkt waarin Optic full core ligt en atm geen kwantitatieve overmacht heeft tov van Taart welke al safe in de rim liggen en nog met omringende stammen gaat samenwerken. Dan is in dit voorbeeld taart welke voordeel heeft.

mwah Mandoza beschrijft naar mijn idee een onwenselijke situatie zonder specifiek Optic te noemen, dat dat van toepassing is op jullie tja.... Je kan dat fixatie vinden, zo heeft hij Optic ook genoemd als kanshebber op de wereldwinst. Het is maar wat en hoe je het wil lezen.

Ik vind ligging, diplomatiek (natuurlijk is 5 tegen 1 zwaar overdreven, en inderdaad niet wenselijk) en hoe de wereld verloopt verder heel situationeel, en daardoor niet echt een argument.
 

DeletedUser81190

Guest
Echt diep triest hoe er toch geprobeerd wordt om de discussie aan te gaan over iets wat overduidelijk is.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
overduidelijk dat jullie 5 stammen gebruiken ja, kansloos

Lieve Flex, dat jij al werelden lang de boel loopt te verpesten door te starten met x aantal boosts is gewoon enorm zonde. Dat je nu daadwerkelijk weer tegenstand krijgt en gelijk begint te zeiken maakt t er niet beter op. Ik vraag me oprecht af of jouw ultieme wereldwinst komt door 100% interns en spelers die je kon wegrammen op kwantiteit, daar lijkt t namelijk verdomd veel op...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Jij bent degene die over het feit dat jullie boosten heen praat?
ik praat niet over boosten heen, jij praat over de samenzwering van de 5 stammen heen. we hadden het geval van het boosten allang besproken, toen op het AF iets geroepen werd over dat er 5 stammen samen 1 speler gingen aanvallen. Dat praat jij nu goed met het argument jij begon, dat leer je al af als je 6 jaar bent.
 
Reactiescore
1.019

je quote is niet helemaal lekker gelukt btw

het klopt dat ik in het verleden weleens heb geboost ja. het klopt ook dat onze stam met een paar acc extra is gestart omdat de activiteit op de startende accs al goed genoeg was. ik vind het wel niet terecht dat je zegt dat mijn wereldwinsten puur op boost heb gedaan. je kan mij toch niet vertellen als je 2 of 3 boostdorpen in de start hebt daarmee een wereld wint? en nee, dat komt ook niet door de overmacht die je dan krijgt. dat verdwijnt allemaal na een paar weken, zeker op een classic zit je snel midgame
 

Deleted User - 487694086

Guest
ik praat niet over boosten heen, jij praat over de samenzwering van de 5 stammen heen. we hadden het geval van het boosten allang besproken, toen op het AF iets geroepen werd over dat er 5 stammen samen 1 speler gingen aanvallen. Dat praat jij nu goed met het argument jij begon, dat leer je al af als je 6 jaar bent.
Gaat niet om jij begon Flex, gaat er om dat mensen teamen tegen boosters om t ze af te leren. Miss dat t nu eens lukt?
 
Reactiescore
1.019
Gaat niet om jij begon Flex, gaat er om dat mensen teamen tegen boosters om t ze af te leren. Miss dat t nu eens lukt?
dan nog gaat het om jullie zijn begonnen, kijk wij kunnen het 10x erger om jullie eens een koekje van eigen deeg te geven.
 

Deleted User - 487694086

Guest
dan nog gaat het om jullie zijn begonnen, kijk wij kunnen het 10x erger om jullie eens een koekje van eigen deeg te geven.
Zo noem jij het, maar dit is een beetje het zelfde principe als stabbers die nergens meer binnenkomen en waartegen geteamd wordt. Snap dat je het niet fijn vindt, maar je had het heel erg aan kunnen zien komen. Cl19 had je ook al grote problemen later in de wereld kunnen hebben, waar een hele stam hun accounts aan jouw tegenstander wilde geven omdat ze klaar waren met het boosten, het is dan dat die accounts toen niet aan zijn genomen.
De strijd tegen boosts vanuit de community is juist een goeie zaak, zoals bij veel zaken kan tw zelf het niet ingame veroordelen dus word je gecorrigeerd door de andere spelers.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
dan nog gaat het om jullie zijn begonnen, kijk wij kunnen het 10x erger om jullie eens een koekje van eigen deeg te geven.

Koekje van eigen deeg? Bedoel je die keer dat je met Viktor echt heel hard bovenaan stond door al je boosts en rende toen je incs kreeg?
 
Bovenaan