Top/Flop spelers

Reactiescore
510

Deleted User - 487710895

Guest
Als er iemand heeft gestabt, dan zijn dat dus notuff, en depri wel geweest.

Jij bent niet helemaal honderd, kameel stopt zonder iets te melden en zet VV neer bij suikerspin. Na de eerste pm meldt suikerspin meteen dat hij de VV heeft om interns tegen te gaan. Ook meldde hij dat als de VV niet bij hem was gekomen de ander optie voor Jonas was om ons neer te katapulteren.
Vervolgens wordt notuff die nacht eerst gescout door kameel en dan zeggen ze hier dat ze een Nap met ons hadden, en dat wij die geschonden zouden hebben??
 
Reactiescore
1.094
Wat ik heb begrepen is dat notuff als eerste aanviel met scouts op kameel. Dus dat daarmee de nap/nap aanbieding werd afgedaan.

Kreeg zelf ook een pm te zien van deprimatical die zei niks af te weten van een nap die klompvoetje voor klompvoetje en depri had gemaakt. En dat hij aan aanviel omdat notuff het ook al deed.
Dus wie zit hier dan te liegen?

Dat Kameel zich niet wilde laten internen omdat zowel notuff als Klompvoetje vooraf al hadden aangekondigd meer toekomst te zien in andere stammen waaronder Optic, vind ik eerlijk gezegd meer een keuze dan een stab. Hoezo zou kameel verplicht zn dorpen moeten afstaan terwijl er door andere accounts plannen werden gemaakt over te stappen?

Ik kreeg gister zelfs pms van andere account op de wereld die vroegen of iedereen gewoon mocht strijden om die dorpen, omdat dat het eerlijkst zou zijn

Van dat katapulteren weet ik niks, maar dat hebben ze mij ook gestuurd dus kan ook gewoon een grap zijn. Aan de andere kant als je stopt en gelijk kanker verwensingen ontvangt en dat iemand mag gaan genieten van chemokuren, dan kan ik me voorstellen dat je zin hebt om diegene met katapulten te willen bestoken

Just my 2 cents
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487710895

Guest
Wat ik heb begrepen is dat notuff als eerste aanviel met scouts op kameel. Dus dat daarmee de nap/nap aanbieding werd afgedaan.

Kreeg zelf ook een pm te zien van deprimatical die zei niks af te weten van een nap die klompvoetje voor klompvoetje en depri had gemaakt. En dat hij aan aanviel omdat notuff het ook al deed.
Dus wie zit hier dan te liegen?

Dat Kameel zich niet wilde laten internen omdat zowel notuff als Klompvoetje vooraf al hadden aangekondigd meer toekomst te zien in andere stammen waaronder Optic, vind ik eerlijk gezegd meer een keuze dan een stab. Hoezo zou kameel verplicht zn dorpen moeten afstaan terwijl er door andere accounts plannen werden gemaakt over te stappen?

Ik kreeg gister zelfs pms van andere account op de wereld die vroegen of iedereen gewoon mocht strijden om die dorpen, omdat dat het eerlijkst zou zijn

Van dat katapulteren weet ik niks, maar dat hebben ze mij ook gestuurd dus kan ook gewoon een grap zijn. Aan de andere kant als je stopt en gelijk kanker verwensingen ontvangt en dat iemand mag gaan genieten van chemokuren, dan kan ik me voorstellen dat je zin hebt om diegene met katapulten te willen bestoken

Just my 2 cents

Notuff, depri, kameel en gentleman werkte samen om klompvoetje aan te pakken wanneer die zou leave, dus je loopt weer onzin uit te kramen. Je hebt je oorzaken en gevolgen niet helemaal goed op een rijtje. Probeert met een lange kut post er omheen te lullen, maar je bent doorzichtig.

Je moet niet dingen proberen te begrijpen want daar is dat volk van kameel niet zo goed in.
 
Reactiescore
1.094
Notuff, depri, kameel en gentleman werkte samen om klompvoetje aan te pakken wanneer die zou leave, dus je loopt weer onzin uit te kramen.
Je hebt je oorzaken en gevolgen niet helemaal goed op een rijtje.

Zie niet echt in hoe dit relevant is. Kameel stopte zaterdag of zondag, of er nou wel een aanval ging plaats vinden of niet.
Klomp heeft de overstap gemaakt nadat kameel stopte. En bovendien heb ik in de pm gesprekken gelezen dat je zelf ook Optic als optie zag. Mochten die uberhaupt ooit interesse hebben gehad.


Maar als ik zo de pms lees, dan kan ik toch wel concluderen dat Notuff degene was die begon met aanvallen:

Bwa je kon gewoon je ding doen en geen last hebben van me en dan stuur je zelf aanvallen :)
Koning Kameel IXop 07.10. om 17:38 uur
Heb wel al incs gekregen van notuff, maar alles is goed ja :)
Ga toch geen incs sturen op mensen die me niet aanvallen, dus of je nu 3 dagen NAP wilt, 2 weken of helemaal geen, mij best :p

Dus wil je nog even rectificeren dat Kameel begon met aanvallen? Of vindt je het lastig de waarheid te spreken?
Of hoe noem jij dat precies 'oorzaken en gevolgen niet helemaal goed op een rijtje hebben'
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Zie niet echt in hoe dit relevant is. Kameel stopte zaterdag of zondag, of er nou wel een aanval ging plaats vinden of niet.
Klomp heeft de overstap gemaakt nadat kameel stopte.


Maar als ik zo de pms lees, dan kan ik toch wel concluderen dat Notuff degene was die begon met aanvallen:




Dus wil je nog even rectificeren dat Kameel begon met aanvallen? Of vindt je het lastig de waarheid te spreken?
Of hoe noem jij dat precies 'oorzaken en gevolgen niet helemaal goed op een rijtje hebben'

Ik zeg het al jaren, maar je bent doorzichtig Martijn.
Je won enkel maar discussies omdat heel de gang op 1 persoon bashte en vervolgens wegliepen xs
mismakelijk ventje.
 
Reactiescore
1.094
Kut emile
 

DeletedUser81386

Guest
Tja Kameel gaf zn vv aan Suikerspin, toen deze nog in Apollo zat, waarbij Suiker zelf aangaf de vv te hebben om interns tegen te gaan, waarbij Kameel zn eigen stam dus tegenwerkte, dan is het toch logisch dat men hem alsnog wilt wegwerken? Idk hoe t met die NAP zit, maar depri wist bijv niet eens dat er een nap was in eerste instantie.
 
Reactiescore
1.094
Tja Kameel gaf zn vv aan Suikerspin, toen deze nog in Apollo zat, waarbij Suiker zelf aangaf de vv te hebben om interns tegen te gaan, waarbij Kameel zn eigen stam dus tegenwerkte, dan is het toch logisch dat men hem alsnog wilt wegwerken? Idk hoe t met die NAP zit, maar depri wist bijv niet eens dat er een nap was in eerste instantie.

Maar dat is het punt toch niet. Dat er aangevallen gaat worden op een gegeven moment lijkt me evident. Maar half Apollo had zelf allemaal plannen (zowel klomp als notuff) om Optic te joinen. Dus moet je als Kameel die stopt vrijwillig je dorpen afstaan om die vervolgens in Optic te zien? Dat hoeft toch helemaal niet.

Er werd door klompvoetje gezegd/gesuggereerd 2 pagina's terug dat er door Kameel werd gestabt op Notuff, maar Kameel heeft pas aangevallen nadat Notuff kameel heeft aangevallen. Dus daar is simpelweg geen sprake van. Met klompvoetje is er een nap afgesproken tussen klomp, kameel en depri, en die werd door depri geschonden. Dat is gewoon een feit. Dus om terug te gaan naar de post van Klomp 2 pagina's terug, degene die gestabt hebben zijn niet Kameel geweest.

Eerder notuff, maar je kan zeggen dat daar geen officiele afspraken mee waren maar dat kwam omdat die gelijk begonnen met scouten, en depri...
Dat die laatste daar geen weet heeft, heeft kameel toch geen boodschap aan. Klompvoetje is/was de leider van Apollo, die hoort dat dan toch te communiceren.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Maar dat is het punt toch niet. Dat er aangevallen gaat worden op een gegeven moment lijkt me evident. Maar half Apollo had zelf allemaal plannen (zowel klomp als notuff) om Optic te joinen. Dus moet je als Kameel die stopt vrijwillig je dorpen afstaan om die vervolgens in Optic te zien? Dat hoeft toch helemaal niet.

Er werd door klompvoetje gezegd/gesuggereerd 2 pagina's terug dat er door Kameel werd gestabt op Notuff, maar Kameel heeft pas aangevallen nadat Notuff kameel heeft aangevallen. Dus daar is simpelweg geen sprake van. Met klompvoetje is er een nap afgesproken tussen klomp, kameel en depri, en die werd door depri geschonden. Dat is gewoon een feit. Dus om terug te gaan naar de post van Klomp 2 pagina's terug, degene die gestabt hebben zijn niet Kameel geweest.

Eerder notuff, maar je kan zeggen dat daar geen officiele afspraken mee waren, omdat die gelijk begonnen met scouten, en depri...
Dat die daar geen weet heeft, heeft kameel toch geen boodschap aan. Klompvoetje is/was de leider van Apollo, die hoort dat dan toch te communiceren.
Kan je niet lezen? Notuff nooit van plan geweest om naar optic te gaan
 
Reactiescore
1.094
Notuff op 07.10. om 13:15 uur
Als dat de enige reden is waarom je erop zit zal ik binnenkort wel gaan aanvallen op Kameel. Want ik zie geen enkel voordeel wat ik daaruit zou krijgen.

Verder staan mijn uitnodiging om samen met klomp te werken en naar optic te gaan ook nog steeds open. En sinds kameel nu stopt wordt dat ook alleen maar aantrekkelijker.

Houd zelf nooit van hoppen, maar wanneer er zo laks door een stam gespeeld wordt gaat het daar vaak naartoe neigen.
 
Reactiescore
1.094
Overigens is de nap schending van depri gewoon onderling opgelost. Dus no hard feelings. Maar dat klompvoetje Kameel komt beschuldigen van een stab op notuff, terwijl notuff eerst aanviel (nog voor die nap afspraak), en klompvoetje intern niet communiceert dat de nap voor kameel, depri en klomp geldt, is gewoonweg kansloos.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303

Deleted User - 487710895

Guest
We zijn vanaf het eerste moment dat Klomp naar optic wilde al gevraagd of we mee wilden, we hadden meteen gemeld dat we dit niet zagen zitten en niet gingen doen.

Wat jij quote is ook na de hele situatie, alles werd toen opnieuw in beschouwing genomen. Dus ook navraag bij klomp of optic iets met ons wilde, optic wild geen extra externen, so be it.

Overigens hadden klomp en kameel geen officiële nap, zoals je kan zien in jou andere quote. Enkel de afspraak dat ze elkaar pas aan zouden vallen als de ander dat ook deed.

En kameel kreeg incomings pas nadat hij ons die nacht geprobeerd had te scouten.
Je praat alsof je er zelf vanaf het begin bij was. Maar je hebt alleen informatie van kameel gehad, die ook vanaf het begin al alles bij elkaar liegt. Heeft mij ook pas gezegd dat die vanaf het begin al van plan was om te leaven.
 
Reactiescore
1.094
We zijn vanaf het eerste moment dat Klomp naar optic wilde al gevraagd of we mee wilden, we hadden meteen gemeld dat we dit niet zagen zitten en niet gingen doen.

Vreemd jullie pm doet toch heel anders insinueren.

Overigens hadden klomp en kameel geen officiële nap, zoals je kan zien in jou andere quote. Enkel de afspraak dat ze elkaar pas aan zouden vallen als de ander dat ook deed.

Dat ik die pm niet op het forum heb geplaatst wil niet zeggen dat die nap er niet is. Die nap was er gewoon, en het staat in een PM aan klomp. Als je het wilt zien, prima dan wil ik het best posten.

En verder tja, dat is toch precies mijn punt? Notuff scout kameel, kameel valt terug aan. Jullie hadden duidelijk geen interesse in een NAP prima, maar dan moet Klomp niet gaan zeggen dat Kameel jullie gestabt heeft.


En kameel kreeg incomings pas nadat hij ons die nacht geprobeerd had te scouten.

Volgens die pms die ik poste kreeg kameel die maandag middag al scouts van jullie, dat was notabene geschreven in een pm aan jullie. De middag gaat volgens mij voor de nacht/ avond? Maar misschien leef jij in een andere tijdzone in dat geval neem ik je niets kwalijk. Maar waarom post je anders niet een bericht van de eerste scout van Kameel? Kunnen we tijden vergelijken.

EDIT:
Tot noch toe is het meest aannemelijke dat jullie Kameel als eerste hebben aangevallen gezien de geposte pms. En aangezien klomp met de beschuldigingen kwam, lijkt het me ook de taak aan jullie voor de bewijslast.
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Heb de discussie maar half gelezen, maar ik heb nooit contact gehad met notuff. Oftewel er is nooit sprake geweest van een mogelijk join van notuff.
 
Reactiescore
1.094
Ook verder niet heel relevant, het ging meer om het feit dat ze zelf zeiden naar Optic te willen/gaan, terwijl Rudy net komt verkondigen dat dat niet zo was.

Ook meldde hij dat als de VV niet bij hem was gekomen de ander optie voor Jonas was om ons neer te katapulteren.

Ik wil dit ook nog even recht zetten. De vv'er heeft dat gezegd op 9 oktober, dat is 2 dagen geleden, aan deprimatical. Die had toen al de nap die tussen Klomp en hen was afgesproken genegeerd, die schonden ze de dag ervoor. Dus het was meer zo van, als jullie stabben, ga ik katapulteren. Uiteindelijk gewoon afgehandeld zonder poes pas.

Dus wel even oorzaken en gevolgen helemaal goed op een rijtje hebbeb he Rudy ;)
 
Bovenaan