Top/Flop spelers

Reactiescore
1.019
Volgensmij ben jij een van de weinige Optic fanboys hier knuppel
goed argument, kunnen we niets mee

Ik wil niet vervelend doen, maar de enige keer dat ik die el Mendoza specifiek Optic in zijn posts heb zien noemen is op 28 september toen hij Optic een favoriet voor de overwinning noemde.
Ook in de post die je quote zie ik geen specifieke verwijzing naar Optic, tenzij je natuurlijk met deze post toegeeft aan wat hij stelt, immers waarom je jou anders aangesproken voelen. In dat geval heb je jezelf in je voet geschoten.

als je zijn post allemaal eens leest, dan kun je zien dat er in 95% een aanwijzing naar optic word gedaan, al dan niet direct.
 

DeletedUser80640

Guest
Omdat diplomatiek normaal en gedoogd zou moeten zijn. Het blijft natuurlijk altijd flauw om met een blok van een miljoen spelers te gaan samenwerken, maar een BG of een nap is gewoon part of the game.
Honderden bgs en naps is natuurlijk overdreven en excessief, wat el mendoza dus zegt.

Maar komt dit niet precies op het punt uit wat de mensen hierboven al aankaartte? Je zegt het eigenlijk zelf, er zit weinig verschil tussen. Dus hoezo komt dan een account uit Optic zeuren over een samenwerking van 5 stammen, terwijl jullie met 8 accounts gestart. Dat is hypocriet. En dat is eigenlijk wat jij hier zegt.

als we realistisch en serieus blijven zonder ongein weten we allemaal dat dat actie reactie is optic word al sinds de start door vrijwel heel de community de grond in gestampt ( wat ik wel kan begrijpen als er 8 accounts starten ) waar jullie vervolgens met zn alle omheen kijken omdat optic in het vizier zit is dat zoals eagle al netjes heb uit getypt hier op het af

Rain dikke intern heb gedaan ( bij elkaar 17/8 dorpen ) dat is dus al meer als onse 3 extra accounts ( aan dorpen )

dan komt taart uit de hele slappe bocht nadat pony netjes weg gewerkt word met een gedoogd iets door de community en dat is een BG of een NAP maar wel met 4 stammen ?

dit is allemaal precies het zelfde als boosten alleen dan op een andere manier en niet zo overduidelijk als dat optic mischien in het begin deed :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------
want weet ook niet hoe jullie bepaalde dingen zien maar we zijn de grootste boost volgens community maar toch staat optic 2e ( en boost accountjes tellen hier niet bij op he :) ) upload_2019-10-10_11-15-8.png
 
Reactiescore
460
Omdat diplomatiek normaal en gedoogd zou moeten zijn. Het blijft natuurlijk altijd flauw om met een blok van een miljoen spelers te gaan samenwerken, maar een BG of een nap is gewoon part of the game.
Honderden bgs en naps is natuurlijk overdreven en excessief, wat el mendoza dus zegt.

Maar komt dit niet precies op het punt uit wat de mensen hierboven al aankaartte? Je zegt het eigenlijk zelf, er zit weinig verschil tussen. Dus hoezo komt dan een account uit Optic zeuren over een samenwerking van 5 stammen, terwijl jullie met 10 accounts gestart. Dat is hypocriet. En dat is eigenlijk wat jij hier zegt.
Gaat er meer om dat dat dan ook aangehaald mag worden
 

DeletedUser81435

Guest
als we realistisch en serieus blijven zonder ongein weten we allemaal dat dat actie reactie is optic word al sinds de start door vrijwel heel de community de grond in gestampt ( wat ik wel kan begrijpen als er 8 accounts starten ) waar jullie vervolgens met zn alle omheen kijken omdat optic in het vizier zit is dat zoals eagle al netjes heb uit getypt hier op het af

Rain dikke intern heb gedaan ( bij elkaar 17/8 dorpen ) dat is dus al meer als onse 3 extra accounts ( aan dorpen )

dit is allemaal precies het zelfde als boosten alleen dan op een andere manier en niet zo overduidelijk als dat optic mischien in het begin deed :)

Ik snap niet helemaal dat jij een intern in het zelfde rijtje als een boost schaart. Dat is het namelijk niet. Jullie hebben in de start een redelijk groot voordeel gehad omdat jullie met extra accounts waren gestart. Deze accounts hebben voor jullie gecleard en helpen vooredelen. Dat is toch niet hetzelfde als een intern? Beetje erg kort door de bocht om dat te zeggen lijkt mij. Misschien stopt de betreffende speler in Rain en wilt hij graag dat zijn dorpjes in de stam blijven.
 

DeletedUser81386

Guest
Ik snap niet helemaal dat jij een intern in het zelfde rijtje als een boost schaart. Dat is het namelijk niet. Jullie hebben in de start een redelijk groot voordeel gehad omdat jullie met extra accounts waren gestart. Deze accounts hebben voor jullie gecleard en helpen vooredelen. Dat is toch niet hetzelfde als een intern? Beetje erg kort door de bocht om dat te zeggen lijkt mij. Misschien stopt de betreffende speler in Rain en wilt hij graag dat zijn dorpjes in de stam blijven.

Wat dus een boost is voor die accs die t internen, je punt?
 
Reactiescore
1.089
als je zijn post allemaal eens leest, dan kun je zien dat er in 95% een aanwijzing naar optic word gedaan, al dan niet direct.

Dat heb ik net gedaan, en de enige keer dat hij Optic specifiek zegt is in een post waarin hij Optic als favoriet schrijft. Dat jij je aangesproken voelt is niet mijn probleem, maar dat is heb ik het idee niet altijd de essentie van zijn posts.

als we realistisch en serieus blijven zonder ongein weten we allemaal dat dat actie reactie is optic word al sinds de start door vrijwel heel de community de grond in gestampt ( wat ik wel kan begrijpen als er 8 accounts starten ) waar jullie vervolgens met zn alle omheen kijken omdat optic in het vizier zit is dat zoals eagle al netjes heb uit getypt hier op het af

Sorry hoor maar wat wil je nou dat ik zeg? Er komt een Optic account zeuren over de hoeveelheid vriendjes van een bepaalde stam, dat is gewoon zwaar hypocriet. En als dat aangekaart wordt is het opeens allemaal een tunnelvisie. Ja dááág

Ik vind internen dom, en dat heb ik altijd gepredikt. Maar het is onvermijdelijk, en als je dat beperkt zal ik er niets van zeggen. Maar ik zie hier niemand van Taart of van Rain op het forum komen zeuren van ''Nou die en die stam die hebben toch wel erg veel interns/vriendjes/whatever''. Dus hoor je mij er dan over? Nee.

Overigens grappig dat notabene klompvoetje kwam zeuren over teveel vriendjes, want zijn vorige stam Apollo, bestond ook uit 5 leden + 2 of 3 externe accounts (nap time, Gentlemen en ikweetgeennaam)

Wat dus een boost is voor die accs die t internen, je punt?

In de start met zoveel extra accs en gratis dorpjes spelen heeft een veel groter voordeel dan een intern in de mid-fase. Algemene kennis lijkt me.
 

DeletedUser80640

Guest
Ik snap niet helemaal dat jij een intern in het zelfde rijtje als een boost schaart. Dat is het namelijk niet. Jullie hebben in de start een redelijk groot voordeel gehad omdat jullie met extra accounts waren gestart. Deze accounts hebben voor jullie gecleard en helpen vooredelen. Dat is toch niet hetzelfde als een intern? Beetje erg kort door de bocht om dat te zeggen lijkt mij. Misschien stopt de betreffende speler in Rain en wilt hij graag dat zijn dorpjes in de stam blijven.


ik snap niet dat jij dat niet doet lees is wat je zelf typt -.- ( ze hebben gecleared voor ons en voor ge edeld dus zelf moesten we nog edelen ? oftuwel moeite doen voor de dorpejs ) waarin tegen jullie oh zo ( pro intern ) nog een vvtje afgeeft van een account die al 20+ dorpen heeft dus wss ondertussen al meer volle clears dan optic zijn 3 kleine boost accounts early game .............. wacht moet ik nog door typen of vul je de rest zelf in ?
 
Reactiescore
1.018
Cl20 vergeten? De commentaar van Class op de samenwerkingen tussen VIT , die noob core stam en pawn? Wat is t verschil met toen en nu dan?
Dat heeft meer te maken met de tendens binnen Class dan wat op tw als normaal wordt gezien Steff, nu ben je twee dingen door elkaar aan het halen
 

DeletedUser80640

Guest
ik zal wel doorgaan een intern 0 weerstand je kan alles nog dood laten lopen op je directe tegenstanders

een boost early game weerstand van iedereen die dat bied

nu jij weer :p
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hoe staat het met de ODA van bewuste "boost accounts"?

(Wie was je trouwens in Dico, lang geleden.. )
Nuja naar ODA van de boost accounts of Optics accounts zelf kijken heeft nu weinig zin, in de early start maakt je ODA heel veel uit, daarna zal je inderdaad toch zelf moeten clearen dus de ODA van nu zegt er vrij weinig over. Mooi voorbeeld is Flex cl19, internt zijn eerste 6 dorpen waardoor hij vanaf het begin ongeveer 2 keer zo veel clears heeft als de rest tot in ieder geval midgame. Na het boosten is hij die ook gaan gebruiken en heeft heel erg lang ODA rank 1 gestaan, betekent niet dat ie geen voordeel haalde uit het boosten.
 
Reactiescore
1.089
ik zal wel doorgaan een intern 0 weerstand je kan alles nog dood laten lopen op je directe tegenstanders

een boost early game weerstand van iedereen die dat bied

nu jij weer :p

Dat is gewoon case specifiek, je kan ook met 5 accounts in de startfase starten en ze allemaal laten internen. Niet echt een argument dus, meer een voorbeeld.

En verder wat @Big Bang. hierboven zegt dus
 

DeletedUser80640

Guest
Dat is gewoon case specifiek, je kan ook met 5 accounts in de startfase starten en ze allemaal laten internen. Niet echt een argument dus, meer een voorbeeld.
niet persee waar want ik refereer nog steeds naar CL 21 en daar is dit gebeurd ??


( case specifiek )
 
Reactiescore
1.089
En wie zegt dat degene die geinternd worden per sé hun troepen dumpen? Again, case specifiek, geen argument.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Dat heb ik net gedaan, en de enige keer dat hij Optic specifiek zegt is in een post waarin hij Optic als favoriet schrijft. Dat jij je aangesproken voelt is niet mijn probleem, maar dat is heb ik het idee niet altijd de essentie van zijn posts.



Sorry hoor maar wat wil je nou dat ik zeg? Er komt een Optic account zeuren over de hoeveelheid vriendjes van een bepaalde stam, dat is gewoon zwaar hypocriet. En als dat aangekaart wordt is het opeens allemaal een tunnelvisie. Ja dááág

Ik vind internen dom, en dat heb ik altijd gepredikt. Maar het is onvermijdelijk, en als je dat beperkt zal ik er niets van zeggen. Maar ik zie hier niemand van Taart of van Rain op het forum komen zeuren van ''Nou die en die stam die hebben toch wel erg veel interns/vriendjes/whatever''. Dus hoor je mij er dan over? Nee.

Overigens grappig dat notabene klompvoetje kwam zeuren over teveel vriendjes, want zijn vorige stam Apollo, bestond ook uit 5 leden + 2 of 3 externe accounts (nap time, Gentlemen en ikweetgeennaam)



In de start met zoveel extra accs en gratis dorpjes spelen heeft een veel groter voordeel dan een intern in de mid-fase. Algemene kennis lijkt me.

Leuk dat je Apollo erbij haalt, makkelijk bekritiseren ook zonder enige kennis. Gentleman zou fuseren met Kameel, heb ik dus niets mee te maken.
NAP Time werkte samen met Notuff, hebben wij niets mee te maken.
IkWeetGeenNaam lag te ver om realistisch iets mee te kunnen, die dorpen zijn naar Notuff gegaan.

Wij hebben daar dus 0 voordeel uitgehaald en tot dit punt ons eigen touw moeten voorttrekken, wat we ook gedaan hebben.
Mijn stamleden hadden er in Apollo profijt van, ja. Maar wij niet.

Dus op welke manier je het ook aanhaalt hebben we er niets uit gehaald, beetje een loos argument dus.

Daarnaast iedereen die we hebben aangepakt in de earlygame is buiten de stam om gegaan, ook solo gedaan dus.
Nu zit ik in Optic, ja. Maar als ik de hele wereld tot nu toe mijn eigen touw getrokken heb mag ik dus niet aanhalen dat er door 5 a 6 stsmmen gefaked / random nukes gedropt worden?
 
Reactiescore
1.089
Wij hebben daar dus 0 voordeel uitgehaald en tot dit punt ons eigen touw moeten voorttrekken, wat we ook gedaan hebben.
Mijn stamleden hadden er in Apollo profijt van, ja. Maar wij niet.

Dat jullie er geen gebruik van hebben gemaakt geloof ik vanwege de ligging direct. Maar je vergeet alleen dat jou stamgenoten er wel door beinvloed worden, en als jou stamgenoten als kool groeien dankzij 3 of 4 externe accounts, dan heb jij daar indirect ook gewoon profijt van. Is het niet vanwege de kwantiteit die je als stam krijgt, is het wel door de groeimogelijkheden van andere te beperken, en of je ligging als stam te verstevigen.

Een kansloos argument van jou dus ja.
 

DeletedUser81435

Guest
Wat dus een boost is voor die accs die t internen, je punt?
ik snap niet dat jij dat niet doet lees is wat je zelf typt -.- ( ze hebben gecleared voor ons en voor ge edeld dus zelf moesten we nog edelen ? oftuwel moeite doen voor de dorpejs ) waarin tegen jullie oh zo ( pro intern ) nog een vvtje afgeeft van een account die al 20+ dorpen heeft dus wss ondertussen al meer volle clears dan optic zijn 3 kleine boost accounts early game .............. wacht moet ik nog door typen of vul je de rest zelf in ?

Ik snap wel wat jullie bedoelen, het is natuurlijk ook maar net waar je het verschil legt. In mijn ogen is een intern halverwege de wereld niet zo'n boost als het boosten wat jullie doen in de start. Een intern als deze, vind ik niet eens echt een boost. Welke voordelen heeft Rain er nu aan behalve dat zij een stamgenoot verliezen plus heel wat nieuwe dorpen zonder troepen?

Ik weet verder niet precies wat jij verder bedoelt met een vv'tje?


E; Ik zie dat sseg mij al voor was met antwoorden.
 

DeletedUser80640

Guest
Nuja naar ODA van de boost accounts of Optics accounts zelf kijken heeft nu weinig zin, in de early start maakt je ODA heel veel uit, daarna zal je inderdaad toch zelf moeten clearen dus de ODA van nu zegt er vrij weinig over. Mooi voorbeeld is Flex cl19, internt zijn eerste 6 dorpen waardoor hij vanaf het begin ongeveer 2 keer zo veel clears heeft als de rest tot in ieder geval midgame. Na het boosten is hij die ook gaan gebruiken en heeft heel erg lang ODA rank 1 gestaan, betekent niet dat ie geen voordeel haalde uit het boosten.

Dat is gewoon case specifiek, je kan ook met 5 accounts in de startfase starten en ze allemaal laten internen. Niet echt een argument dus, meer een voorbeeld.

En verder wat @Big Bang. hierboven zegt dus

mee eens sseg

en ik vind het eigenlijk maar al te prachtig dat mats dit aan haalt en jij het bevestigt want die 18 interns staan nu indd niet op de oda lijst maar straks end game zijn dat wss 15 offence dorpen die vol staan uitgebouwd niks voor heb hoeven doen oftuwel precies het zelfde als van early game naar mid game en van Mid Game naar end game
*BOOST*
:)

of gaan we nou met zn alle doen of early game 100% bepaald wat er end game gebeurd ?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nuja behalve de discussie of boosten of internen erger is of hetzelfde, is er ook nog een wezenlijk verschil tussen het boosten en internen als je kijkt naar het aantal spelers van de stam. Optic is met externe spelers gestart die de huidige stam hielpen bij de start om daarna geinternd te worden, Optic zelf heeft er dus alleen maar vooral aan gehad. Rain heeft 2 stamgenoten, waarvan de een de ander internt. In principe is het edelen van stamgenoten gewoon een verspilling van edels, dus wordt meestal alleen gedaan als het nodig is, bijv als een speler stopt en je vindt er geen nieuwe voor.

Maar vind zelf ook niet dat Optic in de positie is om naar anderen met de vinger te wijzen als zij internen. Optic heeft dik geboost, een andere speler ergens op de wereld internt en dat zou het dan rechtvaardigen? Maakt niet uit wat er verder gebeurt op deze classic, Optic heeft altijd fout gezeten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan