Top/Flop spelers

Reactiescore
310
Volgens mij is het toch wel overduidelijk dat "cluster" niet achter de dorpen van de speler valt, vind het zwak dat er vervolgens zo'n reactie komt vanuit Cali dat hij geen zin heeft om te lezen. Die weet zelf ook dondergoed dat dit tegen de afspraken in gaat. Keuze is aan MP hoe ze dit aanpakken, je kan het natuurlijk negeren, wat echter wel een CF-oorlog zou uitlokken.

Jer rustig aan jij Tarzan !

Heb al aangegeven dat er reactie gaat komen heb ook gezecht waarom het wat langer duurt vanuit callis.

Ps. W65? :cool:
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij is het toch wel overduidelijk dat "cluster" niet achter de dorpen van de speler valt, vind het zwak dat er vervolgens zo'n reactie komt vanuit Cali dat hij geen zin heeft om te lezen. Die weet zelf ook dondergoed dat dit tegen de afspraken in gaat. Keuze is aan MP hoe ze dit aanpakken, je kan het natuurlijk negeren, wat echter wel een CF-oorlog zou uitlokken.

Dat is nou het lastige, voor jou is dat misschien overduidelijk, maar voor een andere speler niet. Een begrip als cluster is namelijk erg rekbaar.
Twee stammen zijn schuldig in deze, een heeft onduidelijk afspraken opgesteld en de andere is hiermee akkoord gegaan.

De keuze ligt niet bij MP hoe ze dit aanpakken, maar tussen Gods en MP hoe ze dit in de toekomst gaan voorkomen. Het dreigen van een kata/cf oorlog heeft nog nooit een verzoening dichterbij gebracht, denkt dat je dit in de toekomst beter achterwegen kan laten.
 
Reactiescore
853
Jer rustig aan jij Tarzan !

Heb al aangegeven dat er reactie gaat komen heb ook gezecht waarom het wat langer duurt vanuit callis.

Ps. W65? :cool:
Oei tijger, krijg er al een harde plasser van :D
00b785fed14329bb6684c9df34f70d22.png
 
Reactiescore
735
Yvo zou nog wat opstellen en ik het aanvullen voor een duidelijke afspraak. Wat betreft deze kwestie is er gewoon niet netjes gehandeld door calli, nog 2 diepere dorpen werden ook gepakt om vervolgens een dorpenruil voor te stellen en andere shit. Inmiddels zijn deze 2 dorpen al wel terug maar blijft dit 3e dus over. Repel heeft calli netjes en geduldig te woord gestaan om vervolgens bovenstaande reactie op pm te krijgen, wat ik toch niet anders kan bestempelen dan belachelijk.
In de toekomst moeten onduidelijkheden voorkomen worden en dat begint met nu welwillendheid van Mps kant met de afgifte van dit dorp dat toch nog steeds een duidelijke cf is.
 
Reactiescore
1.049
@kingsdorp je kunt spelen met woorden wat je wilt over cluster. Ma dit ligt gewoon achter de eerste lijn. Een CF dus :)
Gewoon teruggeven en tis afgehandeld toch. Dan ff om de tafel voor verduidelijking --> communiceren in je stam en je hebt n mooie eindstrijd!
 

Deleted User - 697374

Guest
Jer rustig aan jij Tarzan !

Heb al aangegeven dat er reactie gaat komen heb ook gezecht waarom het wat langer duurt vanuit callis.

Ps. W65? :cool:
Ik weet dat er privé wat speelde maar er zijn al meerdere keren een moment gegeven over een reactie en dat moment is niet gehaald.
 

DeletedUser78434

Guest
Ik weet dat er privé wat speelde maar er zijn al meerdere keren een moment gegeven over een reactie en dat moment is niet gehaald.

Calli speelt daarentegen niet solo, doet geen moeite om ook maar een stap te zetten.
Zelf heeft Calli de afspraken opgesteld met Savior en dan zelf deze afspraken negeren.

Wat een lachtertje
 

DeletedUser78434

Guest
Gewoon even rustig afwachten Roy

Ha Ruben, jij ook nog steeds hier.
Ik begrijp dat er problemen zijn omtrent de privé van Tristan, daar heeft heel GODS offcourse begrip voor.
Maar Jesper gooit alles dicht, Tristan is welwillend om het op te lossen. Jesper blokkeert mensen....

Sick heeft toentertijd ook een CF gepakt, en dat was in een mum van tijd uitgepraat hoe het gedaan zou worden. Het duurde wat langer met teruggeven vanwege de onverwachtte delete van de desbetreffende speler. Maar daarna is het dorp netjes teruggegeven.

Het klopt dat het in eerste instantie niet onze bedoeling was om het terug te geven, maar hebben het aan de hand van de afspraken al snel opgelost.

Iedereen ziet dat het een CF is, daar is geen misverstand over.

Wachten op een oplossing duurt gewoon te lang zeker als je iemand als Jesper tegenover je hebt-_-
 
Reactiescore
310
Ha Ruben, jij ook nog steeds hier.
Ik begrijp dat er problemen zijn omtrent de privé van Tristan, daar heeft heel GODS offcourse begrip voor.
Maar Jesper gooit alles dicht, Tristan is welwillend om het op te lossen. Jesper blokkeert mensen....

Sick heeft toentertijd ook een CF gepakt, en dat was in een mum van tijd uitgepraat hoe het gedaan zou worden. Het duurde wat langer met teruggeven vanwege de onverwachtte delete van de desbetreffende speler. Maar daarna is het dorp netjes teruggegeven.

Het klopt dat het in eerste instantie niet onze bedoeling was om het terug te geven, maar hebben het aan de hand van de afspraken al snel opgelost.

Iedereen ziet dat het een CF is, daar is geen misverstand over.

Wachten op een oplossing duurt gewoon te lang zeker als je iemand als Jesper tegenover je hebt-_-

Roy,

Snap dat het vervelend is verder kan ik spelers niet gaan verplichten om Een reactie te geven,
Heb dat verhaal met Tristan opgenomen die zou het gaan doen verder als er wat prive aan dr hand is gaat dat voor, ik zal nog is vragen op jesper wil reageren dan .
 
Reactiescore
735
Roy,

Snap dat het vervelend is verder kan ik spelers niet gaan verplichten om Een reactie te geven,
Heb dat verhaal met Tristan opgenomen die zou het gaan doen verder als er wat prive aan dr hand is gaat dat voor, ik zal nog is vragen op jesper wil reageren dan .
Reacties van Jesper lijken me onnodig en gaat het niets verder brengen.
 

DeletedUser73926

Guest
Het is onder meer de manier hoe Repel eerder reageerde, we waren in gesprek en gooien opeens deadlines van voor 12 uur moet dit dorp terug zijn.
Dit terwijl er voor altijd een goede relatie is geweest tussen mij vincent en dylan van repelsteeltje, early game heb ik zelfs een dagje vv voor ze gedaan en hebben een niet officiële nap gehad tot 5 oktober.
Ook liggen onze dorpen hier kris kras door elkaar en is dit een aangrenzend dorp dus ik zie het helemaal niet als clusterfuck, de andere 2 twijfelde ik ook al over en heb ze terug gegeven omdat ik bij deze twijfelde en ze hier voordeel van de twijfel gaf.

Ook zal ik vanuit dit dorp geen aanvallen sturen zal ik je hierbij alvast toezeggen.

Ook heeft repel dorpen tegen mijn cluster achter dorpen die wij al hadden liggen overgenomen dan is bij mij de vraag welke regels ze willen volgen.
https://gyazo.com/606a7716b5e4816d3f030cd24458c4a3

Beetje huilen terwijl ik en repel altijd een goede relatie hebben gehad. Hierom heb ik de communicatie dicht gegooid en gezegd dat dylan of vincent me aan mag spreken als dat enigzins nog redelijk kan.
https://gyazo.com/93040df8f774a57420646b42b2bce4d6

en als je op repel zijn manier kaartjes gaat maken is dit recente cluster ook zeker een clusterfuck!
https://gyazo.com/17ab6ceba9201d731ef5e6d99cc3c6f9

hierbij mijn mening, veel op het AF zal ik ook niet komen heb andere dingen te doen.

Groetjes, Jesper
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Het is onder meer de manier hoe Repel eerder reageerde, we waren in gesprek en gooien opeens deadlines van voor 12 uur moet dit dorp terug zijn.
Dit terwijl er voor altijd een goede relatie is geweest tussen mij vincent en dylan van repelsteeltje, early game heb ik zelfs een dagje vv voor ze gedaan en hebben een niet officiële nap gehad tot 5 oktober.
Ook liggen onze dorpen hier kris kras door elkaar en is dit een aangrenzend dorp dus ik zie het helemaal niet als clusterfuck, de andere 2 twijfelde ik ook al over en heb ze terug gegeven omdat ik bij deze twijfelde en ze hier voordeel van de twijfel gaf.

Ook zal ik vanuit dit dorp geen aanvallen sturen zal ik je hierbij alvast toezeggen.

Ook heeft repel dorpen tegen mijn cluster achter dorpen die wij al hadden liggen overgenomen dan is bij mij de vraag welke regels ze willen volgen.
https://gyazo.com/606a7716b5e4816d3f030cd24458c4a3

Beetje huilen terwijl ik en repel altijd een goede relatie hebben gehad. Hierom heb ik de communicatie dicht gegooid en gezegd dat dylan of vincent me aan mag spreken als dat enigzins nog redelijk kan.
https://gyazo.com/93040df8f774a57420646b42b2bce4d6

hierbij mijn mening, veel op het AF zal ik ook niet komen heb andere dingen te doen.

Groetjes, Jesper
Je "vergelijkbare" dorpen die Repel heeft geëdelt zijn niet vergelijkbaar :p
 

DeletedUser73926

Guest
17ab6ceba9201d731ef5e6d99cc3c6f9.png

En als we op repel zijn manier kaartjes gaan maken is dit ook zeker een clusterfuck van repel.
 
Reactiescore
735
Nee dit slaat nog steeds nergens op :p Heeft er überhaupt iemand anders binnen Mp zn best gedaan deze kwestie objectief te bekijken?
 

DeletedUser73926

Guest
Jesper, je hebt je al voor lul gezet.
Dit maakt het enkel maar erger.

Dorpen op een frontlijn pakken is compleet legit, met de deadline van 12 uur, dat was ik.
Waarom? Omdat je daar dorpen binnenhaalde, net zo snel als MP mb's fixt en je ruilmateriaal wilde en omdat het een grapje richting Tristan was (ik ken hem van werelden 55 tot en met nu) en wilde hem wat op de stang jagen. Wij wisten toen nog niks van de privé situatie en heb nog privé met hem gesproken.

Je actie was voorbereid, dat kunnen we uit je pm's wel ophalen.

Oops, niet naar gekeken, maar ik kan wel ruilen.

Doe niet zo debiel en geef hem gewoon terug.
Ik wil niks opdringen of uitlokken, maar als je niks gaat ondernemen om hem terug te geven lok je wel uit om andere 'illegale' clusterfucks in je eigen cluster te krijgen.

https://gyazo.com/93040df8f774a57420646b42b2bce4d6 sinds wanneer speel jij op repel?
''debiel''

En deze actie was niet voorbereid, had repel niet eens in mijn inbox verwacht over zo iets.
 
Reactiescore
3.457
Duurde het twee weken voordat er een normaal antwoord kwam vanuit Gods over die cf ?

Ik mag toch hopen dat jij je daarin even hebt vergist;-)
 
Bovenaan