Top/Flop spelers

DeletedUser7072

Guest
Ja zo kan je idd random vergelijkingen gooien Dirk, heel knap.. Een manager die zelf een fout maakt wat uiteindelijk 1000 euro kost mag niet iemand onder hem ontslaan die een fout maakt met een schade van 100.000 euro. Wat een gelul. Als dat de constructies worden mag iemand die ooit maar 1 pp heeft gebruikt in het voordeel van het acc een ander acc nooit iets kwalijk nemen omtrent welk PP gebruik dan ook. Zoals Roy netjes heeft uitgelegd was het buiten proportie en op sommige momenten hilarisch te noemen, prima om daar wat over te zeggen.

Maar zoals al eerder gezegd, laten we stoppen met die zinloze discussie..

Nouja op deze manier worden de grenzen wel vaag. De situatie is dus zo dat je iemand veroordeelt die muren upt terwijl je dit zelf ook doet, zij het dan in veel mindere mate. Daarmee impliceer je dus dat het uppen van muren opzich wel legitiem is, zolang dit maar op beperkte schaal wordt gedaan. Maar wanneer is het dan 'teveel'? En is daarbij gefarmde PP gebruiken 'legitiemer' dan betaalde PP? Gebruikte Sick minder PP omdat hij simpelweg minder had of de massa minder bedreigend was, of was dit een principiële keuze? Die hele discussie ga je dan krijgen, en dat is een stuk lastiger dan als je er gewoon principieel tegen bent, het zelf niet doet, en in die hoedanigheid klaagt over een ander.
 

DeletedUser78434

Guest
Hans heeft gelijk.

Post verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Kan Hans zijn berichten niet zien.
Enige reden dat ik ze niet mag zien is omdat ik zwart ben.
Racist die Hans zeg...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326

Deleted User - 697374

Guest
Goeieavond,

Een aantal dagen geleden heeft het account callisthenes een clusterfuck gepakt bij het account .repelsteeltje. Dit hebben we toen proberen netjes op te lossen maar dit account heeft het account .repelsteeltje geblokkeerd. De situatie waaruit hij een clusterfuck heeft verkregen is het internen van een onpartijdig account die dorpen in mijn cluster had liggen. Daarnaast hebben de stammen mp en gods afspraken gemaakt omtrent clusterfucks en kata's.
Kata alleen toegestaan op muur en vz. Overige gebouwen is niet toegestaan. Bij een ander gebouw een NAP op dat dorpje tot het herbouwd is en bij meer dan 5 dorpen een NAP van een week.

CF's niet toegestaan door bb's en spelers te edelen in andermans cluster. CF's zijn alleen toegestaan door dorpen te pakken van de speler zelf, of spelers waar deze speler mee samenwerkt. (denkende aan mb'ers en du's) Indien er wel een ander dorp wordt gepakt moet deze worden afgestaan.

Als ik deze afspraken hanteer op de volgende situatie kom ik uit op een illegalen clusterfuck van callisthenes bij .repelsteeltje.
Geel=.repelsteeltje
Rood= callisthenes
Wit= Geedelde dorpen van callisthenes en .repelsteeltje na het pakken van de cf in kwestie
Blauw= de frontlinie
tqnUdfv.png
Het ligt dus achter mijn front linie. Wel naast een dorp van zichzelf maar die ligt ook al achter het front en is ook al een clusterfuck. Dit maakt het overduidelijk een illegalen clusterfuck en valt dit buiten de afspraken die callisthenes zelf heeft opgesteld namens Mp. Dit is niet lastig te zien en dat dorp dient dus afgestaan te worden. Maar toch duurt het dagen om dit op te lossen. Nu we het ingame niet opgelost krijgen posten we het hier. Hopelijk is Mp dan wel instaat het op te lossen. Het is niet iets heel ergs maar we gaan voor een leuke en eerlijke strijd en dit soort dingen moet je snel op kunnen lossen. Waar gaan we heen als we dit al gaan doen? Barbarendorpen in het cluster van je tegenstander edelen is de volgende stap. Het is al erg dat ik er een post over moet maken om het hopelijk eindelijk opgelost te krijgen.

Edit:
We hebben het geprobeerd via pm maar het bleek op een gegeven moment 'teveel' om te lezen en hadden ze ons maar geblokkeerd.
bPro3s5.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Hoop dat we er als stammen uitkomen, moet wel zeggen dat ik het een hele lastige situatie vind. De enige echte schuldige zijn hier de CF afspraken die gewoon veel te onduidelijk zijn. Er staat namelijk geen frontlinie in de CF afspraken, maar cluster. Zelfs TW woordenboek is onduidelijk over dit woord:

  • Cluster; Dit zijn meerdere dorpen die dicht bij elkaar liggen. Meestal wordt in een cluster tactisch gebruik gemaakt van offensieve en defensieve dorpen.
Want is een cluster altijd mooi rond of kunnen we dit zien als een onderbreking en loopt je cluster dus om die witte dorpen heen. Ik ben neutraal in deze, in onze tijd van cube hadden jullie nog zo'n mooi lijstje naar ons gestuurd. Dat was uitgebreid en een stuk lastiger, maar wel duidelijk. Sowieso een tip is om vreemde spelers van je front weg te houden dan wordt dit alles tenminste voorkomen.

Trouwens nog een punt al ontvang ik kata's op een dorp van me en al zou ik die gebouwen niet herbouwen dan geniet ik volgens deze afspraken van een permanente NAP op dat dorp.
 

DeletedUser7072

Guest
CF's niet toegestaan door bb's en spelers te edelen in andermans cluster.

Hadden gewoon enkel bb's moeten zijn, daar zou ik iig voor zijn gegaan in deze afspraak. Maar nu staat de afspraak zoals die is.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.504
Persoonlijk zou ik zeggen, net zoals in het voetbal. Bij twijfel voor de verdedigende partij. Oftewel dorp afgeven en duidelijke regels afspreken.
 
Reactiescore
853
Hoop dat we er als stammen uitkomen, moet wel zeggen dat ik het een hele lastige situatie vind. De enige echte schuldige zijn hier de CF afspraken die gewoon veel te onduidelijk zijn. Er staat namelijk geen frontlinie in de CF afspraken, maar cluster.
Volgens mij is het toch wel overduidelijk dat "cluster" niet achter de dorpen van de speler valt, vind het zwak dat er vervolgens zo'n reactie komt vanuit Cali dat hij geen zin heeft om te lezen. Die weet zelf ook dondergoed dat dit tegen de afspraken in gaat. Keuze is aan MP hoe ze dit aanpakken, je kan het natuurlijk negeren, wat echter wel een CF-oorlog zou uitlokken.
 
Bovenaan