Top/Flop spelers

Deleted User - 487776907

Guest
Ja het is wel heel frapant dat een speler die amper ervaring heeft, geen groepen kan maken op eens tactisch weet te splitten en met de losse pols zulke OS weet te timen achter edels:
18e53903da.png

Waren 4 timings binnen een gap van 100MS en gezien we het dorpje hielden zag ik dat het volle dorpjes waren en alles op de 1e poging (gezien de looptijden). Nee, de spelers zelf voerden die aanvallen niet uit, daar geloof ik niets van gezien de communicatie met de desbetreffende speler.

Ik blame jullie niet m.b.t. muur boosten, maar dat is de motivatie waarom het niet erg wijs was om de CF's te bashen gezien we het wel degelijk geprobeerd hebben maar als je dan binnen 1 uur op een muur van lvl 16 loopt heet het niet zoveel nut meer.

Ik vind het eerder frappant dat een speler met ervaring een recap met een 144ms (!) gap weet te timen. Daar is pas iets flink mis mee.
 

DeletedUser73358

Guest
Waren zat strakke recaps bij (<50ms) en toen de recap faalde heb ik de situatie op een andere manier alsnog kunnen oplossen. Niet iedereen gebruikt time-bots om foutloos alle recaps strak te timen).

Daarnaast is het bevestigd dat Sokaa gisteren de VV van Doske had.
 
Reactiescore
30
50 ms is makkelijk te doen op een snelle pc met een goede verbinding.
 

DeletedUser73358

Guest
Die CF heeft Sokaa uiteindelijk prima opgelost door zelfs aan te bieden het dorp weer af te staan en om te ruilen, maar zelfs dat vonden ze niet nodig dus al die moord en brand schreeuwerij op het AF was nergens goed voor.

Jonge ga nou niet nogmaals je acties proberen goed te praten, die CF's waren gewoon CF's en ten tweede zeg je dat de situatie solved is, maar dat is dus verre van waar.

Het aanbod was (om een CF te ruilen met een dorp dat vooralsnog een CF was wat mij betreft. Een net nieuw dorp tegen (ver vandaan het hoofdcluster van Sokaa en volledig over Woodcrake heen).
f0d0ac2259.png


55133a77af.png


Ja we hebben het zo goed geregeld zeggen ze dan. Kijk eens naar ons iniatief, die volledig logisch is en alles rechtvaardigd.
 
Reactiescore
3.540
Daarnaast is het bevestigd dat Sokaa gisteren de VV van Doske had.

Ik snap nog steeds niet wat dit aan de situatie veranderd. Doske zei op 5 September dat hij zou zeggen als hij aan zou vallen, dat hij dit niet heeft gedaan is balen zoals ik al heb gezegd, echter waren wij hier niet van op de hoogte (hoe kan dit ook).

Het aanbod was (om een CF te ruilen met een dorp dat vooralsnog een CF was wat mij betreft. Een net nieuw dorp tegen (ver vandaan het hoofdcluster van Sokaa en volledig over Woodcrake heen).

Kijk nog een keer naar je eigen plaatje. Hoe is dat bovenste dorp in godsnaam een CF... stel dat dorp was van Abuser geweest, was het dan een CF? Het feit dat ze er niet op zijn teruggekomen zegt toch al genoeg? Jullie maken er een veel groter probleem van dan Para zelf (dat overigens op grappige wijze uit elkaar is gevallen en nu een interne strijd voert).
 
Reactiescore
1.278
Vind t best grappig dat timen als iets wonderbaarlijks wordt gezien. Elke debiel kan timen.

Dit toont maar aan dat Judaism gewoon een noob is.

Dit doet me een beetje denken aan een discussie over timen een aantal jaren terug, iedereen vond het toen der tijd heel normaal om structureel zeer strak te timen. Achteraf openbaarde een banwave dat een timebot in omloop was die dit alles verklaarde.

Ik was daar bij betrokken en kan het fout hebben hoor maar jij volgens mij ook. :p

Met nog vast en zeker timebots in omloop is onderzoekend vragen hierover stellen denk niet vreemd. Mocht er niet een timebot gebruikt worden is dit alleen maar een compliment richting de timer.
 
Reactiescore
1.278
Dit doet me een beetje denken aan een discussie over timen een aantal jaren terug, iedereen vond het toen der tijd heel normaal om structureel zeer strak te timen. Achteraf openbaarde een banwave dat een timebot in omloop was die dit alles verklaarde.

Ik was daar bij betrokken en kan het fout hebben hoor maar jij volgens mij ook. :p

Met nog vast en zeker timebots in omloop is onderzoekend vragen hierover stellen denk niet vreemd. Mocht er niet een timebot gebruikt worden is dit alleen maar een compliment richting de timer.

Edit. @Cacturne Mbt tot die CF... was hetgeen wat aangeboden werd een dorp ruil, een dorp zou geruild worden die zeer dichtbij ligt.

In eerste instantie zit de speler die de CF legt fout, dus deze moet met een passende oplossing komen. Om dan een speler te vragen om een dorp dat hij al lange tijd in gebruik heeft, dus hoogstwaarschijnlijk vol met troepen, op te geven om een CF weg te werken... tjah. Lijkt mij niet helemaal hoe het hoort, de gedeputeerde speler wordt op deze manier dubbel gepakt.
 
Reactiescore
3.540
de gedeputeerde speler

gedeputeerde
wie door anderen gestuurd is om in hun plaats iets te doen

Neem aan dat je nog steeds woodcraka bedoelt en troepen kun je gebruiken, sokaa was heel schappelijk en legde de bal van voorwaarden bij woodcraka. Maar goed, het is niet aan mij of aan jullie om hier verder over te discussiëren.
 
Reactiescore
1.278
gedeputeerde
wie door anderen gestuurd is om in hun plaats iets te doen

Neem aan dat je nog steeds woodcraka bedoelt en troepen kun je gebruiken, sokaa was heel schappelijk en legde de bal van voorwaarden bij woodcraka. Maar goed, het is niet aan mij of aan jullie om hier verder over te discussiëren.

Iets wat je schappelijk noemt haha, maakt het voor mij ook wel weer duidelijk hoe jij en Sokaa tegen zulke CF's aankijken. Een dorpen ruil aanbieden na zelf een CF gelegd te hebben via een intern is natuurlijk een lachtertje. Met een dorp ruil krijg je namelijk nog steeds een dorp in of bij een spelers cluster die je anders niet gehad had, je wint dus nog steeds gebied. -> direct profijt CF
Uitermate zwak om überhaupt zo'n verzoek te doen, ik begrijp de speler dan ook volledig om hier niet op in te gaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dit doet me een beetje denken aan een discussie over timen een aantal jaren terug, iedereen vond het toen der tijd heel normaal om structureel zeer strak te timen. Achteraf openbaarde een banwave dat een timebot in omloop was die dit alles verklaarde.

Ik was daar bij betrokken en kan het fout hebben hoor maar jij volgens mij ook. :p

Met nog vast en zeker timebots in omloop is onderzoekend vragen hierover stellen denk niet vreemd. Mocht er niet een timebot gebruikt worden is dit alleen maar een compliment richting de timer.

Hoe kan je deze 3 timings uberhaupt vergelijken met een timebot? Timebots timeden op 2 ms etc, dit is binnen 100 ms of 50 ms. Dat is wel wat makkelijker dan dat.

Ik kan je zo 100 spelers doorgeven die dat easy peasy halen.
 

DeletedUser74825

Guest
Alle kanarievogels terug op het AF. De speler had er echt een heel groot probleem mee. Zo groot dat hij ons nooit erover aangesproken had. Zoooo grooot dat die bij de vraag, doe een tegenvoorstel gewoon niet meer antwoord. Het is ook duidelijk dat je gewoon van een kanarievogel een olifant probeert te maken.

Dorp is via een intern geedeld inderdaad, nadat de massa reeds enkele dagen bezig was. Had hij al langer kunnen innemen zelfs.

Maar goed dezelfde discussie opnieuw en opnieuw voeren heeft niet zo veel nut.
 

DeletedUser73358

Guest
Het heeft zeker geen nut om die discussie nogmaals te voeren, wat mij betreft was dat gewoon niet fair-play. Net zoals jullie nu dus samenwerken met een speler (die overigens op goede afspraken was met Kurt) om vervolgens de VV zelf draaien op dat account en alle aanvallen op Cube uit te voeren. De aanname was correct, zoals ik al reeds aangaf zat Sokaa op het account en was het dus niet far-fetched om de timings af te vragen.

Verder kan schijnbaar iedereen foutloos, zonder extra pogingen 4 bevelen binnen de 100ms timen, maar toch zijn meerdere spelers die dat beweren gepakt op het gebruik van time-bots in het verleden :rolleyes:
 
Reactiescore
1.278
Alle kanarievogels terug op het AF. De speler had er echt een heel groot probleem mee. Zo groot dat hij ons nooit erover aangesproken had. Zoooo grooot dat die bij de vraag, doe een tegenvoorstel gewoon niet meer antwoord. Het is ook duidelijk dat je gewoon van een kanarievogel een olifant probeert te maken.

Dorp is via een intern geedeld inderdaad, nadat de massa reeds enkele dagen bezig was. Had hij al langer kunnen innemen zelfs.

Maar goed dezelfde discussie opnieuw en opnieuw voeren heeft niet zo veel nut.

Hoe groot probleem deze speler van de situatie maakt doet er in principe niet veel toe. Het feit blijft dat jij een CF hebt neergelegd en dit gewoon niet goed hebt opgelost. Je eerste reactie op het AF gaf ook al aan dat de hele CF je eigelijk niet zoveel boeide. Kom op pak je verantwoordelijkheden! en doe een eerlijk bod aan die speler. Op elke wereld dat ik gespeeld heb werden CF's gewoon netjes afgestaan, dat jullie een dorp ruil als eerlijke 'vergoeding' zien zegt toch echt wat over jullie.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Verder kan schijnbaar iedereen foutloos, zonder extra pogingen 4 bevelen binnen de 100ms timen, maar toch zijn meerdere spelers die dat beweren gepakt op het gebruik van time-bots in het verleden :rolleyes:

damn snipen is illegaal, allemaal met timebots
 
Bovenaan