Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
2.508
@dragonshield3 we hebben eindelijk een match aan jou arrogantie niveau gevonden.

Verder is het zeer vermakelijk om te lezen.
 
Reactiescore
1.015
Net alsof LoL moeilijk is... Als goed zijn in FPS/tactische spellen een criterium is, had ik ook elke wereld met verpletterend overgewicht gewonnen. @Nice Ult Amumu Leer toch eens beter trollen, kerel. Dit is toch echt wel om te janken.
 

DeletedUser79226

Guest
@dragonshield3 we hebben eindelijk een match aan jou arrogantie niveau gevonden.

Verder is het zeer vermakelijk om te lezen.
Wij vinden het verontrustend dat u ons vergelijkt met een andere tribalwars speler. Wij verzoeken u dit ernstige feit niet te herhalen. Wij worden liever gezien als de goden van tribalwars.

Net alsof LoL moeilijk is... Als goed zijn in FPS/tactische spellen een criterium is, had ik ook elke wereld met verpletterend overgewicht gewonnen. @Nice Ult Amumu Leer toch eens beter trollen, kerel. Dit is toch echt wel om te janken.
Wij kunnen u verzekeren dat het gebruiken van de ultimate ability van Amumu ver buiten uw kunnen is heer Gilles. Tevens zijn wij van mening dat mensen uit de stam Daap geen recht hebben op het uiten van hun mening op het algemeen forum van wereld 60, er zullen slechts enkele uitzonderingen zijn, waaronder Bonaya.


Voor de mensen die ons account bewonderen en benieuwd zijn welke goden hier spelen; wij zullen u helaas nog even in spanning moeten houden. Wij hebben besloten onze identiteit voorlopig nog niet prijs te geven. Wellicht zal er een topic geopend worden genaamd "raad de bespelers", echter zullen wij hier nog over na moeten denken.
 
Reactiescore
2.508
Wij vinden het verontrustend dat u ons vergelijkt met een andere tribalwars speler. Wij verzoeken u dit ernstige feit niet te herhalen. Wij worden liever gezien als de goden van tribalwars.

Er is maar 1 zelfverklaarde TW-GOD en dat is @dragonshield3 , het spijt me dat ik jullie beiden moet teleurstellen ;)
 

DeletedUser79226

Guest
Er is maar 1 zelfverklaarde TW-GOD en dat is @dragonshield3 , het spijt me dat ik jullie beiden moet teleurstellen ;)
Wij zijn dan toch van mening dat er wellicht een draadje bij u los zit, wellicht moet u hier naar laten kijken. Wij zijn namelijk niet te vergelijken met welke andere tribalwars speler dan ook. Wij staan dan ook ver boven dhr. Dragonshield3/Laurens. Deze speler komt helaas niet in de buurt van ons kunnen.
 

DeletedUser13688

Guest
Nice Ult Amumu moet wel een mix van Mikeeeeeeeeeeeeeeee3 en Krepox zijn
 
Reactiescore
2.508
Het is maar eens tijd voor een check op een dubbelaccount. Ben benieuwd wie eruit komt :D
 

DeletedUser79226

Guest
Nice Ult Amumu moet wel een mix van Mikeeeeeeeeeeeeeeee3 en Krepox zijn
Dit is een ernstige belediging, gelieve dit niet te doen. Wij kunnen, zelfs als we zouden willen, het "down-niveau" van Mikeeeeeeeeeeeeeeee3 en Krepox niet halen. Deze spelers zijn in dermate een teleurstelling dat wij liever niet in een post met hen genoemd worden.
 

DeletedUser1107

Guest
Is er een speler met wie je wel vergelijkbaar zou willen zijn, mocht je dan toch kiezen wie het dichtst bij jullie superioriteit komt?
 

DeletedUser79226

Guest
Is er een speler met wie je wel vergelijkbaar zou willen zijn, mocht je dan toch kiezen wie het dichtst bij jullie superioriteit komt?
Als wij een ranking zouden moeten maken op dit moment zou die er als volgt uitzien:

1. Nice Ult Amumu
2. -
3. -
4. -
5. De rest van de tribalwars community.

Beantwoord dit uw vraag een beetje?
 

DeletedUser79226

Guest
Het is maar eens tijd voor een check op een dubbelaccount. Ben benieuwd wie eruit komt :D
Wij hebben reeds bekend gemaakt dat wij goden zijn. De uitkomst uit uw onderzoek zal dus geen betekenis hebben aangezien een account slechts een account is. De bespelers echter, hebben zo'n hoog niveau dat uw onderzoek daar geeneens een uitkomst voor toont. Daarom moedig ik u aan te stoppen met het verspillen van uw tijd en ons vanaf nu enkel en alleen aan te spreken met god. Mocht u niet aan onze wens voldoen zullen wij helaas contact moeten opnemen met de communitymanager om uw functioneren te bespreken.
 
Bovenaan