Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser10303

Guest
Hoelang duren de werelden nu meestal?

5 jaar is gewoon teveel commitment voor 1 wereld. Ik denk dat weinig mensen het begin en einde van een wereld hebben meegemaakt zonder meerdere malen gestopt te zijn. In 5 jaar, zeker gezien de gemiddelde leeftijd van de tw spelers, verandert er zoveel. (afronden middelbare school, opleiding, werken). Die commitment is nooit onafgebroken vol te houden.

inderdaad, ik was destijds 2jaar bezig en had net een half continent vol geëdeld, het werd meer een sleur om te spelen dan plezier want als je echt wilde vechten moest je vv's nemen om aant het front te kunnen zitten of 10.000 aanvallen versturen en dan 5uur verder zijn en blij zijn dat het gedaan was voor die dag...
 

DeletedUser79226

Guest
Komt een beetje in de buurt van het al oude gezegde "punten vechten niet, troepen wel" :p
Onze troepen hebben gevochten voor onze punten. Wij hebben echter nooit beweert dat onze punten vechten? Wij hebben enkel beweert dat wij een IQ hebben dat hoger is dan de gemiddelde TW speler. Daarnaast zijn wij 300 APM league of legends spelers wat heeft geresulteerd in een mechanische en een tactische voorsprong op geheel wereld 60. Wij verzoeken daarom dat iedere speler gerelateerd aan W60 ons behandelt als goden.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Onze troepen hebben gevochten voor onze punten. Wij hebben echter nooit beweert dat onze punten vechten? Wij hebben enkel beweert dat wij een IQ hebben dat hoger is dan de gemiddelde TW speler. Daarnaast zijn wij 300 APM league of legends spelers wat heeft geresulteerd in een mechanische en een tactische voorsprong op geheel wereld 60. Wij verzoeken daarom dat iedere speler gerelateerd aan W60 ons behandelt als goden.

Zie je mij ergens zeggen dat je dat wel beweert dan? Met je "hoge IQ" zou je toch verwachten dat begrijpend lezen onderdeel is van je kunnen. Maar goed, ik speel niet op deze wereld en ga mij dus ook niet mengen in de discussie dat je zeer waarschijnlijk binnen nu en een aantal maanden compleet onder de grond wordt gestoken. Aan de ene kant lijk je mij gewoon een dikke troll welke misschien toch wel enigszins ervaring heeft, maar hier niet voor durft uit te komen i.v.m het PP abusen. Again, ik bemoei niet ;) Succes deze wereld!
 

DeletedUser79226

Guest
Zie je mij ergens zeggen dat je dat wel beweert dan? Met je "hoge IQ" zou je toch verwachten dat begrijpend lezen onderdeel is van je kunnen. Maar goed, ik speel niet op deze wereld en ga mij dus ook niet mengen in de discussie dat je zeer waarschijnlijk binnen nu en een aantal maanden compleet onder de grond wordt gestoken. Aan de ene kant lijk je mij gewoon een dikke troll welke misschien toch wel enigszins ervaring heeft, maar hier niet voor durft uit te komen i.v.m het PP abusen. Again, ik bemoei niet ;) Succes deze wereld!
Ik stel nergens dat u meneer B. , dit heeft beweert. Ik stel slechts dat wij dit niet beweert hebben. Wij kunnen u echter verzekeren bekend met ons te zijn en mocht u uiteindelijk te horen krijgen wie dit account bespelen, zult u uw woorden waarschijnlijk terugtrekken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zie je mij ergens zeggen dat je dat wel beweert dan? Met je "hoge IQ" zou je toch verwachten dat begrijpend lezen onderdeel is van je kunnen. Maar goed, ik speel niet op deze wereld en ga mij dus ook niet mengen in de discussie dat je zeer waarschijnlijk binnen nu en een aantal maanden compleet onder de grond wordt gestoken. Aan de ene kant lijk je mij gewoon een dikke troll welke misschien toch wel enigszins ervaring heeft, maar hier niet voor durft uit te komen i.v.m het PP abusen. Again, ik bemoei niet ;) Succes deze wereld!

Sowieso een trol(l)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik stel nergens dat u meneer B. , dit heeft beweert. Ik stel slechts dat wij dit niet beweert hebben. Wij kunnen u echter verzekeren bekend met ons te zijn en mocht u uiteindelijk te horen krijgen wie dit account bespelen, zult u uw woorden waarschijnlijk terugtrekken.

Ffs, stelletje dwazen (facepalm). Invite me volgende keer ook op t account dan... sjonge jonge
 

DeletedUser79226

Guest
Wellicht een verder lezen dan je neus lang is voor je mij durft tegen te spreken.
Wij vinden het vrij vervelend dat u zich ziet als gelijke. Wij kunnen u garanderen dat u nooit gelijk zult staan aan ons, u zult altijd onder ons staan. Wij zijn de spelers die tribalwars weer groots maken. Vandaar verzoeken wij u ons enkel en alleen nog met "god" te adresseren.

Make Tribalwars great again!
 

DeletedUser1107

Guest
Wij vinden het vrij vervelend dat u zich ziet als gelijke. Wij kunnen u garanderen dat u nooit gelijk zult staan aan ons, u zult altijd onder ons staan. Wij zijn de spelers die tribalwars weer groots maken. Vandaar verzoeken wij u ons enkel en alleen nog met "god" te adresseren.

Make Tribalwars great again!

Ik zie mij niet als gelijke, maar als jullie meerdere. Maar ik zal proberen jullie voortaan als "god" te adresseren. Fictief ben je en fictief blijf je ;)
 
Reactiescore
1.019
Wij vinden het vrij vervelend dat u zich ziet als gelijke. Wij kunnen u garanderen dat u nooit gelijk zult staan aan ons, u zult altijd onder ons staan. Wij zijn de spelers die tribalwars weer groots maken. Vandaar verzoeken wij u ons enkel en alleen nog met "god" te adresseren.

Make Tribalwars great again!
wie spelen er eigenlijk op het beste acc van de wereld dat van jullie is?
 

DeletedUser13688

Guest
Onze troepen hebben gevochten voor onze punten. Wij hebben echter nooit beweert dat onze punten vechten? Wij hebben enkel beweert dat wij een IQ hebben dat hoger is dan de gemiddelde TW speler. Daarnaast zijn wij 300 APM league of legends spelers wat heeft geresulteerd in een mechanische en een tactische voorsprong op geheel wereld 60. Wij verzoeken daarom dat iedere speler gerelateerd aan W60 ons behandelt als goden.
Een stelletje premature debielen die beweren een hoog IQ te hebben. Wauw, TW is echt geen spat veranderd sinds 2006.
 

DeletedUser79078

Guest
Ik ben nu ook aardig benieuwd geworden wie deze dwazen zijn en kom niet met het verhaal dat jullie een hoog iq heben, want jullie zijn waarschijnlijk zielige kindjes die net uit de luiers komen...
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ze kennen mij bij naam. Kan dan niet anders dan dat ze een hoog IQ hebben en Rick & Morty kijken.
 
Bovenaan