Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
12
Ik doe vaak dat ik bv 400 speer wegstuur; zolang je over die minimale barrière van de tijd die je nodig hebt zit, dan kun je in principe redelijk veilig gewoon steeds 4u rooftochten doen. Zou het idd niet met alle def doen, maar met een beetje def kan wel.

daar ben ik het zeker mee eens. sturen op korte rooftochten is prima.
maar als je hoort binnen een stam van ja sorry alles is op rooftocht ik kan niks sturen , dan heb ik toch mijn bedenkingen.
en dan ben ik wel zo lief om te zeggen van ja ik heb ze wel thuis staan en dan stuur ik maar weer.
rang 3 als ondersteuner jippie.

ik zal ook maar eens wat egocentrisch worden en meer aan mezelf denken, want dat is wat de meesten hier prediken.
maar neem toch aan dat de meesten toch wel wat thuis houden voor snipe def of is het alles of niets en sturen ze gewoon max?
 
Reactiescore
12
vroeger, ik praat over wereld of ik denk 30-40 terug , was dit het main topic waar iedereen vertelde hoe goed die wel niet was en is, maar dat is verleden tijd zeker?

moet ook zeggen ik kom hier weinig meer hoor, alleen als ik me verveel
 
Reactiescore
12
zo ging dat niet:p

maar jij bent dus erg goed . beter dan dan of beter dan den?
of beter als ali of beter als elko?
 

DeletedUser9647

Guest
vroeger, ik praat over wereld of ik denk 30-40 terug , was dit het main topic waar iedereen vertelde hoe goed die wel niet was en is, maar dat is verleden tijd zeker?

moet ook zeggen ik kom hier weinig meer hoor, alleen als ik me verveel

'vroeger' was de gemiddelde leeftijd ook tussen de 12-16. Heb het idee dat nog steeds dezelfde spelers spelen, dus de gemiddelde leeftijd is ook met 8 jaar gestegen. Denk dat 20ers minder de behoefte hebben aan opscheppen.

Toch valt het me tegen dat de algemeen forum zo ontzettend stil is. Over het algemeen kon je er altijd wel leuke discussies vinden, maar dat lijkt al lang verleden tijd.
 

DeletedUser10303

Guest
'vroeger' was de gemiddelde leeftijd ook tussen de 12-16. Heb het idee dat nog steeds dezelfde spelers spelen, dus de gemiddelde leeftijd is ook met 8 jaar gestegen. Denk dat 20ers minder de behoefte hebben aan opscheppen.

Toch valt het me tegen dat de algemeen forum zo ontzettend stil is. Over het algemeen kon je er altijd wel leuke discussies vinden, maar dat lijkt al lang verleden tijd.

Het gedeelte over leeftijden klopt wel denk ik!
Dat het zo stil is is al heel lang het geval, 10 jaar geleden speelden er nog zoveel spelers dat de wereldkaart vol was, nu halen we amper 16 continenten.
In die tijd kon je na een halfjaar nog beginnen spelen op die wereld en nog makkelijk hoger opklimmen... de goede tijden zonder pp :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Het gedeelte over leeftijden klopt wel denk ik!
Dat het zo stil is is al heel lang het geval, 10 jaar geleden speelden er nog zoveel spelers dat de wereldkaart vol was, nu halen we amper 16 continenten.
In die tijd kon je na een halfjaar nog beginnen spelen op die wereld en nog makkelijk hoger opklimmen... de goede tijden zonder pp :D

Zijn tegenwoordig 4 continenten eh, met mini continentjes eraan vast :eek:
16 continenten vol zou ik een prachtige wereld vinden. Ze moeten ook niet 5 jaar duren.
 

DeletedUser13688

Guest
'vroeger' was de gemiddelde leeftijd ook tussen de 12-16. Heb het idee dat nog steeds dezelfde spelers spelen, dus de gemiddelde leeftijd is ook met 8 jaar gestegen. Denk dat 20ers minder de behoefte hebben aan opscheppen.

Toch valt het me tegen dat de algemeen forum zo ontzettend stil is. Over het algemeen kon je er altijd wel leuke discussies vinden, maar dat lijkt al lang verleden tijd.

Ja dit klopt ook wel. Toen ik begon in 2006 was ik 16 jaar. Tegen de tijd dat ik "echt goed" was, was ik 17-18. Was toen al niet echt meer een grote opschepper (behalve als 't was om iemand op z'n plaats te zetten) - maar ik ben ook niet echt 't type voor het online piemeltjes vergelijken. (@mod, is "piemeltjes" een fout woord?)

Nu ben ik 27 en is die behoefte al helemaal weg. Ik heb het gevoel dat bij mannen het karakter met de jaren op 2 verschillende manieren zich verandert: of ze worden juist met de jaren arrogant (vaak omdat ze dit eerder niet waren ivm verlegen zijn, geen duidelijk bewustzijn van eigen kwaliteiten, etc.), of ze worden juist rustiger en minder arrogant. En sommige veranderen nooit.
 

DeletedUser9647

Guest
Zijn tegenwoordig 4 continenten eh, met mini continentjes eraan vast :eek:
16 continenten vol zou ik een prachtige wereld vinden. Ze moeten ook niet 5 jaar duren.
Hoelang duren de werelden nu meestal?

5 jaar is gewoon teveel commitment voor 1 wereld. Ik denk dat weinig mensen het begin en einde van een wereld hebben meegemaakt zonder meerdere malen gestopt te zijn. In 5 jaar, zeker gezien de gemiddelde leeftijd van de tw spelers, verandert er zoveel. (afronden middelbare school, opleiding, werken). Die commitment is nooit onafgebroken vol te houden.
 

DeletedUser77710

Guest
Rainbow ziet er wel leuk team uit. TAS komt wel dicht bij hen in de buurt :D

Wellicht gaan ze in een van de volgende dagen terug een slag slaan en 4 dorpen in 1 keer edelen.
 
Bovenaan