We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Watskebeurd?
Crack probeerde de 10 mil award te stelen door middel van zijn dorpen volledig uit te bouwen.
Waarom niet?
Tis toch een wedstrijd he
Zie je mij zeggen dat het niet mag dan? Ik zeg alleen wat er gebeurd is omdat daar naar gevraagd wordt![]()
Watskebeurd?
Na de val van de zoveelste speler aan de Adios/Koets kant (Saphira had geen zin in deffen) wou Crackie nog ff awardje binnenslepen omdat wereldwinst nu al helemaal onmogelijk is. Nouja eigenlijk iedereen op Crack behalve Jesse die heeft de volledige dorpenuitbouw gestopt. Nouja iedereen zijn pleziertje ik zelf vind het beetje triest vooral nadat ze zelf met zijn alle huilde op het forum toen Trase het deed.
Ben je een beetje boos?
Waarom zou ik boos moeten zijn?
Omdat je alleen met k antwoord![]()
Waarom zou ik boos moeten zijn?ben je boos?
Bespaar me deze nutteloze discussie voordat beide partijen een hypocriete houding hebben weer.
Omdat TAS ons ging blamen omdat we met gebouwen 10M punten wouden halen, we overeen waren gekomen dat we het beide uit zouden zetten. Maar TAS zich niet aan zijn woord hield en het toch met gebouwen haalde![]()
Haal het dan zelf niet naar boven joa...