Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.015
Wij vinden het verontrustend dat u ons vergelijkt met een andere tribalwars speler. Wij verzoeken u dit ernstige feit niet te herhalen. Wij worden liever gezien als de goden van tribalwars.


Wij kunnen u verzekeren dat het gebruiken van de ultimate ability van Amumu ver buiten uw kunnen is heer Gilles. Tevens zijn wij van mening dat mensen uit de stam Daap geen recht hebben op het uiten van hun mening op het algemeen forum van wereld 60, er zullen slechts enkele uitzonderingen zijn, waaronder Bonaya.


Voor de mensen die ons account bewonderen en benieuwd zijn welke goden hier spelen; wij zullen u helaas nog even in spanning moeten houden. Wij hebben besloten onze identiteit voorlopig nog niet prijs te geven. Wellicht zal er een topic geopend worden genaamd "raad de bespelers", echter zullen wij hier nog over na moeten denken.

Voor zover ik weet ben ik gestopt na al dat wereldverziekend gedoe en was dat nog voor Daap :).
Dat gezegd zijnde kunnen jullie max. een fractie van het mijne.
 

DeletedUser79226

Guest
Ach. Is sowieso weer zo’n omhoog gevallen noob.

Een nathan ofzo. ( :D)
Helaas Lau, ik denk dat u uw woorden zult inslikken wanneer wij ons bekend maken.

Voor zover ik weet ben ik gestopt na al dat wereldverziekend gedoe en was dat nog voor Daap :).
Dat gezegd zijnde kunnen jullie max. een fractie van het mijne.
Dat zijn wij niet met u eens meneer Satraps of Bonum. Was u niet de speler die op wereld 42 is gaan runnen toen Seau. u aanviel?
 
Reactiescore
1.015
Helaas Lau, ik denk dat u uw woorden zult inslikken wanneer wij ons bekend maken.


Dat zijn wij niet met u eens meneer Satraps of Bonum. Was u niet de speler die op wereld 42 is gaan runnen toen Seau. u aanviel?

Nowp. Ik ben wel beroemd, though. Daar zit je juist.
 

DeletedUser79226

Guest
Nowp. Ik ben wel beroemd, though. Daar zit je juist.
Helaas beweren wij nergens dat u beroemd bent, het enige wat u bent is een speler met een te grote mond. Voor zover ik weet staat u vooral bekend als een runner en een noob. Dit komende van ex-stamgenoten van u. Ik zal helaas niet verder in detail treden om mijn bronnen te beschermen, echter kan ik u verzekeren dat ik juist ben.
 
Reactiescore
1.015
Helaas beweren wij nergens dat u beroemd bent, het enige wat u bent is een speler met een te grote mond. Voor zover ik weet staat u vooral bekend als een runner en een noob. Dit komende van ex-stamgenoten van u. Ik zal helaas niet verder in detail treden om mijn bronnen te beschermen, echter kan ik u verzekeren dat ik juist ben.

Helaas, dat ben je niet. Zo te zien zit jij nooit juist. Als iemand hier een grote mond heeft (ook al is het om te trollen) ben jij het wel. Tekort aan affectie, vermoedelijk?
 

DeletedUser76132

Guest
ik kan wel zeggen @amoemoe dat gilles een van de eerlijkste leden was in daap,

toffe gast!
 

DeletedUser79078

Guest
En wie ben jij dan wel niet? Laat anders even weten op welk account je speelt. Moet je jezelf nog mentaal voorbereiden zodat je het over een maand pas durft te proberen?
Haha ik ben Martin aangenaam ;) en nee niet mij zelf speel w60 niet serieus, maar als je front krijgt kijken of je dan nog steeds zo'n grote bek hebt (of je co dan)
 

DeletedUser79078

Guest
je moeder op een water scooter, jij denkt is fissa en wel thanksgiving om precies te zijn pauper noob Martin ik ken jou ergens van en op de een of andere manier associeer ik jou met onkunde
Haha waar moet je mij dan van kennen :x wie ben jij eigenlijk :eek:
 
Bovenaan