Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser76269

Guest
Goed opgezocht -_-.

Graziano was gestopt, risky was mb ook gestopt en de rest was al wegge edeld. De stam was enkel om in een stam te zitten xD ik zat daar gewoon solo, maar goed je hebt gelijk ik had een 1 mans stam. Het spijt me voor de vergissing.
 
Reactiescore
3.457
Bravo top prestatie!

Ik geloof dat mijn punt wel duidelijk is nu,roepen en blèren en zeiken op Adios terwijl je zelf voor de allermakkelijkste weg hebt gekozen door je te laten internen door de vijand aan de stats te zien:)
Fijne dag nog toegewenst .
Het ging mij hierom dus vind je uitlatingen naar Adios toe een tikkeltje hypocriet.
 

DeletedUser76269

Guest
Inge, gister liep je zo door te drammen op Rik met dat hij verkeerd leest ect en vervolgens lees je zelf ook met je ogen gekruist.

Jij zei dat we noobs waren, jij zegt dat de stam inactief is, ik zeg enkel dat jij 1 van de redenen bent dat ze inactief zijn. Al deze posten zijn niet tegen adios.

Niet alles wat red post is een aanval op adios hoor.

Edit*

Ik zei over adios enkel dat ze alleen solo aanvallen ipv met elkaar wat geen verwijt was naar inactiviteit.
 
Reactiescore
3.457
Ik reageerde op Rikkert dat hij eens inhoudelijk moest reageren op een cf discussie ipv te zeggen dat ze iemand niet serieus namen .
Lijkt mij ook een zeer terechte opmerking of niet?
En was tevens ook niet alleen op jou er was nog iemand die riep dat Adios geen kwaliteit heeft omdat ze dorpen verliezen.
Dat zijn van die loze uitspraken waarmee men dus suggereert dat je alleen als je wint kwaliteit bezit?
Kijk naar w54 de stam Trains, heeft werkelijk de hele wereld lang alles gerecruteerd wat los en vast zit en dus met overmacht hebben gewonnen, dat zou met zijn woorden betekenen dat Trains over kwaliteit bezat?
Amper ... :p
 
Reactiescore
3.457
Wel leuk dat martijn zich nu ook gaat mengen wss terwijl die runner al helemaal niks te zeggen heeft.
Mis ik een reactie ofzo of heb je het over een like die hij mij geeft?
Hoe kan je hem nu betichten van runnen terwijl je jezelf hebt laten internen door de vijand? Dat ook valt onder de noemer runnen.

Snap je waar ik heen wil?
Kijk eerst eens even naar jezelf voordat je zoveel trash op het af gooit .
 

DeletedUser76269

Guest
Meen je dit serieus?

Ik reageerde op Rikkert dat hij eens inhoudelijk moest reageren op een cf discussie ipv te zeggen dat ze iemand niet serieus namen .
Lijkt mij ook een zeer terechte opmerking of niet?

Om hier even aan te kaarten dat je fout zit, hij zei meen je dit serieus op het feit dat het ons niet zou interesseren vanwege dat het adios overkomt. Niet dat hij hem niet serieus neemt in zijn beschuldiging.

En was tevens ook niet alleen op jou er was nog iemand die riep dat Adios geen kwaliteit heeft omdat ze dorpen verliezen.
Dat zijn van die loze uitspraken waarmee men dus suggereert dat je alleen als je wint kwaliteit bezit?
Kijk naar w54 de stam Trains, heeft werkelijk de hele wereld lang alles gerecruteerd wat los en vast zit en dus met overmacht hebben gewonnen, dat zou met zijn woorden betekenen dat Trains over kwaliteit bezat?
Amper ... :p

Mocht dat deffen niet sarcastisch bedoeld zijn;

Zou dat ook niet zo lijken door uitkijktoren? Persoonlijk ben ik van mening dat er teveel onnodig verloren ging (niet alleen aan murus te wijten), zou niet zeggen dat er nou zo top gedeft is.

Dat kwam van een adios lid zelf. Maar ook dan nog w54 heeft hier niks mee te maken. Vind het leuk dat je begint over dat grootmacht soms wint van kwaliteit, dat was de reden dat je wegging toch? De massa recruit bij adios. Dus in dit geval zit de grootmacht bij de stam die atm verliezende is, en ik persoonlijk denk/vind dat in red atm meer kwaliteit zit als adios dus wint kwaliteit in deze wereld naar mijn mening wel. (ik zeg nu niet dat ik de beste kwaliteit ben voor dat er daar straks weer een issue over komt)

*edit:
Ik zeg ook niet dat er geen kwaliteit is in adios, want die zit er genoeg op alleen DBA al.*

Mis ik een reactie ofzo of heb je het over een like die hij mij geeft?
Hoe kan je hem nu betichten van runnen terwijl je jezelf hebt laten internen door de vijand? Dat ook valt onder de noemer runnen.

Red was mijn vijant niet, dat was adten. Daarnaast doelde ik inderdaad op de like die hij gaf. Zoals ik hem heb leren kennen op het forum komt hij zich altijd mengen in discussies met nutteloze toevoegingen vandaar dat ik dat zei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik reageerde op Rikkert dat hij eens inhoudelijk moest reageren op een cf discussie ipv te zeggen dat ze iemand niet serieus namen .
Lijkt mij ook een zeer terechte opmerking of niet?
En was tevens ook niet alleen op jou er was nog iemand die riep dat Adios geen kwaliteit heeft omdat ze dorpen verliezen.
Dat zijn van die loze uitspraken waarmee men dus suggereert dat je alleen als je wint kwaliteit bezit?
Kijk naar w54 de stam Trains, heeft werkelijk de hele wereld lang alles gerecruteerd wat los en vast zit en dus met overmacht hebben gewonnen, dat zou met zijn woorden betekenen dat Trains over kwaliteit bezat?
Amper ... :p

Ik had helemaal geen zin om te reageren op een CF discussie, maar Discovery by Accident beweerde dat alleen anti Adios zaken besproken worden wat natuurlijk niet klopt en alleen maar een schreeuw naar aandacht (agossie kreeg hij niet na wel 2,5 uur wachten en dat voor iemand die niet op het AF zeikt maarja dat account heeft wel meer loze uitspraken gedaan ingame waar ik dan wel respect voor heb :p). Dus nee dat is geen terechte opmerking maar als je dat graag wil zal ik best wel is een poging wagen hoor:p Je wil dus W54 vergelijken met W60? Je bent zelf geleaved van W60 omdat Adios R2W speelde en dan kom je met W54, wat een grap. Je kunt de 2 ook totaal niet vergelijken want Red heeft nooit veel gerecruit want het grootste gros zit al sinds het begin/vlak na het begin bij elkaar. Ik ga ook niet verdedigen dat Trains veel kwaliteit bezat maar het bezat wel had de stam meer kwaliteit dan alle andere stammen op W54.

Maar jouw conclusie is dus dat Red weinig kwaliteit bezit of wat is precies je punt nou?
 

DeletedUser77942

Guest
@macnate

Wat kwats je allemaal man
Dat adios de grootmacht was?

Red had altyd al contacten met adten en hadden eerder ook al een gap met koets
Dus noem eerder red de grootmacht

Btw ben je net als sommige spelers iemand met een veelste hoge dunk van zn eige met kom met je 1vs1

Als je zn baas bent in tw had je het in je solostam wel afgekunt toch?
 

DeletedUser77942

Guest
@rikkert1234

Red nie veel gerecruit

Waar is heel adten gebleven dan?
Owja in red en de mb stammen van red
Je had je zonnebril nog op zeker toen je dat ging checken?
 
Reactiescore
3.457
Ik had helemaal geen zin om te reageren op een CF discussie, maar Discovery by Accident beweerde dat alleen anti Adios zaken besproken worden wat natuurlijk niet klopt en alleen maar een schreeuw naar aandacht (agossie kreeg hij niet na wel 2,5 uur wachten en dat voor iemand die niet op het AF zeikt maarja dat account heeft wel meer loze uitspraken gedaan ingame waar ik dan wel respect voor heb :p). Dus nee dat is geen terechte opmerking maar als je dat graag wil zal ik best wel is een poging wagen hoor:p Je wil dus W54 vergelijken met W60? Je bent zelf geleaved van W60 omdat Adios R2W speelde en dan kom je met W54, wat een grap. Je kunt de 2 ook totaal niet vergelijken want Red heeft nooit veel gerecruit want het grootste gros zit al sinds het begin/vlak na het begin bij elkaar. Ik ga ook niet verdedigen dat Trains veel kwaliteit bezat maar het bezat wel had de stam meer kwaliteit dan alle andere stammen op W54.

Maar jouw conclusie is dus dat Red weinig kwaliteit bezit of wat is precies je punt nou?
Leg mij geen woorden in de mond,jouw manier van posten is altijd ontwijkend en tevens geef jij er altijd een andere draai aan .
Ik heb maar voor 1 iemand diep respect van de oude Red garde en dat is Patrick.
Koppel deze vraag maar eens terug naar degene die deze stelling maakte trouwens,geen zin om weer lang te posten naar iemand die altijd selectief leest en reageert.
 

DeletedUser78491

Guest
“Runnen” nog wel :)
Heur hem,zoveel praatjes nadat er een stam inactief is geworden dan kan ik jullie uitspraken zeer zeker niet serieus nemen,zeker niet door iemand die zijn account heeft laten internen.

Oh ja,dat ik besloot te stoppen stond Adios er prima voor dus hou je slappe uitspraken voor je.

Vraagje, wil je zeggen dat de winst van Red eigenlijk geen prestatie is, omdat Adios inactief is geworden?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
@macnate
Dus noem eerder red de grootmacht

25 mei

Adios: +28,525,986
Red: +21,593,385
Adten leden:

+3,628,864
+1,846,546
+1,960,506
= ongeveer 7,4 miljoen
21,5+7,3= 28,8 miljoen voor Red (

Hier dus kleine overmacht voor Red maar toen waren de Adten joins nog niet zeker.

26 mei
Adios:
+33,260,872
Red: +22,114,647
Adten leden:

+3,628,864
+1,846,546
+1,960,506
= ongeveer 7,4 miljoen
22,1+7,3=29,4 miljoen voor Red

Een overmacht van wel 33,2-29,4=3,8 miljoen voor Adios

Deze statistieken zijn toch duidelijk Kevin of niet, Red had helemaal geen overmacht wat jij wel beweert. Red heeft altijd maar korte periodes de overmacht gehad omdat Adios altijd gerecruit heeft.

@rikkert1234

Red nie veel gerecruit

Waar is heel adten gebleven dan?
Owja in red en de mb stammen van red
Je had je zonnebril nog op zeker toen je dat ging checken?

Maar 3 leden van Adten zijn overgekomen. Er zijn bijvoorbeeld ook accounts stamloos zoals Crazymonkey of naar Koets zoals Spenky dus daar is Adten gebleven:). En welke Adten leden zitten nu in een van de MB stammen?
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Leg mij geen woorden in de mond,jouw manier van posten is altijd ontwijkend en tevens geef jij er altijd een andere draai aan .
Ik heb maar voor 1 iemand diep respect van de oude Red garde en dat is Patrick.
Koppel deze vraag maar eens terug naar degene die deze stelling maakte trouwens,geen zin om weer lang te posten naar iemand die altijd selectief leest en reageert.

Wat een slecht excuus dat je geen zin hebt, zeg gewoon wat je wil zeggen tegen me want ik weet dat je soms best goed kan posten dus laat het dan ook alsjeblieft zien en niet dit slappe "ik heb geen zin" excuus als je er effe niet uitkomt. Leg me dan ook alsjeblieft uit waar ik ergens een andere draai aan geef, volgens mij misinterpreer je mij of snap je me gewoon simpelweg niet.
 
Reactiescore
3.457
Vraagje, wil je zeggen dat de winst van Red eigenlijk geen prestatie is, omdat Adios inactief is geworden?
Weer iemand die een foutieve conclusie gaat neersmijten.
Prachtig dat jullie net dat ene er uit pikken waar jullie vervolgens een geheel eigen draai aan geven.
Een stabiele stam krijgt altijd een dikke duim van mij, een Koets/Adios hebben dat namelijk niet voor mekaar gekregen.
Schijnbaar weet Joachim dat toch goed te doen in stamverband,ig is een ander verhaal.
Als Adios op tijd had ingegrepen weet ik echt niet of Red het had gered.
Adios is altijd onderschat geweest red en koets besloten een gap aan te nemen om een redelijk kleine stam op te ruimen,vind dat nog steeds een zwakke zet.
Als Red alle kwaliteit in huis had gehad had dat helemaal niet gehoeven?
Das gewoon op de meest makkelijke manier winst proberen te halen dus je zal mij nooit horen zeggen dat Red deze wereld verdiend heeft gewonnen :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Weer iemand die een foutieve conclusie gaat neersmijten.
Prachtig dat jullie net dat ene er uit pikken waar jullie vervolgens een geheel eigen draai aan geven.
Een stabiele stam krijgt altijd een dikke duim van mij, een Koets/Adios hebben dat namelijk niet voor mekaar gekregen.
Schijnbaar weet Joachim dat toch goed te doen in stamverband,ig is een ander verhaal.
Als Adios op tijd had ingegrepen weet ik echt niet of Red het had gered.
Adios is altijd onderschat geweest red en koets besloten een gap aan te nemen om een redelijk kleine stam op te ruimen,vind dat nog steeds een zwakke zet.
Als Red alle kwaliteit in huis had gehad had dat helemaal niet gehoeven?
Das gewoon op de meest makkelijke manier winst proberen te halen dus je zal mij nooit horen zeggen dat Red deze wereld verdiend heeft gewonnen :)

Red heeft de winst dus niet verdient alleen door het afsluiten van een GAP waar niks mee gedaan is vanuit de Koets zijde? Koets heeft letterlijk geeneen dorp destijds gepakt van Adios (niet dat ze dat hadden geprobeerd maar alsnog). Beetje kort door de bocht dat alleen hierdoor Red het niet heeft verdient.
 
Reactiescore
3.457
Red heeft de winst dus niet verdient alleen door het afsluiten van een GAP waar niks mee gedaan is vanuit de Koets zijde
Ben jij echt zo ...?
Twee fronten oorlog dus adios had geen safe?
Ik maak de stelling als Red alle kwaliteit in huis had gehad,hadden ze geen gap hoeven aangaan.
Feit dat er ook keihard over gelogen werd moet eigenlijk al genoeg zeggen.
Red is een stabiele stam gebleken die met gapjes en afspraken verbreken voor eigen gewin zover zijn gekomen .
Das een manier natuurlijk maar zou never nooit enig respect verdienen in mijn ogen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ben jij echt zo ...?
Twee fronten oorlog dus adios had geen safe?
Ik maak de stelling als Red alle kwaliteit in huis had gehad,hadden ze geen gap hoeven aangaan.
Feit dat er ook keihard over gelogen werd moet eigenlijk al genoeg zeggen.
Red is een stabiele stam gebleken die met gapjes en afspraken verbreken voor eigen gewin zover zijn gekomen .
Das een manier natuurlijk maar zou never nooit enig respect verdienen in mijn ogen.

Ik geef jou is ff een samenvatting van de GAP:

-Red is er niks vooruit of achteruit op gegaan
-Adios is erop vooruit gegaan (val Da Vinci wat een goede actie was van Koets)
-Koets is erop achteruit gegaan (val Da Vinci)

Gapjes? Er is volgensmij maar 1 GAP ooit geweest en die was van zeer korte duur waar zoals net al benoemd niemand van een Red een voordeel aan heeft gehad. Jammer dat je niet de goede acties van Red wil benoemen en ook niet dat je wil toegeven dat Red simpelweg stuk beter is dan Adios, had beter verwacht. En Red is niet de enige die afspraken heeft verbroken;) Maar ik geef toe Red heeft wel oncorrect gehandeld met bijvoorbeeld Calamity die een barbarendorp heeft geedeld het verschil tussen Red en Adios is dat Red het snel wilt oplossen en correct handelen Adios niet, kijk maar naar Featherlight die barbarendorpen 20 velden in het cluster van Calamity legt en NIET teruggeven wordt. Calamity heeft het barbarendorp teruggeven en een frontdorp afgegeven zoals in de afspraken stond dus uiteindelijk is dat allemaal eerlijk verlopen.
 
Reactiescore
3.457
Het pakken van een bb dorp met geheim door een leidersaccount met als intentie om er zelf beter van te worden en dus bewust een stammen overeenkomst negeren en een Mb die op eigen houtje heeft gehandeld , moet ik meer zeggen?
Das vies en laag.

Je kan nu wel zeggen dat de gap uiteindelijk niets heeft opgeleverd , jullie konden het schijnbaar niet alleen en daar hamer ik op!
Kwaliteit nee dus.
 
Bovenaan