Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79297

Guest
Het einde van Adios is nabij, elke stam die Roy ooit heeft gejoined (op elke wereld) gaat al snel ten onder.. :(

Roy is zelf al even vertrokken van het account Royboyz :) Hopelijk houden we het nu wel tot het einde vol :cool:
 
Reactiescore
853
Welkom op het AF. :eek:
hopelijk til je het P&P niveau naar een hoger level. Zo niet, dan weet de rest wel raad me je. :oops:
Afkraken doen wij als de beste, ongeacht of hij goed is in P&P. Ik hoop dat de andere bespelers van Royboyz beter zijn dan Roy zelf, dat was namelijk echt een drama..
 

DeletedUser78825

Guest
Dikke recruit voor adios, nu is de vraag, wanneer gaan ze koets voorbij :)

79033bc4c6fa94efe9d4a52d628d1b41.png


In dezelfde dag nog :eek:
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser78126

Guest
Niet gelijk zo kleinzerig doen.

Ik vind het een prima onderwerp. Zoals ik al aangaf snap ik de recruit noet helemaal.

Beetje zoals koets met gs en da vinci had. Roy ligt gewoon helemaal los. Front aan alle kanten. En gezien adios al redelijk wat front heeft snap ik niet dat ze er nog wat bij nemen.
Al heeft roy en tot nu toe ook solo uitgehouden. Nu dat hij onder het vlaggetje adios speelt zal hem dat misschien een groter/belangrijker target maken.
 
Reactiescore
331
Prima werk van Fort Nox en @We Like Hot Chicks vandaag, jullie hebben ons aardig bezig gehouden. Uiteindelijk verlies van 6 dorpen is te overzien, zeker geen drama. Kleine 4,3 miljoen bevolking naar de eeuwige velden gestuurd en we hebben waarschijnlijk ook eens een dagelijkse award binnen. Wordt nog interessant in deze rim ;)

It was a pleasure Sir.
 
Reactiescore
1.367
Niet gelijk zo kleinzerig doen.

Ik vind het een prima onderwerp. Zoals ik al aangaf snap ik de recruit noet helemaal.

Beetje zoals koets met gs en da vinci had. Roy ligt gewoon helemaal los. Front aan alle kanten. En gezien adios al redelijk wat front heeft snap ik niet dat ze er nog wat bij nemen.
Al heeft roy en tot nu toe ook solo uitgehouden. Nu dat hij onder het vlaggetje adios speelt zal hem dat misschien een groter/belangrijker target maken.

Roy kan vrij makkelijk aansluiting krijgen, simpelweg door het recruiten van lord allesio, mijn verwachting is dan ook dat deze overkomt
 

DeletedUser78491

Guest
Ik wil het hebben over een bijzonder goede speler in de rim van Red: The suspender. Ik keek zo is naar zijn profiel tekst en zag dit:
7adf270e4d2d2a3b5d4b9741e2c20d57.png


Ik was meteen bang, hij is dus een super actieve en ervaren speler! Toch durfde we als stam van onervaren spelers een paar aanvallen en edels aan laten komen..

5e4b3910edc2ff3cc6283aa1a6dbe82d.png


Toch maar met meerdere op een account volgende keer :rolleyes:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Kijk Ruben is ook gepromoveerd van noob naar übernoob.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Ik wil het hebben over een bijzonder goede speler in de rim van Red: The suspender. Ik keek zo is naar zijn profiel tekst en zag dit:
7adf270e4d2d2a3b5d4b9741e2c20d57.png


Ik was meteen bang, hij is dus een super actieve en ervaren speler! Toch durfde we als stam van onervaren spelers een paar aanvallen en edels aan laten komen..

5e4b3910edc2ff3cc6283aa1a6dbe82d.png


Toch maar met meerdere op een account volgende keer :rolleyes:

Dat je nog 5 dagen erover hebt gedaan zo een account weg te spelen is nog triester
 
Reactiescore
1.283
Toeval of niet maar de vorige discussie hier ging al over Royboyz maar haal hem na de recente gebeurtenissen toch even aan.

Het einde van Adios is nabij, elke stam die Roy ooit heeft gejoined (op elke wereld) gaat al snel ten onder.. :(

Roy is zelf al even vertrokken van het account Royboyz :) Hopelijk houden we het nu wel tot het einde vol :cool:

Ik hoop dat de andere bespelers van Royboyz beter zijn dan Roy zelf, dat was namelijk echt een drama..
Nu de dorpjes net zoals Roy met de Rode ochtendzon lijken te vertrekken

Royboyz: Top of flop
 
Reactiescore
516
Toeval of niet maar de vorige discussie hier ging al over Royboyz maar haal hem na de recente gebeurtenissen toch even aan.

Nu de dorpjes net zoals Roy met de Rode ochtendzon lijken te vertrekken

Royboyz: Top of flop

Hahah, zei 't al vanaf 't begin.
 
Bovenaan