Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78224

Guest
plus zonder die gap waren koets en red ook wel op adios gegaan aangezien ze niet tegen elkaar lagen?
daarnaast wil ik zeggen dat red en adten helemaal geen banden met elkaar hadden, plebian was gesprekken begonnen maar daar is voor zover ik weet niks uitgekomen (pleb inactief) later in het spel zijn tas en trase begonnen met een samenwerking, en door de join van half koets zijn wij toen overgestapt met 2 andere leden naar red. die overstap zorgde zoals hierboven al aangegeven niet voor een overmacht. vergeet ook niet dat adten sws niet een stam was die een eindstrijd aan zou kunnen/willen gaan, maar meer een tussenstop van spelers die unravel etc niet goed genoeg vonden, en toen een eigen stam begonnen zijn om te kijken hoe de wereld zich zou ontwikkelen.

over de kwaliteit van adios en red, als iedereen actief was gebleven was er vast en zeker een leuke strijd geweest. wat mij echter altijd opvalt is dat de helft van de "kwalitatief sterke" accounts stopt voordat de eindstrijd ook maar begonnen is. als je halve stam stopt met spelen doe je 1 als stam wat fout, en 2 heb je in mijn ogen allemaal spelers met 0 kwaliteit. kwaliteit gaat niet alleen om het feit of je het spel goed kunt spelen. het gaat er ook om of je actief bent, en je kop durft uit te steken voor anderen, iets wat in adios blijkbaar nauwelijks gebeurd en gebeurd is. als jij als stam diplomatisch slecht bent, je vanaf dag 1 super arrogant gedraagt , je continu van de daken schreeuwt dat je toch wel wint, om vervolgens allemaal inactief te worden, dan vind ik toch dat je kunt concluderen dat adios al vanaf dag 1 niet kwalitatief sterk is. ja, de spelers konden het spelletje wel spelen, maar samenwerken (stammassa's zijn er nooit echt geweest in mijn ogen?), actief blijven, je tijd in een stam steken, je grootspraak nakomen, en je kunnen gedragen tegenover je stamgenoten zijn in mijn ogen ook onderdelen die je nodig hebt om jezelf kwalitatief sterk te noemen. blijkbaar is een kwalitatief goede speler iemand die noobjes opruimt in den beginne om vervolgens te stoppen en weer op een nieuwe w de noobjes op te ruimen. maar imo is omgang met je stamgenoten, en actief blijven veel belangrijker dan wat nu vaak belangrijk bevonden wordt. en het is mij al vaak opgevallen dat het juist de arrogante kwalletjes in een stam zijn, die elke wereld weer de sfeer verzieken, de minder capabele spelers (mbt spelinzicht) overal voor blamen om vervolgens allemaal te stoppen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het pakken van een bb dorp met geheim door een leidersaccount met als intentie om er zelf beter van te worden en dus bewust een stammen overeenkomst negeren en een Mb die op eigen houtje heeft gehandeld , moet ik meer zeggen?
Das vies en laag.

Je kan nu wel zeggen dat de gap uiteindelijk niets heeft opgeleverd , jullie konden het schijnbaar niet alleen en daar hamer ik op!
Kwaliteit nee dus.

Ik praat die actie ook helemaal niet goed? Ik was er juist op tegen maar ik noemde het ff als voorbeeld dat de leiding van Red geen kleuters zijn die niet met de leiding van Red wouden praten toen er vanuit de kant van Adios gecf't werd maar zelf vraagtekens sturen als er binnen een minuut niet gereageerd wordt op een PM. Het is inderdaad vies en laag maar dat hebben alle stammen van W60 gedaan dus ik ben het ermee oneens dat je dat als kwaliteitgraad neemt.

We hebben zelf Adios weggespeeld dus we hebben het wel zelf gedaan? Nogmaals Red is er geen steek mee opgeschoten dus Red heeft zelf Adios weggespeeld dat is gewoon een feit en dat is omdat Red veruit de betere kwalitatieve stam is.
 
Reactiescore
3.457
Ik praat die actie ook helemaal niet goed? Ik was er juist op tegen maar ik noemde het ff als voorbeeld dat de leiding van Red geen kleuters zijn die niet met de leiding van Red wouden praten toen er vanuit de kant van Adios gecf't werd maar zelf vraagtekens sturen als er binnen een minuut niet gereageerd wordt op een PM. Het is inderdaad vies en laag maar dat hebben alle stammen van W60 gedaan dus ik ben het ermee oneens dat je dat als kwaliteitgraad neemt.

We hebben zelf Adios weggespeeld dus we hebben het wel zelf gedaan? Nogmaals Red is er geen steek mee opgeschoten dus Red heeft zelf Adios weggespeeld dat is gewoon een feit en dat is omdat Red veruit de betere kwalitatieve stam is.
Prima jongen,als je het vaak genoeg herhaalt ga je wss oprecht nog geloven dat het waar is.
 
Reactiescore
3.457
plus zonder die gap waren koets en red ook wel op adios gegaan aangezien ze niet tegen elkaar lagen?
daarnaast wil ik zeggen dat red en adten helemaal geen banden met elkaar hadden, plebian was gesprekken begonnen maar daar is voor zover ik weet niks uitgekomen (pleb inactief) later in het spel zijn tas en trase begonnen met een samenwerking, en door de join van half koets zijn wij toen overgestapt met 2 andere leden naar red. die overstap zorgde zoals hierboven al aangegeven niet voor een overmacht. vergeet ook niet dat adten sws niet een stam was die een eindstrijd aan zou kunnen/willen gaan, maar meer een tussenstop van spelers die unravel etc niet goed genoeg vonden, en toen een eigen stam begonnen zijn om te kijken hoe de wereld zich zou ontwikkelen.

over de kwaliteit van adios en red, als iedereen actief was gebleven was er vast en zeker een leuke strijd geweest. wat mij echter altijd opvalt is dat de helft van de "kwalitatief sterke" accounts stopt voordat de eindstrijd ook maar begonnen is. als je halve stam stopt met spelen doe je 1 als stam wat fout, en 2 heb je in mijn ogen allemaal spelers met 0 kwaliteit. kwaliteit gaat niet alleen om het feit of je het spel goed kunt spelen. het gaat er ook om of je actief bent, en je kop durft uit te steken voor anderen, iets wat in adios blijkbaar nauwelijks gebeurd en gebeurd is. als jij als stam diplomatisch slecht bent, je vanaf dag 1 super arrogant gedraagt , je continu van de daken schreeuwt dat je toch wel wint, om vervolgens allemaal inactief te worden, dan vind ik toch dat je kunt concluderen dat adios al vanaf dag 1 niet kwalitatief sterk is. ja, de spelers konden het spelletje wel spelen, maar samenwerken (stammassa's zijn er nooit echt geweest in mijn ogen?), actief blijven, je tijd in een stam steken, je grootspraak nakomen, en je kunnen gedragen tegenover je stamgenoten zijn in mijn ogen ook onderdelen die je nodig hebt om jezelf kwalitatief sterk te noemen. blijkbaar is een kwalitatief goede speler iemand die noobjes opruimt in den beginne om vervolgens te stoppen en weer op een nieuwe w de noobjes op te ruimen. maar imo is omgang met je stamgenoten, en actief blijven veel belangrijker dan wat nu vaak belangrijk bevonden wordt. en het is mij al vaak opgevallen dat het juist de arrogante kwalletjes in een stam zijn, die elke wereld weer de sfeer verzieken, de minder capabele spelers (mbt spelinzicht) overal voor blamen om vervolgens allemaal te stoppen.
Welke arrogante balletjes hebben we het dan over?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Prima jongen,als je het vaak genoeg herhaalt ga je wss oprecht nog geloven dat het waar is.

Kun je alsjeblieft een keer inhoudelijk op mijn posts ingaan, slaat werkelijk nergens op en getuigd alweer van een laag niveau. Maar het is ookal goed als je deze simpele vraag beantwoord: Heeft Red zelf Adios weggespeeld of niet?
 
Reactiescore
3.457
Kun je alsjeblieft een keer inhoudelijk op mijn posts ingaan, slaat werkelijk nergens op en getuigd alweer van een laag niveau. Maar het is ookal goed als je deze simpele vraag beantwoord: Heeft Red zelf Adios weggespeeld of niet?
Vraag ff aan je mama of ze je pyjama papje maakt?
 

DeletedUser69389

Guest
Jij hebt je plekje in top posters wel verdient met je zwakke posts:confused:
Moeten jullie zeggen met jullie:

circular-reasoning-in-creationism_316163041_std.jpg
circularity.jpg


Dat herken ik continue in die wanhopige pogingen om als betrouwbaar en geloofwaardig gezien te worden....
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Moeten jullie zeggen met jullie:

circular-reasoning-in-creationism_316163041_std.jpg
circularity.jpg


Dat herken ik continue in die wanhopige pogingen om als betrouwbaar en geloofwaardig gezien te worden....

Moest jij niet leren in plaats van domme posts hier plaatsen. Citeer dan in ieder geval een post die een cirkelredenering bevat en leg uit waarom dat niet zo is?

Kijk Inge heeft nog een goed excuus dat ze deze wereld heeft verlaten ookal denk ik dat zij al vroeg in zag dat Adios vrij weinig potentie had. Maar jij runt bij incs of heb je voor een andere reden Murus uit je handtekening gehaald dat je daar speelt. Want eerst zag ik die naam er wel bij staan:eek:

Jammer dat je je post met gifje hebt verwijderd dat je Koets zo makkelijk weg zou wegspelen, toch anders uitgepakt he:oops:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Weer iemand die een foutieve conclusie gaat neersmijten.

Prachtig dat jullie net dat ene er uit pikken waar jullie vervolgens een geheel eigen draai aan geven.
Ik heb een vraag gesteld om te kijken of ik goed snap wat jij in je post zegt. Ik zet geen conclusies neer die ik als juist bestempel, ik schrijf mijn conclusie op en vraag of die juist is.

Een stabiele stam krijgt altijd een dikke duim van mij, een Koets/Adios hebben dat namelijk niet voor mekaar gekregen.

Schijnbaar weet Joachim dat toch goed te doen in stamverband,ig is een ander verhaal.
Red is dus een stabiele stam, ben ik het volledig mee eens. Er stoppen weinig leden in de stam en activiteit blijft gewoon dik in orde. Dit komt deels door leiding natuurlijk, maar ook veel door de toch wel gezellige spelers in de stam.

Als Adios op tijd had ingegrepen weet ik echt niet of Red het had gered.

Adios is altijd onderschat geweest red en koets besloten een gap aan te nemen om een redelijk kleine stam op te ruimen,vind dat nog steeds een zwakke zet.

Als Red alle kwaliteit in huis had gehad had dat helemaal niet gehoeven?

Das gewoon op de meest makkelijke manier winst proberen te halen dus je zal mij nooit horen zeggen dat Red deze wereld verdiend heeft gewonnen
C:\Users\Ruben\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png

Adios is onderschat in de tijd dat Red en Koets een GAP hadden. Adios was een bij elkaar gerecruit groepje mensen dat toen even groot was als Red en Koets apart. Van de Gap werd er verwacht dat Koets en Red actief samen ging aanvallen om zo Adios weg te spelen. Dit gebeurde niet, er kwamen geen stammassa's vanuit Koets zijn kant. Dus alhoewel er zeker een gap was, werd er weinig mee gedaan, Koets had namelijk andere prioriteiten.

Er werden tijdens de gap volgens mij 2 acc's door Adios weggespeeld: Initium en Da Vinci. De val van Da Vinci zorgt voor onenigheid tussen Koets en Red en de Gap wordt verbroken. Sindsdien is Adios de favoriet voor de wereldwinst, dit is te zien aan bijvoorbeeld GA lijstjes uit die tijd. Dus om te stellen dat Adios altijd al onderschat was is niet juist.

Er was na de Gap een soort 'vrede' tussen Adios en Red, Adios was bezig met Koets aanvallen en Red ging zijn rim veroveren. Na deze vrede waren Adios en Red als enige stammen over om voor de wereldwinst te gaan. Toen ging de oorlog weer van start. De echte 1v1 voor de wereldwinst, beide stammen deden massa's en er werd meestal goed gedeffed. Toch komt hier Red als winnaar uit.

In de tijd van de Gap liep Red inderdaad niet bijzonder goed, er waren accounts met te weinig bezetting en er werd nog minder gestructureerd gewerkt dan nu. Ik weet niet hoe het bij Adios zat, maar het zou best kunnen zijn dat Adios toen de betere stam was.

Red heeft toen iets gedaan aan het inactiviteit en structuur probleem, er zijn volledige nieuwe teams binnengehaald (niet door recruiten) en er werd een duidelijke structuur afgesproken. Zo heeft Red accounts als Calamity kunnen redden en is er een visie gekomen over hoe de wereld gewonnen moet worden.

Je zegt dat als Adios op tijd iets gedaan had dan was het voor Red moeilijk geweest. Dit is natuurlijk zo, als Adios het inzicht / de mogelijkheid had om iets te doen aan het aankomend inactiviteit probleem, dan zou de wereld nog niet gespeeld zijn. Echter boeit dat weinig, sinds het hele moeilijke van tw is dat je op tijd de goede keuzes maakt. Red deed dat wel, Adios niet. Verder zijn “wat als..” scenario's niks waard, niemand kan de toekomst voorspellen namelijk. Uiteindelijk is het zo dat Red in een 1v1 tegen Adios heeft gewonnen en altijd de motivatie heeft gehouden.

Hoe kan je dan zeggen dat Red de wereld niet verdiend heeft? Als Red Adios heeft verslagen in een fair 1v1 kan je toch niks anders zeggen dan dat Red de wereld verdiend gewonnen heeft? Of is er een andere stam die de wereld zou moeten winnen?
 

DeletedUser69389

Guest
Moest jij niet leren in plaats van domme posts hier plaatsen. Citeer dan in ieder geval een post die een cirkelredenering bevat en leg uit waarom dat niet zo is?

Kijk Inge heeft nog een goed excuus dat ze deze wereld heeft verlaten ookal denk ik dat zij al vroeg in zag dat Adios vrij weinig potentie had. Maar jij runt bij incs of heb je voor een andere reden Murus uit je handtekening gehaald dat je daar speelt. Want eerst zag ik die naam er wel bij staan:eek:

Jammer dat je je post met gifje hebt verwijderd dat je Koets zo makkelijk weg zou wegspelen, toch anders uitgepakt he:oops:
Ik zei het eerder al intern. Maar net ook weer gedaan hoor. Vanaf donderdag na mijn rij examen ga ik kijken wat er nog van te maken valt en proberen in elk geval nog iets van verzet te tonen. ;) Ik had een korte pauze van het leren.

95500a554bf3624c39884b4704a5b871.png
 

DeletedUser76269

Guest
Moeten jullie zeggen met jullie:

circular-reasoning-in-creationism_316163041_std.jpg
circularity.jpg


Dat herken ik continue in die wanhopige pogingen om als betrouwbaar en geloofwaardig gezien te worden....

Dit soort opmerkingen bedoelde ik dus met nutteloze invloed op een discussie. Als jij aub zou willen stoppen op het af tot je weer een keer gaat loggen zou ik dat erg opprijs stellen. Het is gewoon triest te lezen dat je hieraan tijd verspeeld.

Vraag ff aan je mama of ze je pyjama papje maakt?

Bij deze post verlies ook jij officieel mijn respect die ik eerst wel voor je had. Het is toch bijzonder triest dat je je discussie niet kan winnen dus maar zo kinderachtig gaat reageren. Daarnaast neem ik aan dat je mij gelijk geeft dat jij mee hielp aan de inactiviteit van adios gezien je niks meer zegt?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik zei het eerder al intern. Maar net ook weer gedaan hoor. Vanaf donderdag na mijn rij examen ga ik kijken wat er nog van te maken valt en proberen in elk geval nog iets van verzet te tonen. ;) Ik had een korte pauze van het leren.

95500a554bf3624c39884b4704a5b871.png

Je neemt een pauze maar start wel een nieuwe wereld en haalt deze uit je handtekening? Want aangezien speel je er wel nog want anders praat je niet in de chat ofwel;)
 

DeletedUser77942

Guest
@rikkert1234

Er word gepraat dat red geen banden met adten had door jullie
Maar mij lijkt het sterk

Plus spenky die naar koets is gegaan
Het lijkt me wel duidelijk dat naar de recruits door adios

Red adten en ex koets samenwerken
Dus spenky staat nog steeds aan red zn kant

Dus daar heb je de overmacht die ik bedoel
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
@rikkert1234

Er word gepraat dat red geen banden met adten had door jullie
Maar mij lijkt het sterk

Plus spenky die naar koets is gegaan
Het lijkt me wel duidelijk dat naar de recruits door adios

Red adten en ex koets samenwerken
Dus spenky staat nog steeds aan red zn kant

Dus daar heb je de overmacht die ik bedoel

Koets is geen BG van Red. Hebben gewoon een bloedhekel aan jullie sinds dat jullie ze doodgerecruit hebben en halen zij hun spelmotivatie uit. Heb ik echt ongelofelijk veel respect voor, hoe zij zich herpakt hebben.
 
Reactiescore
310
@rikkert1234

Er word gepraat dat red geen banden met adten had door jullie
Maar mij lijkt het sterk

Plus spenky die naar koets is gegaan
Het lijkt me wel duidelijk dat naar de recruits door adios

Red adten en ex koets samenwerken
Dus spenky staat nog steeds aan red zn kant

Dus daar heb je de overmacht die ik bedoel


Waren geen banden hebben spenky naar koets gehaald om dat die fijn lag ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ach gezellig weer, een geschiedenislesje :eek:

My point of view:

Adios begon deze wereld heel sterk. Ze waren heel actief en hadden een compact cluster. Dus zeker early game was het knap lastig om tegen ze op te boksen, dat zal ik zeker niet ontkennen. Nu had Red wel een GAP met Koets genomen, maar Adios moet kappen met dat triest noemen. Het was niet meer dan een vrij logische actie als je tegen een kwalitatief sterke stam speelt. Ik zal ook niet ontkennen dat Red er ook niet geweldig voor stond. We kregen de accs daar niet klein, wij waren direct kansloos bij een massa op Initium Novum en het leek het begin van een einde te zijn. De GAP met Koets dat uitgelopen was op niets, stopte ook. Ik vind het enkel triest te noemen als de fronten van Koets of Red daarmee ook verlicht werden, want dan heb je een aanzienlijk verschil. Deze GAP zou enkel de coördinatie van aanvallen verbeteren. Althans, hoopten we.

Red herpakte zich, had langere tijd even geen last meer van Adios en omgekeerd ook vanwege een focus die verlegd werd. Dit was denk ik ook het kantelpunt op gebied van kwantiteit. Adios heeft ontzettend veel goede troeven verspild. Beeld je het Cala front maar eens in waar .featherlight. en BountyR ook een goed front zouden hebben met goede activiteit. Dan waren we nu wel weg. Intussen heeft Red de hele rim weten veilig te stellen waardoor er veel meer deff aangeboden werd aan onder andere ons front.

En denk eens aan de accounts die ze allemaal hebben geïnternd waardoor het ook uiteindelijk minder op R2W lijkt. Maar accs als Claudinia, Featherlight of Calamietie ben ik zeker niet vergeten. Laatstgenoemde bestaat weliswaar nog, maar ze hadden daar nooit meer een noemenswaardig account van gemaakt. Op deze manier heeft Adios de lijnen verneukt. Gevolg? Accounts kregen een ligging waarin ze eigenlijk allemaal een eigen target hadden. Clusters waren breed, fronten waren groot. Een stammassa was voor een beperkt aantal spelers gunstig, accs konden moeilijk supporten met ranged edels etc wat vaak een goed wapen is tegen de uitkijktoren.

Adios had bij Red maar één breekpunt en dat was bij ons. Na de fout van onvoldoende frontaccounts stallen daar, hebben ze gewoon niet voldoende druk gezet. Cala had met de juiste tactiek gewoon weg kunnen zijn. Bij de eerste massa ben ik ook hele week in Frankrijk geweest en kon ik maar anderhalve dag deffen tijdens de ritten erheen en terug. Cala heeft best veel uren onder VV gestaan, maar door onze stam toch nog uitstekend uitgevoerd. Nee, er had beter gedeffed kunnen worden, er had meer activiteit moeten zijn op Cala. En er waren serieuze verliezen geleden op het account, toen ik terugkeerde kon ik flink gaan zoeken naar frontdefjes, mocht van geluk spreken dat er niet doorgepakt werd, en Adios gaf ons veel tijd om op te bouwen, fronten beter te verdelen over de buren en pas weken later kwamen ze weer met een stammassa, enkel stond het acc weer veel sterker dankzij de extra rim dominantie en hebben zowel ZheQ en RBC heel erg laks gespeeld en 0 effort erin gestoken. Ik vind dat ze hier echt voor mogen schamen als de rest van de stam netjes clears zendt op ons.

Verder nog enkele voorbeelden:
- Slechte rim verdelingen, ZheQ met een jump maar uiteindelijk zelfs daar stacks moeten hebben plaatsen gebaseerd op scoutrapportjes van ons die ooit daarop gegooid werden. Red heeft twee succesvolle rim jumps gehad so far.
- Recruitingsbeleid. Adios heeft telkens accs geïnternd zoals jullie weten, en daardoor extra accs erbij gehaald. Maar die liggen bijna nooit goed in het stamcluster verworven waardoor de lijnen achteruit gaan. En de activiteit / stamgevoel moet altijd weer deels uitgevonden worden met nieuwe recruits. Ik denk dat de nieuwe Koets leden er ook weer voor zorgden dat stamgevoel behoorlijk naar beneden ging.
Bij Red is alles heel rustig gegaan en veel zorgvuldiger. We hebben hier gewoon denk ik erg sterk naar lijnen gekeken en het begon als een premade waar iedereen nog van bestaat op Initium Novum na. De visie die werd gelegd bij recruitingsbeleid heeft er eigenlijk voor gezorgd dat er hele nette clusters ontstonden waar Adios behoorlijk een tekort aan heeft.

Uiteindelijk lijkt Adios ten onder te gaan door inactiviteit. En dat hebben ze volledig aan zichzelf te wijten. Zij hebben veel tactische fouten gemaakt en ik denk dat het een grote oorzaak is waarom mensen gestopt zijn. Door die lijnen kwam er amper stamgevoel. Het moet behoorlijk demotiverend zijn geweest om op een acc als Tiranu te spelen, en als er spelers zouden zijn die zich aanbieden bij Adios, zouden ze dat account waarschijnlijk snel vermijden. Dat gewoon offensief vrijwel niks kon inbrengen en het dus puur een deff zaak was. Red was simpelweg niet te breken daar door de prachtige lijnen en de weg om die hele phalanx te breken - via ons - heeft Red gewoon keurig staande weten te houden.

Kortom, Red heeft deze positie gewoon hard afgedwongen door tactische zetten veel beter uit te voeren en dat is een vorm van kwaliteit, nietwaar?

Adios moet nu niet gaan ontkennen dat Red geen kwaliteit had en de CF, GAP of inactiviteit als hét excuus gebruiken. Het is volledig aan jullie te danken dat je nu in deze positie terecht bent gekomen. Dat er fouten zijn gebeurd omtrent normen en waarden aan beide kanten is wel duidelijk. Maar ik stoor me er echt mateloos aan dat Adios niet eens kan stoppen met oude koeien uit de sloot halen.

Overigens. de verwijten die Adios leden naar elkaar maken in berichten naar mij toe zijn inmiddels niet meer op één hand te tellen. Word eens volwassen.
 
Reactiescore
3.457
Maar ik stoor me er echt mateloos aan dat Adios niet eens kan stoppen met oude koeien uit de sloot halen.
Dat zal je altijd houden op een wereld Joachim,zelfs jij haalt oude koeien aan met voorbeelden in bovenstaande stukje het zou oprecht heel krom zijn om de wereld verloop niet te benoemen als het einde in zicht is. Dit is behoorlijk bekrompen wat je nu zegt en in zekere mate nogal hypocriet aangezien je drommelsgoed weet dat het er allemaal wel mee te maken heeft.
Alle facetten hebben in meer en mindere mate zijn tol geeist,ook als is het het aanzien van bepaalde spelers,we noemen onderhandelingen en ja ook gapjes en napjes etc.

Ik geef je een pluim voor het leiden van je stam,ik had heel graag gewild dat mijn beeld tegenover jou was veranderd maar helaas,je lage streekjes ben je nog steeds niet verleert en dat vind ik ontzettend jammer!.

Voor de rest chapeaux voor Red voor het zijn van de stabielste stam op w60.
 
Bovenaan