Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser76972

Guest
Hoe er nu gedeffed wordt is 3x niks, maar vondt het oorspronkelijke team het goed doen toen ze nog speelde. Waren lekker actief en maakte geen grote blunders. Tuurlijk, veel dodge fouten, duur deffe enzo, maar met 50 clears voor elk dorp gaven ze voor dik een maand niks cadeau.

Maarja, dat ze dan meteen de handdoek in de ring gooien wanneer Mikey 6 dorpjes in de nacht weggapt maakt ze dan wel weer flop
 

DeletedUser76269

Guest
Mocht dat deffen niet sarcastisch bedoeld zijn;

Zou dat ook niet zo lijken door uitkijktoren? Persoonlijk ben ik van mening dat er teveel onnodig verloren ging (niet alleen aan murus te wijten), zou niet zeggen dat er nou zo top gedeft is.

Ik denk dat het team eerst inderdaad degelijk gedefft heeft. Aanvallend kan ik ook gerust mee praten over dat het een dikke flop was (van wat er op mij was gekomen dan)

Deffen ik geloof Daan als hij zegt dat het goed WAS. Gister werd er gewoon gedodged op mijn treinen. Later in de avond gingen ze wel weer wat serieuzer deffen maar toen was ik er zelf ook niet dus ik weet niet hoe dat gegaan is. Voor mij peesoonlijk is het een flop van wat ik gezien heb van hun sinds ik bij TAD zit.
 

DeletedUser79458

Guest
Ik denk dat de accounts die top zijn binnen Adios op minder dan een hand te tellen zijn. In aanvallend opzicht sinds de val van Initium sowieso maar 1 account en dat is RBC. Maarja die hebben ook maar 1x wat leuks liet zien op Calamity (ook niet super spectaculair ofzo maar 10 dorpjes gepakt) en voor de rest is het echt helemaal niks met Adios op aanvallend vlak. En op verdedigend vlak hebben daar echt al veel accounts gefaald.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76269

Guest
Klopt. wat ik ook veel zie bij adios dat ze het 1 op 1 proberen waarin ze tot nu toe steeds aan het kortste eind trokken.

Lo ino solo op tad - wij waren toen inactief en ik was in frankrijk maar door vv volgens mij 7 dorpen verloren. Vervolgens doen wij een massa op lo (niet solo) en ze zijn compleet weg en die 7 dorpen 3x terug verdient.

Daarna kwam murus op bezoek (solo) geen dorp gepakt, amper deff gesloopt. Wij doen massa (moet wel zeggen dat het voorwerk al een maand bezig was vanuit koets, zal er obgetwijfeld mee te maken hebben) en we edelen zonder problemen. 3/4 edels doodgelopen overdag maar was op een stacked dorp en had te weinig clears gestuurd omdat ik er geen rekening mee hield, en 1 trein verloren in de nachtbonus maar dat was te verwachten. Maar dat ze treinen gingen dodgen maakte het wel heel makkelijk :p. Of ze beheersen C-snipen niet heel goed dat kan ook natuurlijk :p
 
Reactiescore
3.457
Ga ipv runnen een keer op een adios acc spelen en kom een 1 op 1 dan. Voor die tijd neem ik je "noob" niet serieus.
“Runnen” nog wel :)
Heur hem,zoveel praatjes nadat er een stam inactief is geworden dan kan ik jullie uitspraken zeer zeker niet serieus nemen,zeker niet door iemand die zijn account heeft laten internen.

Oh ja,dat ik besloot te stoppen stond Adios er prima voor dus hou je slappe uitspraken voor je.
 

DeletedUser76269

Guest
Ik zei niet dat je runde omdat het slecht ging.

Daarnaast dat het inactief werd kunnen wij niks aan doen he. Komt door mensen als jou die weglopen. Je weet ook dondersgoed dat als je gebleven was je weg was gespeelt op hetzelfde tempo als dat het nu gaat.

Maar anyways je "noobs" neemt niemand serieus behalve jij zelf en heel misschien wat adios spelers. Denk niet dat iemand daar ook maar waarde aan hecht of jij vind dat we noobs zijn of niet terwijl je zelf niks heb klaar gespeelt.

Maar he als wij de noobs zijn wat ben je voor jezelf dan? Min iemand met veelste veel arrogantie.
 
Reactiescore
3.457
Daarnaast dat het inactief werd kunnen wij niks aan doen he. Komt door mensen als jou die weglopen. Je weet ook dondersgoed
Daarom heb jij je ook laten internen zeker omdat je de activiteit niet meer aan kon? :)

Ik weigerde te spelen na de grote R2w ronde weet je meteen wat mijn principes zijn
 

DeletedUser79458

Guest
“Runnen” nog wel :)
Heur hem,zoveel praatjes nadat er een stam inactief is geworden

Voor een lange tijd inactief dan, nee Adios heeft gewoon kwaliteitsgebrek en verbergt dit door te runnen en het te blamen op activiteitsproblemen. Zo makkelijk gaat dat tegenwoordig zeggen dat je inactief bent en dan ben je ineens geen noob meer? Toen Initium viel ookal helemaal wijs praten waarom er geen CO's werden gevonden voor een cruciaal account en zelf hebben zij dit dus niet kunnen bolwerken? Zeer frappant.

Lol hoor de noobs praten

Hele goede post!
 

DeletedUser76269

Guest
Daarom heb jij je ook laten internen zeker omdat je de activiteit niet meer aan kon? :)

Ik weigerde te spelen na de grote R2w ronde weet je meteen wat mijn principes zijn

Interne was geen zaak van inactiviteit hoor xD. Soms moet je keuzes maken die het voor jezelf leuker maken. Ik had gewoon geen goed uitzicht meer en in red spelen spelers die ik ken waaronder op tas en ijkyo dus dus dat was mijn keuze. Echter als ik bij adios had gespeelt had ik niet gerunt :D.

Wat je reden ook was om daar te stoppen interesseerd me geen reet. Je stopde en vervolgens kom je tijgertje spelen omdat wij winnen van een "inactieve" stam. Je hebt zelf je steentje bijgedragen aan de inactiviteit in adios, je hebt daar dus niks over te zeggen.
 
Reactiescore
3.457
Interne was geen zaak van inactiviteit hoor xD. Soms moet je keuzes maken die het voor jezelf leuker maken. Ik had gewoon geen goed uitzicht meer en in red spelen spelers die ik ken waaronder op tas en ijkyo dus dus dat was mijn keuze. Echter als ik bij adios had gespeelt had ik niet gerunt :D.

Wat je reden ook was om daar te stoppen interesseerd me geen reet. Je stopde en vervolgens kom je tijgertje spelen omdat wij winnen van een "inactieve" stam. Je hebt zelf je steentje bijgedragen aan de inactiviteit in adios, je hebt daar dus niks over te zeggen.
Ah dus je koos voor de makkelijkste weg?ipv de strijd aan te gaan besloot je maar de handdoek in de ring te gooien,waag het nooit meer om mij een Runner te noemen;-)
 

DeletedUser76269

Guest
Ah dus je koos voor de makkelijkste weg?ipv de strijd aan te gaan besloot je maar de handdoek in de ring te gooien,waag het nooit meer om mij een Runner te noemen;-)

Runner :$.

Volgens mij was ik de strijd ook aangegaan maar goed die was destijds met adten wat nu in adios zit. Daarnaast heb ik graziano met al mijn deff dorpen gestacked bij een massa op hem en zijn voor zover ik herinner niks verloren toen xD. De strijd was er al lang dus die zijn we ook aangegaan, maar goed iedereen bekijkt het op een andere manier. Daarnaast ben ik naar een account gegaan met bijna geen activiteit en heb hem 1.2 mil omhoog gekregen sinds ik er zit met vrijwel geen hulp voor activiteit omdat co's op vakantie zijn/waren dus de strijd die ik daar had was lastiger als het deffen via m'n eigen account.
 
Reactiescore
3.457
Daarnaast heb ik graziano met al mijn deff dorpen gestacked bij een massa op hem en zijn voor zover ik herinner niks verloren toen xD.
Bravo top prestatie!

Ik geloof dat mijn punt wel duidelijk is nu,roepen en blèren en zeiken op Adios terwijl je zelf voor de allermakkelijkste weg hebt gekozen door je te laten internen door de vijand aan de stats te zien:)
Fijne dag nog toegewenst .
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Niet zo zagen allemaal..
Inge stopte om een begrijpelijke reden en achteraf gezien ook zeker de juiste keuze.
En Macnate lag er alleen voor, is ook best begrijpelijke reden als je dan een fusie aangaat.

Beetje onnodig dit :eek:
 

DeletedUser76269

Guest
Haha makkelijkste weg is stoppen :D

Wel leuk dat martijn zich nu ook gaat mengen wss terwijl die runner al helemaal niks te zeggen heeft.

Maar nogmaals je praat wel lekker om mn punt heen door te zeggen dat ik de makkelijkste weg koos. Maar jij bent 1 van de oorzaken aan de activiteits problemen bij adios. Door die problemen boem je ons noobs. Dus thanks dat jij de mede oorzaak bent van deze dramatische vertoning
 

DeletedUser76269

Guest
Niet zo zagen allemaal..
Inge stopte om een begrijpelijke reden en achteraf gezien ook zeker de juiste keuze.
En Macnate lag er alleen voor, is ook best begrijpelijke reden als je dan een fusie aangaat.

Beetje onnodig dit :eek:

Joa je snapt me punt niet. Ik geef haar groot gelijk te stoppen maar moet je vervolgens niet komen zeiken dat we winnen van een inactieve stam.
 
Reactiescore
3.457
Niet zo zagen allemaal..
Inge stopte om een begrijpelijke reden en achteraf gezien ook zeker de juiste keuze.
En Macnate lag er alleen voor, is ook best begrijpelijke reden als je dan een fusie aangaat.

Beetje onnodig dit :eek:
Alleen voor dus,liet zijn stam hem in de steek? Dan moet hij als geen ander weten hoe vervelend dat is ipv het nu te verwijten aan Adios, das alles wat ik duidelijk wilde maken.
 

DeletedUser76269

Guest
Alleen voor dus,liet zijn stam hem in de steek? Dan moet hij als geen ander weten hoe vervelend dat is ipv het nu te verwijten aan Adios, das alles wat ik duidelijk wilde maken.

Hoe kan een stamloze speler in de steek gelaten worden door zijn stam dan?
 
Bovenaan